Sektor 13 Objavljeno 11. julij 2021 Share Objavljeno 11. julij 2021 Jaz bi za enako ceno raje 3060 TI kupil. Navedek Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 11. julij 2021 Share Objavljeno 11. julij 2021 Upoštevaj če ima freesync monitor. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 11. julij 2021 Share Objavljeno 11. julij 2021 Sj freesync dela zdej povsod a ni tko? Drugač pa pomojem bom vzel 3060ti. DLSS in Ray tracing sta večja bonbončka, kot par FPSjev Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 12. julij 2021 Avtor Share Objavljeno 12. julij 2021 atomic reče pred 7 urami: Sj freesync dela zdej povsod a ni tko? Pomojem ne, glede na to da mas vsaj ene tri verzije freesync standarda kolkr vem. kupis gsync monitor pa nvidia graficno pa mas mir, ne rabis nekih primerjalnih tabelc gledat pa se s firmwarei ukvarjat pa ne vem kaj se Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 (urejano) atomic reče pred 8 urami: Sj freesync dela zdej povsod a ni tko? niso vsi freesync monitorji gsync compatible, sploh starejši []D [] []V[] []D reče pred 12 minutami: kupis gsync monitor pa nvidia graficno pa mas mir, ne rabis nekih primerjalnih tabelc gledat pa se s firmwarei ukvarjat pa ne vem kaj se slaba odločitev, ker potem nimaš freesynca, če se odločiš v prihodnosti za AMD vendor lock-in nikoli ni dobra rešitev atomic reče pred 8 urami: Drugač pa pomojem bom vzel 3060ti. DLSS in Ray tracing sta večja bonbončka, kot par FPSjev raytracing je preveč zahteven za ta rang, edini plus je DLSS (pa še tu imaš FSR alternativo) 12. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 12. julij 2021 Avtor Share Objavljeno 12. julij 2021 maksi reče pred 1 uro: slaba odločitev, ker potem nimaš freesynca, če se odločiš v prihodnosti za AMD vendor lock-in nikoli ni dobra rešitev V teoriji se strinjam, v praksi pa ne vem ce je kle nek strah upravicen. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 freesync in g sync sta imo najbolj overrated zadevi v zgodovini. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 (urejano) Če imaš dovolj dober hardver, da lahko igraš na max refresh rate fpsjih, potem ni tako pomemben (pač vklopiš vsync in to je to), če pa ti varira pa je kar fajn feature, da nimaš stutteringa ali tearinga. 12. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 Jaz na mojem monitorju nimam vkljucenega freesynca pa ne opazim nobenega screen teara. Monitor imam nastavljen na 120hz - frami v igrah pa nihajo med 65 pa do 110 fps. Raytracink v kombinaciji z DLSS dela cisto zadovoljivo za vecino iger na tej kartici. Pac odvisno s kaksnimi frami bi rad igral. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 (urejano) Če imaš izklopljen vsync, potem imaš tearing, razen če imaš nek magičen gpu, ki samodejno sihronizira frejme. Koliko se to opazi pa je verjetno dosti odvisno od igre. 12. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 Sektor 13 reče pred 10 minutami: Jaz na mojem monitorju nimam vkljucenega freesynca pa ne opazim nobenega screen teara. Monitor imam nastavljen na 120hz - frami v igrah pa nihajo med 65 pa do 110 fps. Raytracink v kombinaciji z DLSS dela cisto zadovoljivo za vecino iger na tej kartici. Pac odvisno s kaksnimi frami bi rad igral. Mislim itak verjamem da ne opazis sam to ne pomeni niti najmanj da screen tearinga ni Ali ga ne opazis al pa mas neko resitev zanj, druge opcije ni. Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 Ja cisto mozno, da ne opazim ja Ko sem probaval na enem starejsem 60hz IPS monitorju sem takoj opazil velikanski tear. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 maksi reče pred 7 urami: raytracing je preveč zahteven za ta rang, edini plus je DLSS (pa še tu imaš FSR alternativo) A ni FSR alternativa za en kurc? Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 (urejano) atomic reče pred 13 minutami: A ni FSR alternativa za en kurc? ni tako dobra kot DLSS 2.0, samo je dosti boljša kot DLSS 1.0 (ta je bil neuporaben) dejansko so FSR samo popljuvali pri DF, ki so nvidia shilli 12. