Skoči na vsebino

Nov vs rabljen avto


HellAngel

Priporočeni prispevki

viAgra reče Dne, 27. 3. 2023 at 18:16:

V vse zgoraj naštete lahko daš 3 otroške sedeže na zadnjo klop... enoprostorec... 

A ziher? Ker me živcira da mam "5 sedežev" samo pol je pa vmes med otroškimi zici 20cm placa. V passatu. Večjega pa ker sem razvajen in se počutim v kabini utesnjen pri avtu klasa C ali manj (golf). Sem se usedu v A4 in me je kar stisnal klavstrofobija.

Also Galaxy pa SMax sem omenu kot še zadnja predstavnika klasičnih velikih enoprostorcev :D

Povezava do prispevka
hawa meyta reče Dne, 28. 3. 2023 at 15:38:

...ko ste se ravno pogovarjali o enoprostorcih,- novi Espace.

 

 

Fakkk čist v SUV konvergira Renault z Espacom :( Veš da so mi une early škatle bolj všeč ... jaz sem res en bebec zgleda. A je Renault rešu to, da se radarski tempomat sklopi pod 50kmh? Ker sem celo skoraj prvič v lajfu kupu nov avto - Talisman 5 let nazaj, bi dobu lepo ceno pa všeč mi je bil. Potem se mi pa radar ugasne ko en pred mano zambremza lol... what is the point even.

 

Ontopic: kombije ste mi omenjal, mam tud nagledano, mogoče enkrat če bo dnar. Samo je tud smeh, mercedes varianta uvožena iz njemačke je ok cena. Pa ford varianta NOVA je ok cena. Recimo Ford rabljen je smešno ker sploh ne zgublja nič in je sam par jurjev cenej ko nov. Multivan je pa zdriz totalen, DLC the car. Drago ko žafran, rabljeno, novo ni da ni, pa sploh ni tok velik (zuni zgleda da bi moral bit), če maš vse zice not maš pa prtljažnik kot ta espace tule za 2x ceno.

uredilo bitje jlpktnst
Povezava do prispevka
bainit reče pred 8 urami:

2 sedeža + en na srednjem sedežu bo teška za praktično vse obične avte imo.

Sej to je fora, eni enoprostorci imajo zadaj 3 enako široke sedeže, ali pa je srednji malce ožji. Recimo Sharan je primer prvega, Touran pa drugega. Fora je pa tudi kako so narejeni sedeži, ker recimo klasični avti imajo zadaj klop, pa levi in desni sedež sta pomaknjena malo bolj proti sredini (da je več prostora za roke če sedi odrasli zadaj I guess). V Sharanu se nas je peljalo 5 odraslih v Njemačko BP (ajde ni tok udobno kot kaj drugega ampak gre), pa 6 za krajšo razdaljo, samo tist zih v prtljažniku je res bolj za otroke ...

uredilo bitje jlpktnst
Povezava do prispevka
Chris reče pred 1 uro:

Realno za denar je danes najboljši enoprostorec Dacia Jogger hybrid. Skoda le da ni dizl. 
čene pa res sramotno, kaj je reno naredil iz Espace. To je na nivoju Mustanga EV. Also iz njihove spletne strani vidim da lagune ne delajo več :( 

Lagune? Kje si bil zadnjih 10let? :D 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 15 minutami:

Ja sej kot izgleda, bomo čez par let lahko samo še SUV kupovali. Itak vsi novi EVji so v 90% SUV. Žalost

SUV in EV je nekaj kar gre najmanj skupaj. razumem električne male mestne in dostavne avtomobile, ampak zakaj bi nekdo kupil EV SUVa pa mi ni jasno.

Povezava do prispevka

Meni sploh ni jasno zakaj bi kdorkoli hotel imet SUV :D

 

Drugače EV SUV je imo lažje naredit, ker ponavadi so celice v dnu avtomobila, kar pomeni da če so celice visoke to avtomatsko dvigne avto. Potem pa je še vidik "varnosti" in verjetno proizvajalci še dodatno dvignejo šasijo, da je manj možnosti, da kam butneš z dnom avtomobila.

