Skoči na vsebino
Mutombo

Cestna golazen

Priporočeni prispevki

shure reče pred 2 urama:

Od kje je pa Sagan to potegnil.:avadodo:

 

če sem prav razumel, je z današnjo zmago postal stoti kolesar, ki je dobil etapo na vseh treh GTjih. :worship:

 

also, napoved za Vuelto (ki je verjetno itak ne bo):

 

 

...pa še tole, če ima kdo kaj viška denarja;

 

Navedek

Italijanski proizvajalec Colnago kupcem ponuja repliko kolesa Tadeja Pogačarja, s katerim je slovenski zvezdnik zablestel na letošnji dirki po Franciji.

 

Rumeno kolo z oznako V3RS R, s katerim je v cilj dirke po Franciji v Parizu prikolesaril Tadej Pogačar, je na voljo za 25.440 evrov, je na svoji spletni strani poročala kolesarska revija Cycling Weekly. Pri Colnagu, ki ima sedež v okolici Milana, so zatrdili, da gre za zelo omejeno serijo kolesa, ki je po njihovih ocenah "umetnina", s katero želijo proslaviti svojo prvo zmago na Touru.


Colnago je skupaj izdelal 232 koles z obeležji ekipe UAE, 116 v rumeni in 116 v klasični beli barvi moštva iz Združenih arabskih emiratov, s čimer so se poklonili 116 letom, ki so minila od zmage najmlajšega kolesarja na Touru vseh časov.

 

"Imamo dušo šampionov. Nosimo slavo na stotine zmag. Danes smo ponosni, da tokratno delimo z vami," so zapisali na svoji spletni strani. "Za počastitev uspeha Tadeja Pogačarja na letošnji dirki smo pripravili dve zelo posebni izvedbi V3RS, da bi se tako poklonili njegovim ikoničnim dosežkom. Ernesto Colnago je tudi zmagal na letošnjemu Tour de Franceu. Končno je njegova zbirka popolna. Tour de France so edine sanje, ki so se izmikale eni najvplivnejših ikon kolesarstva, zdaj pa so se te sanje uresničile."

 

Kolesa, ki gredo v prodajo, se bodo ponašala z večjim delom opreme, ki jo je na dirki uporabljala ekipa UAE Team Emirates, katere član je bil tudi slovenski reprezentant Jan Polanc. Poleg kolesa, vsako je oštevilčeno in izdelano s posebno plaketo iz čistega zlata, kupec prejme tudi "luksuzni paket" s spominskim dresom, kolesarsko čepico in podpisanim pismom Colnaga ter Pogačarja. 25.440 evrov je potrebno odšteti za rumeno barvo, belo kolo pa je lahko vaše že za 16.962 evrov.

 

Povprečna cena Colnagovega V3RS, ki je v prodaji od letošnjega leta, sicer znaša 3.972 evrov.

 

uredilo bitje hawa meyta

Deli prispevek


Povezava do prispevka

a so vsi ok? Ma te italjani so prfukneni. Sploh nevem kaj se hodjo dol dirkat. Meni k en rece gremo krog okoli jezera k je 180km od tega je 100km po italiji ga posljem v kurac. 

Deli prispevek


Povezava do prispevka
17 police escort officers at the Giro E-bike event that accompanies the Giro d'Italia test positive for COVID-19
Cases emerged on Monday during rest day in Abruzzo.

Deli prispevek


Povezava do prispevka
tiesto reče pred 6 urami:

Ce majo partije vsak vecer v hotelih logicno, da se bo razsirilo.

 

Navedek

Richard Plugge, direktor ekipe Jumbo-Visma, je v intervjuju za Eurosport kritiziral nekatere poteze organizatorjev Dirke po Italiji in napovedal, da bodo v primeru ene okužbe z novim koronavirusom v ekipi tako kot na Giru vsi zapustili tudi Vuelto.

 

Navedek

V javnost prihaja vedno več zgodb, ki ne govorijo v prid organizatorju Dirke po Italiji, agenciji RCS Sport. Govori se o napakah pri hotelski namestitvi, saj naj bi na Siciliji, kjer se je dirka začela, v istem hotelu in iz istega hotelskega bara jedlo po več ekip skupaj, prav tako pa drugi gostje.

 

Zelo kritičen do organizacije na Giru je bil tudi Rogličev moštveni kolega Jos van Emden, ki je v pogovoru za podcast Cycling Podcast razkril, da so ekipe v času etap na Siciliji prebivale v istem hotelu kot splošna javnost.

 

Van Emden je prepričan, da je mehurček počil že na dan uvodne etape v Palermu na Siciliji, saj da ni bila zagotovljena popolna ločenost med splošno javnostjo, osebjem organizacijske ekipe in podpornimi ekipami.

