Skoči na vsebino

Oktanc 95 vs. 100


Interceptor

Priporočeni prispevki

Z meganom imam povprečno porabo 100 oktanca, okoli 7.5l... tale nissanov motor je top, na relacijah pri nežni vožnji sem naprimer lahko imel tudi 6.1l...

Pozna se da je ročni ker, avtomatiki pijejo nekoliko več, in da je 280, ker 300 spet pijejo nekoliko več. Tudi če ga pritisnem sem ter tja redko spraznim tank z več kot 9.5l, preko 10l pa še nisem imel...

Povezava do prispevka
Morski reče Dne, 17. 1. 2024 at 16:59:

Lol zakaj tankaš 100 oktanov v megana? Zveniš kot da si ti bitch od avta in ne obratno.

Zakaj ne bi? Taki avti rabijo  dobro gorivo... vem da sem bral na forumih ljudi, ki so tunali ta motor, da na 95 oktancu, že pri stock mapi zamika vžig, ne gre se samo za same oktane ampak tudi 100 oktanc ima drugačni paket additivov, in na dolgi rok se pri takih motorjih to pozna... kakšen čefur moraš to biti da daš za avto ne vem 40k potem pa nimaš za kvalitetno gorivo...

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Tole o 100oktancu je pa bosa, gospod vozi shelbija za več kot 100tisoč eur v8 ki se vrti na veliko več obratov kot megan in tanka 95oktanca. Avto ima toleranco, inžinirji so avtomobil dodobra stestirali in mora delati povsod v avstraliji, na severu skandnavijie, v juzni afriki brez problema v vseh možnih pogojih na vseh možnih gorivih. 

 

6minut in 38sekund se vidi da gospod svoje vozilo toči 95 oktansko gorivo :mafija:

 

 

uredilo bitje StaraSablja
Povezava do prispevka

Ma.ne da se mi drkati s tabo, če nimaš pojma, Port injection atmosferc v8, proti direct injection turbo, kje misliš da so hujši pogoji v cilindrih? In niso važni samo oktani v 95oktancu ne najdeš additivov, ki skrbijo za čistočo in podobne stvari... za megana je 95ok, ampak dela boljše na 100tki, preverjeno od uporabnikov, sam ne zaznam razlike v moči, meni se bolj gre za injektorje in cel sklop

 

Mustang shelby 350r, 102konja na 1 liter prostornine

Megane4rs 280 pa 155... jao kje spiš da te ne ukradejo, zato meganova Mašina nikoli ne bo zdržala toliko kot od mustanga, in kakor vidiš so pogoji mnogo hujši... zato že v štartu skrbim za pogonske sklope kar se da dobro da dobim ven vsaj 300k...

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Delaj kakor ti paše, jaz se s tem ne obremenjujem, ne vem zakaj te moti če tankam 100oktanca? Mi znaš to razložiti? Moj denar lahko porabim kakor hočem, meni se pa bedasto zdi zapravljati za čike in alkohol naprimer pa ne težim ljudem

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Ti priporočam da pogledaš podcast od Atmosfercev s Petrolovim inženirjem. Govora je blo glih o teh 95 oktanih vs 100 oktanih. Če misliš, da ti kej pomaga al da bo motor trajal dalj, si naiven :) Sicer jaz te podpiram in nadaljuj, ker poberemo več davkov od tebe.

Povezava do prispevka

Sem lepo zgoraj napisal da ima 100ka drugačne aditive, ki vplivajo na čisto ves sistem in ne samo motor? In na tvojo žalost vsaj v mojem primeru, za druge avte me ne zanima ker jih pač ne vozim, so razlike med 95 in 100 daj me prosim pusti na miru tankaj kar hočeš...sicer pa klasični debil, še 1x ti napišem, razlika ni samo v oktanih, če sploh veš kaj je to, ampak v paketu additivov, ki boljše čistijo komplet sklop od pumpe do izpuha, in pri avtih ki so že tako bolj našponani je to smiselno, valda ne boš v 1.6 aurisa nalival 100tke, in ja ne boš verjel sem poslusal tisti podkast navadno sranje, tip lapa uro in pol same reklame, petrol najvecje govno pri nas...

