Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Vodokotlič reče Dne, 23. 3. 2024 at 16:15:

Men je ID. Buzz podaljšana 4x4 top :D

 

Skynetz reče pred 23 urami:

Ah, tisti avto je največji EV nonsense. S kombiji se v večini delajo večje razdalje itd, pol pa VW naredi kombi, ki ima doseg nevem, 200km mogoče. Cena pa astronomska. Pass.

Logično je, da rabljen ne more stat 2k manj kot nov, a ni? :D Na avto.net je bilo v enem času tako, da so rabljene tesle bile celo dražje kot nove, morda je še vedno tako.

Id.buzz je nesmiselno govno.

 

Avto nima nič, ne dosega, ne sedežev. To je avto za hipsterje ki majo preveč denarja...

 

Nimaš opcije 3 sedežev v drugi vrsti. Nimaš opcije 3 vrst. 😭

 

Aja pa baterija je pol premajhna. Res čuden avto za 70k. Potem je že KIA ev9 boljše čeprav tud ni to to

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 2 urama:

 

Id.buzz je nesmiselno govno.

 

Avto nima nič, ne dosega, ne sedežev. To je avto za hipsterje ki majo preveč denarja...

 

Nimaš opcije 3 sedežev v drugi vrsti. Nimaš opcije 3 vrst. 😭

 

Aja pa baterija je pol premajhna. Res čuden avto za 70k. Potem je že KIA ev9 boljše čeprav tud ni to to

Imaš opcijo 3 vrst, malo prej sem gledal review kjer je imel 3 vrste 

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 1 minuto:

Ja ne vem v slovenistanu maš samo klop v drugi vrsti za 65k entry priče sem gledal konfigurator... Mogoče sem kaj zgrešil? Daj mi link kje se lahk kupi :)

Nevem kje se lahko kupi, samo kažem ti da očitno obstaja. Nisem nikoli gledal tega Buzz, ker je nesmisel, cena pa tudi, tko da nimam pojma kaj prodajajo pri nas

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 7 urami:

Lahko je ok za videt, ampak nima trga. Ne vidim nobene grupe ljudi, ki bi to kupile. Na cesti nisem niti še enega videl.

Sej to govorim. Kot je zdej je samo za bogate hipsterje.

 

Če bi mel proper family seating setup bi bil vsaj družinski avto. Ampak sej tud KIA ev9 ni ravno, gre bolj v luxury smer ne tolk v utility.

Povezava do prispevka

Večino EVjev trenutno na trgu je za bogate hipsterje na žalost :D 

 

Zelo malo je takih, ki so poceni in uporabni oz. jih ni. Al so neuporabni in poceni, al so zelo dragi in uporabni al pa dragi in neuporabni :D 

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka
reaper reče pred 18 urami:

Sej sm v enem izmed svojih postov napisal tudi cene za ICE nova vozila v primerjavi z EV, ampak ja, EV-ji so dragi, drugo je drobiž. 

Ajde, povej mi kolko stane primerljiv EV Audi A4 in kolko stane primerljiv EV Golf Variant.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 4 urami:

Ajde, povej mi kolko stane primerljiv EV Audi A4 in kolko stane primerljiv EV Golf Variant.

Sem ti že povedal, po odšteti subvenciji 38.5k €, Model 3 SR. Koliko pa stane OOOO A4? Khm, s primerljivo opremo najbrž malo več, a? Ali M3 zate ni primerljivo vozilo, ker dimenzijsko, se pravi po razredu, sta si narazen par cm. 

 

PS: Sem pogledal konfigurator, A4 začne pri 38.5k €, osnova. Ko izbereš bencinarja z 265 km si krepko čez 40k €, kje je še oprema. Z lahkoto prideš na 50k €+, pa najbrž od avta ne bo nič kaj posebnega.

