Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

fauzo reče pred 5 urami:

Za mamo kupujemo avto. Tam do 5k €  - ne rabi veliko, od doma do trgovine in občasni izlet v Ljubljano. Se da za ta denar že kaj dobiti? Ali je bolje investirati 10k? 

če kupuješ za 5k, najprej vprašaj mehanika, če ga imate, pa naj ti on pove kaj bo popravljal, ker so cene storitev šle v nebo.

Če te ima kaj rad ti bo povedal da ne kupuj raznih tsi tce fsi ecoboost in podobnih zadev (kar je v rangu 5k govorim)

 

Je pa trg izropan, kar ima malo km kupijo dilerji in navijejo cene, pa ni več 5k, ker verjetno mama ne bo vzela dizla z 250k prevoženih ane?

 

Drugače itak vedno yaris best bye

 

Povezava do prispevka

Avto je 30k€ in pol 10k€ en supercharger?

 

Sori tukaj nekaj smrdi... 

 

Sej je enako kot pri C5... za en hidravlični amortizer so hotl met 1000k€... Na koncu sem za enakega z delom dal 300€ ...

 

Pa realno... Zakaj bi 10k€ (al pa dolarjev) dal za supercharger? 

 

Recimo kle gledam za Hellcata nadomestek z boljšim performancem pa je 7k€

https://magnusonsuperchargers.com/collections/hellcat/products/01-26-62-502-bl

 

Verjamem da je ta Toyotica nekaj posebnega... Sam kar se pa cen nadomestnih delov tiče me pa ne preseneča da se jih folk izogiba pa gredo raje kaj druzga iskat (1.9 TDI)

 

Aja kok majo pa garancije? Predvidevam da bodo "tunerji" v tem času pogruntal nadomestek :)

uredilo bitje Tadey
Povezava do prispevka

Kot sem že napisal, ta avto ni bil mišljen da bi toyota kaj zaslužila, ampak kot halo car za predstavitev znamke Gazoo Racing v evropi, z razvojem vred je toyoto vsak grmn stal cca 73k... toyota ima 10 let garancije.

 

Vsekakor se vse da popraviti aftermarket. Kdo pri zdravi pameti bi dal 7k za en unikaten železen izpuh, če ti ne vem loggarson izdela za 2k komplet z homologacijo...

 

Jaz sem tole dam samo zato ker so me nekateri me drkali da lažem...

 

 

Tale supercharger je drag ker ohišje ni popolnoma enako tistim v lotus elise, tako da je dejansko poseben casting, in jasno to nabije ceno v nebo, plus tega da je intercooler vodni vgrajen v samo enoto kar je še precej bolj kompleksno, v hellcatu je zračni intercooler, toyotin je vodni...

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

@Tadey

 

Toyota je veljala za proizvajalca, ki izdeluje zelo dolgočasne avte. S serijo GR(MN) so začeli izdelovati bolj agresivne zadeve in to je bil za njih neke vrste predstavitveni avto.

 

Ker je omejena serija in je večina delov narejena po meri, so pač dragi (ko razvoj nekega dela razdeliš med milijone vozil ali med tisoče vozil, je razlika v končni ceni očitna).

 

Če pa bi bila začetna cena tega Yarisa seštevek vseh njegovih delov in stroškov, bi prišli na čez 150 jurjev in ga nihče pri zdravi pameti ne bi kupil. Zato je bila Toyota na račun "reklame" s tem avtom v zgubi pri prodaji. Tukaj jim ni šlo za zaslužek ampak za nekaj povsem drugega.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Cena teh zadev je pomembna recimo, če imaš nesrečo, ker ti zavarovalnica oceni totalko za vsak drek in potem si s takimi cenami rezervnih delov v riti.

 

Sej ne gre za vrhunec tehnike, gre za to, da je Toyota zadnje čase izdelovala same avte za penzionerje (oziroma avte brez duše za prevoz od A do B) in s tem Yarisom so zaštartali GR serijo avtov. To je bil nek dokaz, da tudi oni lahko naredijo zanimiv avto.

 

Ma sej brezveze razpravljati, vsak, ki ga zanima, si lahko to prebere na internetu.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Evo diski  pakne in zavorno olje končno zmontirano, kako se obnese EBC redstuff keramične pakne povem ko bo utekanje mimo, to so nekako fast street use pakne... uzel sem zato redstuff in ne yellowstuff ker nisem nikoli na dirkališču in redstuff naj bi bilo malo zavornega prahu in so nežne do diskov, ki stanejo 600e...

 

 

ebc_brake_temp.jpg

20231024_123218.jpg

20231024_123357.jpg

20231024_123400.jpg

Povezava do prispevka

tisti so še dražji, in potem težave na tehničnih... motor je euro 6 in je notranjst katalizatorja je neka mešanica kovine in keramike, zato ga noben v sloveniji ne more obnoviti, sem klical novaka v ljubljano in strajnarja, oba sta izjemno prijazna in sta mi povedala vse kar me je zanimalo...

Povezava do prispevka

Medtem ko je pol sveta v totalnem kurcu, in divjajo vojne, bo evropa uvedla euro7 zato da bomo rešili svet s tistimi par grami co2... in spotoma uničili svojo konkurenčnost, ter nakazovali triljone za pomoč muslimanom, in jih vabili v evropo kjer lepo živijo na naših socijalnah in jim jaz, ki sem na minimalcu plačujem za otroke in zastonj stanovanja. Mrš budale.

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 33 minutami:

Čak...

 

lahko da sm spregledu... Zakaj menjaš katalizator?

 

C5 je star 13 let pa je dizl pa nbenih problemov zaenkrat kar se izpuha tiče?

Ja zanič je kaj pa drugega. Čedalje bolj kompleksni so da bomo rešili svet.

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Lej, govoriš kot da se nisem pozanimal 😄 

Razumeš euro6 motor, športni so še dražji kot oem, in so težave, avto ima notri GPF in športen cat z gpf ne obstoja. Lahko kupiš ampak drugo leto padeš tehničnega. Seveda čipani megani na euro5 motorju...  pač slaba kvaliteta, kot sem napisal satovje je neka čudna mešanica keramike in kovine, tako mi je razložil Strajnar. Časi ko si lahko sam čaral so mimo. Kaj mi bo avto, ki pade tehničnega? Oz kapsi in izredni tehnični?

Screenshot_20231027_114926_Chrome.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...