ayrton79 Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 O moj Bog. Liki v trailerju izgledajo.... ne vem.... v Doom 3 so narejeni bolje. Ko bo tole izšlo bo 3/4 ljudi, ki so vplačali, že zdavnaj nehalo igrat igre, ostala četrtina bo pa mrtvih. 1 Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 3. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 3. oktober 2020 4Stringed reče pred 20 minutami: Hvala, da si mi zbrisal post. Mi ni se enkrat problem izpostavit Trolaj smiselno. Zanr je skozi 2000's bil v dokajsnjem declinu, ze res, ampak jeben Freelancer, dare I say tudi Star Citizen, mata po 23 letih vec kvalitetnega contenta kot spil iz leta 1997 Ni za kaj. Post je bil izbrisan ravno zato ker ni bilo nič izpostavljeno ali pa si pozabil izpostaviti in si šele sedaj. Kvaliteten content gor ali dol, I-War iz 1997 je še vedno najbolj realističen space-sim in še vedno iz perspektive fizikalnega modela predstavlja mejnik, ki ga ni prestopil nihče. Dejstvo je tudi, da si napisal popolnoma napačen primer. Freelancer ima slabšo zgodbo in na splošno slabši content od I-Wara. Kaj šele Star Citizen. Če bi napisal Freespace, bi bilo okej. Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 sadhu sequencer reče pred 1 minuto: Kvaliteten content gor ali dol, I-War iz 1997 je še vedno najbolj realističen space-sim in še vedno iz perspektive fizikalnega modela predstavlja mejnik, ki ga ni prestopil nihče. To preprosto drzi glih tolk vode, kot Angel_Bjevo jokanje v starinarnici, ces "kako dandanes ni vec dobrih spilov" Nimas prav, zal. Ce mislis samo iz neke osebne perspektive govorit, potem lahko nehas sodelovat v tej debati, ker dejstvo, da 23 let ni bilo nobenega napredka od spila, ki je izsel leta 1997 je bullshit Tako da ja, trolaj smiselno Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Evo ti en napredek po mal manj kot 23 letih, na katerem je delal prakticno en clovek https://store.steampowered.com/app/398170/Evochron_Legacy/ Fizikalni model iz 1997 se iz tega Independence wara lahko skrije. Also, obstaja tut free remake originalnega Elita, poimenovan Oolite in remake dvojke, ki se mu rece Pioneer SpaceSim, obadva se dandanes dobivata updejte in obadva mocno boljsa od I-Wara Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 3. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 3. oktober 2020 (urejano) @4Stringed Upravičeno sumim, da nikoli nisi igral I-War. Ne govorim iz osebne perspektive, ampak iz splošno sprejete gamerske doktrine, ki se glasi: Freelancer je bikovo sranje v primerjavi z I-War. Space-simi niso dosegli popolnoma nobenega napredka na področju fizikalnega pogona od 1997 dalje. Skoraj vse kar je sledilo po I-War so navadne arkade. Moraš se začeti nekako zavedati, da inercija ni bila nikjer toliko kruta in v nobeni drugi vesoljski simulaciji niso vesoljske ladje bile toliko tehnično osmišljene. Freelancer je povprečna vesoljska simulacija, saj je zaradi reciklaže sveta/okolja (zi žermans) ter ponavljanja dolgočasna, medtem ko je I-War povsem originalen in ima razgibane misije. Igral sem obe in še danes preklinjam dan, ko sem Freelancerja inštaliral. Boljši mi je Privateer 2, ki ga še vedno rad poženem. Evochron Legacy ne poznam in nisem še igral, bom pa mogoče probal. Trailer je lep. 3. oktober 2020 uredilo bitje sadhu sequencer Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 A prvi del je bil boljši kot independance war2? Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Isti drek, kot da bi se z Mefistom pogovarjal Sj ni panike, se umikam iz teme, kjer ocitno veljajo splosno sprejete gamerske doktrine in dejstvo, da spil, ki je izsel leta 2016 in ki je arguably trenutno najbolj izpopolnjen space sim, nima za burek proti vektorski grafiki ter Roll/Pitch/Yaw, Thrusters Up/Down UIju vesoljskih ladij iz leta '97 Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Ehm, nevem kaj ma grafika pri fizikalnem modelu vožnje in vsi manevri ki so jih opisal so pač osnova, ki se uporabja. Gre bolj za fizikalni model kako se ladja obnaša, ko uporabiš pri Roll/Pitch/Yaw, Thrusters Up/Down UIju, ki pa ni vezan na letnico izdelave. Vsekakor bom pa sprobal. Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Ma nisem tebi odgovarjal, kume Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 3. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 3. oktober 2020 (urejano) darksaga reče pred 10 minutami: A prvi del je bil boljši kot independance war2? V simulacijskem smislu je bil boljši. Fizikalni pogon je približno enak, možno da je od dvojke boljši, nikakor pa slabši. Velik plus prvega dela je bolj tehnično smiselno popravljanje ladje, kjer se za morje poškodovanih komponent narekujejo prioritete, kar je bilo možno pozneje videti v vesoljski strategiji Nexus. 4Stringed reče pred 10 minutami: Sj ni panike, se umikam iz teme, kjer ocitno veljajo splosno sprejete gamerske doktrine in dejstvo, da spil, ki je izsel leta 2016 in ki je arguably trenutno najbolj izpopolnjen space sim, nima za burek proti vektorski grafiki ter Roll/Pitch/Yaw, Thrusters Up/Down UIju vesoljskih ladij iz leta '97 O inerciji je govora ter o zakonih fizike v vesolju, ne pa o poboldanem. Iz popolnoma napačnega izhodišča si zabredel v to debato. Jaz ti razlagam o unikatnem elementu I-Wara, ti pa poskušaš predvidevati (in to napačno) o čem ti govorim. 3. oktober 2020 uredilo bitje sadhu sequencer Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 (urejano) Z dokaj zajebano inercijo sem se jaz prvič konkretno srečal v Warhead iz leta '89 na Amigi. Prelomna igra za tisti čas (tudi grafično je bila dokaj cute, pa samo na 1 disketi). Čisto možno, da so iz tega potem določeni avtorji šli v I-War (nikoli nisem preveril). 3. oktober 2020 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Prvo realistično fiziko je mel Elite iz leta 95, se mi zdi. Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 (urejano) Elite sem sicer igral že na Spectrumu, ampak sem bil takrat verjetno še premlad. Spomnim se edino ultra zajebanega pristajanja v vesoljskih postajah (vsaj dokler nisi nabavil docking compa ). Btw, Elite je bil prvič releasan septembra f**** 1984 leta 3. oktober 2020 uredilo bitje DaCapo Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 (urejano) Ja, ampak tisti še ni mel prave fizike, se mi zdi. Sem ga špilal še na mojem C64 in se veselo uničeval med pristajanjem na postaji. Pol pa sem pa končno nagrabil dovolj za docking computer ... 3. oktober 2020 uredilo bitje darksaga 1 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Elite "trojka" torej (First Encounters) glede fizike. Ker to piše na Wiki, iz glave pa se ne spomnim, ker sem zadevo res malo igral. Za razliko od dvojke (Frontier). Navedek While the game employed an advanced and realistic Newtonian mechanics flight model, rather than the original arcade-style engine, many players found it frustratingly difficult, particularly in combat Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 @DaCapo Jah, to bo to. Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 11. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 11. oktober 2020 Based developer gonna based. https://www.pcgamesn.com/star-citizen/squadron-42-update Roberts’ comments drew some skepticism from the community, and he replied to one in particular to make it clear Squadron 42 will come out when it’s ready, and not before. “Squadron 42 will be done when it is done, and will not be released just to make a date but instead once all the tech and content is finished, polished and it plays great. I am not willing to compromise making a game I believe in with all my heart and soul,” he writes. “Even though everyone (including me) wants Squadron 42 sooner than later, it would be doing a huge disservice to everyone working really hard on the project and all of you that are looking forward to it to deliver something that isn’t great.” Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 11. oktober 2020 Share Objavljeno 11. oktober 2020 Saj to ni nič novega. To je govoril že od začetka. Navedek Povezava do prispevka