 

Vas je pa veliko tukaj, ki dejansko nimate pojma o pojmu,  un bedak zgoraj nabija o shelbiju kao vec obratov, in vecja kompresija... daleč najhujše okolje za bencin oz oktane in aditive so ravno majhni motorji velikih moči, resda imajo samo nekje 8.5 kompresije, ce primerjamo za NA 11, ampak NA stiska eno atmosfero, turbo pa naprimer 1.8 atmosfere, in zrak ki bat stiska je že segret kljub intercoolerju, zato nastane živo sranje, motor je mnogo bolj obremenjem, pritiski so večji, večje temperature, več je blowbya, PCV se bolj zapaca, injektorji mnogo bolj najebajo, zato se uporablja boljše gorivo ker je bolj ustrezen za tako delovanje, ne samo zaradi oktanov... sam itak skynet in podobni nabavijo sportne avte potem pa olje iz hoferja in najcenejsa goriva dobra logika... kurba eni ste pa res papki, se pa strinjam da v mojem primeru bi brez problema lahko tankal 2x95 in 1x100, da prepuca sistem pa bi bilo vse ok, ampak mi tistih 20e ne pomeni nič na mesec...

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 1 uro:

Ti priporočam da pogledaš podcast od Atmosfercev s Petrolovim inženirjem. Govora je blo glih o teh 95 oktanih vs 100 oktanih. Če misliš, da ti kej pomaga al da bo motor trajal dalj, si naiven :) Sicer jaz te podpiram in nadaljuj, ker poberemo več davkov od tebe.

Ps: človek, ki ima sončno elektrarno na strehi, kateri nosi, nabavo vse opreme, vzdrževanje vse opreme, zavarovanje vse opreme, tveganje za točo, požar in vse nevšečnosti, da potem proda elektriko, distributerju, in jo potem odkupuje nazaj, nisi ravno kredibilna oseba da mi praviš da sem naiven... lol

Povezava do prispevka

Kaj ti voziš? Aha wow 2.4l 5cyl 230hp... volvo? Faking precenjena kitajska kanta, za renaulta se vsaj ve da so jajca, volvo pa so precenjena kitajska jajca katerih lastniki mislijo kaj imajo 🤣 si dpf ze fuknil ven?  Brezoblična kanta, kje najdete te popolnoma nezanimive in mrtve avte 🤣 to direkt zaspiš za volano. Ali pa ti je žena ali punca odtrgala jajca, in moraš pač voziti kar ona hoče, papak brezjajčn, seveda če si sploh sposoben imeti boljšo polovico 😅😅

2479910123913356x236.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 9 urami:

Ti priporočam da pogledaš podcast od Atmosfercev s Petrolovim inženirjem. Govora je blo glih o teh 95 oktanih vs 100 oktanih. Če misliš, da ti kej pomaga al da bo motor trajal dalj, si naiven :) Sicer jaz te podpiram in nadaljuj, ker poberemo več davkov od tebe.

odličen primer kako lapaš 1.5 ure in ne poveš, ničesar, dober politik, spretno ne pove nobenih preverljivih informacij, še posebno okoli additivov oz razlik med additivi med 95 in 100 oktancem, to pa zato ker je petrol daleč zadaj za drugimi, mafija da ji ni para... 

