Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

drevored reče pred 14 minutami:

kaj pa ce bi ti jermen utrgal pred 70k?

 

a mas mogoce kje statistiko kje je optimalna meja, za menjavo jermena al je pac to kar ti potegnes iz riti pac sveta resnica?

Pol bi ti pa napisal, zakaj ga nisi pri 60k menjal, saj je znano da imajo težave :D 

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 1 uro:

Ok toj res...

 

Sam če je @doz kuj najdu da majo ti modeli problem z jermeni (kar mi je malo noro - mogoče kak nova izvedba motorja?) pol bi mogl narest vpoklic pa garancijo podaljšat.

 

Je pa čudn da so tko naredl... 5 let... C5 je mel 8 let ali 240.000 km za zamenjavo jermena :D Pri 190.000 sem ga preventivno zamenjal pa ko je blo vse narazn smo vidl da še ni blo treba (avto je bil takrat star 5 let)

moj Up ma dejansko v navodilih menjavo jermena na 80k al pa 6 let, kar je prej

zdel se mi je uizi bizarno ampak tko so napisal

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 2 urama:

Pol bi ti pa napisal, zakaj ga nisi pri 60k menjal, saj je znano da imajo težave :D 

Če bi tvoj žlahtnik, 1x napisal T-Roc 2.0 problems v google, bi takoj vedel kaj ga čaka 🤣 ampak tako kot ti se rade drži navodil proizvajalca, ki se mu sedaj smeje, ko bo fant kupoval drage stvari od njih. In ravno ti si se mi smejal, ko sem pisal da.sem v 3 forumih in da redno preverjam, kaj je novega, točno zato da se take katastrofe, preprečijo če je le možno, vsega se itak ne da razrešiti, ampak si pa izboljšaš možnosti... fant se mi smili to so res zajebane situacije... ti lahko točno napišem pogoste napake megana 4 rs: sem ter tja slab katalizator, za en drek DRL luči, vsi megani 4, ter porazne bencinske pumpe, nekateri menjajo na 10k, na srečo se da kupiti neke drugačne in potem zamenjati samo pumpo cena cca 150e in delo, uradni servis menja komplet 700+ za novo, potem so grozni akumulatorji DESS na trophyu, ter ročni menjalniki so občutljivi, ampak je znano kaj je narobe glede na to da so iz prejšnje generacije, in kakor vem so tudi v trafiku... slabi glavni ležaji menjalnika, obvezno menjati olje na nekih 50k, obnova mislim da stane okoli 900e in potem je mir za vedno... vidiš, vsak skrben lastnik se pozanima vsaj osnove... nič ne rečem so stvari, ki se jih ne da preprečiti, in itak to bi moral biti vpoklic, če so res slabi šponarji, ampak poznamo kako deluje volkswagen... mafija še 1x poudarjam življenjska doba avta po mnenju proizvajalca in uporabnika sta dva popolnoma različni stvari. Upam da bratranec razreši tole dobro in ugodno... ne privoščim teh jajc niti ljudem, ki jih ne maram 🤣

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Ni noben moj žlahtnik lol, niti poznam ga ne. Je bratranec od enega kolega. Kaj je on delal z avtom, zakaj itd. ne vem in me v tem trenutku niti ne zanima. Verjetno če je avto star 4-5let je pričakoval, da bo delal bp. Kar mu dam prav, če po 5letih neki raznese je šrot.

Povezava do prispevka

Marija kakšne bedarije Pomožni jermen odfuka in se zaplete v zobatega... jao jao

 

 

Our 10 plate Tiggy went into a local independent garage for MoT and routine service plus towbar, tyres, etc. at a mileage of around 93k.

Picked it up 2 days (and £2.5k) ago. Today, just 50 miles later, engine fails due to aux (poly-V) belt failure that also became trapped in the timing belt. I assume that the damage to the engine will probably be beyond economical repair.

The AA attended and provided recovery. He commented that the aux belt tensioner pulley showed signs of seizing and that he would have expected those signs to have been evident when the service was carried out.

I have searched online for service and inspection schedules and found references to visual inspection of the poly-V belt but not the tensioner pulley. Nor do I know whether the service that was carried out included replacement of any of the belts or pulleys since the invoice provides just a total for sundries rather than a list of the parts and consumables charged.

