Avion Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Definitivno ni slab, ampak meni je bil malo ... Ne vem, kot da je na silo hotel uporabit svoje trademark fore Iz tega vidika mi je tale Wrath bil boljši. Navedek Povezava do prispevka
Kakarotto Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Meni je bil The Gentlemen totalno boring in sem si prav rekel, da se je Ritchie povsem zaloopal, pa še zajebal je, ker je tako ocitnega južnjaskega americana not vtaknil, da mi res ni potegnilo, da je to witty angleški film. Pogledam še Wrath, a pričakujem ne veliko že od napovednika dalje. Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Sovica reče pred 5 urami: kateri je bil sploh njegov zadnji, realno sm ga pozabil ker se kot "zadnjega" spomnim rocknrolle Poleg Gentlemen, ki je bil omenjen je bil še Artur... So tud ornk tryhardal, pa še govorice so ble da bo več filmov... no nič hudega če jih ni! Navedek Povezava do prispevka
Kinetic Objavljeno 29. maj 2021 Share Objavljeno 29. maj 2021 Army of the dead pogledal... Trailer je bil fantastičen. Film pa pač kup nekonsistentnega dreka, glede na to kak dolg je trajal pa sploh. Beden zaplet, vsaj konec je pravi zombi konec Zombi filmi so zakon, ampak come on a je tak težko neki fajnega posnet??? Land of the dead je bil fajn pa 28 days later pa Shaun of the dead... sej se da Pri Army of the dead so imeli vse potenciale, vse elemente so pokljukal, pa spet zajeb big time. Ne vem takaj me nobeden film več ne preseneti al pa da rečem u tole je blo pa res fajn, kljub temu da ima kup napak... A se to zgodi potem s preveliko kilometrino al kako. Pa nisem zahteven gledalec. Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 30. maj 2021 Share Objavljeno 30. maj 2021 Pogledal sem Cruella (https://m.imdb.com/title/tt3228774/) Origin story za Cruello De Ville. Pričakoval sem pure crap dobil pa cist hudo zadevo. Priporočam, obe emmi sta odlicni 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 31. maj 2021 Share Objavljeno 31. maj 2021 Riders of Justice hvala za predlog Navedek Povezava do prispevka
debl00 Objavljeno 31. maj 2021 Share Objavljeno 31. maj 2021 Wrath of man meh/10, pričakoval več od Guy-a. Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 1. junij 2021 Share Objavljeno 1. junij 2021 Tudi jaz sem pogledal Riders of Justice, zelo dober filmski izdelek. Navedek Povezava do prispevka
Mutombo Objavljeno 3. junij 2021 Share Objavljeno 3. junij 2021 magični kralj reče Dne, 30. 5. 2021 at 11:14: Pogledal sem Cruella (https://m.imdb.com/title/tt3228774/) Origin story za Cruello De Ville. Pričakoval sem pure crap dobil pa cist hudo zadevo. Priporočam, obe emmi sta odlicni Evo isto:) Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 4. junij 2021 Share Objavljeno 4. junij 2021 aha vidm da je Cruella od režiserja k je naredu Lars and the real girl že sam zarad tega dam filmu šanso Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 5. junij 2021 Share Objavljeno 5. junij 2021 (urejano) The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It (2021) En velik in masten :meh: Nič novega. Wilson in Farmiga sta dobra, to je pa vse. Denethor (John Noble) je skoraj bolj scary kot osrednja antagonistka. 5. junij 2021 uredilo bitje filmoljub 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 5. junij 2021 Share Objavljeno 5. junij 2021 Bo Burnham - Inside netflix special...fenomenalno! Navedek Povezava do prispevka
MikeHunt Objavljeno 6. junij 2021 Share Objavljeno 6. junij 2021 Wrath of Men, men najboljsi film leta, sam film ni nc posebnega, Corona je totalno unicla filmsko industrijo, do samih temeljev, karkol ma mal budzeta, je nek superhero BS za 15 letnega speglarskega kitajca Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 6. junij 2021 Share Objavljeno 6. junij 2021 Cruella je kul film. Definitivno pa to ni origin Cruelli iz 100 in 1 dalmatinec. Navedek Povezava do prispevka
Caffrey Objavljeno 12. junij 2021 Share Objavljeno 12. junij 2021 Ni "Pravkar pogledano" ampak nimamo neke teme za napovedi. Tole bi znalo bit kul. Anime LOTR The War of the Rohirrim New Line Cinema is returning to Middle Earth. The studio behind the feature film trilogies “The Lord of the Rings” and “The Hobbit” is partnering with Warner Bros. Animation on the original anime theatrical feature “The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim.” The stand-alone feature will depict the bloody saga behind Helm’s Deep, the fortress depicted in “The Lord of the Rings: The Two Towers,” and the man in whose honor it’s named: Helm Hammerhand, the legendary King of Rohan who spent much of his reign locked in a prolonged and costly war Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 13. junij 2021 Share Objavljeno 13. junij 2021 Infinite (2021) OMFG, keri šit od šita za možganske enoceličarje. Antoine Fuqua je dosegel dno. Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 14. junij 2021 Share Objavljeno 14. junij 2021 filmoljub reče pred 20 urami: Infinite (2021) OMFG, keri šit od šita za možganske enoceličarje. Antoine Fuqua je dosegel dno. Glup film do amena. Ce se un taglavni bad guy noce vec reinkarnirat, se naj ustreli s tisto svojo fensi pusketino in cao, all done. Huda premisa, samo vse od scenarija naprej je debilizem brez primere. Navedek Povezava do prispevka
