Skoči na vsebino

Oktanc 95 vs. 100


Interceptor

Priporočeni prispevki

če se komu slučajno da kaj poslušati glede problema detergentov, take stvari spremljam že odkar imam izpit...

pri nas imam dokaj kvalitetna goriva, ameri imajo mnogo večje razlike med navadnimi in dobrimi, saj tale možakar lepo pove kaj je fora

 

 

Povezava do prispevka
StaraSablja reče pred 4 minutami:

Problem v Zloveniji je da 100tko res nihče skoraj ne toči in potem gorivo stoji notri dlje časa, se nabira svinarija potegn vodo usedline  v avto iin se use prednosti aditivov ne izkoristijo in si še na slabšem kot če bi tankal čisto 95tko

Izmišljotina, in točno o tem govorim, naredil boš vse kar je možno da boš zaščitil svoj neprav. In potem naj bi jaz imel težave z EGOm 🤣 Kočevca ne jemljem resno že nekaj časa, tip je pač bolan, nima ničesar in zato ga daje nevoščljivost, ampak od tebe pričakujem več. Se zavedaš kaj trdiš 😂

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

100 oktanc ima dostikrat nižjo kalorično vrednost od 95 zaradi večje količine dodatkov, tako da če motor ne more zamakniti timiga dovolj, imaš dejansko lahko slabšo porabo. Isto če imaš možnost vedno tankaj E5 in ne E10, etanol vleče nase vlago, in je visoko koroziven... zato imajo starejši avti lahko resne težave, še posebno če avto dlje časa stoji z E10, sploh čez zimo, je stabilizator goriva obvezen... 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
StaraSablja reče pred 23 urami:

Problem v Zloveniji je da 100tko res nihče skoraj ne toči in potem gorivo stoji notri dlje časa, se nabira svinarija potegn vodo usedline  v avto iin se use prednosti aditivov ne izkoristijo in si še na slabšem kot če bi tankal čisto 95tko

včasih (pre 2012) so vsi entuziasti tankali omv 100, jaz imam najbližji omv(mol) 25km stran in če je bila sila sem tankal lokalno petrol 98 in ti povem, da je bilo tisto gorivo postan trash, avto šel slabo, včasih kar cukal, ker nihče ni tankal nikdar na lokalni pumpi 98, samo 95, potem sem itak presedlal na 95 po 2012, ko razlika ni bila več samo par centov

Povezava do prispevka
drevored reče pred 1 uro:

tankat 100ko zarad aditivov je pa tud lol

verjemi da v športnih motorjih nočeš karbona v cilindru ali vročih točk :) ampak vsakemu svoje, edino kar se strinjam je da je tankanje 100tke v nek navaden neobremenjen motor, za katerega je dovolj 95 popoln nesmisel.

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Model, tudi za tvojga je dovolj 95. A ti piše v navodilih 100 oktanov minimum? Dvomim. To da ti superšportni avto Megane tankaš 100 ni nobena nuja. Tako da iz zgornjega poasta mirno odstraniš “…je dovolj 95”. 

Delaj seveda karkoli želiš. Samo malo  smešno mi je vse skupaj.

Povezava do prispevka

Kaj je tebi smešno in kaj ni, je popolnoma nepomembno, važno je realno stanje, največja težava takih kot si ti, kočevc, sablja, skynetz je to da zaradi nezmožnosti ali nevednosti oz prenapihnjenega ega niste sami sebi priznati da nimate pojma, in namesto da bi se podučili o stvari pač gonite dalje svoje blodnje, temu se reče dunnig-krugerjev sindrom, in razlika med mano in tabo je da se jaz dobro zavedam da nisem strokovnjak na nobenem področju in da vedeti vse je pač nemogoče, ampak se pa da vsaj določene stvari pogledati in naučiti. Še enkrat napišem, ampak to je samo izgubljanje mojega časa :) je pa lepo gledati kako nekatere osebke fizično zaboli, če jaz 1x tedensko očistim avto, ker pač to rad počnem, in če 2x letno menjam olje, ter uporabljam nekoliko boljše gorivo kot je minimum. Kot kaže kupite avte potem pa totalen minimum vzdrževanja, ko pa prodajate zanemarjene kripe pa v oglasu, lep, vzdrževan, kot nov :) Celo temo trdim isto, in še vedno čakam odgovor: zakaj naj ne bi tankal v megana 100 oktanca?

