Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Eno so buzzwordi za tech publikacije in med-korporacijsko napucavanje, drugo je pa to, kaj igralci dejansko želimo. 

Moje prioritete so 60fps > dolgo nič > RT > 4k. Ideja, da bi imeli vse troje je za smejat, razen res izjemoma Insomniacov lahko pozabimo na te sanje, tudi pri PS6 PRO. Pa ne ker ne bi bilo možno, ampak ker bojo devi zadovoljevali najnižji minimum, pa še tega včasih ne. 

Šur, par showcasov bo na projki, kjer bo vse to not, kak remaster Spidermana dvojke bo verjetno čist preveč divji, ampak koga boli kurac? Diminishing returni pri resoluciji po 1440p in po 60fps so premajhni, da bi se splačalo dat mega resource v to. 

Jaz se projke veselim sami iz tega razloga, da bom lahko igral nekatere igre na 60fps, katere zdej igramo na 30. To je to. Jebe mi se živo za 8k in vse ostalo o čem sanja svinja. 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Nekdo je ne dolgo nazaj napisal, da v Immortals:neki špilu, ko se podre most "izgine". V prihajajočih špilih bi rad, da se to "odpravi".

Primer Mafia 1 original je, če si razbil steklo od avta so delčki bili vidni na asfaltu in niso izhlapeli. Več tega v špili.

Več neke fizike tipa snowrunner pa take, da če že govorimo o deformaciji tal, ta ostane, ko zapreš špil.

Top bi bilo, da bi recimo v RDR3 imel neko misijo na nekem ranču in hopa si se preveč streljal hiša razsuta. Sploh nisi bežal v hišo, ko so te napadli hiša nedotaknjena. Tudi potem, ko kasneje mimo nje jahaš. Pa si rečeš, mater dobro so me ali pa sem jih.:D

Upam, da štekate kaj imam v mislih.

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka

Jaz bi tudi rad da ko postreljujes stvari/monsterje/vojake, da trupla oz nek monstrski masaker ne izgine. 
 

next lvl bi pa bil pr spilih tipa gta, da razbiti avti/nesrece itd ne izginejo ko se zapeljes 500m stran ampak da recimo posledice ostajajo vec ur/dan tm (od avtovleke, police line do not cross, policijskih markacij na tleh itd)

Povezava do prispevka

Ja ke so določene igre prav nazadovale. Se spomnim, da sem poslušal eno predavanje Carmacka, Romera in Halla o Wolfensteinu 3D in da je bila ena izmed njihovih želj, da vsako truplo ostane v sobi (ne izhlapi), ker samo tako igralec dojame svoj carnage v polnosti. FPS-ji tam okoli 2000 so prav začeli s temi izginjajočimi trupli in meni je to precej ubilo feel. Sploh une igre, kjer so trupla skoraj instantno izginila. V Wolfu 3D si recimo pobral ključ in se pol sprehodil čez cel level nazaj in je bilo vse prerešetano in krvavo in je prav dodalo k feelu carskosti

Povezava do prispevka

Mene pa najbolj rajca, da bi naredili neki takega kot je imel soldier of fortune.. da mu naredi realen dmg na razlicnih body partih odvisno koliko krat in kam kn s cim ga streljas

 

Ne pa da samo pripopa neko teksturo na body in ciao

 

Aja pa tudi da je destroyable okolje.. ala red faction al kaj je blo

 

To bi mi bil tak zelp ql sandbox

 

Sam za to bi vrjetno rabil hude cpuje

uredilo bitje BigBoss82
Povezava do prispevka
BigBoss82 reče pred 1 uro:

Mene pa najbolj rajca, da bi naredili neki takega kot je imel soldier of fortune.. da mu naredi realen dmg na razlicnih body partih odvisno koliko krat in kam kn s cim ga streljas

 

Ne pa da samo pripopa neko teksturo na body in ciao

 

Aja pa tudi da je destroyable okolje.. ala red faction al kaj je blo

 

To bi mi bil tak zelp ql sandbox

 

Sam za to bi vrjetno rabil hude cpuje

 

Vse to bi se dalo, samo stane preveč časa/keša pri današnji kvaliteti grafike...mogoče bo GTA VI imel kaj podobnega.?

 

Povezava do prispevka

V bistvu igra, ki je najbljižje prišla implementaciji vseh teh optional bombončkov, ki ful stanejo iz vidika developmenta in dost malo prinesejo v gameplay razen imerzije, je TLOU2. Že to, da je neskončno fizičnih interakcij med liki, in da vidiš kose razbitega stekla ko vržeš nekomu flašo v obraz je totalni wtf. Če bi motor podpiral popolno destrukcijo in realni fizični motor, bi to bil peak. Tako da nismo predaleč od tega, če bi se devom dalo/splačalo. 

FPS v tem motorju, realnimi poškodbami likov in okolja bi bil nor.  

Povezava do prispevka
PS5 Lover reče pred 19 urami:

Raytace bo imela prostala lih take ko 2080Ti😂😂😂

 

Malo več (cca. 10%, če sklepamo da bo Pro GPU ranga 7800XT), ampak ja - pa saj to sploh ni slabo za konzolo.?

Kak Insomniacov Wolverine bo verjetno trgal gate, ki bo poleg reflectionov in shadow imel lahko še kak raytracing bonbonček...

