Skoči na vsebino

[Ose nja nja] Tomb Raider


Slinch

Najljubši OG TR  

25 glasov

  1. 1. Najljubši OG TR

    • TR
    • TR II
    • TR III
    • The Last Revelation
    • Chronicles
      0
    • The Angel of Darkness
    • (noben ker sem newfag)
  2. 2. Najljubši reboot TR

  3. 3. Najljubši spinoff

    • Tomb Raider GBC
      0
    • Curse of the Sword GBC
      0
    • The Prophecy GBA
      0
    • Lara Croft and the Guardian of Light
    • Lara Croft and the Temple of Osiris
    • Lara Croft Go
    • (noben ker sem AAA fag)


Priporočeni prispevki

Danes pred 25 leti (bil je petek, sicer) se je rodila tale legendica. Nekaj hudih delov v franšizi, dosti trasha, še vedno zasidrana globoko v mojem srcu.

 

fSuxuLY.jpg

 

 

 

 

Ste igrali, kdaj ste igrali?

 

Kateri del vam je najbolj ošeč, kateri najmanj?

uredilo bitje Slinch
Povezava do prispevka

Prvi TR top, tudi Anniversary verzija ni bila napacna. TR2 je imela zanimive lokacije ampak se je prevec nagibala k streljanju kot raziskovanju. TR 3 in 4 vem da sem nekaj igral samo se ne spomnim, ce sem kdaj dejansko obrnil. TR5 pa glede na mnenja na internetu menda zelo popljuvan ampak ne vem, bi prej rekel neizviren kot slab. Je pa tudi res da sem ga nazadnje igral skoraj 20 let nazaj. :) Po tem pa razen Anniversary do reboot trilogije (TR/Rise of/Shadow of) nisem igral.

uredilo bitje BumbleBee
Povezava do prispevka

Sem velik ventilator serije do točke k vem da ne morem bit objektivna okrog nje, ampak mi bo vsaka izdaja vsaj deloma všeč :D

 

Na koncu mi je original verjetno še najmanj, ker sem ga dobila v roke razmeroma pozno in me je motilo pomanjkanje različnih gibov, ki so na voljo kasneje. Dvojka je bila moj prvi TR in se mi je tudi najbolj zasidral v srcu, glihkar ga spet igram po ne vem, ziher 10+ letih in mi je še vedno izjemno zabaven, kakor je kontrolna shema danes prehistorična in teksture dobesedno grde. Se strinjam, da je streljanja preveč, ampak mi ni ekstra moteče. Level design mi je hud in puzzli so glih prav težki. TR 3 imam v spominu samo kto 'sem igrala, sem uporabila vodiče, sem zaključila', bežno imam v glavi da mi je vlekel in da so mi bile nekatere lokacije prevelike, da bi jih lahko obvladala (vsaj pri tistih 12 al kolk let sem imela). The Last Revelation sem takrat uizi sovražila, čist mi je bil pretežek, ampak sem ga kasneje enkrat ponovno preigrala in mislim, da sem bila gladko premlada in imela premalo špilavskih izkušenj. V drugo mi je bil zelo všeč, dobri puzzli, glih prav težki skakalni deli, korektna količina bojev, zgodba z več kot 2 karakterjema :P  

Chronicles nisem več igrala po izidu, spomnim se da mi je bil carski del na nekem horror otoku, kjer je Lara še praktično otrok, zaključek špila je bil pa buggy af in mislim da sem morala zamenjat računalnik preden sem ga uspela obrnit.

Angel of Darkness sem dobesedno izbrisala iz spomina, pred kratkim sem videla en posnetek in nič na svetu ne more pomagat tej počasnosti in štoravosti premikanja. Na redditu ima mal kulten status smz da zaradi razmeroma bogate zgodbe in bežno se spomnim da mi je bla res všeč, ker je gotska in pretirano dramatična in odlična za moje najstništvo. Dvomim da bom poskusila še kdaj igrat.

