Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

 

It's cute how the Leafs get lapped - but it's very impressive that after 14 of 27 laps at 10:22 in the Video the Taycan get's overtaken by ALL Model 3s he passed earlier - he couldn't pass No1 Model3 yet and then overheats and is just coming in before the fastest Leaf over the full 27 Laps - major LOL

Povezava do prispevka

Čakte da začne Xiaomi izdelovat avtomobile :D

 

Zelo soliden hibrid je te dni Renaul izdal Clio 5 RS Line E-Tech 140. Zadeva ima 1.6l kubikaže, moč 140KM, elektromotor je v istem ohišju z "dogstyle" m3njalnikom. Bojda je sekvenčni, kot pri motorjih in rally avtomobilih / F1. Za 19k ojrov nov Renaultov poskočen? hibrid :)

uredilo bitje Car
Povezava do prispevka
Car reče pred 8 urami:

Čakte da začne Xiaomi izdelovat avtomobile :D

 

Zelo soliden hibrid je te dni Renaul izdal Clio 5 RS Line E-Tech 140. Zadeva ima 1.6l kubikaže, moč 140KM, elektromotor je v istem ohišju z "dogstyle" m3njalnikom. Bojda je sekvenčni, kot pri motorjih in rally avtomobilih / F1. Za 19k ojrov nov Renaultov poskočen? hibrid :)

 

Že razvijajo

 

https://amp.scmp.com/tech/big-tech/article/3128605/xiaomi-founder-lei-jun-says-his-companys-first-electric-car-will-be

Povezava do prispevka

Sej ne rečem, elektrika je fajn, ampak trenutno mi električni avti ne vlivajo nekega zaupanja da je ta izdelek dejansko vreden rečmo 50k kolkr hočejo za njega. Al pa 40 al pa kakorkoli.

Sem se ravno par dni nazaj vozil v tesli 3 in morem rečt da sej so se mičken izboljšal na kvaliteti izdelave in materialih, ampak vseeno šepajo za konvencionalnimi avtomobili. 

VW se je neki po prsih tolkel kaka revolucija bo ID3... sem šel pogledat avto in sem se razočaran obnil in šel nazaj domov. Kanta od kante. Take denarje daš za avto, pol je pa noter slabše kot da bi peljal tomo vinkoviča ki notranjosti sploh nima.

 

Kar električni avto res ima je pospešek. Ampak še to je kratkega roka, ker bognedaj da na polno to izkoriščaš, pa bognedaj da ga kdaj poženeš po avtocesti 140. Pa še bolj vem za to, ker se tesle po avtocesti vse vlečejo... nek TDI sindrom ko so mel vsi golfe 4 sdi pa so si klime izklapljal da so lahk mel po avtocesti porabo 4 litre...

 

Sem se ogrel za mild hibrida. 

C 350E.

Sej na papirju je fantastičen avto, v bistvu sem zmagal eno dražbo na blef, na konc je itak izračun prišel da bo dražji kot primerljivi avti v tujini, ampak še zmeraj ceneje kot pri nas. Ampak ok. Na dražbi mi ga pol niso potrdili. Jaka dražba ja... 

Pol sem ful stvari o njem prebral. Super vse, nekak nadgradnja tega kar imam sedaj že kr nekaj cajta, sam da je še elektromotor porinjen zraven. Elektromotor ki je zadolžen za brutalne pospeške. Pa do 30km vožnje na štrom, to je lih mal po LJ pa je to to. 

 

No mal sem se preveč razpisal... Gledam alternative, se za kako tud ogrejem, ampak potem bom na koncu pristal na klasiki. 

Povezava do prispevka
Kinetic reče pred 39 minutami:

Sej ne rečem, elektrika je fajn, ampak trenutno mi električni avti ne vlivajo nekega zaupanja da je ta izdelek dejansko vreden rečmo 50k kolkr hočejo za njega. Al pa 40 al pa kakorkoli.

 

Sej ni, po mojem je razlog visoke cene samo v tem, da se električni avti trenutno ne prodajajo ravno v nekih bajnih količinah, potem se pa na končni ceni poznajo stroški razvoja, itd., ki bi se manj poznali v primeru številčnejše prodaje.

 

Se pa tudi to spreminja in električna vozila so vse bolj dostopna. Trenutno se ne spomnim vira, ampak pričakuje se, da bo do leta 2024 cena električnih avtov nižja od primerljivih avtov na klasična goriva.

 

Povezava do prispevka

Glej subvencije so in to nezanemarljive. 

