Skoči na vsebino

[uradna] mopij tema


Priporočeni prispevki

mr.killer reče pred 2 minutama:

riperoni

 

kdaj naj bi se izvedlo to "naročilo" ?

 

Navedek

III. ROK DOKONČANJA DEL

3. člen

Izvajalec se obvezuje pričeti z izvajanjem s to pogodbo prevzetih del najkasneje v roku desetih (10) dni po sklenitvi pogodbe. Dela se obvezuje dokončati v skladu s terminskim planom izvajanja del, v roku 90 dni po uvedbi v delo. Rok dokončanja del pomeni izvršitev vseh obveznosti izvajalca po tej pogodbi, tudi izročitev projekta izvedenih del (PID) naročniku

 

Konec aprila je datum oddaje ponudb, računaj še kakšen mesec ali pa dva da pride do podpisa pogodbe, potem pa 3 mesece časa, da se uredi. Torej do konca poletja. 

 

Povezava do prispevka
Pastir_Matic reče pred 3 minutami:

Ce bodo une sredinske crte, tko k na Rakitno, se bo folk se bl pobijal. Tist je faking smrt, se posebi ce je mokro.

 

bojda točno te, požegnane s strani nekega Avstrijca.

 

ne povoziš sredinske pa je problem rešen

Povezava do prispevka

bil sem na otvoritvi sezone as domzale. ni blo testnih vozenj, ker je bla mokra cesta.

 

vsedel sem se na ducati desert x (previsok), africa twin (previsoka), multistrada 4 yzl (ce bi mela ozji sedez bi bla okej), honda monkey (skoda k ni za dva, medtem k grom je ampak je grd)

Povezava do prispevka

Si mogoče sprobal cb500 xa? Jaz bi nekaj lahkotnega, tudi mene ni ravno veliko, pa me zanima kak je udobnost, tresljaji... če greva kam dlje z mojo da ne bo samo jamranje :santa: aja, ni bilo testnih voženj. Nič, se pa oglasim pri njih pa da vidimo. 

uredilo bitje Kakarotto
Povezava do prispevka

@Kakarotto

pocak raje na novo transalpko, ki ima nov 2 zyl agregat in je baje zelo dober

 

500ko so ze kitajski strokovnjaki skopirali in izpopolnili tko da kupis npr Kove 500x, benelli trk500, cf moto mogoce. pa sploh se ne hecam, dejansko ne vidim prednosti honde pri teh entry level cheap-o modelih, ker ves da kitajci razturajo v tem segmentu.

 

aja, pa kove 500x ma model k prodaja dva testna primerka in se 100% da zmenit za testno voznjo, ce ne kar za cel vikend izposoje.

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka

Se strinjam, Honda ima na teh zadevah res neke cheap komponente. Sem peljal NC500 ene par let nazaj in je katastrofa kar se tiče vzmetenja, predvsem pa zavore so v riti glede na nenormalno težo tega motorja (DCT varianta še posebej).

 

Jaz se ne bi neki sekiral glede višine, ker se človek vsega navadi. Jaz sem visok 173 pa sem komot peljal Africo Twin Adventure, čeprav je precej visoka. Sej na koncu vzameš nekaj nižjega pa je vse skupaj prenizko za malo bolj naporno terensko vožnjo.

 

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Ma ni problem višina pri meni(180), bolj kile ampak ja, kot je napisal drevored, v kakih kočljivih proatorih in situacijah ti hitro kaka brezvezna bedarija rata. In bi imel tudi nekaj takega, kar bi lahko obvladala tudi moja, ki je pa majhna (160) in nikakor ne more obvladati tako visokega kot tudi težkega motorja. Tako ali tako mi ni za imeti neke velike krave, ta Honda se mi vizualno in uporabno dopade.

 

Pa resno ta Kitajska jajca imajo ekvivalent agregata Honde? 

uredilo bitje Kakarotto
Povezava do prispevka

hja, tezko je zdaj rect, da so kitajci res enako zanesljivi kot honda. vprasanje tudi al mislis nardit 200k km v 10ih letih da te skrbi dolgozivost agregata.

 

pac za jurja manj dobis 20kg lazji motor z felgami na spice in (baje) boljsim vzmetenjem pa se cevne zascite dobis ze zraven. treba bi blo probat. jaz bom verjetno sel na testno naslednji mesec. sicer nimam namena kupit takega tipa motorja ampak me zanima kaj ponujajo kitajci. tole prodaja isti model kot AJPje in mi je obljubil, da bova s tem kovetom sla v isti gozd kot z AJPjem in me bo navdusil. drgac AJP je pa tud zakon motorcek. sicer s tem agregatom in prestavnim razmerjem je nemogoc na cesti v gozdu pa raztura. pa enkrat sem ga res konkretno razmetal gor v hrib mi je loop outal in je pristal na repu. sedez je fuknilo dol, ajd zmigavci mislim da so ze prej dol viseli ampak sva ga postavila nazaj na kolesa, sedez gor in ni blo nic zlomljeno, nic poceno. res kvalitetne plastike.

 

https://www.honda-as.com/izdelek/cb500xa-abs/

 

https://www.barankmoto.si/kove-500x-adventure/

Povezava do prispevka

meni ta politika KTMa ni cisto nic jasna. lastijo si 3 znamke, ktm, husqvarna, gasgas. pol delajo pa iste motorje, samo pofarbajo jih v barve druge znamke. to je z znamkami. pol so pa meli 790 serijo motorjev in nadgradili na 890. zdaj so pa pripeljali nazaj 790 serijo in prodajajo 790 verzijo in 890 verzijo istega motorja. pa to se ni vse. cfmotu pustijo delat lastne motorje z 790 agregatom. 

 

tko pol prides do:

KTM adventure 790, KTM adventure 890 + R verzija, Husqvarna 901 + explorer verzija, CFMoto 800MT.

 

aja pa prej sem pisal o benelli trk502. nisem se poglabljal kdo to dela in kako (90% spet kopija Honde) ampak je ta motor v italiji najbolj prodajan motor ze tretjo leto zapored.

Povezava do prispevka

ma na koncu se pac odlocis kolk ti pomenijo dodatni featuri in cena proti uveljavljeni znamki

 

tle sta dva reviewa. za prvega razumem, da ni lih govorec k je kr en random iz ceste. tale drug je pa peter kavcic, ki se s tem profesionalno ukvarja in ne vem a v sloveniji ne premoremo nekega normalnega reviewerja, ki bi znal bolj tekoce in zanimivo kaj povedat? vglavnem groza

 

 

 

Povezava do prispevka
Kakarotto reče pred 2 urama:

Sam ta Kove je 500 € cenejši od Honde, sem to prav zgooglal? Sorry, to pa ni neka bajna razlika da bi ga nabavil.

Ne gledat samo znamke, ampak poglej tudi malo komponentistiko. Ceneni mopedi imajo praviloma vzmetenje za en drek. Mogoče te na začetku to ne bo motilo, sčasoma pa.

 

Jaz ti lahko povem, pa sem vozil že marsikaj, da je ta Honda (NC750) sicer zelo praktična za vozit zaradi nizkega težišča in predvsem, če vzameš DCT, po vožnji in komponentah je pa žalost, ena slabših izkušenj. Kot sem že omenil, visoka teža v kombinaciji s poraznimi zavorami je res krneki. Mogoče so pri novejših modelih kaj izboljšali, res ne vem, ker ne sledim.

 

Jo pa ima en kolega (NC 750 DCT) kot prvi motor in je z njo zadovoljen.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...