Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

doz reče pred 15 urami:

Nea ga seri, za 2k ti caraudioempire poštima muziko tako da boš vsaj vedel kaj si plačal, ne pa tovarniško predrago sranje, tole me je koštalo mislim da 1200e z delom vred, za 2k dobiš še en nivo boljše zvočnike ne pa neka prenapihnjena doplačila...

FB_IMG_1708406858449.jpg

FB_IMG_1708406854223.jpg

Tole lahko sam narediš lagano, pa prišparaš še kakšnih 300€. Jaz sem izoliral cel avto sam, v prejšnji kripi pa še zvočnike + sub sam zmontiral. Ni neki težko.

PuskA reče pred 11 urami:

kr hud, kolk bo kaj cena takole naloadanega...

 

deluje nekak nabasan pa visok, id7 sem videl na cesti par dni nazaj, totalno zjebane proporcije, pokveka od avta skratka

Računaj na 54k, glede na ponudbo, ki sem jo dobil.

PuskA reče pred 11 urami:

A tista lukna v prtlazniku zadaj za kable? to je men dobesedno najbolj uporaben plac za fasngo odlozit, dvignem pokrov pa dam not vrecko futra iz lidla  pa se med voznjo nikamor ne razmontira...

 

 

Nisem mislil luknje, ampak odprtino prtljažnika nasploh. Sedan pač, ni glih useful, niti večja škatla ne gre not. Izredno mi gre na kurac, da niso sposobni bli naredit liftback, tko kot ima Octavia al pa ta ID. 7.

Morski reče pred 11 urami:

Id7 je nerodno oblikovan avto - ja so morali žrtvovati za aerodinamiko ampak vseeno. Nek tak precej medel design, od zadaj izgleda umetno ozek. Ne vem, meni ne potegne. Soliden mi je samo od spredaj. 

Ni baš nek dizajn ne, je pa uporabna oblika.

wicked reče pred 10 urami:

Karavan mora bit. 

image.png.e9f58ea491d6c17e14590252c71ec9e4.png

 

Škoda, da je spet precenjen pleh za par k.

Povezava do prispevka

image.thumb.png.77769bb44971b988c65b3faed96a136d.png

 

smesno je da je toplotna v dodatni opremi...

 

ko sem vse poklikal je sestelo skup 62k, recimo da dobis 7k popusta pa 4.5k subvencije... za tako ceno se bo sigurno najdlo neki kupcev.

 

tole je pa sprenevedanje:

 

Poraba električne energije:
14,2 - 14,1 kWh/100km

 

 

 

Povezava do prispevka

seveda laže

 

image.png.e4e7234b106c21f4ca5a28d9a3591f7b.png

 

 

samo id7 ima odvisno od konfiguracije okoli 2200kg... 

 

pac zarad mene, ce se lazejo da voz z 5kwh porabe, resnica se tako ali tako pokaze na cesti, ni mi jasn zakaj je to sprenevedanje potrebno. itak imajo cele flote avtov online, lahko bi podatke dobl od vseh pa pokazali realno stanje.

 

 

Povezava do prispevka
bainit reče pred 12 urami:

kuk se je pa poznalo na road noisu?

Nisem opazil neke velike razlike iskreno :D Je pa dosti lepši zvok, ko muziko poslušam, ker se ne tresejo več cela vrata, vibracije pobere.

doz reče pred 5 urami:

Sky: saj se da vse stvari v lajfu sam narediti, ampak ker avtoelektrike nisem vešč, te stvari prepustim profiju, niti predstavljati si ne upam koliko stane Lotusov ECU, GRMN je imel komplet elektroniko in engine tuning od Lotusa... pa itak nimam usteznega orodja, tako da tistih prišparanih 300e se lahko sprevrže v nočno moro, takih tveganj ne upam 😂

Ah, ne moreš zajebat teh stvari. Ker elektronike nič ne tikaš. En kabel zašravfaš na šasijo nekam, ponavadi kr pod pas zadaj, - gre itak na baterijo, ostali kabli pa na ojačevalec. Je kr trotel ziher vse skupaj.

PuskA reče pred 2 urama:

image.thumb.png.77769bb44971b988c65b3faed96a136d.png

 

smesno je da je toplotna v dodatni opremi...

 

ko sem vse poklikal je sestelo skup 62k, recimo da dobis 7k popusta pa 4.5k subvencije... za tako ceno se bo sigurno najdlo neki kupcev.

