Skoči na vsebino

Je kdo uporabnik Avant2Go


LordFebo

Priporočeni prispevki

Moj članek o 'car sharingu' spred časa:

http://javka.mn3njalnik.com/vsakdan/avtomobilski-komunizem/

 

Mrezo elektricnih avtomobilov Avant2Go 'so-uporabljam' le obcasno, vendar imam z njim le dobre izkusnje in moje celostno mnenje o tej storitvi je zgolj pozitivno. Še najveckrat ga nucam za na avionisce, do kamor me iz Ljubljane stane od 11 do 15 evrov. 

 

Cena se sicer oblikuje na podlagi kilometrine, minutaže in avta. 

Najcenejši smart je denimo 5 centov/min podnevi in 1 cent/min ponoči plus 20 centov/km, pri čemer je minimalna cena 3 evre.

Najdražji i3 je 10 centov/min podnevi ali 2 centa/min ponoči plus 30 centov/km, in najnižja cena vožnje 5 evrov.

 

Vožnje po Ljubljani, celo z enega konca na drugega, pri meni redko presežejo 3 evre, kar je pač minimum za najbolj uporabljanega smarta.

 

 

 

 

Nisem pa se preizkusil teh rumenih kitajskih avtockov, ki jih videvam po Ljubljani. Za razliko od Avant2Go jih lahko pustiš in vzameš kjerkoli, cena je pa samo na čas: 21 centov/min brez vidnega minimuma. Ima kdo izkusnjo?

 

a2g23112016-38-1024x683.jpg

Povezava do prispevka

Razlaga kako rokovati z avti in pripomočki v avtu. Predstavitev protokola kako rezervirati avto, kako ga odkleniti, kje ga pustiti, help center komunikacija, kako premikajo avte, da so na voljo (posledično veš in lahko pričakuješ kje bodo avti). Kako dati polniti avto (čeprav ti tega kot uporabniku sploh ni treba narediti, ker sami poskrbijo za to). Kje so kabli, kako se kateri avto prižge/vključi ipd. Dobra, hitra predstvitev za popolnega začetnika. Trajalo pa je med 45min in dobro uro (se več ne spomnim točno). Opravil pa sem v sklopu podjetja, kjer sem zaposlen. 

uredilo bitje T7ank
Povezava do prispevka

Zakon zadeva. Občasno koristim in celo razmišljam, da bi morda bil celo brez svojega avta, mesto v podzemni garaži oddal. 
 

El. avti se vsi po vrsti res lepo peljejo. Cena precej ok. Sploh v nočni tarifi

 

ps: sedaj med korono sploh nisi rabil hoditi na kakšno izobraževanje ampak si zrihtal preko rmaila vse. Se je en kolega včlanil par tednov nazaj:) morda majo še to.

uredilo bitje Morski
Povezava do prispevka
Morski reče Dne, 20. 5. 2020 at 15:07:

Zakon zadeva. Občasno koristim in celo razmišljam, da bi morda bil celo brez svojega avta, mesto v podzemni garaži oddal. 
 

El. avti se vsi po vrsti res lepo peljejo. Cena precej ok. Sploh v nočni tarifi

 

ps: sedaj med korono sploh nisi rabil hoditi na kakšno izobraževanje ampak si zrihtal preko rmaila vse. Se je en kolega včlanil par tednov nazaj:) morda majo še to.

So sedaj med korono kaj spremenili higienska pravila rabe avtov?

 

 

Povezava do prispevka
The Mothership reče pred 16 minutami:

So sedaj med korono kaj spremenili higienska pravila rabe avtov?

 

 

Meni je isto kot prej. Morda je prišel kak email sem že pozabil.A si mislil da parkiraš avto in potem pride en iz avant2go tja da počisti?:D 

Jaz osebno imam majhno razkužilo s sabo. 

Povezava do prispevka
The Mothership reče Dne, 21. 5. 2020 at 19:16:

So sedaj med korono kaj spremenili higienska pravila rabe avtov?

 

 

 

čistoča vozil in varnost uporabe sta že od prvega dne delovanja med najpomembnejšimi cilji in hkrati dolžnostmi ekipe Avant2Go. Spričo zadnjih dogodkov v svetu in v Sloveniji, v skladu z našim protokolom za preventivo izvajamo dodatne ukrepe čiščenja vozil, in sicer celovito dezinfekcijo vseh ključnih površin (volan, kljuke, prestavna ročica, ročna zavora, predalnik, ključi, radio, klimatska naprava ipd.).

Dodatno k temu smo posebej za namen učinkovitega preventivnega delovanja povečali tudi terensko ekipo, ki vozila dezinficirajo ob vsakem premiku. S sprejetimi ukrepi tako še naprej zagotavljamo varno in prijetno souporabo vozil Avant2Go, pri čemer vseskozi budno spremljamo razvoj dogodkov in se na vsako novo situacijo tudi sproti odzivamo.

Povezava do prispevka
The Mothership reče pred 1 uro:

Lepo si to napisu, TM, hvala.

 

Kako je pa zavarovanje urejeno, npr če skrešaš avto v stavbo mnzja, avto totalka, baterije zalije urin, požar zajame stavbo?


Kasko zavarovanje ima vključeno odbitno franšizo (300 evrov), kar pomeni, da je uporabnik Avant2Go car sharing sistema odgovoren za vozilo do vrednosti odbitne franšize.

Povezava do prispevka

Največja zoprnija sistema trenutno je v tem, da ne moreš avta pustit kjerkoli. Dostikrat se mi je zgodilo da je pač namensko parking zaseden in potem greš do naslednjega najbližjega, kar je lahko kar nekaj hoje. 

