Skoči na vsebino

Pickupi


HellAngel

Priporočeni prispevki

  • 4 tedne kasneje...
erted45 reče Dne, 2. 2. 2022 at 10:22:

Ti povem čez mesec, ko grem na servis, koliko pride za Hiluxa z 2.8 motorjem. Servise je treba delat 1x letno, kilometrov pa ne vem iz glave. Je pa dosti reči za vzdrževat, če ne drugega poleg olja v motorju in menjalniku še olje v reduktorju, diferencialih, kardane je treba mazat. Zavarovanje cca. 900eur (Triglav, polni kasko, kraja), registracija oz. cestna taksa  mislim da je fiksnih 102 eura (ker je tovorno vozilo). Nafte pije nekih 9-10 L/100 km.

 

Kar je bilo zaenkrat stroškov so bile zimske gume, cca. 600eur in zaščita proti koroziji Krown, cca. 120eur.

 

Jaz imam alu roleto čez kason, mi sicer nagaja zaradi palet (huda specifika ampak ok). Ne vem kako je z raznimi havbami, bi pa osebno penil, ker je treba dostikrat plezat v kason. To je podvig že zaradi višine (računaj, da so vrata zadaj kakšen meter od tal), če imaš pa zdaj še na kasonu omejitev višine cca. meter, ti pa to še toliko oteži zadeve.

 

Če boš kupoval se ti definitivno splača kupit na firmo ker dobiš povrnjen DDV, če pa ne pa vsaj probaj najdit kakšno avtohišo, ki ti proda testnega. Tako sem ga kupil jaz, avtohiša je naročila avto, ga registrirala kot testno vozilo, so dobili povrnjen DDV, nato so pa čez 4 mesece avto s 1000 kilometri prodali meni z nekimi 20% popusta.

 

@HellAngel, sem končno prišel do servisa. Vmes pa itak še podaljšanje registracije. Torej.

 

Zavarovanje:

 

zav2.thumb.JPG.2be5c1546a221182d8cc01be0da09be2.JPG

 

zav.thumb.JPG.f0dedaf645e6a9f3c84d1fcbce3d079a.JPG

 

(v prvotni objavi sem pozabil napisat, da je tisti znesek veljal za zavarovanje od junija, ko sem avto prevzel, pa do februarja, ko je zavarovanje poteklo).

 

Tehnični + cestna taksa (tehnični moraš delat vsako leto, ker je tovorno vozilo): 111,13 Eur

 

Servis:

 

ser.thumb.JPG.b4d0cddb2f0944449a38006f525f97c0.JPG

 

Naslednji servis je čez eno leto oz. pri 30 000 km in je bolj obsežen - poleg olja in filtra se menja olje v diferencialih, zavorno tekočino, filter za klimo, mislim, da se pogleda tudi hladilno tekočino. Ta servis je valda dražji, baje je cca. 500 eur.

 

Če te še kaj zanima pa vprašaj.

Povezava do prispevka

@erted45 Hvala ti, točn neki tacga sm hotu vedet. :) Servis si delal pri pooblaščenem oz. pri Toyoti?

 

Na konc me pod črto zanima kolikšna je dejanska razlika v stroških med kakšnim cenejšim SUVjem z AWD (recimo duster ali kaj podobnega, da še zleze kakšen teren) in konkretnim pickupom. In kolikor gledam, so letni stroški skor x2 višji.

Povezava do prispevka

Tako je, uradni Toyota servis - Avto Aktiv Nova Gorica.

 

Kar se stroškov tiče probaj za foro najdit koliko so servisi za kakšen drug pickup, ker imajo "tekmeci" Toyote po večini 2x daljši servisni interval, recimo Ranger ima menda servis enkrat na 2 leti oz. 30 000 km, ne vem pa, kaj vse servis zajema. To mi je tudi malce hecno, po eni strani se narod zaganja v Toyote, češ da so drage za vzdrževat, ker imajo tako pogoste servise, po drugi strani pa Toyot niso prehvalit, ker so baje vzdržljive. Najbrž ima tudi pogostejše servisiranje kaj z vzdržljivostjo?