 

LAU trilogija mi je cela kr carska, isto sem jo ponovila letos, sploh Anniversary pa Underworld sta mi :wub: . Vsi te trije deli imajo sicer mal težav s kamero in sem se še kr kdaj zmetala v brezno zato ker se je nepričakovano obrnila, ampak all in all so mi uživantski. Zanimiv mi je grafični preskok, Legend je še precej grd, Anniversary se že da gledat, Underworld pa mi je tako po estetiki kot izvedbi izredno všeč.

 

Nova trilogija ni najbolj moja šalca čaja, na kurac mi gre ločitev 'tombov' od glavne igre, zbiranje stvari, plezanje k po tračnicah, Shadow mi tud zgodbovno zabrede, ampak ajde so mi dost Tomb Raider da sem jih igrala in so mel kr velik zabavnih momentov, mogoče jih bom tudi še kdaj sprobala. 

 

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Nisem še zares igral, ker ne vem katerega naj začnem igrat. Mogoče TR3, ker je Egipt in takrat je še imela cele joške.

 

Edino kar sem probal je bil demo TR1 in demo TR Legend. Sem pa kot najstnik bil nad Core Designovo usmeritvijo na nek način presenečen. Lepa arheologinja ok, ampak Core Design mi je bil pri srcu že takrat v OŠ zaradi helikopterske arkade Thunderhawk 2: Firestorm in tankovske arkade Shellshock. Uspeh TR-ja je izničil vse ostale ambicije v njihovem studiju.

 

So pa gadno zajebali, da so ji odrezali cicike, ker ne prenesem nasilja nad ženskami na splošno, kaj šele, da jih nek mesar gre rezat v 3D Studio Maxu.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Ravno iščem mapo lokacij celotne serije, ker se spomnim, da sem jo nekje na wiki našel, ker se na TR pripravljam že dolgo.

 

Ne najdem fak.

 

Bila je ena boljša zadeva od tega: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tomb_Raider_Map_of_the_Core_Design's_continuity.png

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Uf, velik fan tombiča, igram že od otroštva. 25 let :O 

Če jih razporedim po ljubosti:

 

TR 2 (level design, zanimive lokacije, ko sem bil mali sem se dobesedno vozil cele dneve s čolnom po veneciji in snowmobilom po tibetu)
TR 4 (level design, zahtevnost, mračna atfosmera, jeep - pa vzame cca 20-25 ur za obrnit, res je dolga)

TR 5 (zelo všeč mi je bil Rim + Irska, ostalo je bila bolj žalost, buggy pa tudi zelo - treba z vodiči odigrat določene levele, da se ne zafrkneš)

TR 1 (večna klasika, ampak so mi ostali naslovi bili boljši)
TR 3 (od vseh me še najmanj potegne, zmotil me je "open world" koncept in sem dostikrat bil malce overloadan z odločitvami - že tista jungla na začetku me je izpila. So mi pa bili všeč london leveli.


Legend - vrhunska next gen grafika, dobra zgodba 
Anniversary - itak, klasika 
Underworld - grafični bombonček, ampak nekako že vse videno v prejšnih dveh

Rise of tomb raider - mi je bil všeč, ampak ni več to nekako to
Shadow of tomb raider - že komaj prebavljal, praktično preoblečen rise of tomb rider - ni me potegnil
Angel of darkness - ajoj. Zgodba je zanimiva ja, ampak kaj ko umiraš duševno ko igraš. 

 

Vsake toliko imam TR maraton in obrnem kakega - never gets old. Če si v nvidii control panelu boostaš grafiko, so steam verzije zelo dobre za preigrat in super izgledajo. 

 

Povezava do prispevka

Meni je trojka najbolj nostalgično avanturistična, čeprav je po ugankah in igralnosti pravzaprav zelo šibka. Ampak ima res noro raznovrstnost okolij: Indija > Nevada > London > Južni Pacifik > Antarktika. Torej 2x džunglasto okolje, 1x mesto, 1x sneg in 1x puščava. Kaj češ boljšega. TR4 je na tem področju najbolj šepal, ker je v celoti postavljen v Egipt (od izvirnikov), je pa imel dobre uganke. All in all je TR 1 najboljša igrica v seriji, ki v nekaterih aspektih meji na genialnost, dočim so drugi žal danes rahlo zastareli. Teško je. 

