[]D [] []V[] []D Objavljeno 13. maj 2020 Share Objavljeno 13. maj 2020 Se ukvarja kdo s 3D oblikovanjem in animacijo, mogoce samo ljubiteljsko ali pa tudi profesionalno? Napisite malo katera orodja uporabljate, za vse eno ali uporabljate vec razlicnih orodij? Jaz obvladam bolj 3D CAD oblikovanhe, konkretno SolidWorks, sem se pa zacel malo igrat tudi s Cinema 4D. Pisite glede svojih izkucenj in limajte kake svoje izdelke. Navedek Povezava do prispevka
Nami Objavljeno 13. maj 2020 Share Objavljeno 13. maj 2020 Kolegi so me lih našibali, da se začnem učit ZBrush. Tips & tricks welcome, k nisem nikol delala v 3Dju in mi je cel sistem precej tuj Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 13. maj 2020 Avtor Share Objavljeno 13. maj 2020 (urejano) Jst se zadeve ponavadi lotim tako, da si posnamem kak tutorial course. Na ksnih privatnih trackerjih dobis veliko zadev, zelo kvalitetni so mi bli coursi od lynde in pluralsighta, ponavadi poleg videov vsebujejo tudi tutorial datoteke itd. tako da tudi sam sledis delu instruktorja. Majo tut dost tipsov, tako da lahko zelo hitro zaobvladas osnove naprej pa potem odvisno od lastnega zagona. Ko ti kasneje zagusti pa ponavadi najdes na youtube odgovor za konkretne izive. edit: typo: pluralsiht = pluralsight 14. maj 2020 uredilo bitje []D [] []V[] []D typo 1 Navedek Povezava do prispevka
tiesto Objavljeno 14. maj 2020 Share Objavljeno 14. maj 2020 Delam v Lumion, Twinmotion in Artlantis, trenutno se ucim Blender. Delam vecinoma arhitekturo in oblikovanje se pravi predvsem CAD programi (Revit, Archicad). Navedek Povezava do prispevka
Renamon Objavljeno 31. maj 2020 Share Objavljeno 31. maj 2020 Dolgo časa sem bil Blender hater in se ga nisem dotakniti niti s palco (long story short - Maya fag), ampak bil je čas da sem prestopil, in Blender 2.8 je fenomenalen in mi je vse bolj všeč. Začetek je bil boleč, ampak sem se nekako prebil čez osnove in moj trenuten cilj je delanje lowpoly/pixelart modelov:https://twitter.com/hashtag/lowpolyforyou Jest se učim tako, da ko rabim nekaj pogooglam in pogledam/preberem najkrajši možen tutorial. So pa za Blender začetnike super video tutoriali na uradnem Youtube Blender kanalu - kratko in jedernato. 2 Navedek Povezava do prispevka
tiesto Objavljeno 31. maj 2020 Share Objavljeno 31. maj 2020 Renamon reče pred 1 uro: Dolgo časa sem bil Blender hater in se ga nisem dotakniti niti s palco (long story short - Maya fag), ampak bil je čas da sem prestopil, in Blender 2.8 je fenomenalen in mi je vse bolj všeč. Začetek je bil boleč, ampak sem se nekako prebil čez osnove in moj trenuten cilj je delanje lowpoly/pixelart modelov:https://twitter.com/hashtag/lowpolyforyou Jest se učim tako, da ko rabim nekaj pogooglam in pogledam/preberem najkrajši možen tutorial. So pa za Blender začetnike super video tutoriali na uradnem Youtube Blender kanalu - kratko in jedernato. Top, sem pogledal twitter! js sm trenutno koncal donut tutorial zdj pa mi mal primankuje casa, je pa v planu nadaljevanje blenderiranja definitivno. Prej se nikoli nisem taknil C4D/3DSmax in ostalega podobnega softwerja, Blender me pa je zmeri privlacil, ker je dejansko free, kar je nor prihranek, ko imas firmo. 1 Navedek Povezava do prispevka
Amatteur Objavljeno 2. junij 2020 Share Objavljeno 2. junij 2020 Jaz se ukvarjam z animacijo/grafiko, nekaj malega tudi 3Dja, z manjšo ekipco smo pred nekaj časa ustvarili tole: Klik Vseskupaj je nastalo v Cinema 4D, drugje sem bolj bos, tudi tle sem ubistvu imel čez zgodbo, storyboarde in animacijo/blocking environmentov. Full-time sva sicer na animaciji delala samo dva, s pomočjo zunanjega concept artista in režije. 6 Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 2. junij 2020 Avtor Share Objavljeno 2. junij 2020 Amatteur reče pred 7 urami: Vseskupaj je nastalo v Cinema 4D A ma Cinema 4D ze vgrajene vse module za recimo simulacijo blaga, tekocin, fizike itd al je to treba dokupit al kako drugace nardit s tretjimi orodji? Navedek Povezava do prispevka
Amatteur Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Cinema ima več verzij, Studio mislim da je tista, ki ima vse module, vsekakor vključuje fiziko in simulacijo blaga, tekočina je že malce težja stvar, ampak se z malo igranja lahko vseeno naredi. Realno je najbolj uporabna zaradi MoGraph modula, ki je za potrebe motion graphicsov res super, predvsem zaradi clonerjev in effectorjev, če bi pa moral recimo res kakšno tekočino simulirati, bi prej vzel kaj za to namenjenega, oz. kakšen dodaten plugin. Pluginov je za Cinemo malo morje, je pa čisto odvisno od tega, kakšen efekt želiš doseči, za neko fotorealistično simulacijo je verjetno vseeno treba kakšen dodaten plugin dokupiti. Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Mlajši bratec se ukvarja s post produkcijo, posebni efekti ipd., med drugim je delal GoT, ExMachina , Mars serija, Good Omens ... uporablja pa kolikor vem Nuke na Linuxu. Navedek Povezava do prispevka