 

Je pa pač dejstvo, da so pickupi za "lifestyle" vozila malce nepotrebni oz. nerodni. Mislim, da se z avtom naredit vse kar bi človek rabil, samo si pa sam sebi otežuješ življenje, če imaš tak avto za po trgovinah in za na morje. Jaz se tolažim s tem, da ga rabim, čeprav bi odkrito povedano lahko 90% stvari, ki jih delam s tem pickupom, delal tudi s kakšnim kombijem. V določenih pogledih kombiji celo prekašajo pickupe. Vem pa kot dejstvno, da se s kombijem ne bi vozil s takim nasmeškom na obrazu :) 

Povezava do prispevka
erted45 reče pred 20 urami:

Je pa pač dejstvo, da so pickupi za "lifestyle" vozila malce nepotrebni oz. nerodni. Mislim, da se z avtom naredit vse kar bi človek rabil, samo si pa sam sebi otežuješ življenje, če imaš tak avto za po trgovinah in za na morje. Jaz se tolažim s tem, da ga rabim, čeprav bi odkrito povedano lahko 90% stvari, ki jih delam s tem pickupom, delal tudi s kakšnim kombijem. V določenih pogledih kombiji celo prekašajo pickupe. Vem pa kot dejstvno, da se s kombijem ne bi vozil s takim nasmeškom na obrazu :) 

 

Ja, keson s hard topom je malce štorast za vsakdanjo rabo, če not vržeš sam kakšno vrečo al pa malenkosti, ampak to se da rešit s pregradami. Ko nucaš plac za mularijo napokat za na morje, je priceless. Velikost in okornost v mestu in na parkplacih mi ni nek hud problem, ker ga dost vozm že na šihtu, tud po kakšnih zahtevnejših terenih. Podpišem pa zadnji stavek 110%. :)

 

Še neki povej - kako se hilux obnese, ko maš prazen keson in si sam v avtu, se pravi neobtežen? Se pozna da mu zadek bolj pleše po cesti, ga kaj bolj matra v hrib ali v teren, glede na to da ma pogon na zadnja kolesa?

Povezava do prispevka

Jaz imam v kasonu eno protizdrsno podlogo in razne drobnarije (recimo če grem v štacuno) največkrat spravim v kakšno škatlo ali plastičen zaboj. Sem pa tudi presenečen, kako hitro prostora zmanjka :) 

 

Prazen se pač vozi kakor bi pričakoval za avto z ločeno šasijo, togo premo zadaj in listnatimi vzmetmi, torej bolj trdo. Je res hecna razlika, ko čez neko nepravilnost na cesti zapelješ s prvo in nato z zadnjo osjo. Sem pa opazil, da je zelo odvisno od ceste, če je cesta vsaj približno solidna se vozi zelo lepo, meni osebno celo bolje od službenega kombija, ki ima zadaj zračno vzmetenje. Na slabih cestah, ampak tukaj govorim res slabih, z luknjo pri luknji, pa postane po pravici povedano naporen za vozit. Kot da bi za tabo sedel nejevoljen mulec in ti z vso silo brcal v sedež. Tu mogoče velja omeniti, da Hilux ni nikoli ravno blestel kar se tiče udobja ob neobteženi vožnji,  Ranger, Navara ali Amarok so menda boljši. Preseneča me tudi (in ostale, ki so vozili mojega Hliuxa), da je zelo tih. Navor je tudi zelo lepo postavljen, pri 90 km/h je avto na ~1600 obratih, pri 130 pa nekaj čez 2000 in je motor praktično neslišen.

 

Da bi poskakoval ali spodrsaval, vsaj do te mere, da bi bilo to nevarno, pa nisem zaznal. Tudi repa ti recimo pri pospeševanju iz ovinka ne bo kar tako odneslo, kot so me opozarjali nekateri. Problematične so edino kakšne grbine v hitrih ovinkih (malo stran od mene je recimo en tak ovinek, na sredini katerega sta pomanjklivo spojeni dve površini asfalta, ki tvorita mini ležečega policaja), ampak po mojih izkušnjah take grbine odnesejo večino avtov, ne samo pickupe. Na terenu imaš pa itak 4x4, ki ga lahko s knofom vklopiš kar med vožnjo.

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
erted45 reče Dne, 21. 3. 2022 at 12:56:

 

Če te še kaj zanima pa vprašaj.

a dajo ob vsakem servisu tisto tekočino za čiščenje šob?

pa s tisto slabo cesto misliš recimo kakšen slab, zjeban makadam?