 

Golf 8, ko sem sam pogledoval proti Golfu v decembru, je imel 1.5 eTSI DSG R-Line ceno severno od 40k €, tako kot primerljiva Octavia Combi. Tu govorim spet s primerljivo opremo se pravi spominski sedeži, matričnih žarometi itd. Ne s halogenkami in sedeži na žgance. Kaj pa je ekvivalent navadni verziji Golfa je ID.3, Cupra Born. Verzija z ruzakom pa nimam pojma, ker dlje od ID.3 pri VW nisem gledal, sem svoje EV iskanje zaključil pri M3. Mogoče ID.4? Aja, imaš še MG 5, karavan. 😉

 

Meni osebno zanimiv ne-Tesla EV bi bil samo ID.7 ali ID.7 Tourer, mogoče še Enyaq, ki pa je takrat bil žal cenovno konkretno dražji. Zdaj so se že malo popravili pri ceni. 

uredilo bitje reaper
Povezava do prispevka
reaper reče pred 2 urama:

Sem ti že povedal, po odšteti subvenciji 38.5k €, Model 3 SR. Koliko pa stane OOOO A4? Khm, s primerljivo opremo najbrž malo več, a? Ali M3 zate ni primerljivo vozilo, ker dimenzijsko, se pravi po razredu, sta si narazen par cm. 

 

PS: Sem pogledal konfigurator, A4 začne pri 38.5k €, osnova. Ko izbereš bencinarja z 265 km si krepko čez 40k €, kje je še oprema. Z lahkoto prideš na 50k €+, pa najbrž od avta ne bo nič kaj posebnega.

 

Golf 8, ko sem sam pogledoval proti Golfu v decembru, je imel 1.5 eTSI DSG R-Line ceno severno od 40k €, tako kot primerljiva Octavia Combi. Tu govorim spet s primerljivo opremo se pravi spominski sedeži, matričnih žarometi itd. Ne s halogenkami in sedeži na žgance. Kaj pa je ekvivalent navadni verziji Golfa je ID.3, Cupra Born. Verzija z ruzakom pa nimam pojma, ker dlje od ID.3 pri VW nisem gledal, sem svoje EV iskanje zaključil pri M3. Mogoče ID.4? Aja, imaš še MG 5, karavan. 😉

 

Meni osebno zanimiv ne-Tesla EV bi bil samo ID.7 ali ID.7 Tourer, mogoče še Enyaq, ki pa je takrat bil žal cenovno konkretno dražji. Zdaj so se že malo popravili pri ceni. 

Tesla Model 3 ne more bit primerljiv, Golf Variant in A4 Avant, ker ni niti približno iste oblike/enako uporaben.

 

Kot si sam ugotovil bi bil samo ID.7 podoben, čeprav je večji od navadenih, ampak stane čez 60k

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 18 urami:

Tesla Model 3 ne more bit primerljiv, Golf Variant in A4 Avant, ker ni niti približno iste oblike/enako uporaben.

 

Kot si sam ugotovil bi bil samo ID.7 podoben, čeprav je večji od navadenih, ampak stane čez 60k

Rekla sva Audi A4, ne Avant, zato tudi primerjava kot sem jo podal.

 

Ja, ID.7 redna cena je preveč optimistična. Imajo pa ves čas akcije in se ga da dobiti že po OK ceni. Zaenkrat ni več zanimiv, ker imam M3. Mogoče nekoč, ko bo Superb na vrsti za menjavo.

Povezava do prispevka
reaper reče pred 1 uro:

Rekla sva Audi A4, ne Avant, zato tudi primerjava kot sem jo podal.

 

Ja, ID.7 redna cena je preveč optimistična. Imajo pa ves čas akcije in se ga da dobiti že po OK ceni. Zaenkrat ni več zanimiv, ker imam M3. Mogoče nekoč, ko bo Superb na vrsti za menjavo.

Sem pozabil dopisat Avant zraven, je pa pri Golfu zato pisalo Variant.

 

Kakšna je ta OK cena?

 

Ko dodaš toplotno črpalko in kljuko si na 57.497,24 €. Pa je liftback, karavan bo še dražji. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...