Renamon Objavljeno 3. junij 2020 Share Objavljeno 3. junij 2020 Amatteur reče Dne, 2. 6. 2020 at 7:23: Jaz se ukvarjam z animacijo/grafiko, nekaj malega tudi 3Dja, z manjšo ekipco smo pred nekaj časa ustvarili tole: Klik Vseskupaj je nastalo v Cinema 4D, drugje sem bolj bos, tudi tle sem ubistvu imel čez zgodbo, storyboarde in animacijo/blocking environmentov. Full-time sva sicer na animaciji delala samo dva, s pomočjo zunanjega concept artista in režije. Whoow, tole zgleda zelo pro Navedek Povezava do prispevka
Amatteur Objavljeno 5. junij 2020 Share Objavljeno 5. junij 2020 Renamon reče Dne, 3. 6. 2020 at 10:50: Whoow, tole zgleda zelo pro Hvala Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 8. junij 2020 Share Objavljeno 8. junij 2020 Amatteur reče Dne, 2. 6. 2020 at 7:23: Jaz se ukvarjam z animacijo/grafiko, nekaj malega tudi 3Dja, z manjšo ekipco smo pred nekaj časa ustvarili tole: Klik Vseskupaj je nastalo v Cinema 4D, drugje sem bolj bos, tudi tle sem ubistvu imel čez zgodbo, storyboarde in animacijo/blocking environmentov. Full-time sva sicer na animaciji delala samo dva, s pomočjo zunanjega concept artista in režije. To ne, da samo zgleda pro, ampak je dejansko pro. Kapo dol! Vprašanje, ker sem pač radoveden: koliko časa je bilo vloženega v ta projekt? In verjetno tudi delovne mašine niso bile neke povprečne (mislim predvsem glede samega renderiranja itd.)? Navedek Povezava do prispevka
tiesto Objavljeno 8. junij 2020 Share Objavljeno 8. junij 2020 (urejano) Mene tut zanima hardware:) also, congratz! Res top zadeva! 8. junij 2020 uredilo bitje tiesto Navedek Povezava do prispevka
Amatteur Objavljeno 13. junij 2020 Share Objavljeno 13. junij 2020 Hvala še enkrat. Kar se tiče projekta, mislim da je vzelo 2 mesca pa pol. Na začetku smo se kar precej lovili, osebno sem prvič sploh delal v 3Dju, sem pa imel tekom projekta zakupljen Cineba 4D Basecamp od School of Motiona, tako da sem se ubistvu res hitro učil vseskupaj. Zdaj, ko smo že spravili en tak projekt za sabo, bi rekel, da je izvedljivo v kakem mescu pa pol. Kar se tiče mašin pa niti ni bil tak velik ekstrem. Načeloma smo delali po fazah, tako da med tem, ko sem jaz animiral, je kolega spimpal prejšno/naslednjo sceno, ko smo šli pa domov, je pa vseskupaj renderalo na obstoječih kištah. Uporabljali smo RedShift, kar res konkretno doda k hitrosti render timeov, uporabljali pa smo nekako 2-5 PCjev za renderanje, na 5 smo potem šaltali, ko smo bili res praktično že čisto na koncu, za kak dan ali dva. Kište so sicer bile nekaj v smislu 1x i7 6700k + GTX 1060 + GTX 970 in 1x i7 6700k + GTX 1080 Ti + GTX 1070. Ostalo smo pa kdaj dodali kakšen 3700K + GTX 780, in 2x 4770K z GTX 1060. Če bi imel 3 PCje z res top procesorjem in podvojenimi 1080 Ti, bi bilo to vrh glave dosti. Seveda bi lahko tudi zakupili kak render farm, ampak ni imelo nekega smisla, dokler nismo bili proti koncu, do takrat smo pa tako ali tako še morali narediti cel proces compositinga v After Effectsih, tako da, ko je bila ena scena zrenderana, je šla naprej v post, ko je bil pa post konec, je bila pa ponavadi tudi že nova scena pripravljena. Se je kar lepo izteklo. Najbolj smo se sicer lovili v prvi fazi, ker nismo že v začetku najeli concept artista, in smo ubistvu nekje 2-3 tedne samo postavljali osnove. Sprva smo načeloma hoteli 4je delati na projektu, ampak na koncu seveda pridejo še druge stvari vmes, tako da smo dodatnim osebam težila samo takrat, ko se je zataknilo. 4 Navedek Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 3. november 2022 Share Objavljeno 3. november 2022 blender Navedek Povezava do prispevka
Rac00n Objavljeno 4. november 2022 Share Objavljeno 4. november 2022 Civil 3d and Revit MasterRace Navedek Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 12. november 2022 Share Objavljeno 12. november 2022 1 Navedek Povezava do prispevka
Okult Objavljeno 19. november 2022 Share Objavljeno 19. november 2022 blender je kul, sam je ful dela tko da bl cakam na AI za generiranje 3D iz slik, imo bo se letos 1 Navedek Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 9. januar 2023 Share Objavljeno 9. januar 2023 Gendo’s office in blender Navedek Povezava do prispevka
Vesoljc Objavljeno 16. marec 2023 Share Objavljeno 16. marec 2023 Conrad (Berserk) Navedek Povezava do prispevka
kajzrca Objavljeno 17. marec 2023 Share Objavljeno 17. marec 2023 Če je relevantno, osebno uporabljam Solidworks že par let profesionalno - dizajn produktov, komponent in pripadajoče tehnične risbe / dokumentacija. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.