Povezava do prispevka

Saj na izobraževanju ti povejo, da ga pustiš nekje v bližini, če so vsi zasedeni. ne rabiš ga pustit točno na označenem mestu. ampak če ga ne pustiš na označenem mestu moreš poklicat na help center pa jim povedat da si avto iz takšenga in takšnega razloga pustil v bližini kjer je bil plac.

Povezava do prispevka
Adam Velkavrh reče Dne, 23. 5. 2020 at 10:07:

car sharing bo kmalu zginu iz slovenije, ker je nerentabilen zaradi premajhne velikosti LJ.

 

Razvijali bodo mrezo polnilnic za lastniške avtomobile, e-car sharing pa je kao crna luknja.

 

Imaš kakšne zakulisne informacije? Kolikor je meni znano, mreža dobro teče in Avantcar je precej povečal floto vozil.

 

Morski reče Dne, 20. 5. 2020 at 21:02:

Škoda, ker je min. najem 3eur, drugače bi se bilo super s tem vsak dan vozit 3km na šiht:D

 

Po mojem so zate uni rumenčki, ki (če prav vidim) nimajo minimuma, le 21c na km. Ne rabiš nobenega izobraževanja in plačevanja za registracijo, vse narediš le prek spleta.

Povezava do prispevka

jaz govorim predvsem za e-vozila, da ne bo pomote

 

v osnovi stvar ni rentabilna, premajhna koncentracija prebivalstva (mogoče je LJ break even situacija) tako, da se jo lahko gredo proizvajalci e-vozil preko svojih hcerinskih firm, za moje pojme primarno promocija vozil njihove znamke in e-mobilnosti nasplošno.

Pri nas je tako al tako ščepec tega in že zaradi razpoložljivosti vozil/parkirisc/drkanja s tem pada atraktivnost zadeve za folk.

Kjer se bo služilo bodo javne polnilnice (kako bodo "bencinske" pumpe zgledale ćez deset let si probajte vsi predstavljat za trenutek) in domače če polnilnice, ki ti jo bodo instaliral v garažo.

 

Nekako računajo na izjemno povečanje lastniških e-vozil, pogoj za to je seveda prej javna infrastruktura in vzporedno še privatna.

 

 

LP

Povezava do prispevka

Tudi mene v resnici zanima dejanska uspešnost. A glede na to, da imamo v Ljubljani že dve mreži, bi rekel, da nek poslovni model obstaja. Ne vem pa, počemu bi si Avantcar delal dolgoročno izgubo? Oni niso električni distributer, niti prodajalec vozil. Nisem pa nikoli slišal, da bi dobili kakšne hude subvencije mimo teh, ki jih pač dobi vsak kupec e-avta.

 

Še vedno čakam na izkušnjo z rumenčki. Sem se že na pol registriral :)

Povezava do prispevka
  • 5 mesecev kasneje...

Obujam to temo ker sem si vzel čas za kalkulacijo če se mi še splača lastit avto in nekako računica je taka (gre za golf 1.6 tdi letnik 2010)

letno naredim 10kkm, registracija, tehnični, takse so ene 400€/letno, poraba je okrog 6l/100km (=6€),  komplet gum zdrži 30kkm za ceno 300€ s premontažo, servis recimo 200€ na 20kkm, za parkirnine po lj zapravim mogoče par 10€ letno, vinjeta 110€ letno, kaj sem še pozabil, avto izgubi vrednost 300€/10kkm, kaj sem še pozabil?

skupaj tako pridem na letni strošek približno 1700€ zato da imam avto in naredim teh približno 10kkm, kar znese približno 17€ za 100km, gorivo je 35% stroškov

če bi naredil letno 20kkm bi imel približno za 2700€ stroškov, oziroma približno 13,5€ za 100km, gorivo je 45% stroškov

... ko sem vozil relacijo koper ljubljana dnevno in sem naredil nekje 70kkm letno sem plačeval približno 8000€ stroškov, oziroma približno 11,5€ za 100km, gorivo je 52% stroškov

 

sem kaj ful mimo ustrelil?

Povezava do prispevka

vedno sem imel v glavi da je gorivo najvišji strošek pri avtu :D nimam pa še alternativne računice za mojo situacijo, ampak vrjetno gre nekako takole:

- trgovine/opravke do par ur pokrijem z temi shared car servisi, imam jih relativno blizu

- za daljše izlete oziroma večdnevne pa pokrijem preko rentacarja

zdej moram malo preštet frekvenco teh mojih scenarijev, ocenit ceno v zgornjih primerih in primerjat s tem kar sem napisal v prejšnjem postu :)

Povezava do prispevka

Ne še čisto :) Ampak čez palec na teden rabim avto 2-3x po 30min za trgovine/opravke + 1-2x vsaj ene 6 ur do celodnevno za recimo vikend izlete.

Računal sem bolj ShareNGo, Avant2Go vrjetno ni bistveno drugače - za 30min vožnje porabiš nekje 5€

Težava teh Avant2Go in ShareNGo je, da plačuješ veliko če avta ne voziš in ti stoji izven nekih njihovih območij, tako da vožnje izven Lj ratajo precej drage

Rentacar pa kot sem gledal pride nekje 50€ za dva dni + gorivo

Leto ma 52 tednov, pri 1700€ letnih storškov je to 33€ na teden, kar pomeni da nekje 5-6 voženj po 30min na teden s ShareNGo

 

Tore čez palec bi rekel da se mi splača obdržat Golfa :)

uredilo bitje Kunta Kinte
Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...