 

Mimogrede, kul videi:

 

 

 

 

Povezava do prispevka

Kolega je kupil original Tomb Raider 1. Dobesedno smo "dol padli", ko smo igrali. /Nostalgija na polno! :) 

Sem pa 100% da smo  najbolj uživali šele z Voodoo (3dfx) kartico. 
In scena z dinozavrom v prvem delu? Nepozabno.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 13 minutami:

Mimogrede, kako izgovarjate Tomb Raider? Jaz kar po slovensko, bmk 

isto

DaCapo reče pred 11 minutami:

In scena z dinozavrom v prvem delu? Nepozabno.

glih sem mela sceno z njim v TR2

edini razlog zakaj je dobr met draw distance skor neobstoječ, tko dobr se vzame iz teme :D

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 3 minutami:


Ma ne vem, takrat nismo nekih teh nastavitev štimali. Spomnim se samo, da je prišel iz megle in je bilo nepozabno. :)

ni k da je blo kaj za nastavljat takrat

videlo se je par metrov pred tabo pa konec

v Lara's home ponekod ne vidiš do konca sobe

 

 

also, če niste redno zapiral butlerja v skrinjo se morte resno vprašat o seb

Povezava do prispevka

Jaja, scena s Trexom je nepozabna.  Pa še ene se spomnim, ko si splezal v Egiptu na sfingo in si potem pogledal od daleč kako visoko si in kaj vse se vidi, potem pa skok na glavo v vodo... 3DFX je kar pomagal... 

 

Sedanji TR so mi preveč razvlečeni in izgubljeni v poplavi "istih špilov". Pač vodeno te ženejo od ene uganke do druge, vmes je še tisoč podnalog in mininalog... Al pa sem prestar :D 

Povezava do prispevka
  • 1 leto kasneje...

Že precej časa bolj na casual opazujem kaj se dogaja s skupnostjo fenov originalnih CORE Design TR iger. Scena je postala precej bolj živahna, ko se je vanjo aktiviral Ash Kaprielov, ki se je začel polprofesionalno ubadati z zgodovino klasičnih Tomb Raiderjev, z iskanjem razvijalcev in s kupom projektov, ki so povezani z igrami. 

Zadnja taka iniciativa je The Myth Of El Hawa, kratek animirani film katerega je napisal Murti Schofield, scenarist zadnje CORE Design TR igre "The Angel of Darkness". V filmu so opisane Larine prigode po igri Tomb Raider 4: The Last Revelation, ko je ostala pokopana v grobnici pa do The Angel of Darkness, ko se je brez nobenega pojasnila pojavila v Parizu obtožena, da je umorila svojega mentorja Wernerja Von Croya.

Glas, ki nas povede skozi The Myth Of EL Hawa pripada Jonell Elliott, igralki, ki ga je posodila Lari tudi v uradni igri The Angel of Darkness.

 

 

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

igral sem mislim da samo polovico njih - novejše tri, Anniversary, Legend in Tomb Raider 1 & 2

 

Všeč mi je sama ideja raziskovalke, ki je sexy in strelja vse kar se ji zoperstavi, ampak po vsakem špilu sem se spraševal, a mi je sploh dovolj zanimivo, da bi še igral kak del? Mogoče edini špil, kjer nisem imel tega feelinga na koncu je tisti TR 2013 - pa še ta je malo bolj drugačen tip špila in mi je verjetno zato bil tako pri srcu

 

Tomb Raider 2 mi je bil fajn, ko sem bil mulo, samo par let kasneje smo že dobili Max Payne in so mi taki špili bili bolj všeč, tako da se nisem več vračal nazaj.

 

Tehnično bom seveda vedno imel Tomb Raiderja visoko, tako kot Quake in Super Mario 64, ker taki špili so res bli mindblowing za svoj čas. Se mi zdi, kot da sem bolj sprobaval kaj vse se da delat v takih špilih namesto da bi se samo fokusiral na igranje (no ja, za Quake to ne drži). 

 

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...