Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

tesla je zdaj znižala cene za svoje avte, najbrž tudi z namenom, da bi jih konkurenca tudi morala.

glede na konkurenco imajo konkretne marže na vsako vozilo, tako da oni to lažje naredijo kot konkurenti, ki imajo za vsak avto občutno manj dobička (ford) ali so celo v minusu (rivian).

https://www.autoblog.com/2023/01/22/tesla-price-drop-strategy/

Povezava do prispevka

Ja, no. Z mojo S sm učeri 3x nasedu pa se pol mogu odkopavat vn (jebemti zadn pogon pa nism vedu, da mam "get out of snow" tipko, k ti pomaga).

Model Y gre pa k Lada Niva - boli te kurac u 40cm snega.

Sm pa jezn k ps, ker zdej avto stane 56k, jsm dau pa novembra 72k. Kere so to marže, mater.

Povezava do prispevka
Jenno reče pred 20 minutami:

Ja, no. Z mojo S sm učeri 3x nasedu pa se pol mogu odkopavat vn (jebemti zadn pogon pa nism vedu, da mam "get out of snow" tipko, k ti pomaga).

Model Y gre pa k Lada Niva - boli te kurac u 40cm snega.

Sm pa jezn k ps, ker zdej avto stane 56k, jsm dau pa novembra 72k. Kere so to marže, mater.

 

Nimaš kaj. Uživaj. Ne obremenjuj se s tem. Moj moto je nekje izgubiš, drugje pridobiš.

Povezava do prispevka
Jenno reče pred 1 uro:

Ja, no. Z mojo S sm učeri 3x nasedu pa se pol mogu odkopavat vn (jebemti zadn pogon pa nism vedu, da mam "get out of snow" tipko, k ti pomaga).

tam bi moral imeti zračno vzmetenje, tako da sploh nebi smelo biti problemov.

a vidva z vodokotličem imata oba RWD? saj razen v snegu je še bolje, da ti ne obrablja vseh gum.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

tam bi moral imeti zračno vzmetenje, tako da sploh nebi smelo biti problemov.

a vidva z vodokotličem imata oba RWD? saj razen v snegu je še bolje, da ti ne obrablja vseh gum.

 

Jaz imam AWD. Samo to ni stalni. Spredaj se pržge po potrebi. Pri pospeševanju in ko je zdrs.

 

MorskaGlista reče pred 1 uro:

Kako hendlate pri Tesli navor v snegu? Jaz imam že s hibridom težave, ker je treba res zeloooo nežno pritiskati na stopalko za plin. Ko enkrat gre, gre sicer kot raketa, pri speljevanju pa treba paziti.

 

Ta avto je tako na easy za furat. Zdaj v ponedeljek sem šel iz Vipave po stari cesti, mimo Razdrtega, Postojna in ven na Unec. Čez hribe in doline bp.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 2 urama:

tam bi moral imeti zračno vzmetenje, tako da sploh nebi smelo biti problemov.

a vidva z vodokotličem imata oba RWD? saj razen v snegu je še bolje, da ti ne obrablja vseh gum.

Sem mel že na defaultu dvignjeno, ker sm hotu po defaultu čimmanj po sredini nespluženih cest drajsat ;/

 

Vodokotlič reče pred 1 uro:

Ta avto je tako na easy za furat. Zdaj v ponedeljek sem šel iz Vipave po stari cesti, mimo Razdrtega, Postojna in ven na Unec. Čez hribe in doline bp.

Naslednič se oglasi ;)

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 41 minutami:

So bile raziskave naj bi EV porabil do 30%  hitreje.

 

No jaz sem z enimi letnimi in zimskimi naredil 100k km skupaj. Sem že kupil nove letne za prihajajočo sezono

To razumem oz lahko ugibam in vrjamem zakaj je tako (teza, moc/navor napram podobnemu avtu na ogljikovodike).

Vprasanje je, zakaj bi AWD obrabljal bl gume kt 2WD (za isto vozilo). Pac razlike v tezi je nekaj (tipicno ~100kg),  kar najbrz prispeva nekaj, a verjetno neopazno za koncnega uporabnika.