Povezava do prispevka
Chris reče pred 1 uro:

SUV in EV je nekaj kar gre najmanj skupaj. razumem električne male mestne in dostavne avtomobile, ampak zakaj bi nekdo kupil EV SUVa pa mi ni jasno.

 

Po moje zarad clearanca, k so SUVji mal dvignjeni od tal, da bodo mel baterije kam za zbasat.

 

Skynetz reče pred 1 uro:

Meni sploh ni jasno zakaj bi kdorkoli hotel imet SUV :D

 

Nauš verjel, ampak nas je enepar čudakov, ki nam prav pride malce višji avto (zarad dejavnosti je bil to eden primarnih kriterijev, ko sem iskal avto), pa ne ker so robniki v ljubljani visoki, ampak ker s takšnim avtom prideš v gmajni in malce slabših cestah marsikam brez da bi drgnil s podnom ob tla.

 

Če ima pa še 4x4 in elektronsko zaporo diffa, pa sploh super.

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 7 minutami:

 

Po moje zarad clearanca, k so SUVji mal dvignjeni od tal, da bodo mel baterije kam za zbasat.

 

 

Nauš verjel, ampak nas je enepar čudakov, ki nam prav pride malce višji avto (zarad dejavnosti je bil to eden primarnih kriterijev, ko sem iskal avto), pa ne ker so robniki v ljubljani visoki, ampak ker s takšnim avtom prideš v gmajni in malce slabših cestah marsikam brez da bi drgnil s podnom ob tla.

 

Če ima pa še 4x4 in elektronsko zaporo diffa, pa sploh super.

Ok, ampak recimo Tiguan ni dosti višji od npr. Passat Alltrack. Podvozje pa je itak enako. Če pa želiš samo višji, večji avto za familijo so pa enoprostorci bli dosti boljša izbira. SUV pa tudi ni glih offroad, in ni namenjen da se boš z njim vozil po brezpotjih, ker ga boš tam uničil. Namenjeni so točno temu, kar si napisal, višjim robnikom po ljubljani

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 8 minutami:

 

Po moje zarad clearanca, k so SUVji mal dvignjeni od tal, da bodo mel baterije kam za zbasat.

 

 

Nauš verjel, ampak nas je enepar čudakov, ki nam prav pride malce višji avto (zarad dejavnosti je bil to eden primarnih kriterijev, ko sem iskal avto), pa ne ker so robniki v ljubljani visoki, ampak ker s takšnim avtom prideš v gmajni in malce slabših cestah marsikam brez da bi drgnil s podnom ob tla.

 

Če ima pa še 4x4 in elektronsko zaporo diffa, pa sploh super.

Zdaj mi povej kaj kurac bo ljudem ki živijo v mestih 4x4 in zapora diffa. Nisem še nikoli slišal da bi 10 let nazaj bil po mestih clearance problem. Če ljudje ne znajo oceniti robnika s majhnim avtom, potem res ne bi smeli za volan velikega suva ker bodo lahko koga ubili. 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 13 minutami:

Ok, ampak recimo Tiguan ni dosti višji od npr. Passat Alltrack. Podvozje pa je itak enako. Če pa želiš samo višji, večji avto za familijo so pa enoprostorci bli dosti boljša izbira. SUV pa tudi ni glih offroad, in ni namenjen da se boš z njim vozil po brezpotjih, ker ga boš tam uničil. Namenjeni so točno temu, kar si napisal, višjim robnikom po ljubljani

 

Par kolegov ima Suzuki vitaro in SX4, oboje SUV, pogon na vse štiri kolesa in zaklep diffa. Eni delajo v gmajni, eni samo za prosti čas. Sam imam dusterja, pa ti povem da mi po marsikaterem brezpotju in slabših cestah pride BP, pa po 6 letih ne kaže nekih znakov iztrošenja.

 

Chris reče pred 9 minutami:

Zdaj mi povej kaj kurac bo ljudem ki živijo v mestih 4x4 in zapora diffa. Nisem še nikoli slišal da bi 10 let nazaj bil po mestih clearance problem. Če ljudje ne znajo oceniti robnika s majhnim avtom, potem res ne bi smeli za volan velikega suva ker bodo lahko koga ubili. 

