doz Objavljeno 20. januar 2024 Share Objavljeno 20. januar 2024 če se komu slučajno da kaj poslušati glede problema detergentov, take stvari spremljam že odkar imam izpit... pri nas imam dokaj kvalitetna goriva, ameri imajo mnogo večje razlike med navadnimi in dobrimi, saj tale možakar lepo pove kaj je fora Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 20. januar 2024 Share Objavljeno 20. januar 2024 doz reče pred 52 minutami: take stvari spremljam že odkar imam izpit... se pravi kako leto? 🤣 1 Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 20. januar 2024 Share Objavljeno 20. januar 2024 (urejano) spet mamica odstopila računalnik? ali ti je zmanjkalo žepnine da moraš biti doma? 20. januar 2024 uredilo bitje doz Navedek Povezava do prispevka
TrocVWbestelieben Objavljeno 20. januar 2024 Share Objavljeno 20. januar 2024 (urejano) Problem v Zloveniji je da 100tko res nihče skoraj ne toči in potem gorivo stoji notri dlje časa, se nabira svinarija potegn vodo usedline v avto iin se use prednosti aditivov ne izkoristijo in si še na slabšem kot če bi tankal čisto 95tko 20. januar 2024 uredilo bitje StaraSablja Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 20. januar 2024 Share Objavljeno 20. januar 2024 (urejano) StaraSablja reče pred 4 minutami: Problem v Zloveniji je da 100tko res nihče skoraj ne toči in potem gorivo stoji notri dlje časa, se nabira svinarija potegn vodo usedline v avto iin se use prednosti aditivov ne izkoristijo in si še na slabšem kot če bi tankal čisto 95tko Izmišljotina, in točno o tem govorim, naredil boš vse kar je možno da boš zaščitil svoj neprav. In potem naj bi jaz imel težave z EGOm 🤣 Kočevca ne jemljem resno že nekaj časa, tip je pač bolan, nima ničesar in zato ga daje nevoščljivost, ampak od tebe pričakujem več. Se zavedaš kaj trdiš 😂 20. januar 2024 uredilo bitje doz Navedek Povezava do prispevka
Flaming_C Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 Zdej sem tankal 2x MOL EVO 100 Plus Kia XCeed letnik 2021, 1.5 T-GDi Zgleda bosta oba tanka primerljiva z 95 oktanskim po porabi Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 (urejano) 100 oktanc ima dostikrat nižjo kalorično vrednost od 95 zaradi večje količine dodatkov, tako da če motor ne more zamakniti timiga dovolj, imaš dejansko lahko slabšo porabo. Isto če imaš možnost vedno tankaj E5 in ne E10, etanol vleče nase vlago, in je visoko koroziven... zato imajo starejši avti lahko resne težave, še posebno če avto dlje časa stoji z E10, sploh čez zimo, je stabilizator goriva obvezen... 21. januar 2024 uredilo bitje doz Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 zakaj imajo starjsi avti lahko probleme? a se kdo vozi avto na fergazer? Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 kondenzacija v tanku za gorivo se veča z vsebnostjo etanola... in kakor je znano nekako je kondenz precej slab za železje... pri novejših avtih je problem manjši ker so materijali bolj prilagojeni Navedek Povezava do prispevka
bendeho Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 StaraSablja reče pred 23 urami: Problem v Zloveniji je da 100tko res nihče skoraj ne toči in potem gorivo stoji notri dlje časa, se nabira svinarija potegn vodo usedline v avto iin se use prednosti aditivov ne izkoristijo in si še na slabšem kot če bi tankal čisto 95tko včasih (pre 2012) so vsi entuziasti tankali omv 100, jaz imam najbližji omv(mol) 25km stran in če je bila sila sem tankal lokalno petrol 98 in ti povem, da je bilo tisto gorivo postan trash, avto šel slabo, včasih kar cukal, ker nihče ni tankal nikdar na lokalni pumpi 98, samo 95, potem sem itak presedlal na 95 po 2012, ko razlika ni bila več samo par centov Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 voda gre na poden tanka zato je problem ne zarad rje. tank rjavi (ce ze) takrat ko je prazen in po moznosti odprt. tankat 100ko zarad aditivov je pa tud lol Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 (urejano) drevored reče pred 1 uro: tankat 100ko zarad aditivov je pa tud lol verjemi da v športnih motorjih nočeš karbona v cilindru ali vročih točk ampak vsakemu svoje, edino kar se strinjam je da je tankanje 100tke v nek navaden neobremenjen motor, za katerega je dovolj 95 popoln nesmisel. 