Povezava do prispevka

Golf GTE Hybrid - Savršen alat da se “crno” proda pod “zeleno”, po cijeni zlata. Savršena propaganda da se "skupa" I "neisplativa" baterija prepiše cijeloj EV brašni u zadnjih 10 godina, jer ona zaista i je skupa ali na hybridu,. Neopravdano skupa po cijeni po kWh i neopravdano loše osmišljena. Hybrid koji glumi EV i stereotipno radi medijsku štetu EV industriji. Treći po redu GTE koji nam dolazi a vrlo vjerovatno ne i zadnji. Upita za ovo vozilo smo odbili oko 5-6 puta. Ovaj je stigao sa probojem interne izolacije a to moze biti bilo koja interna High Voltage komponenta. Nakon ispitivanja sustava i junctionbox dijela, sve je upucivalo na bateriju koja je 2019 godine već jednom mijenjana u garanciji a nova izvan garancije je 11500EUR. Baterija je svojim karakteristikama poddizajnirana sustavu i osudjena na brze trosenje. Da bi se baterija demontirala treba kompletanu prdež cijev skinuti pa onda bateriju. Vijci na "fart device" truli. Nakon otvaranja baterije nije bilo tragova vode i antifriza ali smo izolirali proboj na nekoj od celija. Nakon detaljnijeg pregleda izgleda je pukla zastitna ovojnica jedne celije na četvrtom bloku. Na prvu bezazlen problem, na drugu vrlo opasno stanje. Ako kojim slučajem pukne ovojnice na još nekom mjestu, tj na drugoj celiji, dolazi do kratkog spoja i mogućeg zapaljenja. Taj blok smo sigurno spremili za reparaciju a baterijskom sustavu smo ugradili vec repariran i balansiran blok, koji smo dodatno balansirali ostatku baterijskog sustava. Sve očišćeno sklopljeno prvo testirano zatim sve ponovno otvoreno, zaljepljeno i finalizirano. Svi testovi prosli i spremno za nove "uštede" vlasnika a mi ih željno iščekujemo. Takodjer se radujemo kad svi predjete na hybride sa dizela, otvaramo kutak za "sponzore" i sef za "uštede". Čisti benzin ili čista struja ako hoćete to izbjeći. A baterija na hybridu skoro uvjek nemoze opravdati svoje postojanje u fosilcu. Kolegama "žrtvama hybrida" mehaničarima preporučamo izbjegavanje servisiranja ovih vozila, postoji opasna mogućnost da vam se desi kvar "to je radilo kad sam doterao". Čak i nama dodju, desilo smo da montirali rabljen (nismo ga mi kupili, od vlasnika) PTC heater koji isto nevalja, kad smo vratili stari PTC, EV sustav vise ne radi. Jer dok smo skinuli i vratili stari defektni, voda i vlaga se razlila po njemu pa je spojila 400V na sasiju i prijavilo proboj izolacije. To smo skuzili tek nakon 3 sata egzorcizma nad vlastitim živčanim slomom, tek kad smo otvorili PTC konektor. Takodjer 2-3 autoservisa su ostala bez djedovine nakon izmjene ulja ili kuplunga u DQ400 mjenjacu jer nakon toga nije vise radio. Tako da topla preporuka, bjaaaaaaažiiiiii, jer budete odgavarali za stetu koju niste krivi jer je sistem skart. A zdnjih godina sve je gore i gore, sve vise tudjih vozila odrzavate o svom trosku.

Full repair video: https://youtu.be/eDvp47wFxfg

Fault: P0AA600, P0E7400, P0D9100,

Part number: 5Q0915590R, 5Q0915591E

Battery Panasonic 25Ah, 8kWh, Made in Japan

OEM Price : 11000 EURO (VAT inc)

EV Clinic punishment price*

*Diesel is better - 20000 euro

*Hybrid is better - 35000 euro

*Hybrid is crap - 2000-5000 euro

 

 

Povezava do prispevka
bainit reče pred 6 urami:

lahko jih še vedno rotiraš in bolj enakomerno obrabljaš. če ne voziš lih kot divjak, imo večji navor ni problem.

itak je med vožnjo navor sam tak, da vzdržuje hitrost oz. premaguje upore.

 

https://www.quora.com/Do-tires-wear-faster-with-AWD

Mislim, da se zmer ne zdrzi logika/fizika.
Pac edini nacin, da bi to drzalo je ce mas nelinearno razmerje med navorom in obrabo (kar bi verjel, da je res, vendar mora v podporo tvoji izjavi ta narascat pocasneje kot linearna---verjetno je prej obratno).

 

Edit: Ne vem, kok je legit, ampak bols kt Ed Elegretti s Quore najbrz je. (Btw, kok je quora vredna vidis dva odgovora nizje, ki podpira kar pravim jaz).

Iz Figure 6 tule lahko vidis kaj pravi simulacija...je nelinerano, ampak na zalost narasca hitreje kot linearna funkcija.

uredilo bitje Lebowski
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 20 urami:

 

EU hibridi so jajca. Na začetku dokler je nov in v garanciji je ok. Pol pa je to davek na budale.

 

Samo fak, da je nova baterija 11.000€ pri hibridu, je res popoln nesmisel kupit tak avto, ker si že v štartu v ogromni zgubi glede na dizla ali bencinarja. Prej ali slej se baterija itak iztroši.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 5 urami:

 

Samo fak, da je nova baterija 11.000€ pri hibridu, je res popoln nesmisel kupit tak avto, ker si že v štartu v ogromni zgubi glede na dizla ali bencinarja. Prej ali slej se baterija itak iztroši.

 

Itak da se ne splača to je vse nateg. Sam šele potem vidiš ko kaj crkne izven garancije. Tega prej itak ne povejo. Do garancije pa itak po navadi ni težav. lol

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 6 urami:

 

Samo fak, da je nova baterija 11.000€ pri hibridu, je res popoln nesmisel kupit tak avto, ker si že v štartu v ogromni zgubi glede na dizla ali bencinarja. Prej ali slej se baterija itak iztroši.

 

Vazame se čistega bencinarja ali EV.   Toyota  PHEV/HEV pogojno.

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka

Ma ne vem, mi imamo trenutno 2 Toyoti hibrid, ena ima 11 let ena pa 6 in na nobeni niti enega problema. Baterija pa pride nova (če vrneš staro) 2.400€ tako, da ni neke panike, ko bo enkrat šla 

 

Razen, da je to dolgočasen avto brez nekega karakterja, je zelo komot in za enkrat zanesljiv, tako, da se nimam kaj pritoževati.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...