sadhu sequencer Objavljeno 23. julij 2020 Share Objavljeno 23. julij 2020 (urejano) Tale korejska ladjedelnica je dejansko v zadnjih 25-30 letih doživela silovit preboj na področju kakovosti primerljiv z Japonci. V času hladne vojne so svoje avte še opremljali z mitsubishi motorji in Fordovimi deli. Kaj so slabe lastnosti novejših modelov? 6. avgust 2020 uredilo bitje sadhu sequencer Navedek Povezava do prispevka
DannySmit Objavljeno 23. julij 2020 Share Objavljeno 23. julij 2020 cena? ker trenutne cene so primerljive z ostalimi konkurenti, vzpon so pa imeli po krizi 2008 ker so imeli cenejše alternative konkurenci Navedek Povezava do prispevka
bna Objavljeno 23. julij 2020 Share Objavljeno 23. julij 2020 evo od moje kona style kupljena dva tedna nazaj za 18 tisoč ima kr dosti opreme materiali v notranjosti mi delujejo zelo ceneno pa pozabili so na zvočno izolacijo Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 23. julij 2020 Share Objavljeno 23. julij 2020 bna reče pred 13 minutami: za 18 tisoč ima kr dosti opreme materiali v notranjosti mi delujejo zelo ceneno pa pozabili so na zvočno izolacijo Potrjujem. Zvočne izolacije (sploh zadaj) kot, da je ni. Ne vem kaj so to korejci mislili, ampak to avtu za tak denar res ne pritiče. Ker drugač avto ni slab, 150KM avtomatik potegne da je veselje, dinamičen, ma dost asistenc, se lepo pelje...ampak glasen je pa res too much. Je pa s Hyundaiji tako, da moraš vzet najdražji paket opreme, če hočeš kolčkaj met od tega avta kar se notranjosti tiče. Vse ostalo je...švoh. Sam v tem primeru so pa cene hude in se velik kdo raje kam drugam obrne, k cenejši Kii ali pa raje da jurja, dva več in dobi Nemca. Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 25. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 25. julij 2020 (urejano) Kona je iz neke, vsaj moje perspektive dokaj specifičen model. Kolikor imam občutek sta zastavonoši te korporacije i20 in i30. Za ta dva bi mi bilo lepo videti kako se po robu postavita konkurenci, tudi Nemcem, v tem segmentu. 28. julij 2020 uredilo bitje sadhu sequencer Navedek Povezava do prispevka
tomzzi Objavljeno 26. julij 2020 Share Objavljeno 26. julij 2020 i30 je kar na ravni evropske konkurence. Ajde kakšen material je slabši v kabini. Še posebej spodnji del armaturne. Drugače pa na nivoju. Če ne v določenih stvareh tudi boljši. Verjetno zanesljivost ni slaba. V prihodu je facelift. Študiram o menjavi. Pa ne pozabite na odličnega i30 N. Ta pokosi "das auto" mimogrede. Hyundai je zadnja leta naredil ogromen napredek. Meni so zadnji modeli izredno všeč. Tucson, i30... Kona me nekako ne zanima. Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 kaj pa Kia (glede na to, da je Hyundai njihov delni lastnik)? zadnje case poslusam same pohvale s strani njihovih lastnikov, poleg tega (kao) stalno dobivajo neke nagrade za zanesljivost ipd. polno opremljenega XCeeda z avtomatskim menjalnikom (1.0, 120hp) dobis za fakin 20k, haha. Navedek Povezava do prispevka
Kastor Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 Kia je bila ene 8 let nazaj best buy, zdaj je meni osebno se preveč podražila tako da iščem plan b Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 (urejano) normalno. nek renome so si ipak zgradili, dosegli doloceno raven kvalitete, zdaj bodo zacel pa visat cenovni razred svojih vozil. kdor je zadosti star, se bo spomnil, da je Hyundai delal popolnoma isto na zacetku. zdaj je ze v takem cenovnem rangu, da raje vzames kaj drugega, znamkovno bolj zvenecega. IMO je trenutno P/P Kia dalec najboljsa opcija. jasno pa me, da ni to za vsakega. 28. julij 2020 uredilo bitje hawa meyta Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 28. julij 2020 Share Objavljeno 28. julij 2020 Kastor reče pred 2 urama: Kia je bila ene 8 let nazaj best buy, zdaj je meni osebno se preveč podražila tako da iščem plan b mogoče po ceni (ceed), jim je pa zato armatura odstopala Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 hawa meyta reče pred 12 urami: kaj pa Kia (glede na to, da je Hyundai njihov delni lastnik)? zadnje case poslusam same pohvale s strani njihovih lastnikov, poleg tega (kao) stalno dobivajo neke nagrade za zanesljivost ipd. polno opremljenega XCeeda z avtomatskim menjalnikom (1.0, 120hp) dobis za fakin 20k, haha. Sam 1.0 masina za 120 konjici (torej navita u tri krasne) za 20k je zame osebno NO GO. Kaj to dela pri 130 na AC (Airbus varianta) sploh nocem vedet. Ne res, pa nisem pristas reka "avto mora met vsaj 2.0 TDI ce ne ni avto" ampak tile mali naviti mlincki me ne potegnejo, niti slucajno v takem avtu ki ima krepko nad 1t. Navedek Povezava do prispevka