horror Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 Dokler ga bodo feni financirali igra ne bo prišla ven. Če bi po drugi strani sredstva usahnila, bi ga releasal tudi če bi bilo napol narejeno skropucalo. Saj je prav, enako bi tudi jaz naredil na njegovem mestu. Denar stalno priteka za "development" od katerega vsi dobro živijo. Če bi po nekakšnem naključju dokončali izdelek, bi ta vir denarja izginil. Ostalo bi le prodajanja produkta. Seveda bi lahko naknadno prodajal še en kup ladij in drugih stvari, sam če bi bil osnovni produkt le povprečen, bi vseeno pritekalo manj sredstev kot jih dobivajo sedaj. Tako zaenkrat prodajajo samo idejo, kar pa jim gre fantastično od rok. 1 Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 točno to^ Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 Hja, Squadron al kaj je že bi naj bil SP, tistega bodo tržli kar na vlko (če nebo drek). Kaj se bo pa zgodilo z Star Citizenom (MP) bo pa še zanimivo. Sicer so rekli da bo nebo 'mesečne rente' ampak nevem kako se bo to obneslo, serverji in tako dalje niso zastonj. Dodajanje novih stavari tudi ne. Bomo vidli, čer par let hehe. Navedek Povezava do prispevka
sadhu sequencer Objavljeno 7. avgust 2021 Avtor Share Objavljeno 7. avgust 2021 (urejano) You gotta be fucking kidding me... Neviđeno: 7. avgust 2021 uredilo bitje sadhu sequencer Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 7. avgust 2021 Share Objavljeno 7. avgust 2021 Ko bo ta igrica izsla ta graficnost sploh ne bo vec nic posebnega, skoda. 1 Navedek Povezava do prispevka
Majek Objavljeno 7. avgust 2021 Share Objavljeno 7. avgust 2021 Bo pa vsaj letelo na 120+ fpsjev konstantno. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 7. avgust 2021 Share Objavljeno 7. avgust 2021 Ja in 8k bp na maksijevem pcju 1 Navedek Povezava do prispevka
Lepi Šime Objavljeno 8. avgust 2021 Share Objavljeno 8. avgust 2021 Na morju sem pa nimam časa cel video pogledat aka TL;DW Kaj se zgodi v videu? Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 9. avgust 2021 Share Objavljeno 9. avgust 2021 Lol, tole je prekleto dalec od playable stanja, se vedno Kolega kleje ko cigan, ker mu je po tanovem patchu zacelo se bolj zajebavat kot prej, pa ma tak gaming rig, ko nas ga lahk vecina tule sanja. Vceri mi je pisal cel tuzan ob enajstih zvecer, da je cist v depresiji, ker mu laufa na 25 FPSjih namest na prejsnjih "playable" 35 Navedek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 9. avgust 2021 Share Objavljeno 9. avgust 2021 Kakšen rig pa ma točno? Me zanima če se sploh splača probat v kakšnem stanju je trenutno na mojem. Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 9. avgust 2021 Share Objavljeno 9. avgust 2021 Uhhh, mislim da ma 2080 Ti pa Ryzena, pozabu tocno kerga, along z 32 GB rama, spil je na SSDju Ti zvecer tocneje napisem, ko pridem iz sihta, sam po pravilu rata z vsakim novim patchem bolj pozresen spil, plus tega da je netcode bolj v kurcu kot v CS: Source Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 9. avgust 2021 Share Objavljeno 9. avgust 2021 darksaga reče pred 10 minutami: Kakšen rig pa ma točno? Me zanima če se sploh splača probat v kakšnem stanju je trenutno na mojem. gres na youtube in v search napises "star citizen" + {tvoja graficna} + {1080p al 1440p karkol hoces igrat} Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.