Skoči na vsebino

Formula 1 S2022

Shadow

Priporočeni prispevki

mcclane reče pred 2 minutama:

Lujz rant incoming k ga bo Đorđ stisnil..

Lujz je čist sam kriv, RUS je sam zahteval menjavo na mehke - men se zdi, da bo RUS v prihodnosti še hudičevo hiter in pameten dirkač. Spremlja situacijo, konstantni rezultati..

uredilo bitje DrMiha
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

After the race Hamilton apologised to Mercedes and conceded his emotions took over having been fighting for the win before the final safety car period.

“I was just on the edge of breaking point with emotions and my apologies to the team because I don’t even remember what I said, I just lost it for a second,” Hamilton said.

“But I think they know that there is just so much passion and I want to look at it as a glass half full, we came here struggling from last race, we were fighting against the Red Bulls today, we were quicker than most at many points.

“Without the safety car I think we’d have been challenging them for the win at the end on the one-stop which I don’t think the others could do.

Povezava do prispevka

Ma Merc se je mal zajebal ko so poslusali Georga. Oba bi ostala na istih gumah in bi mel mogoc sanso za zmago. Tk so pa se 3 mest predal Leglegu. 

Edini takticno brez napak pri Maxu, kar ni cudno, Mehicana tak ponucajo sam za oviranje drugih. 

Rdeci spet pokazali takticno nadmoc v novih idejah, faaaaak ej, se mi soferja resno smilta. 

Lando in Alonso dobra dirka, Fetl in Ričardo pa kažeta da sta svoje v f1 naredila. 

• Račka +1 1
Povezava do prispevka
Navedek

Lewis Hamilton will start the Italian Grand Prix from the back of the grid after taking his fourth engine of the season.

Navedek

Max Verstappen set to drop five places on Monza grid, Sergio Perez to the back

uredilo bitje Flaming_C
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

• Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
  • Ustvari novo...