Spiralmind Objavljeno 14. junij 2021 Share Objavljeno 14. junij 2021 Awake 0/10 Evo ga, najslabši film, samo stran od tega sranja. Zgolj dolgočasna in duhamorna lekcija, kako v uro in pol zbasati vse možne žanrske motive in zaključiti z najbolj debilno razlago efekta dogodka. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 14. junij 2021 Share Objavljeno 14. junij 2021 En kul legit 6/10 za filem Cruella. Ni masterpiece, je pa dovolj zabaven za enkrat pogledat. Igra je dost v redu, CGI kukr kje, zgodba predvidljiva, so pa kakšne fore not kr carske. Pa 9/10 na kostume. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 14. junij 2021 Share Objavljeno 14. junij 2021 Spiralmind reče pred 9 urami: Awake 0/10 Evo ga, najslabši film, samo stran od tega sranja. Zgolj dolgočasna in duhamorna lekcija, kako v uro in pol zbasati vse možne žanrske motive in zaključiti z najbolj debilno razlago efekta dogodka. Še vedno neskončno boljši od gori omenjenega govna z Markyjem Markom, tudi igralski nastopi so v primerjavi z njim za oskarja. Resno zanimiva premisa in osnovna ideja, a žal neizkoriščena. Definitivno ni najslabši film leta. IMHO, seveda. Awake (2021) Navedek Povezava do prispevka
MikeHunt Objavljeno 18. junij 2021 Share Objavljeno 18. junij 2021 filmoljub reče Dne, 13. 6. 2021 at 12:46: Infinite (2021) OMFG, keri šit od šita za možganske enoceličarje. Antoine Fuqua je dosegel dno. haha brez zajebancije jaz prvih 10minut nisem vedu a je glavni igralec walhberg al john cena, dobesedno isti roided head mata Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 24. junij 2021 Share Objavljeno 24. junij 2021 Kar solidno, čeprav še zdaleč ne tako originalno, kot skuša dati vtis. Censor (2021) Navedek Povezava do prispevka
kefir Objavljeno 25. junij 2021 Share Objavljeno 25. junij 2021 Luca- pixar pač 10/10 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 27. junij 2021 Share Objavljeno 27. junij 2021 Gledal Birds of Prey, kar je bilo bolj gledljivo kukr Suicide Squad. Sicer prot koncu fighti ratajo na nivoju Batman & Robin filma, ampak overall I had fun in Margot Robbie je legit dobra igralka. Mal campy, mal že videnega (Deadpool 2, Snatch), ampak overall boljše od pričakovanj. Je pa najboljše, da ostane samo pri enem Birds of Prey filmu. Gledal tudi A Taxi Driver https://m.imdb.com/title/tt6878038/, korejski film o resničnih dogodkih - protestih leta 1980. Film gre iz komedije v dramo dost quick, karkoli drugega bom rekel bo kvarnik. Pejte gledat, men je 9/10. Navedek Povezava do prispevka
gerozaver Objavljeno 27. junij 2021 Share Objavljeno 27. junij 2021 Weraziel reče pred 6 urami: Gledal tudi A Taxi Driver https://m.imdb.com/title/tt6878038/, korejski film o resničnih dogodkih - protestih leta 1980. Film gre iz komedije v dramo dost quick, karkoli drugega bom rekel bo kvarnik. Pejte gledat, men je 9/10. Tale je res 9/10 Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 27. junij 2021 Share Objavljeno 27. junij 2021 Pogledal Boss Level nmj ker camp Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. junij 2021 Share Objavljeno 29. junij 2021 A Quiet Place 2 - boljši kot enka, še vedno pa kar nekaj tumarij z otroci, sam da film gre naprej. Problem prvega filma je pošasti občutljive na zvok...rabimo ful dolgo, da ugotovimo, da lahko to uporabimo, da jih onesposobimo. Navedek Povezava do prispevka
Renamon Objavljeno 29. junij 2021 Share Objavljeno 29. junij 2021 (urejano) A Quiet Place 2+ všeč mi je bil začetni del in da gre zgodba naprej iz prvega dela+ igralci: Emily Blunt in Millicent Simmonds sta super+ scare jumpi, efekti- zgodba: rajši bi videl eno močno rdečo nit.- dolžina: film bi moral biti za 30 min daljši, ker je preveč materiala in vse postane enodimenzionalno,.. ampak je dobro zapakirano vizualno in dialogi, tako da hitro izveš ves kontekst samo iz nekaj kadrov- preveč dialogov, ideja je imela ful potenciala, da lahko naredijo film(e) brez glasbe in brez dialogov, vse samo vizualno, geste, obrazna mimika in seveda zvoki okolice in narave... to bi bilo fenomenalno 6.5/10 Moram bi še 1x pogledat enko, ampak v spominu imam, da mi je bila enka boljša od dvojke. 29. junij 2021 uredilo bitje Renamon Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 29. junij 2021 Share Objavljeno 29. junij 2021 men je pa ravn dolžina 1h30min en od plusov filma Navedek Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 2. julij 2021 Share Objavljeno 2. julij 2021 Pogledal The Hunt (2020) 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.