Galko Objavljeno 9. december 2023 Share Objavljeno 9. december 2023 (urejano) Že n-to leto zapored klasična tema pred novim letom, da lepo zaključimo. Katere igrice ste na novo šopali v letu 2023? Pišite: - z navadno pisavo tiste, ki ste jih samo igrali - z bald pisavo tiste, ki ste jih obrnili - z bald in podčrtajem tiste, ki ste jih platinirali Kot vsakič ZELO lepo vabljeni, da poveste še kakšen vtis o naštetih igricah ali o gayming letu nasploh 9. december 2023 uredilo bitje Galko 2 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 9. december 2023 Avtor Share Objavljeno 9. december 2023 Jaz sem imel naravnost BEAST leto za gaming. Zvečer mi je ostajalo dosti časa in sem kar veliko dni šopal hite tam med 22:00: in 24:00 uro (in se potem v primeru Cupheada in Rogue Legacyja 2 še dve uri tresel v postelji). Pod črto ne vem, kdaj sem nazadnje toliko sploh špilal, heh. Nabor špilov je bil pa en tak čuden miks malo starejih špilov ki sem jih šele letos ujel, letošnjih AAA megahitov in nekih spontatnih random yolo naslovov, ki so ali prišli na free PSN ali pa so bili hypani kot dobri. - Evil West - The Stanley Parable - The Forgotten City - Psychonauts 2 - Crusader Kings 3 - No Mans Sky - Metroid Primer Remaster - Cuphead - Resident Evil 4 Remake - Dredge - Bramble: The mountain king - Street Fighter 6 - Dead Space Remake - Humanity - Untitled Goose Game - Rogue Legacy 2 - Baldurs Gate 3 - RedOut 2 - Armored Core 6 - Slay the Princess - Tunic - Kena Bridge of Spirits - Ender Lillies - Bombrush Cyberfunk - Diablo 4 - CyberPunk 2077 Ultimate edition 1 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 9. december 2023 Share Objavljeno 9. december 2023 (urejano) Spoiler - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Super Mario Odyssey - Metroid Dread - Devil May Cry 5 Special Edition - Journey to the Savage Planet - Hogwarts Legacy - Yakuza 0 - Judgment - Like a Dragon Ishin - Kingdom Come: Deliverance - Tekken 7 - Dead Cells - Dredge - Kena: Bridge of Spirits - Horizon Forbidden West - Resident Evil 4 - Hotline Miami 2: Wrong Number - Star Wars Jedi: Survivor - Hot Wheels Unleashed - Ratchet & Clank: Rift Apart - Humanity - The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Warhammer: Vermintide 2 - Counter Strike: Global Offensive - Diablo 4 - Baldur's Gate 3 - Final Fantasy 16 - Rogue Legacy 2 - Ascent - Starfield - Destroy All Humans 2 - SIFU - EAFC24 - Spider-Man 2 - Alan Wake 2 - Remnant 2 - PowerWash Simulator - Monster Hunter Rise - Resident Evil 3 - Contraband Police - Hollow Knight So pa na seznamu tudi igre, ki sem jih igral par minut EDIT: popravljen seznam. BOTW ostane, ker sem jo začel konec leta 2022 in končal v štartu 2023. 9. december 2023 uredilo bitje AMF 2 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 9. december 2023 Share Objavljeno 9. december 2023 @Galko damn kako to da nisi dokončal Psychonauts 2 probal sem veliko špilov, večinoma letošnje zadeve, večino teh še nisem sploh kupil, samo igral sem Zelda Totk Alan Wake 2 Blasphemous 2 The Last Faith Resident Evil 4 RE Weird West Dark Souls 3 Slay the Spire Neon Abyss God of War Ragnarok Mafia: Definitive Edition Resident Evil Village Demon's Souls NORCO Dark Souls Call of Duty: Cold War Trek to Yomi Armored Core 6: Fires of Rubicon Guardians of the Galaxy Baldur's Gate 3 Callisto Protocol Football Manager 2024 uglavnem to kar me čaka da dokončam je boljša lista od tega kar sem dokončal Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 9. december 2023 Share Objavljeno 9. december 2023 Monster Hunter: Rise/Sunbreak Resident Evil 4 Demons souls Dark Souls 2 Remnant 2 Lies of P What remains of Edith Finch Cyberpunk 2077 P.L. Jedi Survivor Final Fantasy 7 Final Fantasy 16 The Forgotten City Wo Long Uncharted 4 Dragons Dogma Hogwarts Horizon FW dlc Alan Wake 2 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 