Would you expect the condition of the aux belt tensioner pulley to be checked during a service? How would this be done and what symptoms of a forthcoming failure might be evident? Frankly the main reason that I use a garage to service my cars is to avoid this sort of issue by catching faults and wear and tear before they cause major damage.

The vehicle has been recovered to the garage but I have not yet spoken to them. Naturally we are disappointed by what has happened but I also appreciate that coincidence does not prove causation. I am open to advice as to how I engage with the garage in determining what the damage is and whether the engine is repairable - preferably at minimum cost to us.

And assuming the worst, I suppose that a used engine from a reputable breaker is the best way forward????

 

 

 

 

 

It is a known issue, VW designed a revised cam belt cover to try and stop a failed aux belt being drawn in but it still happens, what was done to the car for £2.5k?

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 8 minutami:

Ko vidim kako te velike mašine zjebe, sem bolj fasciniran da moj 1.2TSI še kr dela, glede na to kolko so ga vsi kurcali :D

Ja o 1.4tsi je napisanega precej, sploh na avtomobilizem je konkretna tema glede tega, vesel bodi 😆 naj ti dela čimdlje

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Samo 1.4TSI mašina je čisto drugačna od 1.2TSI. Anyway, avto na nekaterih mestih že malo rjavi, očitno bo prej pleh segnil, kot pa motor crknil. Sicer je amortiziran že zdavnaj, tko da me že malo bk, tudi če crkne :D Upam sicer da ne bo, ker bom šel v bankrot za nov avto kupit, but still.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 13 minutami:

Samo 1.4TSI mašina je čisto drugačna od 1.2TSI. Anyway, avto na nekaterih mestih že malo rjavi, očitno bo prej pleh segnil, kot pa motor crknil. Sicer je amortiziran že zdavnaj, tko da me že malo bk, tudi če crkne :D Upam sicer da ne bo, ker bom šel v bankrot za nov avto kupit, but still.

Če ti videz in značka ni pomembno si poglej tole: tm za okoli 8k nekje bi jo že dobil, v videu pove kateri motor je treba uzeti, in obvezno avtomatika, ki je verjetno najbolj trpežen avtomatski menjalnik kadarkoli narejen, s tako yarisko bos naklofal pol miljona...

Skratka noro trpežna

 

 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
bendeho reče pred 23 minutami:

pa je še eden prvih 1.2 tsi z verigo ali novejši z jermenom? 

Eden prvih, še z zakleto verigo. Pa razen vodne pumpe, ki je crknila glih takrat ko bi jo moral itak menjat, enega menjanega tesnila nekje in menjanega aktuatorja turbine nisem menjal čisto nič do zdej :D Ok potrošni material sem, diske, ploščice pa ta jajca.

doz reče pred 17 minutami:

Če ti videz in značka ni pomembno si poglej tole: tm za okoli 8k nekje bi jo že dobil, v videu pove kateri motor je treba uzeti, in obvezno avtomatika, ki je verjetno najbolj trpežen avtomatski menjalnik kadarkoli narejen, s tako yarisko bos naklofal pol miljona...

Skratka noro trpežna

 

 

Hvala, ampak naslednji avto bo moral bit malo bolj komot od trenutnega. C segment vsaj. Rang Octavie.

Povezava do prispevka

Ok odkar imam babnica aurisa mi toyota ne gre iz glave, saj sem imel GRMNja ampak tisto je napol dirkalnik in ne civiliziran avto, full rad na izlete uzamem njenega aurisa ker se  živci spočijejo, če primerjam naprimer aurisa in hondo civic x 2018 letnik je honda kanta. Njej sem svetoval aurisa ker je pač hotela hatchbacka, in avto, ki bo statistično delal dolgo, zato ima notri motor 1.6 VVTi atmosferc 132 konjev, ni turba ni problemov, skratka ti motorji naj bi delali 400k in naprej, so občutljivi na redno menjavo olja, in redno italian tune up... da se ne zapacajo oil control ringi. Menjalnik v tem avtu je najboljši ročni kar sem kdajkoli vozil. Na A netu se sem ter tja pojavi kakšna corolla s tem motorjem in menjalnikom za okoli 15k... motor je anemičen ampak zelo trpežen...

 

Če boš iskal tako vozilo obvezno pojdi kakšno pogledati... 