Armaturke so dolgocajtne za popizdit, en ogromen ekran in ena dila. Jaaaaa minimalizem. Kul. Naj ga majo. Jst mam pa rad knofke pa predalčke pa števec.

Kar se štroma tiče je praktično vse razvito. Že dolgo časa. 

Je pa problem ker je avto težek ko svinja in potem to marsikaj za sabo potegne, baterija je draga, ni večna. Sej nič ni, ampak to mi gre že pri telefonih, računalnikih na živce... kapaciteta baterije pada. Je zunaj vročina ali mraz, ne veš kako bo z baterijo, z leti se kapaciteta manjša, to so meni ogromni minusi. Bencinarja/dizla prpališ se pelje 700 800 1000 km pa je to to. Doliješ ko je treba 5 min in akcija naprej.

 

Sej ne rečem. Prednosti štroma so velike. 

Doma nabiješ na streho sončno elektrarno, filaš avto ponoči in si zmagal. 

 

Ampak je pa še drug problem. Električni avti se mi zdijo brez duše, ni zvoka, ni takega feedbacka in ja jst sem starokopiten kar se tega tiče, ker v mojih cajtih tega ni bilo in sem pač tako navajen. Nekdo ki bo čez 5 let delal izpit za avto na električnem vozilu se mu bo vsa ta debata bencin dizel zdela brezpredmetna. Ha ha bencin dizel kaj je to, a on se še na vprego fura al kaj? Je pa tukaj tudi ogromno politike zadaj. Ali je to okoljevarstveno je stvar za konkretno debato, je pa res da nisi več odvisen od nafte, to pa tudi nekaj šteje. Ampak spet debata za drugič...

Povezava do prispevka

Kakorkoli jaz ne grem več nazaj na navadnega. Preprosto pokriva vse moje potrebe. Kar se tiče baterije. Zdrži celo življensko dobo avtomobila. Ja zgubiš nekaj % dometa. Ampak ni bistvenega pomena kar se tiče duše. Imajo. Drugačno! Zato je čedalje več navdušenih nad EV. 

Uf debata bi lahko tekla neskončno. :)

 

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 36 minutami:

Sej večina superšportnih avtov je zadnje čase hibridov (boljši pospeški, manj emisij), zakaj bi to bilo tako grozno ne razumem. 

 

Jaz vidim samo edini minus v tem da so take zadeve še bolj komplicirane in kvarljive. Razen toyote seveda.

 

Edit: ni problem toliko EV del. Ampak turbine, menjalniki,  itd.

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka

En ful dober plus EV se ful velikrat pozabit omenit, in sicer zastojn parkiranje + velikokrat zastojn polnjenje. Recimo 2 dni nazaj sva sla v mesto Krk na večerjo in namesto, da bi iskala parking in ga plačevala po XY kun na uro, sva parkirala + polnila brez stroškov. Sej polni bl za en kurec, ampak 70 km sva pa dobila v 3eh urah not. Bo pa tega z večjim % EV na cestah vedno manj. Trenutno pa je super bonbonček za "early adopterje".

uredilo bitje Jenno
Povezava do prispevka

To je ena stvar ki je res fajn, ampak trajal bo tole še max dve tri leta, pol bo pa tega tolk da bo vse zaseden. 

 

Sej tud downsizing mislim da ni resitev... Sam bolj se bo vse kvarilo ja. 

 

Toyota ma ok. Vzame velik motor, atmosferski, vrze gor elektro motor in voila. Dobis zanimivo kombinacijo! 

 

Problem je da je komplet avtomobilizem sel v franze. Pa ne rabim jst milijon senzorjev pa kamer pa displejev. Jst hocem cutit cesto na volanu. Ne pa da so volani kot cigumiji, avto se pele kot cigumi, plastika noter so reciklirani jogurtovi loncki... Pol ti pa na konc se ceno tako pribijejo da ne ves al bi se smejal ali jokal

Povezava do prispevka
Jenno reče pred 7 urami:

En ful dober plus EV se ful velikrat pozabit omenit, in sicer zastojn parkiranje + velikokrat zastojn polnjenje. Recimo 2 dni nazaj sva na v mesto Krk na večerjo in namesto, da bi iskala parking in ga plačevala po XY kun na uro, sva parkirala + polnila brez stroškov. Sej polni bl za en kurec, ampak 70 km sva pa dobila v 3eh urah not. Bo pa tega z večjim % EV na cestah vedno manj. Trenutno pa je super bonbonček za "early adopterje".

 

To je res, po Italiji imaš tudi za hibride subvencioniran parking v modrih conah.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...