9. december 2023 Share Objavljeno 9. december 2023 (urejano) Resident Evil 4 Destiny Remnant 2 Lies of P Cyberpunk 2077 P.L. Final Fantasy 16 * Wo Long Hogwarts Alan Wake 2 Baldur's Gate 3 Armored Core 6: Fires of Rubicon * Call of Duty MW3 Zelda Totk Spider-Man 2 Starfield * Diablo 4 Dead Space Remake Atomic Heart Minecraft Legends Dead Island 2 Redfall Payday 3 Forza Motorsport The Lords of the Fallen Rogue Legacy 2 * preigral vecji del ampak pol se mi je povesilo 9. december 2023 uredilo bitje bigboss82 Navedek Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 Noro hudo leto za gajming. Sploh kot fan survival horroja, se mi zdi, da je tole res top of the top leto. Poleg tega tudi leto remajkov, ki pa so bili vsi odlični. Trenutno do konca leta naprej šopam Monster Hunterje, ker pač to mi je res life Diablo 4 Evil Within 2 Dead Space Remake Monster Hunter Rise Monster Hunter Iceborne Resident Evil 4 Alan Wake 2 Hell let loose Arnored Core 6 Alan Wake Ace Combat 7 Resident Evil VII WWE2023 WItcher 3 (PS5 update) Elden Ring (še ps4 različica) Diablo 2 TLOU part 1 (ps5) 2 Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 Weraziel reče pred 11 urami: Football Manager 2024 uglavnem to kar me čaka da dokončam je boljša lista od tega kar sem dokončal Liez. FMja se ne da dokončat Navedek Povezava do prispevka
Armando Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 Igral sem Nier Replicant Chaos Legion Fortnite Jusant Unpacking Mass Effect 1 Hades Ghostwire Tokyo Cassette Beasts Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 bitsurugi reče pred 53 minutami: Liez. FMja se ne da dokončat Jaz štejem ko imam sezono kjer osvojim vse možne titule Navedek Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 (urejano) Letos sem zaradi različnih vzrokov zelo malo igral, sploh kar se tiče števila prvič sprobanih in preigranih iger; je pa v zadnjem letu ali dveh izšlo toliko meni zanimivih bomba naslovov (vsaj glede ne vaša mnenja in ocene na netu), da komaj čakam, da mi čas, volja in boljši hardver (PC-only master peasant) omogočijo te špile preigrat, kot se spodobi. Na novo sem igral le tole: Forza Horizon 4 + DLC (še nadaljevanje rednega nažiganja iz lanskega leta, če to šteje) Planet of Lana Return to Monkey Island Quake II (remaster) Trine 5: A Clockwork Conspiracy COCOON Viewfinder 27. december 2023 uredilo bitje Raz 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 10. december 2023 Avtor Share Objavljeno 10. december 2023 Weraziel reče pred 20 urami: @Galko damn kako to da nisi dokončal Psychonauts 2 mah zajebal čist s temi Psychonautsi. Snel piratarja za PC, da vidim kaj je to zaen pasji kurac. Proti vsem pričakovanjem čist padel notr, užival ful, res krasna 3D platformska pustolovščina. Neham igrat nekje na 20% špila ker bom rajši igral na proper TV-ju kot gospod. A špil stane 50 EUR, kljub temu da je star 2 leti pa še živ kurac ga nima razen Amazona in PlayAsia. OK. Čakam na popust en mesec, dva, tri. Popusta itak nikjer Mi dopizdi in kupim špil za full price... In itak da se mi ga ne da še enkrat od začetka, sploh ne ob macolah po jajcih, ki so prihajale ven letos. Tko da zdej čakam, da me spet zagrabi, in ga bom takrat spet zagnal. 2 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 10. december 2023 Avtor Share Objavljeno 10. december 2023 Drgač zdej k tko gledam imam kar nekaj naslovov v tej kategoriji Odpelji me v klet in mi še enkrat pokaži ljubezen,Oče: - Dark Souls 2 oba DLC-ja in refreshan špil, še nikdar videl ne eno ne drugo, bi šel še enkrat čez vse - GTA V me zanima kako izgleda na PS5, igral samo PS3 verzijo in bil že tam mind blown - Until Dawn nikoli prišel čisto do konca, to bi rad še enkrat od začetka odšpilal s par kolegi - Cuphead DLC (no comment) - Persona 5 Royal (v vanilla verziji prišel do predzadnjega dungeona in obupal, komu sploh lažem, ni šans da se