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 maksi reče pred 8 urami: slaba odločitev, ker potem nimaš freesynca, če se odločiš v prihodnosti za AMD vendor lock-in nikoli ni dobra rešitev G-sync monitorji so tudi glede specsov praktično že ves čas vrh ponudbe. Da kupiš v štartu slab monitor, ker boš čez 10 let na istem monitorju igral igrice na AMD grafični, je pomoje še slabša odločitev. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 Definitivno je DLSS prednost. Hoces ali noces FSR dela na vseh graficnih in ne daje nobene prednosti AMDju. Prav tako je DLSS skoraj brez izguben ce je narejen dobro. FSR se ni tako dalec in vprasanje je kdaj bo, ce bo. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 Samo na DLSS podprtih igrah, zakaj bi se developerji podprli tega, če že imajo upscaling tehnologijo, ki podpira vse gpuje. Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 Jah bomo videli kaj bodo podpirali. Verjetno pa oboje. Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 maksi reče pred 6 urami: Samo na DLSS podprtih igrah, zakaj bi se developerji podprli tega, če že imajo upscaling tehnologijo, ki podpira vse gpuje. Sej je tur amd stuff treba implementirat, albeit bolj preprosto. Navedek Povezava do prispevka
Interceptor Objavljeno 12. julij 2021 Share Objavljeno 12. julij 2021 ja, je precej preprosto. En posnetek sem gledal neki cajta nazaj kjer so devi v dveh urah nardili implementacijo (pozabu sem na katerem enginu). Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 Kok je pa dlss tezko? Navedek Povezava do prispevka
Interceptor Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 Za dlss morajo trainat vsak špil posebej. Če recimo špil uporablja Unreal engine, je to potem precej bolj "enostavno", ker je generalized neural model na enginu že bil narejen. Naj bi blo tud bolj enostavno implementirat v špilih ki podpirajo TAA (Temporal antialiasing) V realnosti pa nisem uspel najti podatka ali to pomeni 2 uri al 2 tedna dela. Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 A damo primerjavo med stevilom DLSS podprtih iger (ki so pol k vredne) in FSR ki sploh ni primerljiv z DLSS 2 (ker je napram sranje) Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 (urejano) Jaka primerjava, en mesec napram dve leti DLSS bo pač še en gameworks feature, ki bo samo pri nvidia sponsored igrah, drugače bo ignoriran 13. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 (urejano) maksi kaj za k. mene kot gejmera briga kolk stara je ena resitev ? to je amdjev problem ne moj dejstvo je vec iger danes in DLSS 2.0 je milje bolj napreden; 13. julij 2021 uredilo bitje VonGriffin Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 Če je podpora v tem času tako borna, zakaj misliš da bo v prihodnosti mainstream? Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 borna ? zajema vse igre ki jih jaz zelim igrati Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 maksi reče Dne, 11. 7. 2021 at 16:44: Za isto ceno 6700xt, po msrp pa 3060Ti best buy trenutne generacije. Sm kr vzel 6700xt ja. To je pr modernih igral bolj na nivoju 3070, kot pa 3060ti. Pri starejših je počasnejša ja, ampak pri eni Valhali je 6700xt hitrejša od RTX 3090. Žal mi je samo, ker Cyberpunk ne podpira FSR. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 13. julij 2021 Share Objavljeno 13. julij 2021 (urejano) Se mi zdi da je Cyberpunk nvidia sponsored game, če bi hoteli bi lahko to hitro naredili. 13. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
DaMachk Objavljeno 14. julij 2021 Share Objavljeno 14. julij 2021 atomic reče Dne, 12. 7. 2021 at 9:51: freesync in g sync sta imo najbolj overrated zadevi v zgodovini. odkar mamo RTX na sceni, ne vem ce se strinjam xD Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.