Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

jlpktnst reče pred 1 minuto:

Aja? Pač prvi leaf 15 let nazaj ni imel nekaj ok (can't remember) in je šla baterija po 5 letih..misliš da zadnji se vedno nima?

Why is the Nissan Leaf battery so bad?
 
 
Nissan LEAF: Battery Degradation and Other Common Problems ...
 
Early model years of the LEAF have been notorious for having poor battery life, mainly because their batteries aren't liquid-cooled. Liquid cooling is a technology that uses coolants, like water, ethylene glycol, and refrigerant, to keep the battery cool.
Povezava do prispevka
doz reče pred 13 minutami:

ne rabiš 500 konjev,  ker se itak non stop limaš na šleparje, in glede na to da nikoli ne voziš preko omejitev (verjetno 90 kot tovornjaki) je zate 90 konjev dovolj, pa še gume bi imel za 200.000km

 

Tudi 130KM mi je ravno prav. Samo takrat, ko sem kupoval EV ni bilo avta z najmanj 60kWh baterije. Pa je bla pač tesla.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 9 minutami:

Aja? Pač prvi leaf 15 let nazaj ni imel nekaj ok (can't remember) in je šla baterija po 5 letih..misliš da zadnji se vedno nima?

 

Če ti crkne over board charger izven garancije je to 7-8k eur stroška. Baterija je tudi zelo draga. Res pa je, da poznam veliko, ki imajo Nissana pa nimajo problemov.

 

https://www.facebook.com/share/p/133SsvLEsfTHnrJw/

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka

Omenili so napihnjene celice baterij, človek je čakal 14 mesecev, da so mu jo zamenjali, pa še to naj bila samo dobra volja Nissana, drugače je "znajdi se sam", in naključno nedelovanje hitrega polnjenja.

 

https://365.rtvslo.si/arhiv/koda/175025564

 

V eni prejšnjih oddaj pa so prikazali pomanjkljivosti naših javnih polnilnic.

 

https://365.rtvslo.si/arhiv/koda/175022181

uredilo bitje Kosinus
Povezava do prispevka

To lahko sam povem da so javne polnilnice cancer - v lj ena ni delala, je pa app zaracunal 10€ za zacetek polnjenja (za katerega sem pol moral tezit da so ga vrnili). V mb, kjer sem bil, je bila ena z dvema prikljuckom, od tega je delal samo en prikljucek, drugi pa je bil zaseden. 
Tko da zaenkrat so, po mojih izkusnjah, javne polnilnice 2/3 nezanesljive. Ni to nekaj kar bi hotel v lajfu. Ce doma filas, pol super. Ko pa enkrat rabis dofilat pa sam upaj da dela kaj. 
Da ne omenjam da vsaka polnilnica rabi app in da so appi grozljivi. 

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
Kosinus reče pred 21 urami:

Na avtonetu oglašujejo 8k EUR popusta za novega Leafa. Acenta 39 kWh/110 kW za 26340 EUR, 59 kWh/160 kW za 32430.

A ni Leaf tko star že precej, pa chademo ima, ki je že passe?

doz reče pred 21 urami:

seveda, ev market se sesuva. kmalu bodo 50% novi in 20% stari. ups upam da kotliček ne bo preveč užaljen zaradi resnice

No, ne pretiravaj. SIgurno bodo cene padle, ker so prenapihnjene, tko kot pri ostalih avtih. Ampak so tudi drugi avti, Octavia sportline v nemčiji z safety paketom pa kljuko je 48k.

Vodokotlič reče pred 19 urami:

 

Če ti crkne over board charger izven garancije je to 7-8k eur stroška. Baterija je tudi zelo draga. Res pa je, da poznam veliko, ki imajo Nissana pa nimajo problemov.

 

https://www.facebook.com/share/p/133SsvLEsfTHnrJw/

Fak, kakšne cene :D Pol se pa čudijo da je nizka prodaja.

Vodokotlič reče pred 14 urami:

Pa Nissan mi je ni všeč ker ima chademo priklop za DC filanje.