 

@HellAngel pejt še Isuzu gledat. osnovne verzije se dobi za pod 30k.

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Težko rečem ker sem imel šele prvi servis. Najbrž? Škodit itak ne more.

 

Na slabem makadamu se itak pelje obupno, v mislih sem pa imel te naše rovtarske ceste, kjer namesto da bi preplastili cel odsek samo krpajo in se s časom cesta spremeni v mozaik. Ali pa če je veliko razpok, lukenj. Vzmetenje pač ne zmore tako hitro požirati lukenj. 

 

Vodokotlič reče Dne, 1. 5. 2022 at 17:31:

Navara tudi ni nekaj. Jaz sem pri 1000km dolgi poti umiral. Oz dokler si vozil je še bilo ok. Če si odzadaj sedel pa bog pomagaj. 

Verjetno je pri vseh podoben občutek. 

 

Za Navaro pravijo, da je med boljšimi. Je edini, ki ima serijsko vijačne vzmeti zadaj, ostali imajo liste (če ne štejem Raptorja). Osebno mi ni panike prebit več ur za volanom, čeprav pozicija ni idealna - sedež bi moral iti bolj nazaj in bolj visoko.

Povezava do prispevka

verjetno bi se bolje peljal, če bi bil obtežen zadaj. taki avti so namenjeni temu, da se fura robo v njih, ne pa da se šmeka pred Playo.

na nekaterih novejših imaš zato že prilagojeno zadnje vzmetenje, ker se večinoma furajo prazni (npr. frodi, ram itd.).

 

erted a si šel gledat isuzu?

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka

Kaj pa vem, nisem opazil neke drastične razlike tudi s 500 kg tovora v kesnou. Najbrž bi bil bolj uspešen, če bi našel kakšnega mojstra za vzmetenje in zadaj naredil predelavo. To je baje zelo pribljubljeno v Avstraliji.

 

Za Isuzuja sem spraševal, dobil ponudbo, gledat pa nisem šel. Mi je nerodno, ker jih menda prodaja samo ena avtohiša v Celju, kar je zame na drugem koncu Slovenije. Prav tako mi je šel v nos motor, pri nas dobiš samo 2.0 dizla, medtem ko je drugje na voljo s 3.0 dizlom. Toyota tukaj dobi pri meni plusek, ker dejansko ponujajo manjši 2.4 in večji 2.8 motor.

Kot zadnje pa cena. Polno opremljen, brez dodatkov v kesonu in z ročnim menjalnikom je (bil) 41k eur, z avtomatikom 43k. Dodaš še rolo pokrov kesona in plastično korito in si na 45k. Sem potem raje vzel tistega testnega Hiluxa, tudi primerljivo opremljen nov je takrat stal cca. 3 jurje več. Je IMO vreden že samo zaradi motorja.

Je pa lep, tako zunaj kot znotraj.

Povezava do prispevka
bainit reče Dne, 13. 5. 2022 at 21:05:

@HellAngel pejt še Isuzu gledat. osnovne verzije se dobi za pod 30k.

 

TNX, čeprav opažam da gredo orng terenci in pickupi počas v tri pisane marjetice. Mitsubishi L200 se od decembra v evropi ne prodaja več, prav tako se že nekaj časa ne Pajero. Menda ker se japoncem ne da več jebat z v-glavo-jebajočimi okoljskimi standardi iz bruslja. Iz enakega razloga so umaknili Navaro in še marsikaterega dobrega terenca/pickupa. Od vzhodnjakov zdaj dobiš samo še bencinarske mlinčke z 1.2 mašino in hibride. Tko da od terencev ostajo na voljo še kakšne Nive in Jimnyji, pol so pa še razni Jeepi, Rangerji in Hiluxi, kar so pa vsi čez krepkih 50 jurjev.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 21 urami:

safe, pa še mreža je po celi slo

 

a se offroad pa kaj furaš?

 

Občasno ampak nič resnega.

Je pa reduktor smeh, greš v 30% klanec kot da ni nič. Oddaljenost od tal je tudi fajn, ni treba gledat a bo šlo čez vsak kamen ali ne.

Povezava do prispevka
  • 9 mesecev kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...