21. januar 2024 uredilo bitje doz Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 21. januar 2024 Share Objavljeno 21. januar 2024 Model, tudi za tvojga je dovolj 95. A ti piše v navodilih 100 oktanov minimum? Dvomim. To da ti superšportni avto Megane tankaš 100 ni nobena nuja. Tako da iz zgornjega poasta mirno odstraniš “…je dovolj 95”. Delaj seveda karkoli želiš. Samo malo smešno mi je vse skupaj. 1 Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 22. januar 2024 Share Objavljeno 22. januar 2024 (urejano) Kaj je tebi smešno in kaj ni, je popolnoma nepomembno, važno je realno stanje, največja težava takih kot si ti, kočevc, sablja, skynetz je to da zaradi nezmožnosti ali nevednosti oz prenapihnjenega ega niste sami sebi priznati da nimate pojma, in namesto da bi se podučili o stvari pač gonite dalje svoje blodnje, temu se reče dunnig-krugerjev sindrom, in razlika med mano in tabo je da se jaz dobro zavedam da nisem strokovnjak na nobenem področju in da vedeti vse je pač nemogoče, ampak se pa da vsaj določene stvari pogledati in naučiti. Še enkrat napišem, ampak to je samo izgubljanje mojega časa je pa lepo gledati kako nekatere osebke fizično zaboli, če jaz 1x tedensko očistim avto, ker pač to rad počnem, in če 2x letno menjam olje, ter uporabljam nekoliko boljše gorivo kot je minimum. Kot kaže kupite avte potem pa totalen minimum vzdrževanja, ko pa prodajate zanemarjene kripe pa v oglasu, lep, vzdrževan, kot nov Celo temo trdim isto, in še vedno čakam odgovor: zakaj naj ne bi tankal v megana 100 oktanca? že v stock obliki (moj ni nič tunan in tudi ne bo, itak ti motorji so že precej našponani in ni nekih gainov kot pri naprimer golfih, in jaz jih tudi ne rabim) so razlike na dynotu med 95 in 100oktancem, kar pomeni da mora motor zamikati vžig, in že to pokaže da se motor bolše počuti pri več oktanih, ne pozabi da oglaševanje da taki avti delajo tudi na 95tki, je tudi marketing, podobno kot servisi na 30k in podobni nesmisli. Kot sem tudi že lepo napisal da tankam boljše gorivo in ne minimum je predvsem zaradi drugačnih paketov dodatkov, predvsem imajo precej več detergentov, ki skrbi da je vse čistejše česar se gorivo dotakne, in to so same drage stvari, od pumpe dalje, injektorji, zabasan injektor lahko uniči motor, dokazano boljše gorivo ne pušča toliko karbonskih oblog na batih, in težava tega je da lahko pride do takoimenivanih vročih točk, ki pti takih navitih motorjih povzdročajo klenkanje, kar je je izjemno slabo, kot tudi solidno gorivo zelo vpliva v kombinaciji z oljem na katalizator in GPF, zato morajo olja nujno biti taka z majhno vsebnostjo sulfatov, fosforja in žvepla. 22. januar 2024 uredilo bitje doz Navedek Povezava do prispevka
PuskA Objavljeno 22. januar 2024 Share Objavljeno 22. januar 2024 a se da kje v Slo iz rocke ven se vec oktanov natankat not? Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 22. januar 2024 Share Objavljeno 22. januar 2024 drevored reče pred 14 urami: voda gre na poden tanka zato je problem ne zarad rje. tank rjavi (ce ze) takrat ko je prazen in po moznosti odprt. tankat 100ko zarad aditivov je pa tud lol kva ti govoriš, etanol je hidrofilen, podobno kot bremz olje, in nase vleče vlago iz okolice, in potem najeba komplet vse kar pride v stik z gorivom v avtu, še posebno občutljive so glave motorjev starejših avtov na korozijo zaradi tipa aluminija, pri nas se ni za bati ker imamo samo 5% mešanice.... Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 22. januar 2024 Share Objavljeno 22. januar 2024 @doz je res malo pribit, ampak dostikrat pa ima prav, čeprav nerad priznam. V manualiu za moj motor piše, da naj bi delal z gorivi vse do 91 oktanov. Ko sem pa tankal not gorivo 95 z večjimi količinami etanola je vse skupaj težje vžigalo, cukalo, pač krneki. Z navadnim 95 lavfa. 