Skoči na vsebino

Star Citizen


Priporočeni prispevki

4Stringed reče pred 20 minutami:

Hvala, da si mi zbrisal post. Mi ni se enkrat problem izpostavit

 

Trolaj smiselno. Zanr je skozi 2000's bil v dokajsnjem declinu, ze res, ampak jeben Freelancer, dare I say tudi Star Citizen, mata po 23 letih vec kvalitetnega contenta kot spil iz leta 1997

 

Ni za kaj. Post je bil izbrisan ravno zato ker ni bilo nič izpostavljeno ali pa si pozabil izpostaviti in si šele sedaj.

 

Kvaliteten content gor ali dol, I-War iz 1997 je še vedno najbolj realističen space-sim in še vedno iz perspektive fizikalnega modela predstavlja mejnik, ki ga ni prestopil nihče.

 

Dejstvo je tudi, da si napisal popolnoma napačen primer. Freelancer ima slabšo zgodbo in na splošno slabši content od I-Wara. Kaj šele Star Citizen. Če bi napisal Freespace, bi bilo okej.

Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 1 minuto:

 

Kvaliteten content gor ali dol, I-War iz 1997 je še vedno najbolj realističen space-sim in še vedno iz perspektive fizikalnega modela predstavlja mejnik, ki ga ni prestopil nihče.

To preprosto drzi glih tolk vode, kot Angel_Bjevo jokanje v starinarnici, ces "kako dandanes ni vec dobrih spilov"

 

Nimas prav, zal. Ce mislis samo iz neke osebne perspektive govorit, potem lahko nehas sodelovat v tej debati, ker dejstvo, da 23 let ni bilo nobenega napredka od spila, ki je izsel leta 1997 je bullshit

 

Tako da ja, trolaj smiselno

Povezava do prispevka

Evo ti en napredek po mal manj kot 23 letih, na katerem je delal prakticno en clovek

 

https://store.steampowered.com/app/398170/Evochron_Legacy/

 

Fizikalni model iz 1997 se iz tega Independence wara lahko skrije. Also, obstaja tut free remake originalnega Elita, poimenovan Oolite in remake dvojke, ki se mu rece Pioneer SpaceSim, obadva se dandanes dobivata updejte in obadva mocno boljsa od I-Wara

Povezava do prispevka

@4Stringed

 

Upravičeno sumim, da nikoli nisi igral I-War. Ne govorim iz osebne perspektive, ampak iz splošno sprejete gamerske doktrine, ki se glasi:

 

Freelancer je bikovo sranje v primerjavi z I-War.

 

Space-simi niso dosegli popolnoma nobenega napredka na področju fizikalnega pogona od 1997 dalje. Skoraj vse kar je sledilo po I-War so navadne arkade. Moraš se začeti nekako zavedati, da inercija ni bila nikjer toliko kruta in v nobeni drugi vesoljski simulaciji niso vesoljske ladje bile toliko tehnično osmišljene. Freelancer je povprečna vesoljska simulacija, saj je zaradi reciklaže sveta/okolja (zi žermans) ter ponavljanja dolgočasna, medtem ko je I-War povsem originalen in ima razgibane misije. Igral sem obe in še danes preklinjam dan, ko sem Freelancerja inštaliral. Boljši mi je Privateer 2, ki ga še vedno rad poženem.

 

Evochron Legacy ne poznam in nisem še igral, bom pa mogoče probal. Trailer je lep.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Isti drek, kot da bi se z Mefistom pogovarjal

 

Sj ni panike, se umikam iz teme, kjer ocitno veljajo splosno sprejete gamerske doktrine in dejstvo, da spil, ki je izsel leta 2016 in ki je arguably trenutno najbolj izpopolnjen space sim, nima za burek proti vektorski grafiki ter Roll/Pitch/Yaw, Thrusters Up/Down UIju vesoljskih ladij iz leta '97

Povezava do prispevka

Ehm, nevem kaj ma grafika pri fizikalnem modelu vožnje in vsi manevri ki so jih opisal so pač osnova, ki se uporabja. Gre bolj za fizikalni model kako se ladja obnaša, ko uporabiš  pri Roll/Pitch/Yaw, Thrusters Up/Down UIju, ki pa ni vezan na letnico izdelave.

 

Vsekakor bom pa sprobal.

Povezava do prispevka
darksaga reče pred 10 minutami:

A prvi del je bil boljši kot independance war2?