 

"Vse je šlo narobe že v prvem hotelu, v katerem smo prebivali. Tam smo bili skupaj s štirimi ali petimi ekipami, kar ni težava, saj ekipe skrbijo za zdravje svojih kolesarjev, težava pa so nastopi, ker so bili v istem hotelu tudi policisti in spremljevalci na motorjih, ter ekipa Shimana in splošna javnost, ki so hrano jemali iz istega bara kot mi. To je bil ogromen spodrsljaj.

 

Podobno zgodbo sem slišal tudi od nekoga iz ekipe QuickStep, ki je prebivala v istem hotelu kot ekipa Mitchelton-Scott. Potem se je izkazalo, da je Simon Yates okužen," je dejal Nizozemec, ki je v podkastu gostoval še pred ponedeljkovim razkritjem skrb zbujajočih podatkov s testiranja.

 

"Zame ni nobenega dvoma o tem, kje se je okužil. Moralo se je zgoditi prav tam. To je narobe. Da je bilo v dveh hotelih nameščenih deset ekip ter ostali gostje, to ni dobro," se je jezil Rogličev moštveni kolega, ki je prepričan, da bi moral UCI storiti več, da okužb ne bi bilo.

 

Navedek

"Na Dirki po Franciji je naša ekipa jedla v svojem prostoru, tega na Dirki po Italiji niso zagotovili," je navedel Plugge in poudaril, da je še bolj kot protokol, ki ga vzpostavi organizator, pomembno vedenje ljudi.

 

samo še en dokaz več, kako fantastično dirko so uspeli organizirat Francozi.

 

pa še ekipa za Vuelto;

 

image.png.be6bb07bd62a9a64b4a85deda33fbfaa.png

Deli prispevek


Povezava do prispevka

Organizator je ist kot za Tour, tko da mejbi jim pa znese :) Že če modeli ne bodo dal kot Italijani ekip z random folkom v hotel na buffet v restavracije bo velik :D Tistga gadnga folka na prelazih pa itak večinoma naj ne bi bilo, ker bo prepovedan dostop do vseh. Bomo vidl, če bo bo, če pa ne pa jebiga :)

Deli prispevek


Povezava do prispevka

Jest res upam da bo, tudi zavoljo naših fantov, ki imajo res lepe šanse da razfukajo. Rogla je zane najresnejši kandidat za zmago, če je vsaj v spodobni formi. Moho pa ene dvakrat z Boletom spizdi, pa si podelita zmagi :)

Deli prispevek


Povezava do prispevka
Navedek

Znamenita tritedenska Dirka po Španiji se bo letos tako začela 20. oktobra v Irunu in bo imela izjemoma "le" 18 od tradicionalnih 21 etap.

 

Pet bo takšnih, ki so označene kot gorske, osem je hribovskih, štiri ravninske, kronometer bo sledil takoj po zadnjem prostem dnevu. Prvi mož na lestvici Mednarodne kolesarske zveze (UCI) Primož Roglič (Jumbo-Visma) bo imel težko nalogo, če bo tako kot lani želel v rdeči majici pripeljati v Madrid, kjer bo 8. novembra konec dirke. A ne bo edini slovenski predstavnik, ki bo kolesaril na španskih tleh, saj se bosta v dresu Bahrain-McLarna potila tudi Matej Mohorič in Grega Bole, ta bo že enajstič nastopil na eni izmed treh največjih kolesarskih dirk na svetu, tretjič na Vuelti.

 

Boj za rdečo majico se bo, če sodimo po pogledu na traso, začel takoj na začetku. Kolesarji, ki jih zanima skupna zmaga, bodo morali namreč že prve tri dni dodobra naviti obrate in prestati težke teste.

 

Navedek

Uvodni dan bo s 173 kilometrov dolgo preizkušnjo vseboval štiri gorske cilje. Povsem ob koncu bo kolesarje čakal vzpon I. kategorije, ki ga predstavlja Alto de Arrate. Dolžina klanca s 5,3 kilometra ne bi pomenila pretirane oteževalne naloge, a je povprečni naklon 7,7 odstotka, na nekaterih predelih pa okoli 13-odstoten. In na teh delih bi lahko favoriti za rdečo majico najboljšega že poskusili napadati. Etapa se sicer ne bo končala na vrhu, saj bo zatem sledilo še 2,5 kilometra vožnje do cilja.

 

Navedek

Novi test bo sledil naslednji dan – začetek bo v Pamploni, konec po 151,6 kilometra v Lekunberrriju. Višinska razlika med mestoma je vsega 105 metrov, a bo spet klanec I. kategorije ob koncu dneva postregel z zanimivim bojem. Ta sliši na ime Alto de San Miguel de Aralar. Kolesarji se bodo morali povzpeti na 1.215 metrov nadmorske višine. Dolžina vzpona bo 9,4 kilometra, povprečni naklon pa bo znašal 7,9 odstotka – na nekaterih predelih bo ta znašal tudi 15 odstotkov. Pravi izziv bo ob koncu še 17 kilometrov dolg spust, ki bo imel tudi nekaj krajših vzponov.