slabše gorivo zelo vpliva predvsem na injektorje in gorivo če ni ustrezno atomizirano ne gori, in potem gre mimo batov v olje, bencin v olju dela pizdarijo, zapacajo se tudi oil control ringi in potem avto začne kurit olje, in je kasneje kup težav tudi s katalizatorji in tako dalje...  jaz ko sem mojega peljal na prvi servis ko sem ga kupil (3lastnik) smo pogledali v cilinder z kamero in na srečo je popolnoma brez znakov obrabe, tale nissanov motor ima diamond coating na cilindrih (ista tehnologija kot nissan GTR), in kakor se je izkazalo tam je zadeva precej trpežna, ni nobena znanstvena fantastika, namesto železnih linerjev je z plazmo nabrizgana kovina direkt na aluminijske stene cilindra v debelini 0.2mm namesto linerjev 2mm, kar pomeni da se cilinder lažje hladi... tak postopek naredi popolnoma gladke stene cilindra in jih potem naknadno poškodujejo, ker pač stene ne smejo biti gladke zaradi mazanja...

 

 

še 1x poudarjam, saj vem da se čisto preveč razburjam ampak take vrste avti zahtevajo nekoliko več nege in preventive kot navadni, ker so tudi vsi rezervi deli pač ustrezno dražji ( ne vedno upravičeno) in če si ne bi mogel privoščiti kvalitetnega olja, oz menjave na max 10k, ali dobrega goriva, potem ga takoj prodam... 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

men je tut sicer to čist mim in res verjetno ni neke bajne razlike sam vseeno ne vem kaj mu mate kurca za pametovat kaj počne s svojim denarjem

 

zato je pa vse tko narobe v tem svetu/državi ker se folk kr neki vtika v druge pa jim pametuje kok nej živijo svoj lajf al neki

 

zarad mene nej v tisto francosko kanto kerozin tanka če bo mislil da bo pomagalo, isto nej glanca avto vsak dan če ma voljo kaj mene boli kurac kaj on počne s svojim časom, če ga pa to veseli pa fala bogu

Povezava do prispevka

Dajmo haterji, boste pa ja kakšno konstruktivno skupaj spravili... čakam največja fora takih drekačev ala Vanč, Sky ko kupujejo rabljene avte pa prvo se vtaknejo v sercisno knjigo in potem težijo zakaj olje na 20k, kako to da pri 150k se ni jermen zamenjan, zakaj je avto.rjav spodaj, kako to.da ga vleče desno in da cuka 🤣🤣 sam pa no sposoben osnovnega vzdrževanja, če je že pri avtih tako kakšne so šele nepremičnine🤣🤣🤣 jao fantki ej

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 46 minutami:

Ojej...

Evo sneg sem skidal. Pijem čaj in čakam, odgovor s podatki, zakaj naj ne bi tankal premium gorivo v nissanov 1.8l  motor, ki ima direkten vbrizg, turbo 280 konjev, ter je euro6b, ter ima GPF. saj razumem da ne moreš govoriti medtem ko imaš od skynetza kurca v ustih, ampak tipkaš pa lahko... enostavno ojej ni dovolj, dokoncajta sedaj zadevo s podatki, ali pa drži gobček,  to je razlika med mojo generacijo in tvojo, jaz če nekaj ne razumem ali vem da sem se zmotil, se bom o zadevi podučil, ali pa bom tiho, medtem ko današnji mladci ste prepolno sami sebe in poplnoma nezmožni, kritike totalno podrt ego. Revež...

uredilo bitje doz
  • Ne me jebat 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Bi tankal 100tko, če bi to zahteval motor oz. proizvajalec... 2.0T 4 banger bencin, direct injection.  Sem probal oboje, po obcutku ni neke opazne razlike. Mogoče, da je bilo pri stotki par deci porabe manj...  

 

 

2.4 5cy je pomoje isto alficam 200 al pa 210 ps, čipana

 

eden od bol fun traktorjev.

 

2.5 volonov 5pot bencinar (ford st) bo pa mel krepko večji average ko pa 9l, razen če ga šlepaš.

 

ce bom kdaj alfi boost pokazu s kablom, bo pa verjetno treba stotko tankat da ne bo missfire

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...