Samo a ni chademo polnilnic vedno manj itd oz. jih kmalu ne bo?

Arey reče pred 3 urami:

To lahko sam povem da so javne polnilnice cancer - v lj ena ni delala, je pa app zaracunal 10€ za zacetek polnjenja (za katerega sem pol moral tezit da so ga vrnili). V mb, kjer sem bil, je bila ena z dvema prikljuckom, od tega je delal samo en prikljucek, drugi pa je bil zaseden. 
Tko da zaenkrat so, po mojih izkusnjah, javne polnilnice 2/3 nezanesljive. Ni to nekaj kar bi hotel v lajfu. Ce doma filas, pol super. Ko pa enkrat rabis dofilat pa sam upaj da dela kaj. 
Da ne omenjam da vsaka polnilnica rabi app in da so appi grozljivi. 

A si kupil EV, al si rental Avant2go? Sorodnik ima Megana PHEV in ni še nič pravil da kakšna ne bi delala na obali, tko da je očitno tle boljše stanje.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 8 minutami:

A ni Leaf tko star že precej, pa chademo ima, ki je že passe?

No, ne pretiravaj. SIgurno bodo cene padle, ker so prenapihnjene, tko kot pri ostalih avtih. Ampak so tudi drugi avti, Octavia sportline v nemčiji z safety paketom pa kljuko je 48k.

Fak, kakšne cene :D Pol se pa čudijo da je nizka prodaja.

Samo a ni chademo polnilnic vedno manj itd oz. jih kmalu ne bo?

A si kupil EV, al si rental Avant2go? Sorodnik ima Megana PHEV in ni še nič pravil da kakšna ne bi delala na obali, tko da je očitno tle boljše stanje.

Tast ima evja in ga imam obcasno za kaksen teden (sploh ne bom razlagal zakaj ker me razpizdi sam da pomislim :D). Super je, sam te javne polnilnice pa so res absolutni cancer.

Tut ce bi vse delale je to da moram na telefonu met 7 razlicnih appov za polnjenje avta je totalna komedija.

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka

 Glavni razlog je, da je pač najboljši EV za dan denar. :D tudi v testih lepo pometa z ID7&byd seal&co. Unih gumbov za žmigavce se baje privadiš v enem tednu, res pa nikoli ni in ne bo tako intuitivno kot ročke.

SC je seveda na spisku Pros. Res mi ni jasno da se evropski proizvajalci ne dajo v neko združenje da bi postavili konkurenco SC (verjetno zakonodaja glede konkurence?):lol: da prideš z avtom do polnilnice in samo vštekaš, ker imeti 10 appov je slaba šala trenutno.

Povezava do prispevka
Morski reče pred 4 minutami:

 Glavni razlog je, da je pač najboljši EV za dan denar. :D tudi v testih lepo pometa z ID7&byd seal&co. 
SC je seveda na spisku Pros. Res mi ni jasno da se evropski proizvajalci ne dajo v neko združenje da bi postavili konkurenco SC:lol: da prideš z avtom do polnilnice in samo vštekaš, ker imeti 10 appov je slaba šala trenutno.

Pomete, ampak ne glede uporabnosti. Tam je basically vsak drug avto boljši, če govorimo o Model 3. Bi pa pometla in imela ziher 50% večjo prodajo, če bi bil liftback al pa karavan (al pa kr oboje).

 

Pa saj so se povezali. To združenje je IONITY. Problem je, da je cena na IONITY 2x višja kot na SC. Zakaj nevem, mogoče ker hočejo imet tle dobiček po prodaji EVja, ker bodo imeli manj pri servisih in ostalih stvareh (ugibam).

Povezava do prispevka

IONITY is a joint venture of the car manufacturers BMW Group, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group, Mercedes Benz AG and Volkswagen Group with Audi and Porsche, along with BlackRocks Climate Infrastructure Platform as financial investor.

Our head office is in Munich, with additional offices in Dortmund and outside Norway's capital Oslo.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...