tega še kadarkoli lotim) - Armored Core 6 NG+ in NG++ (dejansko realno, glede na to kok so kratke in slatke misije) - Hitman Trilogijo (mega fan enke, čeprav je nisem nikdar obrnil, ampak spet, fak kje naj bi našel cajt za to) - Psychonauts 2 (še enkrat od začetka, fuck me) - It takes two še enkrat od začetka z drugo, mlajšo žensko - Snowrunner drugo in tretjo mapo (v prvi mapi imam za dokončati zadnjo misijo, pa vedno spustim malo driske po hlačah, ko vidim, kaj bi moral narest) - Outer Wilds do konca (ko postanem bolj inteligenten) Mogoče bo zdej v 2024 več cajta za take semifredo zadeve, letos je bilo čist preveč na hard z novimi naslovi. 1 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 Hitmana sem ravnokar kupil in začel z igranjem (vsakič, ko med misijo zloudam zadevo se mi zadeva sesuje) Če moja buča neb bila polna brazgotin bi imel tako plešo/10 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. december 2023 Share Objavljeno 10. december 2023 Dark Souls 2 ima tri DLCje 1 Navedek Povezava do prispevka
Denis Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ samo_hren Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Ne spomnim se, kdaj je bilo nazadnje tako carsko leto za špile. Sploh poletje je res pokalo s težkokategorniki in še mi jih je ostalo na zalogi . N/A Dead Space - Igral le za par minut, grafika in vzdušje sta huda, tako da se veselim podoživetja mojega nekdaj najljubšega survival horrorja. Cult of the Lamb - Trenutno nekje na polovici. Nisem ravno guru za city sim špile, vendar je tu igralni loop popolna terna, ki vleče še pa še. Simpatična podoba in zelo soliden boj. Splačalo se je čakati na retail, ker je nedvomno polica material. 8/10 11. Diablo IV - Lepa grafika, kul produkcijske vrednosti, relativno zabaven gameplay. Zgodba, characterji zeh. Open world dizajn in GAAS elementi so mi špil naredili nekako izumetničen, neimersiven. Končal kampanjo in pospravil. 10. Ender Lilies: Quietus of the Knights - Poor man's Hollow Knight. Škoda, da potrebuje kar nekaj časa, da se ogreje, saj je v drugi polovici super metroidvanija s fenomenalnim vzdušjem. 9/10 9. Tunic - Živeč občutek starošolske pustolovščine in raziskovanja. Vzdušje in originalna metaigralnost močno povzdvigneta samo po sebi solidno zelda-like zasnovo. 8. Metroid Prime Remastered - Na začetku sem bil skeptičen zaradi preprostosti, a z nabiranjem arzenala ter sposobnosti vsi koščki sestavljanke padejo na svoje mesto. Malo se poznajo leta, predvsem vizualno, a je igralnost več kot prekosila vsakršen preizkus časa. 7. Armored Core VI: Fires of Rubicon - Bliskovita akcija in Fromsoftov magični dotik. Vse ostalo je zgodovina. 6. Hogwarts Legacy - Že morda, da je zasnova Ubisoftovska, a je pod črto ena najbolje izrabljenih licenc in praktično vse in še več, kar sem si želel od Potter špila. I apologize for nothing . 5. Final Fantasy XV - Fantastičen worldbuilding, zabaven boj in brutalno spektakularni bossi. Dizajn side questov je še vedno par desetletij v preteklosti, a meni ni odvzelo od celokupne izkušnje. 4. Star Wars Jedi: Survivor - Uncharted-souls-metroidvanija v Star Wars preobleki. So tehnične nevšečnosti, a sem se preveč zabaval, da bi mi bile deal breaker. 3. Rogue Legacy 2 - Morda najbolj zasvojljiv špil leta, kjer sem se moral kar nekajkrat prisiliti, da ne bi šel še enega run-a . 10/10 2. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Enak svet in game loop, a povsem sveža, večja in boljša izkušnja. Masterclass game dizajna. 1. Baldur's Gate 3 - Kot je Witcher 3 pred leti spremenil pogled na igre, je tudi BG 3 povsem nov mejnik igralnosti in pripovedništva, ki ga verjetno še dolgo ne bo nihče dodegel, kaj šele presegel. 