BlueSan Objavljeno 27. avgust 2022 Share Objavljeno 27. avgust 2022 Tudi jaz mislim, da tramvaj v Ljubljani ni potreben, in glede na prometno ureditev, prostorsko situacijo in podobno, bi bila to samo neka nostalgična fora, ki bi samo zdrmala promet in pomenila večjo finančno investicijo mesta. Navedek Povezava do prispevka
lizz Objavljeno 27. avgust 2022 Avtor Share Objavljeno 27. avgust 2022 Okult reče Dne, 21. 8. 2022 at 10:31: lahko bi mel podzemno cez celo drzavo pa postanki v fojbah za muzejsko podzemno ane sicer pa a je kdo od vas ze razmisljal izven Lj okvirov? povezave med manjsimi mesti? povezave med kraji, ki do sedaj niso obstajale, pa bi morda zazivele? vikend povezave tipa KR/MB/LJ/KP/CE - turisticni kraji? Navedek Povezava do prispevka
ngebe Objavljeno 27. avgust 2022 Share Objavljeno 27. avgust 2022 lizz reče pred 47 minutami: pa postanki v fojbah za muzejsko podzemno ane sicer pa a je kdo od vas ze razmisljal izven Lj okvirov? povezave med manjsimi mesti? povezave med kraji, ki do sedaj niso obstajale, pa bi morda zazivele? vikend povezave tipa KR/MB/LJ/KP/CE - turisticni kraji? kdaj me zamika da bi sel kam, samo me vse mine ko vidim cas voznje z vlakom ali avtobusom Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 Gogy reče Dne, 23. 8. 2022 at 21:52: Ma, ne rabiš kablov. So te superbusi dobra rešitev. Jeben dizel, onesnaženje okrog glavnih vpadnic je nenormalno v ljubljani. Sam ti je itak pipe dream. Placa je dost, ceste smo še razširili, parkingov pa itak ni dost. P+R je tud dost smet, rabiš potem pol ure+ da prideš v mesto, ker vozijo busi po mongo režimih. Navedek Povezava do prispevka
Undead Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 Lahko bi naredil kot v Latviji. V Rigi imajo elektro trolebuse. Drugače vse države so obdržale tramvaj, sam glupa Slovenija, k je mela v Ljubljani tramvaj so ga odstranil. V slo se itak nič ne splača, ker nihče nima dolgoročnih bačrtov za razvoj. Navedek Povezava do prispevka
ngebe Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 bratislava ma tudi elektricni trolejbus, fak mela ga je ze 20 let nazaj Navedek Povezava do prispevka
Melaho Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 Tudi Ljubljana (in Piran) sta imela trolejbuse https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/imeli-so-ga-samo-v-ljubljani-in-piranu/ Navedek Povezava do prispevka
Undead Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 Melaho reče pred 38 minutami: Tudi Ljubljana (in Piran) sta imela trolejbuse https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/imeli-so-ga-samo-v-ljubljani-in-piranu/ Povdarek na "sta". Ampak kokr sm reku že, v slo se zgleda nič ne splača. Vse kar je, podpravljajo. Po poljanski dolini vozi avtobus na koledar, sedaj poleti vozi 1(!!!) avtobus na dan na relaciji Škofja Loka- Cerkno. Eden v eno smer zjutraj, drugi nazaj ob 14:20. Za vikende ne vozi. Evo v tujini cel seznam, povsod vozijo sam v Slovwnistanu ne: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems#Croatia Navedek Povezava do prispevka
Gogy Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 Glede na wikipedio Po novem Prostorskem načrtu MOL (2008), kjer je opredeljeno urejanje prostora do leta 2025, naj bi bil v prihodnosti tramvaj (cestna železnica) primarni nosilec mestnega javnega prometa v Ljubljani. Hrbtenica zasnove so glavne mestne vpadnice: Celovška, Dunajska, Šmartinska, Zaloška, Barjanska in Tržaška cesta, ki se združujejo v mestnem središču. Celoten projekt naj bi stal okoli 2 milijardi evrov. Navedek Povezava do prispevka
WhitWhip Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 Zelim si ziveti v sloveniji, v kateri ne potrebujem avtomobila. 2 Navedek Povezava do prispevka
Undead Objavljeno 28. avgust 2022 Share Objavljeno 28. avgust 2022 WhitWhip reče pred 19 minutami: Zelim si ziveti v sloveniji, v kateri ne potrebujem avtomobila. Bi blo res super. Navedek Povezava do prispevka
Ivan JJ Objavljeno 29. avgust 2022 Share Objavljeno 29. avgust 2022 Stasis pac nima pojma. Ce bus ustavi na sredini morajo vsi preckat eno smer ceste. Ce bus vozi ob robu, mora polovica potnikov preckat obe smeri ceste. Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 29. avgust 2022 Share Objavljeno 29. avgust 2022 Gogy reče Dne, 28. 8. 2022 at 12:25: Glede na wikipedio Po novem Prostorskem načrtu MOL (2008), kjer je opredeljeno urejanje prostora do leta 2025, naj bi bil v prihodnosti tramvaj (cestna železnica) primarni nosilec mestnega javnega prometa v Ljubljani. Hrbtenica zasnove so glavne mestne vpadnice: Celovška, Dunajska, Šmartinska, Zaloška, Barjanska in Tržaška cesta, ki se združujejo v mestnem središču. Celoten projekt naj bi stal okoli 2 milijardi evrov. Namesto tega smo dobili Stožice Pa širše ceste! 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 1. september 2022 Share Objavljeno 1. september 2022 (urejano) Stasis reče Dne, 25. 8. 2022 at 21:33: Ta preckanja so dokazano zelo nevarna, ni treba z nekim neumestnim sarkazmom. Sicer pa "predimenzionirana" cesta ne obstaja. Kolikor siroko naredis, toliko se bo napolnila. Saj vidim, da so te že ostali uporabniki citirali na to izjavo, ampak vseeno, ni mi jasno, kako je tole prečkanje kakorkoli bolj nevarno od kateregakoli prečkanja cesta na označenem in urejenem prehodu za pešce. Sploh pa argument MOL ni bil, da bi bilo tovrstno prečkanje nevarno, ampak zamudno. 1. september 2022 uredilo bitje Avion 1 Navedek Povezava do prispevka
mcclane Objavljeno 1. september 2022 Share Objavljeno 1. september 2022 Torej je postaja pri Bavarcu, kjer sta praktično dve glavni veji, vsaka na svoji strani ceste...ahm..anomalija? In jo Zoki ni opazil? Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.