Povezava do prispevka

mah, niso še mašine dovolj močne, da bi dobili kako ARMA, kjer bi bila destrukcija realistična

 

dost devov niti ne zna delati dobrih levelov/map, če bi bila na voljo popolna destrukcija, bi bilo pa še manj detajlov. Sem ugotovil, da imam raje manjše, multiplayer špile s popolno destrukcijo, medtem ko v singleplayer igrah so pa do sedaj dobro tempirani špili >>> popolna destrukcija. HL franšiza se še vedno poserje na Red Faction. itd 

Povezava do prispevka
fric reče pred 14 minutami:

Kaj ti bo full destruction, če pol 3/4 strani izhlapi. Boljše je delna destruction pa tista bolj dodelana.

v The Finals nikamor ne izhlapi, cela arena se spreminja glede na to kok se razfukava, tla (pa mogoče še kak objekt) so neuničljiva, ostalo je pa fair game

 

Torej v kakem špilu si želiš delne destrukcije? Ker razen v MP špilih & ARMA type SP špilih (velike mape) ne vidim kako bi to delovalo?

 

Max Payne špili verjetno ne bodo nikoli zares napredovali od sistema v trojki. Nekaj destrukcije, ki je tam bolj zaradi vzdušja ter visualov kot pa da bi vsi materiali imeli realistične reakcije. Lahko streljaš v steber in ta izgubi ves omet, ne moreš pa z uzijem razfukat lesene ograje, zato ker te devi rabijo nekako omejiti v njihovo "pot"

 

Povezava do prispevka

Polna realistična destrukcija potegne s seboj en kup gameplay problemov v SP igrah. Imaš objective v neki stavbi kero se je pazljivo craftalo, kup environ storytellinga, skrivnosti, kak clue, ful dobra serija encounterjev in boss. Recimo tista misija iz Cyberpunk2077 ko kupuješ robotskega psa od banditov. Če je igralec omejen z vrati, okni, prehodi se vse da to masterfully scraftat, kot smo že videli. Tudi z delno destrukcijo, np. Steno razfukaš tu, narediš luknjo tam, vse vredi. 

Zdej če pa obstaja popolna destrukcija, jaz mam pa poln backpack C4 in tromblonov... Ni šans, da bom videl kurca kaj so devi "masterfully scraftali", ker bo stavba leveled ko vrtec v severni Gazi. Zato bi preferiral glih nekaj vmes. Lahko razfukaš veliko, ne moreš pa vničit strukturalnih elementov bajt recimo.

Povezava do prispevka

Mogoče kak MGS type game kjer lahko uničuješ stene&vrata&strehe če želiš (v slogu R6: Siege)? Mogoče kak heist game s takim sistemom, kjer so nekatere stvari neuničljive (npr sef), druge pa?

 

Je pa en cel kup špilov, kjer to sploh ne bi šlo skozi in tega tudi ne potrebujejo.

 

Zdej k sm igral Immortals of Aveum mi je bilo smešno, da samo določene škatle lahko uničiš, vse ostalo je pa neuničljivo :D Resident Evil špili isto

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 uro:

Polna realistična destrukcija potegne s seboj en kup gameplay problemov v SP igrah. Imaš objective v neki stavbi kero se je pazljivo craftalo, kup environ storytellinga, skrivnosti, kak clue, ful dobra serija encounterjev in boss. Recimo tista misija iz Cyberpunk2077 ko kupuješ robotskega psa od banditov. Če je igralec omejen z vrati, okni, prehodi se vse da to masterfully scraftat, kot smo že videli. Tudi z delno destrukcijo, np. Steno razfukaš tu, narediš luknjo tam, vse vredi. 

Zdej če pa obstaja popolna destrukcija, jaz mam pa poln backpack C4 in tromblonov... Ni šans, da bom videl kurca kaj so devi "masterfully scraftali", ker bo stavba leveled ko vrtec v severni Gazi. Zato bi preferiral glih nekaj vmes. Lahko razfukaš veliko, ne moreš pa vničit strukturalnih elementov bajt recimo.

 

Lahko pa gledamo na to tudi drugače, kot na dodaten element svobode v igri - naredijo da lahko razfukaš kar želiš, ampak če razfukaš pol jebiga, riskiraš da se zaglaviš naprej v igri (recimo da se odločiš da ne boš trgoval z banditi ampak da jih boš raznesel na kose in probal nekako maznit psa) - pa pol vidi ti, če in kaj se ti splača razfukat. :D

Hočem povedat da bi se dalo še vedno usmerjat ljudi skozi zgodbo, tudi če jim dovoliš svobodo - samo je predraga zajebancija imo, ki jo mogoče lahko izpelje edino kak Rockstar...

 

Povezava do prispevka

Zakaj game over? Poglej kaj vse lahko delaš v Baldurs gate. Lahko ubiješ vsakega quest giverja. Kot da ne morejo dati malo drugačno opcijo za nadaljevanje igre če sesuješ streho nekemu pomebnemu npcju. To pa res ni neka strašna dilema kot da govorimo o kvantni gravitaciji. Zelo simple rešitev. Add more content. Dvomim pa da bomo kaj takega videli pri Rockstar. Poleg open world sandboxa imajo zelo malo svobode kar se tiče samih misij. Delajo sicer same open world igre ampak so ekstremno linearne kar se tiče takih zadev.

Povezava do prispevka

No ja pri BG3 se igra zakljuci, ce v chapter 1 prehitro ubijes badguya. Torej Game over. Ajde saj ni napacno, samo ne znam si predstavljat koliko dodatnega contenta bi bilo potrebnega, ce bi dejansko lahko kar vse pobil.

 

Aja mogoce pa si znam. Ce lahko ubijes prav vsakega quest giverja in hoces v vsakem primeru nadaljevat z igro, je potrebno tocno....

 

 

 

......nesteto drugih moznosti 😀 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...