1 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 22. januar 2024 Share Objavljeno 22. januar 2024 (urejano) ne vem, jaz sem brez problema vec tisoc kilometrov vozil E10 v turciji mi je pa motor pokasljeval en tank k sem tankal (e5) v avstriji na neki sumljivi bencinski ob meji s cesko pa jaz se nisem videl zarjavele glave motorja. kot pravim, rja se dogaja ko avto stoji dalj casa in to brez tekocin. od voznje z e10 ti ne bo masina od znotraj zarjavela lol 22. januar 2024 uredilo bitje drevored Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 22. januar 2024 Share Objavljeno 22. januar 2024 Res je, to velja za kakšne avte, ki se jih pozimi ne vozi, oz oldtimerje, pri takih je smiselno naliti pred skladiščenjem poln tank 100tke, ter dodati stabilizator goriva se peljati 5km, in nato avto spraviti. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 23. januar 2024 Share Objavljeno 23. januar 2024 (urejano) drevored reče pred 22 urami: ne vem, jaz sem brez problema vec tisoc kilometrov vozil E10 v turcijiq Prijatu je v Hondo Pan European tankal 4 litre dizla preden je opazil napako, potem je dotočil bencin in se peljal domov. Je kadilo in cukalo, ampak doma je vse spraznili, natankal bencin in vse dela normalno. Te Honde so dobre mašine. 23. januar 2024 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. januar 2024 Share Objavljeno 24. januar 2024 doz reče Dne, 22. 1. 2024 at 16:10: Res je, to velja za kakšne avte, ki se jih pozimi ne vozi, oz oldtimerje, pri takih je smiselno naliti pred skladiščenjem poln tank 100tke, ter dodati stabilizator goriva se peljati 5km, in nato avto spraviti. Kaj je stabilizator goriva? Navedek Povezava do prispevka
Interceptor Objavljeno 24. januar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. januar 2024 Vodokotlič reče pred 26 minutami: Kaj je stabilizator goriva? Stabilizatorji goriva so prekati v rezervoarju, ga gorivo stabilizijo pred prevelikim klumpanjem. Pomaga pri tem, da se avto v ovinku ne prevrne. Kdor se s tem ne strinja, pomeni da ni dost naštudiral dinamike fluidov. Upam da sem pomagal. 1 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 24. januar 2024 Share Objavljeno 24. januar 2024 jaz sem mislil da so stabilizatorji goriva bili popularni v 90ih k je folk tankal cvicek, da avta ni prevec zanasalo 1 Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 25. januar 2024 Share Objavljeno 25. januar 2024 Da malo popestrimo temo 2 2 Navedek Povezava do prispevka
bna Objavljeno 25. januar 2024 Share Objavljeno 25. januar 2024 (urejano) zakaj imaš to krpico pod cevjo ? 25. januar 2024 uredilo bitje bna Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 25. januar 2024 Share Objavljeno 25. januar 2024 Ker ima cev probleme s prostato, pa se boji da mu uide po avtu kakšna kapljica, ko jo otrese na koncu. Ker pol bi mogu direkt avto pod kozolc parkirat pa ga 1h čistit 5 Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 25. januar 2024 Share Objavljeno 25. januar 2024 bna reče pred 28 minutami: zakaj imaš to krpico pod cevjo ? to je pa ena stara navada, ja točno to ko cev iztaknem da ne kaplja okoli navoja, sedaj je itak tam plastika, včasih pa je bilo železno, in zakaj misliš da so avti dostikrat rjaveli tam? ker bencin razsuje barvo in to ni krpica ampak robčki, ki so zraven za tankat 1 Navedek Povezava do prispevka
👽drevored Objavljeno 25. januar 2024 Share Objavljeno 25. januar 2024 kam pa das cep od tanka al ta avto nima cepa? Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 25. januar 2024 Share Objavljeno 25. januar 2024 drevored reče pred 5 minutami: kam pa das cep od tanka al ta avto nima cepa? Nima nič čepa, vtakneš in iztakneš... Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 28. januar 2024 Share Objavljeno 28. januar 2024 Doz čez 40 let. 3 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.