 

Vidiš to je komaj ulaufan avto, faking zastonj in delal bo 20let, za 17k dobiš moderen in zelo zanesljiv avto...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18602203&display=Toyota Corolla

uredilo bitje doz
  • Na jagodo +1 3
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Hehe, itak da ni nek presežek tehnologije, ampak kamena doba pa spet ni 🤣

 

Malo za hec, rad imam avte, ampak nikakor ne zato da bi se hvalil z njimi ok sej z meganom se kaj dosti ne da, ampak zato ker mi imeti avto predstavlja svobodo, da se lahko zapeljem kamor hočem, kadar hočem, ko sem bil 2.mesca brez izpita sem šele videl v kakšnem kurcu je javni promet in kakšen invalid si brez avta, če si doma nekje na vasi. Avte pač jemljem ne samo kot sredstvo prevoza ampak mi dajejo občutke, podobno kot motorji za nekatere... no kdor.me pozna v RL, ve da se veliko hecam in da sem težko resen, pa rad avte, ki sem jih imel oz vozil primerjam z ženskami, naprimer za yarisa GRMN, ki mi vizualno ni bil vseč, ampak vožnja je bila vrhunska, sem ponavadi povedal tole, če me.je kdo vprašal kako se pelje, se posebno mularija se je vedno smejala,  vožnja yarisa GRMN je tako kot najboljši sex kar si jih imel v življenju ampak z grdo babo. Za megana pravim: pričkanje in kreganje z bejbo čez dan ter izjemen sex zvečer kjer se zaspi z nasmehom in v objemu. Za aurisa pa pravim:  ko prideš domov, je kosilo vedno pripravljeno, cunje so oprane in zlikane, vedno te ženska pozdravi in objame, ob njej se počutiš dobro in sproščeno, zjutraj te zbudi in tu skuha kavo, ter te poljubi preden greš v službo, ampak zvečer se samo uleže v posteljo in je pri sexu negibna in brez idej 🤣

Povezava do prispevka

Hmm zanimivo, nikoli nisem opazil tega, take ima babnica v aurisu nekaj podobnega, ampak kakor izgledajo slabo, do sedaj še nisem imel pripomb, tudi na daljših vožnjah me ni nič motilo, naprimer od megana rs so školjke iz alkantare in so vroči poleti sem vedno moker po hrbtu, če že moram primerjati... skratka na aurisa nimam pripomb, je pa jasno da je to ekonomy avto tako da čudežev ne bo v tem cenovnem rangu, so pa trpežni avto je star 9 let ima 80k, in ni znakov obrabe, kot tudi se jih da sleči in oprati so na zadrge... se vedno svetlobna leta boljše kot kanta od civica

 

 

2014_toyota_corolla_frontseat.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
fittipaldi reče pred 7 urami:

Eno vprašanje čist mim.. kakšne sesalce uporabljate za sesanje avta?

enkrat sem kupil neke jajca v merkurju za 50e, opravi svoje delo ampak je tista cev iz plastike in je zelo trda tako da vedno pizdim ampak po drugega pa še nisem šel...

proporočam da ne varčuješ pri tem in kupiš nekaj vsaj povprečnega, sicer pa najboljše kar lahko kupiš je pač vodni globinski, tako da lahko naprimer 1x letno notranjost namočiš s čistili in potegneš ven vso svinjarijo...

 

nasvet: rabiš samo 2 nastavka, krtačo in tisto daljšo cevko da prideš med sedeže ipd, pazi skoraj vse krtače so relativno grobe in če boš sesal z njimi števce, infotaiment ali kakršnekoli piano gloss black dodatke jih boš poškodoval.

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
fittipaldi reče pred 12 urami:

Eno vprašanje čist mim.. kakšne sesalce uporabljate za sesanje avta?

Karcher WD6, pred tem smo pa 20+let sesali z nekim starim Iskra sesalcem, ki ga ima pol slovenije in še kr noče umret :D

 

Karcherja sem kupil samo zato, ker sem ga rabil ob prenovi stanovanja, in ga zdej pač uporabljam še za avto.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

a lahko priporočaš kakšna relativno skonto čistila?

V namenskih trgovinah kupiš APC vsenamensko čistilo, s katerim lahko čistiš praktično vse, zunaj in znotraj in je varno za materijale, za same sedeže nimam pojma ker jih nikoli mokro ne čistim.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...