Vodokotlič Objavljeno 23. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 23. februar 2024 Morski reče pred 6 urami: Tesla v LJ ponuja testno voznjo polurno s Plaidom? A kdo ve? Tudi če ti omjejijo zadeve. Vsaj končno hitrost. Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 (urejano) Na avtonetu oglašujejo 8k EUR popusta za novega Leafa. Acenta 39 kWh/110 kW za 26340 EUR, 59 kWh/160 kW za 32430. 24. februar 2024 uredilo bitje Kosinus 1 Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 seveda, ev market se sesuva. kmalu bodo 50% novi in 20% stari. ups upam da kotliček ne bo preveč užaljen zaradi resnice Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 Kosinus reče pred 40 minutami: Na avtonetu oglašujejo 8k EUR popusta za novega Leafa. Acenta 39 kWh/110 kW za 26340 EUR, 59 kWh/160 kW za 32430. Ne. Nissan ima nekaj zjeban. V primeru crkota je zelo drago popravilo. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 doz reče pred 25 minutami: seveda, ev market se sesuva. kmalu bodo 50% novi in 20% stari. ups upam da kotliček ne bo preveč užaljen zaradi resnice Upam. Bom še en EV kupil. Z mojga me ne skrbi. Imel ga bom do konca dokler ne razpade. Preprosto avto ima vse kar potrebujem. Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 ne rabiš 500 konjev, ker se itak non stop limaš na šleparje, in glede na to da nikoli ne voziš preko omejitev (verjetno 90 kot tovornjaki) je zate 90 konjev dovolj, pa še gume bi imel za 200.000km Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 Vodokotlič reče pred 29 minutami: Ne. Nissan ima nekaj zjeban. V primeru crkota je zelo drago popravilo. Aja? Pač prvi leaf 15 let nazaj ni imel nekaj ok (can't remember) in je šla baterija po 5 letih..misliš da zadnji se vedno nima? Navedek Povezava do prispevka
doz Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 jlpktnst reče pred 1 minuto: Aja? Pač prvi leaf 15 let nazaj ni imel nekaj ok (can't remember) in je šla baterija po 5 letih..misliš da zadnji se vedno nima? Why is the Nissan Leaf battery so bad? Early model years of the LEAF have been notorious for having poor battery life, mainly because their batteries aren't liquid-cooled. Liquid cooling is a technology that uses coolants, like water, ethylene glycol, and refrigerant, to keep the battery cool. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 doz reče pred 13 minutami: ne rabiš 500 konjev, ker se itak non stop limaš na šleparje, in glede na to da nikoli ne voziš preko omejitev (verjetno 90 kot tovornjaki) je zate 90 konjev dovolj, pa še gume bi imel za 200.000km Tudi 130KM mi je ravno prav. Samo takrat, ko sem kupoval EV ni bilo avta z najmanj 60kWh baterije. Pa je bla pač tesla. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 (urejano) jlpktnst reče pred 9 minutami: Aja? Pač prvi leaf 15 let nazaj ni imel nekaj ok (can't remember) in je šla baterija po 5 letih..misliš da zadnji se vedno nima? Če ti crkne over board charger izven garancije je to 7-8k eur stroška. Baterija je tudi zelo draga. Res pa je, da poznam veliko, ki imajo Nissana pa nimajo problemov. https://www.facebook.com/share/p/133SsvLEsfTHnrJw/ 24. februar 2024 uredilo bitje Vodokotlič Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 Mogoč je to celo 20 let nazaj. To je bil praktično prvi masovni ev na voljo. Ampak to je ziher fixed zdej. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 Nope. Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 Mi o volku, volk iz gozda. Ob 19:15 na SLO1 bo v potrošniški oddaji Koda prispevek o težavah z Nissanovimi električnimi avtomobili. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 Kaj pravijo? Nisem mel možnosti pogledat. