Skoči na vsebino

[multi] Dragon's Dogma 2


Priporočeni prispevki

kemik reče pred 1 uro:

Ja dobro vem kako se tehnično tako naredi :D  Pravim vam kakšen je bil moj miselni tok: 

 

Začnem fajtat

Vidim da gre ful počasi in si rečem niti mi ni treba zavlačevat, tole bo vsaj 10 minutni fajt, se pravi bo kipar v vsakem primeru imel dovolj časa, drugače bom pa nekje vmes začel zavlačevati 

Tipček odleti po 3 minutah fajta na polovici prvega health bara

 

Nisem vedel, da griffin vedno odleti. 

 

Aja to je pa res čudno da je odletel brez da bi mu zbil kak hp bar in to ven iz gnezda lol.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 55 minutami:

Jaz furam Warfarerja in imam hkrati opremljena orožja za Thiefa, Magick Archerja in Magea (samo zaradi levitate, ki pride prav pri traversalu).

Ostali vocationi, ki se mi jih ne ljubi igrati (Mage, Sorcerer in Trickster) se pa sproti level upajo, čeprav gre zelo počasi.

Igra je na tak način res zabavna za popizdit. Razmišljal sem, da bi zraven šopal še warriora, ki je ful fun, ampak je thief toliko boljši, da nima smisla.

Spearhanda si probal? Meni je skoraj na thief/warrior nivoju glede fun efekta

Povezava do prispevka

Spearhand je super ker se lahko hitreje sprehajaš po mapi in preskočiš daljše prepade itd. Dela tud zelo dober dmg sam pač nima za burek napram Thiefu in Magic Archerju. Tist invincibility je pa zakon pri zmajih da ti z meteorji ne ubije vseh pawnov...

Povezava do prispevka

A to niso perfect heads? A se da dobiti še boljšo varianto? Uspavam meduzo še preden ji naredim kakršenkoli damage in pol jo s thiefom dekapitiram v enem šusu. :D

 

Drugače pa, farmal sem zmaja na vrhu Wyrmblood forest in pol usput šel dol še rezat meduzi glavo za dodaten xp.

Nimam pojma kam s temi glavami. Po moje bom malo lutal naokoli in kamenil random stvari. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

A to niso perfect heads? A se da dobiti še boljšo varianto? Uspavam meduzo še preden ji naredim kakršenkoli damage in pol jo s thiefom dekapitiram v enem šusu. :D

 

Drugače pa, farmal sem zmaja na vrhu Wyrmblood forest in pol usput šel dol še rezat meduzi glavo za dodaten xp.

Nimam pojma kam s temi glavami. Po moje bom malo lutal naokoli in kamenil random stvari. :D

jaja izgleda da je perfect

una druga je neki na w...

 

slika se mi zdi ista me je zajebalo

itak ne berem kaj pise :)))

Povezava do prispevka
drevored reče pred 19 urami:

kje dobim un mod za postavitev fast travel stonov? ne da se mi vec hdit okrog tolko.

 

also, a so zmaji namenjeni, da jih fajtas al moras vedno kak trik ugotovit, da jih lahk ubijes? zdaj sem okrog 35 levla pa mi zmaj pri harve village oneshotta pawne pa mene bi tud verjetno

Skill issue :lol:

Povezava do prispevka
drevored reče Dne, 13. 4. 2024 at 0:09:

kje dobim un mod za postavitev fast travel stonov? ne da se mi vec hdit okrog tolko.

 

also, a so zmaji namenjeni, da jih fajtas al moras vedno kak trik ugotovit, da jih lahk ubijes? zdaj sem okrog 35 levla pa mi zmaj pri harve village oneshotta pawne pa mene bi tud verjetno

 

nexus mods dd2 googlaj. rabis mod ko doda kamne vendorjem in naslednji mod ki tem kamnom spremeni ceno v 1 gold (sicer so neki 100k al neki). nabavis vse kar rabas in brises mod.

 

milina ko si lahko postavis riftstone v vsako vukojebino oz. kamor se ti pozeli.

uredilo bitje TrippinBalls
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
Navedek

・Reducing the infection frequency of dragonsplague and adjusting the signs of Pawns infected with dragonsplague to be more noticeable.
 - For example, when infected, glowing eyes will be more noticeable.
・Adding the option to zoom in on the faces of the Arisen and Pawns in the status screen, shops, etc.
・Fixing some issues and implementing adjustments related to the mini map.
 - Treasure chests that have already been acquired won't be displayed on the mini map.
・Adjustments to Pawns’ behavior and dialogue. 
 - Fixing issues where occasionally the player couldn't high five Pawns.
 - Fixing issues where Pawns wouldn't start guiding after offering to guide.
 - Making Pawns less likely to fall off cliffs. 
 - Reducing the frequency of some Pawn dialogue lines. 
 - Improving Pawn lines to better match circumstances.
 - Fixing some issues where Pawns stop speaking outside of combat. 
 - Fixing some issues where the Main Pawn speaks support Pawn’s dialogue. 
 - Making Pawns more likely to aid the Arisen if the Arisen commands them to help while being held by enemies.
 - Reducing the frequency of Pawns offering to be hired by the player while in the field.
・Fixing issues where sometimes escort quests are considered failed when accessing Character Edit or other specific situations.
・Fixing issues where the player could be jailed when fighting monsters in town.
・Fixing some crashes and freezes in specific circumstances.
・Miscellaneous bug fixes.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...