 

Navedek

Čas za počitek? Ne. Tudi tretji dan bo zanimivo, prvič pa se bo trasa končala v klanec. Cilj bo Laguna Negra na nadmorski višini 1.735 metrov. Klanec bo dolg 8,6 kilometra (povprečni naklon 5,8 odstotka), najtežji del pa bo zadnji kilometer, ko bo naklonina cestišča okoli 10 odstotkov.

 

Navedek

Do prvega prostega dneva na dirki bodo morali kolesarji prestati še pasti šeste etape. Znameniti prelaz Col du Tourmalet, ki je sicer bil že kar 80-krat del slovite dirke Tour de France, bo na nadmorski višini 2.115 metrov pomenil konec 136,6 kilometra dolgega dneva. A bosta že pred tem dva izjemno težka vzpona. Prvi bo kmalu po začetku etape – Alto del Portalet (1.794 n. m. v. – 15 km/povprečni naklon štiri odstotke). Na 53. kilometru bo sledil vzpon na prelaz Col d'Aubisque (16,4 km/7,1 odstotka), na 117. kilometru pa še Col tu Tourmalet (19 km/7,4 odstotka) – zadnji kilometer bo imel v povprečju 10,5-odstotni naklon.

 

Navedek

Roglič in druščina kolesarjev, ki jih zanima končna zmaga, bodo v osmi etapi spet končali z vožnjo v klanec. Alto de Moncalvillo bo z 11 kilometri in devetodstotnim povprečnim naklonom zagotovo naredil selekcijo med najboljšimi.

 

Navedek

Izjemno zahtevna bo 11. etapa s petimi gorskimi cilji, od tega bodo kar štirje I. kategorije. Mednje spada tudi zaključni vzpon na Alto de La Farrapona. Zadnjih 6,5 kilometra (skupno 16,5 km) bo zagotovo peklensko, saj bo povprečni naklon kar 9,4 odstotka. A bodo pred tem še gorski cilji Alto de La Colladona (7 km/6,5-odstotni naklon), Alto de La Cobertoria (9,8 km/9-odstotni naklon) in Puerto de San Lorenzo (10 km/8,6-odstotni naklon).

 

Navedek

Prizanesljiva ne bo niti 12. etapa, ki bo imela spet pet gorskih ciljev, vključno z zaključnim vzponom na Alto de La L'Angliru, ki bo imel celo predznak vzpona ekstra kategorije (12,4 km/9,9-odstotni naklon). Prvih pet kilometrov bo naklonina še znosnih osem odstotkov. Nato bo sledilo trpljenje, saj bo povprečni naklon 15 odstotkov, najtežji del pa bo tri kilometre pred ciljem, kjer bo naklon kar 23,5-odstoten.

 

Navedek

Zasluženo bo sledil drugi prosti dan, nato se bo karavana podala v zadnji teden. In že naslednja etapa bo spet lahko ena od ključnih, saj bo posamični kronometer dolg 33,7 kilometra. V večini bo ravninski, le ob koncu se bo cesta dvignila pokonci – zadnjega 1,8 kilometra bo namreč naklon znašal 14,8 odstotka.

 

Navedek

Zadnja možnost, da se bo spremenilo kaj na vrhu lestvice, bo 7. novembra. Takrat bo končana gorska etapa pred parado šampionov, ki bo zadnji dan s ciljem v Madridu.

 

Navedek

Na poti do konca predzadnjega dne, ki ga bo predstavljal vzpon ekstra kategorije na Alto de La Covatilla, bodo morali kolesarji opraviti še s petimi gorskimi cilji. Začetni bo I., nato sledijo trije III. in eden II. kategorije. Vse skupaj pa se bo v boju za rdečo majico začelo zapletati 12 kilometrov pred ciljem, ko se začne zadnji klanec s povprečnim naklonom 7,1 odstotka.

 

Navedek

Če torej povzamemo na hitro – kolesarji bodo morali od Iruna do Madrida prevoziti kar 47 kategoriziranih gorskih ciljev, najdaljša etapa bo 15., v kateri jih čaka 230 kilometrov dolga pot, vsa pot pa bo dolga 2.882,8 kilometra. Po tej razdalji bo dokončno okronan junak 75. Vuelte.

 

Deli prispevek


Povezava do prispevka

lol 2 od nekega konti teama italijanskega gresta pa kr team time trial zdejle na ITT-ju :D

 

Dennis leti na progi, Tratnik tud dobro vozi :)

 

uredilo bitje dilar

Deli prispevek


Povezava do prispevka

Haha Muehlberger 

 

Drugače pa ajde upam da dobi MvDP. 

 

JA in WvA dvomim da sta lahko tolk časa v peak formi. 

Deli prispevek


Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...