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 24. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 24. februar 2024 Pa Nissan mi je ni všeč ker ima chademo priklop za DC filanje. Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 24. februar 2024 Share Objavljeno 24. februar 2024 (urejano) Omenili so napihnjene celice baterij, človek je čakal 14 mesecev, da so mu jo zamenjali, pa še to naj bila samo dobra volja Nissana, drugače je "znajdi se sam", in naključno nedelovanje hitrega polnjenja. https://365.rtvslo.si/arhiv/koda/175025564 V eni prejšnjih oddaj pa so prikazali pomanjkljivosti naših javnih polnilnic. https://365.rtvslo.si/arhiv/koda/175022181 24. februar 2024 uredilo bitje Kosinus Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 (urejano) To lahko sam povem da so javne polnilnice cancer - v lj ena ni delala, je pa app zaracunal 10€ za zacetek polnjenja (za katerega sem pol moral tezit da so ga vrnili). V mb, kjer sem bil, je bila ena z dvema prikljuckom, od tega je delal samo en prikljucek, drugi pa je bil zaseden. Tko da zaenkrat so, po mojih izkusnjah, javne polnilnice 2/3 nezanesljive. Ni to nekaj kar bi hotel v lajfu. Ce doma filas, pol super. Ko pa enkrat rabis dofilat pa sam upaj da dela kaj. Da ne omenjam da vsaka polnilnica rabi app in da so appi grozljivi. 25. februar 2024 uredilo bitje Arey Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 Kosinus reče pred 21 urami: Na avtonetu oglašujejo 8k EUR popusta za novega Leafa. Acenta 39 kWh/110 kW za 26340 EUR, 59 kWh/160 kW za 32430. A ni Leaf tko star že precej, pa chademo ima, ki je že passe? doz reče pred 21 urami: seveda, ev market se sesuva. kmalu bodo 50% novi in 20% stari. ups upam da kotliček ne bo preveč užaljen zaradi resnice No, ne pretiravaj. SIgurno bodo cene padle, ker so prenapihnjene, tko kot pri ostalih avtih. Ampak so tudi drugi avti, Octavia sportline v nemčiji z safety paketom pa kljuko je 48k. Vodokotlič reče pred 19 urami: Če ti crkne over board charger izven garancije je to 7-8k eur stroška. Baterija je tudi zelo draga. Res pa je, da poznam veliko, ki imajo Nissana pa nimajo problemov. https://www.facebook.com/share/p/133SsvLEsfTHnrJw/ Fak, kakšne cene Pol se pa čudijo da je nizka prodaja. Vodokotlič reče pred 14 urami: Pa Nissan mi je ni všeč ker ima chademo priklop za DC filanje. Samo a ni chademo polnilnic vedno manj itd oz. jih kmalu ne bo? Arey reče pred 3 urami: To lahko sam povem da so javne polnilnice cancer - v lj ena ni delala, je pa app zaracunal 10€ za zacetek polnjenja (za katerega sem pol moral tezit da so ga vrnili). V mb, kjer sem bil, je bila ena z dvema prikljuckom, od tega je delal samo en prikljucek, drugi pa je bil zaseden. Tko da zaenkrat so, po mojih izkusnjah, javne polnilnice 2/3 nezanesljive. Ni to nekaj kar bi hotel v lajfu. Ce doma filas, pol super. Ko pa enkrat rabis dofilat pa sam upaj da dela kaj. Da ne omenjam da vsaka polnilnica rabi app in da so appi grozljivi. A si kupil EV, al si rental Avant2go? Sorodnik ima Megana PHEV in ni še nič pravil da kakšna ne bi delala na obali, tko da je očitno tle boljše stanje. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 25. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 25. februar 2024 Jaz tipkam kot majmun. Sem hotel napisat, da mi chademo NI všeč. Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 (urejano) Skynetz reče pred 8 minutami: A ni Leaf tko star že precej, pa chademo ima, ki je že passe? No, ne pretiravaj. SIgurno bodo cene padle, ker so prenapihnjene, tko kot pri ostalih avtih. Ampak so tudi drugi avti, Octavia sportline v nemčiji z safety paketom pa kljuko je 48k. Fak, kakšne cene Pol se pa čudijo da je nizka prodaja. Samo a ni chademo polnilnic vedno manj itd oz. jih kmalu ne bo? A si kupil EV, al si rental Avant2go? Sorodnik ima Megana PHEV in ni še nič pravil da kakšna ne bi delala na obali, tko da je očitno tle boljše stanje. Tast ima evja in ga imam obcasno za kaksen teden (sploh ne bom razlagal zakaj ker me razpizdi sam da pomislim :D). Super je, sam te javne polnilnice pa so res absolutni cancer. Tut ce bi vse delale je to da moram na telefonu met 7 razlicnih appov za polnjenje avta je totalna komedija. 25. februar 2024 uredilo bitje Arey 1 Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 Jp, to je eden glavnih razlogov da večina folka vzame Teslo. Ampak ker so zdej 3ko zjebali s glupostmi smo ostali dejansko brez neke pametne izbire. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 Glavni razlog je, da je pač najboljši EV za dan denar. tudi v testih lepo pometa z ID7&byd seal&co. Unih gumbov za žmigavce se baje privadiš v enem tednu, res pa nikoli ni in ne bo tako intuitivno kot ročke. SC je seveda na spisku Pros. Res mi ni jasno da se evropski proizvajalci ne dajo v neko združenje da bi postavili konkurenco SC (verjetno zakonodaja glede konkurence?) da prideš z avtom do polnilnice in samo vštekaš, ker imeti 10 appov je slaba šala trenutno. Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 Morski reče pred 4 minutami: Glavni razlog je, da je pač najboljši EV za dan denar. tudi v testih lepo pometa z ID7&byd seal&co. SC je seveda na spisku Pros. Res mi ni jasno da se evropski proizvajalci ne dajo v neko združenje da bi postavili konkurenco SC da prideš z avtom do polnilnice in samo vštekaš, ker imeti 10 appov je slaba šala trenutno. Pomete, ampak ne glede uporabnosti. Tam je basically vsak drug avto boljši, če govorimo o Model 3. Bi pa pometla in imela ziher 50% večjo prodajo, če bi bil liftback al pa karavan (al pa kr oboje). Pa saj so se povezali. To združenje je IONITY. Problem je, da je cena na IONITY 2x višja kot na SC. Zakaj nevem, mogoče ker hočejo imet tle dobiček po prodaji EVja, ker bodo imeli manj pri servisih in ostalih stvareh (ugibam). Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 IONITY is a joint venture of the car manufacturers BMW Group, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group, Mercedes Benz AG and Volkswagen Group with Audi and Porsche, along with BlackRocks Climate Infrastructure Platform as financial investor. Our head office is in Munich, with additional offices in Dortmund and outside Norway's capital Oslo. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 Good luck ionity potem z 0.69 centi na kwh to je vseeno ali če furaš bmw m2/porša po porabi. verjetno bo rešitev da SC odprejo za ostale znamke Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 25. februar 2024 Share Objavljeno 25. februar 2024 (urejano) To je že, ampak ne na vseh polnilnicah. Slovenije ni na seznamu. https://www.tesla.com/en_eu/support/non-tesla-supercharging 25. februar 2024 uredilo bitje Kosinus Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 26. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 26. februar 2024 Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 26. februar 2024 Share Objavljeno 26. februar 2024 Whoa, rdece celjusti zavor. Shit's getting real. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 26. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 26. februar 2024 Pričakujem ene 500kW moči lol. Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 26. februar 2024 Avtor Share Objavljeno 26. februar 2024 Mogoče kitajci rešijo zadevo. Dost poceni. Še preveč No vsaj vem koliko bi me koštalo 60kWh hranilnik https://www.vivnevs.com/ Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.