3 Navedek Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Secret of the lost idol Whispers of a machine Chants of Senaar Titanfall 2 Disco Elysium Storyteller Betrayal at club low Tunic Tko na hitro po spominu Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Weraziel reče pred 9 urami: Dark Souls 2 ima tri DLCje Upam, da bom dozivel dokumentirano dogodivscino Galkota v DkS2. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 kar se mene tiče ima DkS2 isti rating kot DkS1, samo da nimata istih plusov in istih minusov, kdor hoče soulcrushing izkušnjo je DkS2 kar dober naslov, sem pa v DkS2 več grindal kot v Elden Ringu haha. Brez adaptability točk je ta špil pretežak DkS3 mi je overall boljši, bolj uživantski, manj janky špil izmed vseh iz te trilogije, vsaj dokler ne bo Bed of Chaos ali pa čudnih design odločitev v samem finišu igre + drugem DLCju Navedek Povezava do prispevka
Armando Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Armando reče pred 21 urami: Igral sem Nier Replicant Chaos Legion Fortnite Jusant Unpacking Mass Effect 1 Hades Ghostwire Tokyo Cassette Beasts Pozabil Persona 5 Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Hogwarts Legacy GTA 5 Remaster za PS5 Diablo 4 Armored Core 6 Diablota nisem platiniral ker ne delam tega ampak glede na vložene ure, tudi če bi ga. V začetku leta sem ziher igral še kaj, pa se ne spomnim. 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Weraziel reče pred 47 minutami: kar se mene tiče ima DkS2 isti rating kot DkS1, samo da nimata istih plusov in istih minusov, kdor hoče soulcrushing izkušnjo je DkS2 kar dober naslov, sem pa v DkS2 več grindal kot v Elden Ringu haha. Brez adaptability točk je ta špil pretežak DkS3 mi je overall boljši, bolj uživantski, manj janky špil izmed vseh iz te trilogije, vsaj dokler ne bo Bed of Chaos ali pa čudnih design odločitev v samem finišu igre + drugem DLCju Nic od tega ni v trojki, ker trojka ni drek Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Jebi se Sej boš vidu 1 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 (urejano) neki se je nabralo fukam, delam in igram igrice - Metroid Primer Remaster - Resident Evil 4 Remake - Dead Space Remake - Baldurs Gate 3 - Tunic - Kena Bridge of Spirits - Diablo IV - CyberPunk 2077 Ultimate edition - Star Wars: Jedi Survivor - Remnant 2 - Spiderman 2 - Alan Wake 2 - The Callisto Protocol - Hogwarts Legacy - Lies Of Pi - Zelda TOTK - Ghostwire Tokyo - Alan Wake Remastered - Disco Elysium - Dead Island 2 - Planet Of Lana - Sommerville - As Dusk Falls - Starfield - Need For Speed Unbound - FIST: Forged in Shadow Torch - Darkwood - Wo Long: Fallen Dinasty - Shadow Warrior 3 - Atomic Heart - Hi-Fi Rush - Sniper Elite 5 - A Plague Tale: Requiem - Lego Star Wars: Skywalker saga - High On Life - Scorn 11. december 2023 uredilo bitje dzaver Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 11. december 2023 Avtor Share Objavljeno 11. december 2023 ne vem prjatu, sodeč po seznamu precej trpijo partnerjeva jajca al pa kariera, in glede na to da si si kupil TV za 3 jurje ko da ni nič.... 2 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 Galko reče pred 3 minutami: ne vem prjatu, sodeč po seznamu precej trpijo partnerjeva jajca al pa kariera, in glede na to da si si kupil TV za 3 jurje ko da ni nič.... manj delam, višje cene, več časa za partnerja in prosti čas od tega sm bil še en mesec v Berlinu 2 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 pa pozna se… DINK… Double Income No Kids to je prav izraz za gej pare 1 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 11. december 2023 Share Objavljeno 11. december 2023 @Galko sicer si jih pa ti tudi velik preigral Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 11. december 2023 Avtor Share Objavljeno 11. december 2023 ja sam jaz sem RES slab vzor Funkcija jajc je samo še okrasna, pač da mi lepše stojijo hlače od obleke in kopalke, pa da je bolj razburljivo skakanje mačka v naročje iz 2 m oddaljene police 2 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.