 

V mestih itak takšnga avta nimaš kaj nucat. Če bi rabil avto samo za vozit po mestu, imaš na voljo en kup mestnih malčkov. Al pa trolo. V mestih proizvajalci očitno ciljajo na idiote, ki rabijo Mercedes G klaso za vozit čez ležeče policaje v BTCju. Je pa segment kupcev (kamor ti očitno ne pašeš), ki rabi avto za kaj več kot vozit po mestu.

uredilo bitje HellAngel
Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 7 minutami:

V mestih itak takšnga avta nimaš kaj nucat. Če bi rabil avto samo za vozit po mestu, imaš na voljo en kup mestnih malčkov. Al pa trolo. Proizvajalci očitno ciljajo na idiote, ki rabijo Mercedes G klaso za vozit čez ležeče policaje v BTCju. Je pa segment kupcev (kamor ti očitno ne pašeš), ki rabi avto za kaj več kot vozit po mestu.

Cmon, kot da se s navadnim avtom ne da prit tja kamor pridejo SUVi. Kvečjemo bi si s SUVom bal it offroad, ker je dražji kot nek karavan. Še s cliotom sem šel "offroad". Z nobenim pa ne boše upal it pravi offroad, ampak boš moral za to kupiti kakega 4Runnerja, ki je pa ubistvu džip. SUVe kupujejo ljudje ki želijo "varnost" predvsem. Saj so načeloma pregledni in nabiti s elektroniko. Aja pa kao bolj komot so in ga vozijo soccer milfe. 
Da pa bi kdo kupil koleosa zato da bi šel za vikend offroad pa še nisem slišal. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 5 minutami:

 

Par kolegov ima Suzuki vitaro in SX4, oboje SUV, pogon na vse štiri kolesa in zaklep diffa. Eni delajo v gmajni, eni samo za prosti čas. Sam imam dusterja, pa ti povem da mi po marsikaterem brezpotju in slabših cestah pride BP, pa po 6 letih ne kaže nekih znakov iztrošenja.

 

 

V mestih itak takšnga avta nimaš kaj nucat. Če bi rabil avto samo za vozit po mestu, imaš na voljo en kup mestnih malčkov. Al pa trolo. V mestih proizvajalci očitno ciljajo na idiote, ki rabijo Mercedes G klaso za vozit čez ležeče policaje v BTCju. Je pa segment kupcev (kamor ti očitno ne pašeš), ki rabi avto za kaj več kot vozit po mestu.

Duster skoraj ne bi mogu rečt da je SUV, ampak že skoraj proper jeep. Spada bolj v rang Fiat Pande, s katero prideš dejansko povsod in je relativno poceni, na kar dobiš. Takega avta ti tudi ni škoda, in boš šel z njim tudi čez kakšne večje kamne. Si pa ne predstavljam tega delat, s Tiguanom, Koleosom, Capturjem, Karoqom itd.

Povezava do prispevka
Chris reče pred 2 minutama:

Cmon, kot da se s navadnim avtom ne da prit tja kamor pridejo SUVi. Kvečjemo bi si s SUVom bal it offroad, ker je dražji kot nek karavan. Še s cliotom sem šel "offroad". Z nobenim pa ne boše upal it pravi offroad, ampak boš moral za to kupiti kakega 4Runnerja, ki je pa ubistvu džip. SUVe kupujejo ljudje ki želijo "varnost" predvsem. Saj so načeloma pregledni in nabiti s elektroniko. Aja pa kao bolj komot so in ga vozijo soccer milfe. 
Da pa bi kdo kupil koleosa zato da bi šel za vikend offroad pa še nisem slišal. 

Itak piše neumnosti :D Hodim precej v hribe, pozimi tudi turno, kjer je treba gazit po raznih poteh, pa imam Fabio Monte Carlo, ki ima še dodatno znižano podvozje od navadne, pa sem lih tako prišel povsod do zdej. Kolega pa ima Tiguana, in je mislil da bo prišel z njim na ista mesta, kamor bi prišel s pravim 4x4 jeepom in je hitro ugotovil, da prideš samo malo dlje kot s passatom. Namreč je hitro nasedel in so ga rabili prit vlečt ven gorski reševalci, ki so takrat slučajno bli blizu.

