BigBoss82 Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Meni je samo smesno kako s5 nakladajo z ray tracingom ipd, kot uno na skatli od ps5.. 8k 120hz Mislim sej je samo :))) 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 8k je dosti smeh ja Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 (urejano) Eno so buzzwordi za tech publikacije in med-korporacijsko napucavanje, drugo je pa to, kaj igralci dejansko želimo. Moje prioritete so 60fps > dolgo nič > RT > 4k. Ideja, da bi imeli vse troje je za smejat, razen res izjemoma Insomniacov lahko pozabimo na te sanje, tudi pri PS6 PRO. Pa ne ker ne bi bilo možno, ampak ker bojo devi zadovoljevali najnižji minimum, pa še tega včasih ne. Šur, par showcasov bo na projki, kjer bo vse to not, kak remaster Spidermana dvojke bo verjetno čist preveč divji, ampak koga boli kurac? Diminishing returni pri resoluciji po 1440p in po 60fps so premajhni, da bi se splačalo dat mega resource v to. Jaz se projke veselim sami iz tega razloga, da bom lahko igral nekatere igre na 60fps, katere zdej igramo na 30. To je to. Jebe mi se živo za 8k in vse ostalo o čem sanja svinja. 17. april 2024 uredilo bitje Buzzkill 2 Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 (urejano) Nekdo je ne dolgo nazaj napisal, da v Immortals:neki špilu, ko se podre most "izgine". V prihajajočih špilih bi rad, da se to "odpravi". Primer Mafia 1 original je, če si razbil steklo od avta so delčki bili vidni na asfaltu in niso izhlapeli. Več tega v špili. Več neke fizike tipa snowrunner pa take, da če že govorimo o deformaciji tal, ta ostane, ko zapreš špil. Top bi bilo, da bi recimo v RDR3 imel neko misijo na nekem ranču in hopa si se preveč streljal hiša razsuta. Sploh nisi bežal v hišo, ko so te napadli hiša nedotaknjena. Tudi potem, ko kasneje mimo nje jahaš. Pa si rečeš, mater dobro so me ali pa sem jih. Upam, da štekate kaj imam v mislih. 17. april 2024 uredilo bitje fric Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Jaz bi tudi rad da ko postreljujes stvari/monsterje/vojake, da trupla oz nek monstrski masaker ne izgine. next lvl bi pa bil pr spilih tipa gta, da razbiti avti/nesrece itd ne izginejo ko se zapeljes 500m stran ampak da recimo posledice ostajajo vec ur/dan tm (od avtovleke, police line do not cross, policijskih markacij na tleh itd) 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Ja ke so določene igre prav nazadovale. Se spomnim, da sem poslušal eno predavanje Carmacka, Romera in Halla o Wolfensteinu 3D in da je bila ena izmed njihovih želj, da vsako truplo ostane v sobi (ne izhlapi), ker samo tako igralec dojame svoj carnage v polnosti. FPS-ji tam okoli 2000 so prav začeli s temi izginjajočimi trupli in meni je to precej ubilo feel. Sploh une igre, kjer so trupla skoraj instantno izginila. V Wolfu 3D si recimo pobral ključ in se pol sprehodil čez cel level nazaj in je bilo vse prerešetano in krvavo in je prav dodalo k feelu carskosti Navedek Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Še slabše so pa trupla, ki se premetavajo kot, da so iz pene/balona :d 1 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 (urejano) Mene pa najbolj rajca, da bi naredili neki takega kot je imel soldier of fortune.. da mu naredi realen dmg na razlicnih body partih odvisno koliko krat in kam kn s cim ga streljas Ne pa da samo pripopa neko teksturo na body in ciao Aja pa tudi da je destroyable okolje.. ala red faction al kaj je blo To bi mi bil tak zelp ql sandbox Sam za to bi vrjetno rabil hude cpuje 17. april 2024 uredilo bitje BigBoss82 Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Vcas so se znal optimizirat igre, da je delalo ko sus. Zdej bi bilo prevec zahtevno za HW al pa preglomazno za implementirat, da bi ohranjal status trupel v celem (odprtem) svetu. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 BigBoss82 reče pred 14 minutami: Aja pa tudi da je destroyable okolje.. ala red faction al kaj je blo Ko sem prvič igral Red Faction, sem bil siguren, da je tak level uničenja samo začetek, in da bojo ble igre prihodnosti fully destructible, sam ni blo, ne. 1 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Marsikaj smo izgubili v igrah. Čeprav smo vsi mislili, da bo kvečjemu stalno več bonbončkov, jih imamo praktično manj. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Aktivist Vanč reče pred 7 minutami: Marsikaj smo izgubili v igrah. Čeprav smo vsi mislili, da bo kvečjemu stalno več bonbončkov, jih imamo praktično manj. Bele moške, lepe ženske, casual rasist humor in destructible environs. The good stuff. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Vse se vedno vrne. The Finals je super prikaz destrukcije v špilih, čeprav je multiplayer. Imaš tudi zelo zabavna Teardown in pa Deep Rock Galactic. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Weraziel reče pred 20 minutami: Vse se vedno vrne. The Finals je super prikaz destrukcije v špilih, čeprav je multiplayer. Imaš tudi zelo zabavna Teardown in pa Deep Rock Galactic. Ja, samo tam je to del koncepta same igre, ni neka obrobna zadeva za boljši immersion... Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 BigBoss82 reče pred 1 uro: Mene pa najbolj rajca, da bi naredili neki takega kot je imel soldier of fortune.. da mu naredi realen dmg na razlicnih body partih odvisno koliko krat in kam kn s cim ga streljas Ne pa da samo pripopa neko teksturo na body in ciao Aja pa tudi da je destroyable okolje.. ala red faction al kaj je blo To bi mi bil tak zelp ql sandbox Sam za to bi vrjetno rabil hude cpuje Vse to bi se dalo, samo stane preveč časa/keša pri današnji kvaliteti grafike...mogoče bo GTA VI imel kaj podobnega.? Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 V bistvu igra, ki je najbljižje prišla implementaciji vseh teh optional bombončkov, ki ful stanejo iz vidika developmenta in dost malo prinesejo v gameplay razen imerzije, je TLOU2. Že to, da je neskončno fizičnih interakcij med liki, in da vidiš kose razbitega stekla ko vržeš nekomu flašo v obraz je totalni wtf. Če bi motor podpiral popolno destrukcijo in realni fizični motor, bi to bil peak. Tako da nismo predaleč od tega, če bi se devom dalo/splačalo. FPS v tem motorju, realnimi poškodbami likov in okolja bi bil nor. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 PS5 Lover reče pred 19 urami: Raytace bo imela prostala lih take ko 2080Ti😂😂😂 Malo več (cca. 10%, če sklepamo da bo Pro GPU ranga 7800XT), ampak ja - pa saj to sploh ni slabo za konzolo.? Kak Insomniacov Wolverine bo verjetno trgal gate, ki bo poleg reflectionov in shadow imel lahko še kak raytracing bonbonček... Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 mah, niso še mašine dovolj močne, da bi dobili kako ARMA, kjer bi bila destrukcija realistična dost devov niti ne zna delati dobrih levelov/map, če bi bila na voljo popolna destrukcija, bi bilo pa še manj detajlov. Sem ugotovil, da imam raje manjše, multiplayer špile s popolno destrukcijo, medtem ko v singleplayer igrah so pa do sedaj dobro tempirani špili >>> popolna destrukcija. HL franšiza se še vedno poserje na Red Faction. itd Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 BF3/4 level destruction, hnnngh. Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Paljo ti si programer, zakaj jim ne gres pomagat Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 17. april 2024 Share Objavljeno 17. april 2024 Kot smo ugotovili, full destruction deluje super v mp špilih, bolj kot v sp špilih In tako bo tudi ostalo Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 Kaj ti bo full destruction, če pol 3/4 strani izhlapi. Boljše je delna destruction pa tista bolj dodelana. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 fric reče pred 14 minutami: Kaj ti bo full destruction, če pol 3/4 strani izhlapi. Boljše je delna destruction pa tista bolj dodelana. v The Finals nikamor ne izhlapi, cela arena se spreminja glede na to kok se razfukava, tla (pa mogoče še kak objekt) so neuničljiva, ostalo je pa fair game Torej v kakem špilu si želiš delne destrukcije? Ker razen v MP špilih & ARMA type SP špilih (velike mape) ne vidim kako bi to delovalo? Max Payne špili verjetno ne bodo nikoli zares napredovali od sistema v trojki. Nekaj destrukcije, ki je tam bolj zaradi vzdušja ter visualov kot pa da bi vsi materiali imeli realistične reakcije. Lahko streljaš v steber in ta izgubi ves omet, ne moreš pa z uzijem razfukat lesene ograje, zato ker te devi rabijo nekako omejiti v njihovo "pot" Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 Polna realistična destrukcija potegne s seboj en kup gameplay problemov v SP igrah. Imaš objective v neki stavbi kero se je pazljivo craftalo, kup environ storytellinga, skrivnosti, kak clue, ful dobra serija encounterjev in boss. Recimo tista misija iz Cyberpunk2077 ko kupuješ robotskega psa od banditov. Če je igralec omejen z vrati, okni, prehodi se vse da to masterfully scraftat, kot smo že videli. Tudi z delno destrukcijo, np. Steno razfukaš tu, narediš luknjo tam, vse vredi. Zdej če pa obstaja popolna destrukcija, jaz mam pa poln backpack C4 in tromblonov... Ni šans, da bom videl kurca kaj so devi "masterfully scraftali", ker bo stavba leveled ko vrtec v severni Gazi. Zato bi preferiral glih nekaj vmes. Lahko razfukaš veliko, ne moreš pa vničit strukturalnih elementov bajt recimo. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 (urejano) Mogoče kak MGS type game kjer lahko uničuješ stene&vrata&strehe če želiš (v slogu R6: Siege)? Mogoče kak heist game s takim sistemom, kjer so nekatere stvari neuničljive (npr sef), druge pa? Je pa en cel kup špilov, kjer to sploh ne bi šlo skozi in tega tudi ne potrebujejo. Zdej k sm igral Immortals of Aveum mi je bilo smešno, da samo določene škatle lahko uničiš, vse ostalo je pa neuničljivo Resident Evil špili isto 18. april 2024 uredilo bitje Weraziel Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 Buzzkill reče pred 1 uro: Polna realistična destrukcija potegne s seboj en kup gameplay problemov v SP igrah. Imaš objective v neki stavbi kero se je pazljivo craftalo, kup environ storytellinga, skrivnosti, kak clue, ful dobra serija encounterjev in boss. Recimo tista misija iz Cyberpunk2077 ko kupuješ robotskega psa od banditov. Če je igralec omejen z vrati, okni, prehodi se vse da to masterfully scraftat, kot smo že videli. Tudi z delno destrukcijo, np. Steno razfukaš tu, narediš luknjo tam, vse vredi. Zdej če pa obstaja popolna destrukcija, jaz mam pa poln backpack C4 in tromblonov... Ni šans, da bom videl kurca kaj so devi "masterfully scraftali", ker bo stavba leveled ko vrtec v severni Gazi. Zato bi preferiral glih nekaj vmes. Lahko razfukaš veliko, ne moreš pa vničit strukturalnih elementov bajt recimo. Lahko pa gledamo na to tudi drugače, kot na dodaten element svobode v igri - naredijo da lahko razfukaš kar želiš, ampak če razfukaš pol jebiga, riskiraš da se zaglaviš naprej v igri (recimo da se odločiš da ne boš trgoval z banditi ampak da jih boš raznesel na kose in probal nekako maznit psa) - pa pol vidi ti, če in kaj se ti splača razfukat. Hočem povedat da bi se dalo še vedno usmerjat ljudi skozi zgodbo, tudi če jim dovoliš svobodo - samo je predraga zajebancija imo, ki jo mogoče lahko izpelje edino kak Rockstar... 2 Navedek Povezava do prispevka
planetarium Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 Edini problem je, da ti potem javi game over ko sesujes streho na glavo kljucnega lika. Kar unicuje vzdusje. Ali pa se na mapi kjer vse lahko razsujes samo ene hise ne da. Kar unicuje vzdusje. Mislim, da denar in kolicina dela ne moreta resit te dileme. Navedek Povezava do prispevka
Gapi182 Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 Zakaj game over? Poglej kaj vse lahko delaš v Baldurs gate. Lahko ubiješ vsakega quest giverja. Kot da ne morejo dati malo drugačno opcijo za nadaljevanje igre če sesuješ streho nekemu pomebnemu npcju. To pa res ni neka strašna dilema kot da govorimo o kvantni gravitaciji. Zelo simple rešitev. Add more content. Dvomim pa da bomo kaj takega videli pri Rockstar. Poleg open world sandboxa imajo zelo malo svobode kar se tiče samih misij. Delajo sicer same open world igre ampak so ekstremno linearne kar se tiče takih zadev. Navedek Povezava do prispevka
planetarium Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 No ja pri BG3 se igra zakljuci, ce v chapter 1 prehitro ubijes badguya. Torej Game over. Ajde saj ni napacno, samo ne znam si predstavljat koliko dodatnega contenta bi bilo potrebnega, ce bi dejansko lahko kar vse pobil. Aja mogoce pa si znam. Ce lahko ubijes prav vsakega quest giverja in hoces v vsakem primeru nadaljevat z igro, je potrebno tocno.... ......nesteto drugih moznosti 😀 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 18. april 2024 Share Objavljeno 18. april 2024 Ni glih čist tak. Če se odločiš ubit vse quest giverje, potem pač enostavno več nimaš questov in hodiš po mapi kot v marsikateri igri kjer je konec igre in pobiraš samo še kake collectible. Jebi ga, si se sam odločil, da vse pobiješ in enostavno več nimaš contenta. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.