DannySmit Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 hawa meyta reče pred 12 urami: kdor je zadosti star, se bo spomnil, da je Hyundai delal popolnoma isto na zacetku. zdaj je ze v takem cenovnem rangu, da raje vzames kaj drugega, znamkovno bolj zvenecega. sej kia in hyundai sta to počela skupaj po krizi leta 2008 al maš ti kako drugo obdobje hyundai-a v mislih? Navedek Povezava do prispevka
bna Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 (urejano) Matej24 reče pred 4 urami: Sam 1.0 masina za 120 konjici (torej navita u tri krasne) za 20k je zame osebno NO GO. Kaj to dela pri 130 na AC (Airbus varianta) sploh nocem vedet. Ne res, pa nisem pristas reka "avto mora met vsaj 2.0 TDI ce ne ni avto" ampak tile mali naviti mlincki me ne potegnejo, niti slucajno v takem avtu ki ima krepko nad 1t. Navedek sploh ni hudega saj zato ima pa 6 prestav v 6 se pelješ 180km lepo pri 4k obratih in motorja sploh ne slišiš resno ...verjetno se ne sliši tudi zato ker se sliši vse ostalo 29. julij 2020 uredilo bitje bna Navedek Povezava do prispevka
bna Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 (urejano) plus motor je tri valjni in to pomen dosti več navora v nižjih obratih kakorkoli mene je prijetno presenetil je pa res da ni sparovček povprečno porabo na ac sem imel 8.5l je pa res da sem ga celo ac tiščal med 170 in 190 kmh in to od zadra do zagreba 29. julij 2020 uredilo bitje bna Navedek Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 (urejano) več navora pri nizkih ma, ker če so mu volumen zmanjšal ga morjo tlačit tolk bolj da dosežejo isto delo (+ manjše in zato v nižjem bolj živanhe turbine), najbrž pa občutek hitro izzveni v višjih obratih. dejansko trivaljnika ne kupiš, da ga boš drgnil 170+. Za normalno 130, občasno do 150 pa verjamem da se zadeve pelje čist zadost ljudsko, četudi najbrž ne bo tolk šparovna kot bi lahko bla. i'd totally go for it, če so le zanesljivi zadost, kar se pa bolj kot ne ve glih ker so to le novi motorji (pri določenih mejkerjih, še toliko bolj). 29. julij 2020 uredilo bitje Super Km3t Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 29. julij 2020 Share Objavljeno 29. julij 2020 Kunta Kinte reče pred 8 urami: sej kia in hyundai sta to počela skupaj po krizi leta 2008 al maš ti kako drugo obdobje hyundai-a v mislih? ne, ne, bolj sem ciljal na slabo dekado ob prihodu Hyundaja na slovensko trzisce. se pa strinjam s tabo, da lahko kopipejstava napisano tudi za obdobje po krizi 08'. Super Km3t reče pred 3 urami: Za normalno 130, občasno do 150 pa verjamem da se zadeve pelje čist zadost ljudsko e, to! od takega mini mlincka ne mores pricakovat neke super performanse. za ljudi (kot sem sam), ki uzivajo v voznji in jim je hitrost nad 130km/h popolnoma nepotrebna karakteristika, pa je ta pregovorna podhranjenost res popolnoma nepomembna. na racun svohnejsega motorja sam rade volje vzamem vec opreme, recimo. te pa razumem Matej, zakaj tako mislis; tam nekje do 30 leta sem delil tvoje mnenje, potem me je pa cez noc minilo. Navedek Povezava do prispevka
Matej24 Objavljeno 30. julij 2020 Share Objavljeno 30. julij 2020 hawa meyta reče pred 13 urami: te pa razumem Matej, zakaj tako mislis; tam nekje do 30 leta sem delil tvoje mnenje, potem me je pa cez noc minilo. Ne, sploh ne gre za to - gre za udobje v voznji. In zvok je, vsaj zame, pri voznji eden izmed bistvenih delov udobja, poleg udobja sedenja in preglednosti - cistosti linij. Jasno, pomembna je tudi vozna dinamika in da mlincek vsaj toliko potegne, da lahko s tremi potniki skocis mimo soferjev, ki pri 90 omejitvi vozijo 73 km/h. Ampak tudi jaz ne rabim 200+ konjev, da se bom pocutil pravega dedca. LOL, saj jih niti izkoristit nimam kje, te nase ceste na koroskem so...kolovozi, AC so itak vedno zabasane itd. Morda napacno izhajam iz 10-letne izkusnje voznje i30 CVVT z 106 konjicki, kjer sem se takoj, ko sem ga pognal do 130 na AC pocutil, kot da pikiram v slogu RAF pilota direkt nad Berlin... Dopuscam pa moznost, da so ti novi turbo bencinarji tisji in bolj prijazni do uses. Za zvocno izolacijo Hyundaijev sem ze ugotovil, da ni napredovala od 2008 - kot sem rekel, nova Kona ima porazno zvocno izolacijo IMHO. Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 31. julij 2020 Share Objavljeno 31. julij 2020 Včeraj sem ravno imel priložnost peljati Kono iz Ljubljane do Velenja z 1.0 mlinček mašino z 140 konji in moram priznati, da mašini resnično manjka tistega pospeška pri prehitevanjih. Rekel bi celo, da se obnaša kot nekakšen mini dizel Kar se pa tiče udobja in opreme pa sem bil nadvse zadovoljen. Tudi zvočna izolacija je bila ok... no je pa res, da je bila muska naglas Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.