 

V simulacijskem smislu je bil boljši. Fizikalni pogon je približno enak, možno da je od dvojke boljši, nikakor pa slabši. Velik plus prvega dela je bolj tehnično smiselno popravljanje ladje, kjer se za morje poškodovanih komponent narekujejo prioritete, kar je bilo možno pozneje videti v vesoljski strategiji Nexus.

 

4Stringed reče pred 10 minutami:

Sj ni panike, se umikam iz teme, kjer ocitno veljajo splosno sprejete gamerske doktrine in dejstvo, da spil, ki je izsel leta 2016 in ki je arguably trenutno najbolj izpopolnjen space sim, nima za burek proti vektorski grafiki ter Roll/Pitch/Yaw, Thrusters Up/Down UIju vesoljskih ladij iz leta '97

 

O inerciji je govora ter o zakonih fizike v vesolju, ne pa o poboldanem. Iz popolnoma napačnega izhodišča si zabredel v to debato. Jaz ti razlagam o unikatnem elementu I-Wara, ti pa poskušaš predvidevati (in to napačno) o čem ti govorim.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Z dokaj zajebano inercijo sem se jaz prvič konkretno srečal v Warhead iz leta '89 na Amigi. Prelomna igra za tisti čas (tudi grafično je bila dokaj cute, pa samo na 1 disketi). Čisto možno, da so iz tega potem določeni avtorji šli v I-War (nikoli nisem preveril). 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Elite sem sicer igral že na Spectrumu, ampak sem bil takrat verjetno še premlad. Spomnim se edino ultra zajebanega pristajanja v vesoljskih postajah (vsaj dokler nisi nabavil docking compa :) ). 
Btw, Elite je bil prvič releasan septembra f**** 1984 leta :) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Elite "trojka" torej (First Encounters) glede fizike. Ker to piše na Wiki, iz glave pa se ne spomnim, ker sem zadevo res malo igral. Za razliko od dvojke (Frontier). :)
 

Navedek

While the game employed an advanced and realistic Newtonian mechanics flight model, rather than the original arcade-style engine, many players found it frustratingly difficult, particularly in combat

 

Povezava do prispevka

Based developer gonna based.

 

https://www.pcgamesn.com/star-citizen/squadron-42-update

Roberts’ comments drew some skepticism from the community, and he replied to one in particular to make it clear Squadron 42 will come out when it’s ready, and not before. “Squadron 42 will be done when it is done, and will not be released just to make a date but instead once all the tech and content is finished, polished and it plays great. I am not willing to compromise making a game I believe in with all my heart and soul,” he writes. “Even though everyone (including me) wants Squadron 42 sooner than later, it would be doing a huge disservice to everyone working really hard on the project and all of you that are looking forward to it to deliver something that isn’t great.”

 

:worship:

 

Povezava do prispevka

Dokler ga bodo feni financirali igra ne bo prišla ven. Če bi po drugi strani sredstva usahnila, bi ga releasal tudi če bi bilo napol narejeno skropucalo. Saj je prav, enako bi tudi jaz naredil na njegovem mestu. Denar stalno priteka za "development" od katerega vsi dobro živijo. Če bi po nekakšnem naključju dokončali izdelek, bi ta vir denarja izginil. Ostalo bi le prodajanja produkta. Seveda bi lahko naknadno prodajal še en kup ladij in drugih stvari, sam če bi bil osnovni produkt le povprečen, bi vseeno pritekalo manj sredstev kot jih dobivajo sedaj. Tako zaenkrat prodajajo samo idejo, kar pa jim gre fantastično od rok. 

 

 

Povezava do prispevka

Hja, Squadron al kaj je že bi naj bil  SP, tistega bodo tržli kar na vlko (če nebo drek). Kaj se bo pa zgodilo z Star Citizenom  (MP) bo pa še zanimivo. Sicer so rekli da bo nebo 'mesečne rente' ampak nevem kako se bo to obneslo, serverji in tako dalje niso zastonj. Dodajanje novih stavari tudi ne. Bomo vidli, čer par let hehe.

Povezava do prispevka
  • 9 mesecev kasneje...

Lol, tole je prekleto dalec od playable stanja, se vedno

 

Kolega kleje ko cigan, ker mu je po tanovem patchu zacelo se bolj zajebavat kot prej, pa ma tak gaming rig, ko nas ga lahk vecina tule sanja. Vceri mi je pisal cel tuzan ob enajstih zvecer, da je cist v depresiji, ker mu laufa na 25 FPSjih namest na prejsnjih "playable" 35 :rofl:

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...