 

Če bi govorili o Toyota Hilux ali pa Ford Raptor bi še razumel, s temi SUVji pa ne boš prišel kej dosti dlje. Dobro se spomnim pred leti, ko smo bli na dopustu v Črni Gori, smo šli prespat v eno kočo, ki je bla fakin 7km po makadamu v hrib. Tip, ki je imel kočo je valda imel proper 4x4 mašino, dvignjeno pol metra od tal. Pred nami so šli še eni slovenci, z Audi A4 al A6 quattro, mi pa zadaj s Scenicom. Cesta je bila res v pizdi in smo se vmes že hotli obrnit, ker nismo vedli al se bomo kmalu po skalah vozli al ne :D Pa smo prišli bp, tisti z Audijem je bil tko hiter, da ga sploh nismo mogli dohitet. No na koncu smo čez 2 dni navzdol preluknjali gumo na eni skali ob cesti, kar bi z vsakim avtom.

 

 

Povezava do prispevka
Chris reče pred 13 minutami:

Cmon, kot da se s navadnim avtom ne da prit tja kamor pridejo SUVi. Kvečjemo bi si s SUVom bal it offroad, ker je dražji kot nek karavan. Še s cliotom sem šel "offroad". Z nobenim pa ne boše upal it pravi offroad, ampak boš moral za to kupiti kakega 4Runnerja, ki je pa ubistvu džip. SUVe kupujejo ljudje ki želijo "varnost" predvsem. Saj so načeloma pregledni in nabiti s elektroniko. Aja pa kao bolj komot so in ga vozijo soccer milfe. 
Da pa bi kdo kupil koleosa zato da bi šel za vikend offroad pa še nisem slišal. 

 

Skynetz reče pred 12 minutami:

Duster skoraj ne bi mogu rečt da je SUV, ampak že skoraj proper jeep. Spada bolj v rang Fiat Pande, s katero prideš dejansko povsod in je relativno poceni, na kar dobiš. Takega avta ti tudi ni škoda, in boš šel z njim tudi čez kakšne večje kamne. Si pa ne predstavljam tega delat, s Tiguanom, Koleosom, Capturjem, Karoqom itd.

 

OK, vidm da imamo mal različno percepcijo kaj vse sploh paše v segment SUVjev. Pač meni koncept SUVjev kot višjih (dvignjenih) avtov s štirikolesnimi pogonom, na račun manjšega placa niti ni tako mimo, ker še vedno pride prav. Če pa govorimo o kontejnerjih, ki so dvignjeni zato da mestna gospoda lažje parkira na robnik, to je pa tud men mimo. Ne vem, mogoče pa ker se prebivalstvo stara, veča se segment kupcev v tem starostnem obdobju in ima starejši folk raje višje avte, da lažje pridejo not/ven. :D

 

Loh se gremo tud razgljabljat kaj pomeni "offroad" vozilo, maš en kup parametrov, niti ni nujno da govorimo samo o višini in 4x4 pogonu. Duster je nekje na meji, ni glih tipični SUV, pa ne proper terenc, neki vmes.. Kakšnga Jimnyja ne bom šel kupovat, ker se še zmer večinoma vozim po asfaltnih cestah. Duster mi pride prav glih zato, ker ko zavijem na kakšno bolj problematično vozišče/področje, takrat nucam. Pride pa marsikam, kamor navaden karavan ne bo.

uredilo bitje HellAngel
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 4 minutami:

Kolega pa ima Tiguana, in je mislil da bo prišel z njim na ista mesta, kamor bi prišel s pravim 4x4 jeepom in je hitro ugotovil, da prideš samo malo dlje kot s passatom. Namreč je hitro nasedel in so ga rabili prit vlečt ven gorski reševalci, ki so takrat slučajno bli blizu.