že v stock obliki (moj ni nič tunan in tudi ne bo, itak ti motorji so že precej našponani in ni nekih gainov kot pri naprimer golfih, in jaz jih tudi ne rabim) so razlike na dynotu med 95 in 100oktancem, kar pomeni da mora motor zamikati vžig, in že to pokaže da se motor bolše počuti pri več oktanih, ne pozabi da oglaševanje da taki avti delajo tudi na 95tki, je tudi marketing, podobno kot servisi na 30k in podobni nesmisli. Kot sem tudi že lepo napisal da tankam boljše gorivo in ne minimum je predvsem zaradi drugačnih paketov dodatkov, predvsem imajo precej več detergentov, ki skrbi da je vse čistejše česar se gorivo dotakne, in to so same drage stvari, od pumpe dalje, injektorji, zabasan injektor lahko uniči motor,  dokazano boljše gorivo ne pušča toliko karbonskih oblog na batih, in težava tega je da lahko pride do takoimenivanih vročih točk, ki pti takih navitih motorjih povzdročajo klenkanje, kar je je izjemno slabo, kot tudi solidno gorivo zelo vpliva v kombinaciji z oljem na katalizator in GPF, zato morajo olja nujno biti taka z majhno vsebnostjo sulfatov, fosforja in žvepla.

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
drevored reče pred 14 urami:

voda gre na poden tanka zato je problem ne zarad rje. tank rjavi (ce ze) takrat ko je prazen in po moznosti odprt.

 

tankat 100ko zarad aditivov je pa tud lol

kva ti govoriš, etanol je hidrofilen, podobno kot bremz olje, in nase vleče vlago iz okolice, in potem najeba komplet vse kar pride v stik z gorivom v avtu, še posebno občutljive so glave motorjev starejših avtov na korozijo zaradi tipa aluminija, pri nas se ni za bati ker imamo samo 5% mešanice....

Povezava do prispevka

ne vem, jaz sem brez problema vec tisoc kilometrov vozil E10 v turciji

 

mi je pa motor pokasljeval en tank k sem tankal (e5) v avstriji na neki sumljivi bencinski ob meji s cesko

 

pa jaz se nisem videl zarjavele glave motorja.

 

kot pravim, rja se dogaja ko avto stoji dalj casa in to brez tekocin. od voznje z e10 ti ne bo masina od znotraj zarjavela lol

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka
drevored reče pred 22 urami:

ne vem, jaz sem brez problema vec tisoc kilometrov vozil E10 v turcijiq

 

Prijatu je v Hondo Pan European tankal 4 litre dizla preden je opazil napako, potem je dotočil bencin in se peljal domov. Je kadilo in cukalo, ampak doma je vse spraznili, natankal bencin in vse dela normalno. Te Honde so dobre mašine.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 26 minutami:

 

Kaj je stabilizator goriva?

 

Stabilizatorji goriva so prekati v rezervoarju, ga gorivo stabilizijo pred prevelikim klumpanjem. 

Pomaga pri tem, da se avto v ovinku ne prevrne. 

Kdor se s tem ne strinja, pomeni da ni dost naštudiral dinamike fluidov.


Upam da sem pomagal.

Povezava do prispevka
bna reče pred 28 minutami:

zakaj imaš to  krpico  pod cevjo ?

to je pa ena stara navada, ja točno to ko cev iztaknem da ne kaplja okoli navoja, sedaj je itak tam plastika, včasih pa je bilo železno, in zakaj misliš da so avti dostikrat rjaveli tam? ker bencin razsuje barvo

in to ni krpica ampak robčki, ki so zraven za tankat

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...