Skoči na vsebino

Formula 1 S2023


OBELIX

Priporočeni prispevki

B-Magic reče pred 3 urami:

Kaj je blo pa z astonom ta vikend? :/

a) proga ne leži

b) očitno grejo z updejti nazaj, ne pa naprej

 

Haas bo pa pike dobival le na mrzlih, deževnih sprint dirkah. Tale njihov bolid požre gume v petih krogih.

 

Aja, 1200 primerov domnevnih kršitev meja proge je bilo na dirki in FIA ni mogla kaznovat vseh...

uredilo bitje DrMiha
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Denis reče pred 7 urami:

Pesek v ovink in nej se jebejo.

al pa betonske zide. 

 

ne stekam. a nimajo senzorjev za zaznavanje ali je bolid sel izven proge ali ne? zakaj je bilo treba te kazni talati po dirki? retardi. 

 

zato gledam f1 raje samo highlightse ker poleg tega da letos ves vnaprej da bo max zmagal, se vrstni red ostalih lahko se spremeni tekom dneva oz. tedna. f1 klovni. 

Povezava do prispevka
Chris reče pred 1 uro:

ne stekam. a nimajo senzorjev za zaznavanje ali je bolid sel izven proge ali ne? zakaj je bilo treba te kazni talati po dirki? retardi.

ne, majo samo GPS, ki pa pri takih hitrostih ni dovolj natančen da bi pozicijo dirkalnika dobili v centimeter. Tudi pri kaki lokalni triangulaciji s pomočjo mobilnih omrežji to ne bi pilo vode, ker rabiš vsaj 5 sekund za lock. Tko da bi morali dat senzorje v tla (črto) po celotni dolžini ovinka in dodatne senzorje na dirkalnik, čimbližje gumam.

Al pa posebno kamero, ki bi takoj zaznala prehod čez črto...

uredilo bitje DrMiha
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Se strinjam da je talanje kazni po dirki bedarija

 

Točno se ve do kje je steza in kje se začne "livada"! Ko so imeli visoke robnike jim tud ni blo prav. 

Vsi vozijo po robu ker pač dirkaštvo, sam pol ne jokat ko gredo čez mejo. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Visoki robniki so problem, smo videli kaj je bilo s tisto klobaso v Monzi. Pesek je problem za ostale, MotoGP ga ne mara, amaterji ga ne marajo (če se ti en parkira v pesek, ti veselo čakaš da ga spravijo ven in gre cajt pa denar v luft) in dirkališče mora preživeti še ostalih 30 tednov (verjetno nimajo čez celo leto odprto).

Ena od opcij bi bile tiste barve iz Magny-Coursa, ki naj bi bile sposobne ustaviti bolid vsaj tako dobro kot pesek. Poleg tega pa še sesujejo gumo.

Je pa menda FIA za letos hotela imeti pesek v T9 in T10, ampak se organizator ni dal. Tako da imam celo malo občutek, da je bilo tole manjše maščevanje.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
OBELIX reče Dne, 3. 7. 2023 at 17:52:

Visoki robniki so problem, smo videli kaj je bilo s tisto klobaso v Monzi. Pesek je problem za ostale, MotoGP ga ne mara, amaterji ga ne marajo (če se ti en parkira v pesek, ti veselo čakaš da ga spravijo ven in gre cajt pa denar v luft) in dirkališče mora preživeti še ostalih 30 tednov (verjetno nimajo čez celo leto odprto).

Ena od opcij bi bile tiste barve iz Magny-Coursa, ki naj bi bile sposobne ustaviti bolid vsaj tako dobro kot pesek. Poleg tega pa še sesujejo gumo.

Je pa menda FIA za letos hotela imeti pesek v T9 in T10, ampak se organizator ni dal. Tako da imam celo malo občutek, da je bilo tole manjše maščevanje.

klobasa je problematična če s visoko hitrostjo pripelješ pravokotno nanj. čene mislim da ni problematična (če je pravilno nameščena: glej crash Alexa Peronija v Monzi v F3). Se spomnim da je bilo dosti klobas v sočiju, pa nikoli niso bile problematične, le občasno so formule gor nasedle in se zapeljale po svoje. Za vsako klobaso bi morala bit konkretna študija da ne pride do nekih nepotrebnih nesreč (npr. da avtomobil udeležen v nesreči brez kontrole z veliko hitrostjo ne uleti v klobaso in ga ta metaforično ali dobesedno ponese v nebesa). Samo nevem če je FIA to sposobna, saj že tako ne znajo live tekom dirke posodabljat penaltije za prekoračitev track limits.  
Vsekakor v večini primerov je klobasa uporabna, saj kaznuje tistega ki je ovinek zajebal oziroma je želel preveč. 

Povezava do prispevka

Če enkrat prevoziš to "klobaso" ti dvigne kolo in si samo še potnik do ograje. Kako je to lahko boljše?

 

pesek/trava je rešitev za moje pojme. 

 

naj pa pač 1x na leto preasfaltirajo tistih par 100 m2 asfalta za motogp če nočejo peska.

Povezava do prispevka
rajc reče pred 14 minutami:

Če enkrat prevoziš to "klobaso" ti dvigne kolo in si samo še potnik do ograje. Kako je to lahko boljše?

 

pesek/trava je rešitev za moje pojme. 

 

naj pa pač 1x na leto preasfaltirajo tistih par 100 m2 asfalta za motogp če nočejo peska.

ne štekam kaj ti bo trava ali pesek v tistem delu proge redbullringa. še vedno bojo iskali meje in bodo le metali pesek na cesto oziroma povozili travo z dvema gumama, ker je ohranitev hitrosti tam najpomembnejša. meni se zdi smiselno da je klobasa najboljša odločitev.

si poskušal namerno preveč abusati tracks limitse? jebiga, greš v zid. 

si napačno izpeljal ovinek?  jebiga, greš v zid. 
Naj se naučijo, da je pač klobasa nevarna in jo posledično začnejo jemati resno kot zid v monacu. ne vidim nobenega dirkača ki bi poskušal krajšati masenel in casino v monacu preko zidu. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

ok primer: v zadnji ovinek prideta 2 avta v štric, en izrine drugega na robnik, ta odleti z 200 km/h po zraku v ograjo. če se pri tem še nesrečno obrne, dobimo Zhoujevo nesrečo lani v Silvestonu samo z veliko večjo hitrostjo in manjšo razdaljo med dirkališčem in ograjo.

Formula je narejena za na cesto, ne po zraku. 

 

Z vožnjo po pesku/travi ne pridobivaš na hitrosti, lahko uničiš poden, lahko te zavrti, lahko ostaneš tam. 

 

Zid v Monaku ni isto kot klobasa na asfaltu. zid te odbije nazaj na progo, klobasa pa v tribune

 

Povezava do prispevka

A tisti ostro rebrasti robniki pa tud niso gut?

 

Sicer pa nevem zakaj se tolk škrtari pri detekciji. Tehnologija že obstaja, kamere z visokim frameratom in odprti telefoto objektivi so dosegljivi tudi navadnim smrtnikom, se mi zdi smešno, da se pred dirko najavlja sporočila v smislu "v teh ovnikih bomo pregledovali prestope" in potem nimajo sistema, ki jim to učinkovito omogoča. FIA smehi orehi.

Povezava do prispevka

Sej je FIA ze na zacetku sezone rekla, da bodo letos bl gledal in kaznoval neupostevanje "track limits".

 

Zdej ce pa furajo cez crto, so si pa sami krivi. Lahk bi mal vec rebrastih robnikov dal, k bi upocasnjeval avte, in ne bi tolk rinil na rob.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...