 

O takih mestnih idiotih sem zgoraj govoril.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 5 minutami:

Itak piše neumnosti :D Hodim precej v hribe, pozimi tudi turno, kjer je treba gazit po raznih poteh, pa imam Fabio Monte Carlo, ki ima še dodatno znižano podvozje od navadne, pa sem lih tako prišel povsod do zdej.

 

Itak, ker so izhodišča za turno smuko dostopna vsem avtom. Za vožnjo do izhodišč v hribih ne nucaš neke posebne mašine.

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 6 minutami:

 

 

OK, vidm da imamo mal različno percepcijo kaj vse sploh paše v segment SUVjev. Pač meni koncept SUVjev kot višjih (dvignjenih) avtov s štirikolesnimi pogonom, na račun manjšega placa niti ni tako mimo, ker še vedno pride prav. Če pa govorimo o kontejnerjih, ki so dvignjeni zato da mestna gospoda lažje parkira na robnik, to je pa tud men mimo. Ne vem, mogoče pa ker se prebivalstvo stara, veča se segment kupcev v tem starostnem obdobju in ima starejši folk raje višje avte, da lažje pridejo not/ven. :D

 

Loh se gremo tud razgljabljat kaj pomeni "offroad" vozilo, maš en kup parametrov, niti ni nujno da govorimo samo o višini in 4x4 pogonu. Duster je nekje na meji, ni glih tipični SUV, pa ne proper terenc, neki vmes.. Kakšnga Jimnyja ne bom šel kupovat, ker se še zmer večinoma vozim po asfaltnih cestah. Duster mi pride prav glih zato, ker ko zavijem na kakšno bolj problematično vozišče/področje, takrat nucam. Pride pa marsikam, kamor navaden karavan ne bo.

No sej pravim, da Duster ima dosti več smisla, kot Karoq, Koleos, Tiguan. Ker z zadnjimi tremi ne boš šel offroad. Če pa kupuješ višji avto, vzameš pač enoprostorca?

HellAngel reče pred 3 minutami:

 

Itak, ker so izhodišča za turno smuko dostopna vsem avtom. Za vožnjo do izhodišč v hribih ne nucaš neke posebne mašine.

No sej, ampak kje ti pol pride bolj prav Tiguan, kot pa Passat? :D 

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 9 minutami:

 

 

OK, vidm da imamo mal različno percepcijo kaj vse sploh paše v segment SUVjev. Pač meni koncept SUVjev kot višjih (dvignjenih) avtov s štirikolesnimi pogonom, na račun manjšega placa niti ni tako mimo, ker še vedno pride prav. Če pa govorimo o kontejnerjih, ki so dvignjeni zato da mestna gospoda lažje parkira na robnik, to je pa tud men mimo. Ne vem, mogoče pa ker se prebivalstvo stara, veča se segment kupcev v tem starostnem obdobju in ima starejši folk raje višje avte, da lažje pridejo not/ven. :D

 

Loh se gremo tud razgljabljat kaj pomeni "offroad" vozilo, maš en kup parametrov, niti ni nujno da govorimo samo o višini in 4x4 pogonu. Duster je nekje na meji, ni glih tipični SUV, pa ne proper terenc, neki vmes.. Kakšnga Jimnyja ne bom šel kupovat, ker se še zmer večinoma vozim po asfaltnih cestah. Duster mi pride prav glih zato, ker ko zavijem na kakšno bolj problematično vozišče/področje, takrat nucam. Pride pa marsikam, kamor navaden karavan ne bo.

Jaz govorim o teh SUVih, ki se najbolj prodajajo, to pomeni nižji razred in višji razred SUVov. Duster naj bi bil SUV vendar je tako basic, in lahek, da ga ljudje uporabljajo tudi za manjši offroad (neke vrste toyota RAV4 svojega časa). Jimny pa ni SUV ampak je že mali terenec. Definicija SUVa ni, da je sposoben offroad, ampak da je dvignjen, prostoren avto s veliko opreme. Primeri klasičnih SUVov so npr. Tiguan, Koleos, Captur, Ateca, Karoq, Kodiaq...

uredilo bitje Chris
  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...