 

tole je pa sprenevedanje:

 

Poraba električne energije:
14,2 - 14,1 kWh/100km

 

 

 

Realno teh style paketov ne rabiš,  kaj šele da bi dal 5k za njih, lol. Brez njih pa pride avto 54k, s popusti, minus sobvencija in si na 50k. Imo še vedno preveč :D

doz reče pred 1 uro:

sprenevedanje je potrebno zato da ljudje kupijo EVje. poleg vsega je zabavno tudi da te 2+ tonske pošasti dobesedno razturijo gume, ter gume za EVje so dražje :) in potem folk pizdi ko je treba izpljunit jurja na leto za gume

AH dej no, kdo ti je prodal, da folk ki ima ev menja guem vsako leto, lol.

Povezava do prispevka

Naša legenda zaposlena rab nov avto in noče Tesle, bi pa EV. Kaj je vsaj prbližn uredu zdej za nabavt v rangu Model Y? K sva mi2 z ženo let pa pol nazaj kupovala, sva probala Kio, Hyundaya, Lexusa pa ni blo primerjave in sva mogla vzet Y. Je zdej kej drgač (še sploh, če Tesla odpade)?

Iz mojga stališča hočem, da je avto super (tko k Y), če že more ferma dat 40k+ za avto. Range je prvi faktor - 400km bi blo fajn narest pozim, še sploh ker ne bo mela superchargerjev na voljo. Pršla je s ponudbo od VW ID4 pa me je kr zvil, da je neki tazga dražje k Y. Rad bi ji ustregu, ampak nočem nabavt sranja za tak dnar.

Povezava do prispevka
Jenno reče pred 4 urami:

Naša legenda zaposlena rab nov avto in noče Tesle, bi pa EV. Kaj je vsaj prbližn uredu zdej za nabavt v rangu Model Y? K sva mi2 z ženo let pa pol nazaj kupovala, sva probala Kio, Hyundaya, Lexusa pa ni blo primerjave in sva mogla vzet Y. Je zdej kej drgač (še sploh, če Tesla odpade)?

Iz mojga stališča hočem, da je avto super (tko k Y), če že more ferma dat 40k+ za avto. Range je prvi faktor - 400km bi blo fajn narest pozim, še sploh ker ne bo mela superchargerjev na voljo. Pršla je s ponudbo od VW ID4 pa me je kr zvil, da je neki tazga dražje k Y. Rad bi ji ustregu, ampak nočem nabavt sranja za tak dnar.

 

poglej volvo polestar 2

Povezava do prispevka
Morski reče pred 10 urami:

Zakaj se gleda samo da se splača če je pa vožnja z EV v 90% primerih bolj prijetna.

Ne vem.. če se iz dobrega električarja presedeš v en 2.0tdi je kot da bi se usedel v eno kanto. Neprimerljivo. Govorim za te klasične bencinarje/dizle ne športne šestake s 400 konji

Pa kakšno vprašanje je to :D

A misliš da bom dal 15k več za avto, zato da se vozim še malo bolj prijetno, lol. Sej nisem nor, v Švici pa tudi nismo. Vložim tistih 15k raje kam drugam, pa bom čez 15let boljše živel.

 

Avto je že po defaultu luknja brez dna, in si ne bi rad te luknje povečal po nepotrebnem. Že, da bi Fabio zamenjal z Octavio bi bil kvantni preskok.

Jenno reče pred 5 urami:

Naša legenda zaposlena rab nov avto in noče Tesle, bi pa EV. Kaj je vsaj prbližn uredu zdej za nabavt v rangu Model Y? K sva mi2 z ženo let pa pol nazaj kupovala, sva probala Kio, Hyundaya, Lexusa pa ni blo primerjave in sva mogla vzet Y. Je zdej kej drgač (še sploh, če Tesla odpade)?

Iz mojga stališča hočem, da je avto super (tko k Y), če že more ferma dat 40k+ za avto. Range je prvi faktor - 400km bi blo fajn narest pozim, še sploh ker ne bo mela superchargerjev na voljo. Pršla je s ponudbo od VW ID4 pa me je kr zvil, da je neki tazga dražje k Y. Rad bi ji ustregu, ampak nočem nabavt sranja za tak dnar.

VW ID. 7, ampak je 55k. 400km pozimi pa pozabi, noben EV tega ne naredi, mogoče Taycan.

Povezava do prispevka
Skynetz reče Dne, 21. 2. 2024 at 20:10:

@doz pomoje EVji izgubljajo ceno glih tolko kot ICE, dvomim da izgubljajo procentualno več. So pa definitivno večji risk za kupit rabljenega in je to tudi manj smiselno, čeprav so mi konceptualno všeč. Sem precej prepričan, da je dosti lažje prodat 10let star ICE avto, kot pa 10let star EV.

Problem z EVji trenutno je kot z telefoni 5 let nazaj.

 

Ves da bos naslednje leto lahko dobil veliko boljsega za enak denar.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...