Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Feget reče pred 6 minutami:

Bi bilo fino sicer, če ne bi dal za primerjavo 7 let star avto:D

 

Po testih, ki sem jih jaz bral, imajo nove Mazde CX5 glede varnost čisto vse na max.

Mogoče zato, ker je faceliftana Mazda CX-5 7 let star model?

 

Mazdo CX5 imaš od 2013 modelno leto do 2017

in zdej od 2017 do danes.

 

 

To so rezultati, kaj si ti gledal, pa nam povej

image.png.c0af275b5e72fa7232032da710c491dd.png

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 2 urama:

 

Jaz resno razmišljam o Austral full hibridu Alpine. Koliko sem gledal ceno, opise... je v tem rangu kar top menda. Plus 1000€ za 4 leta, da oni prevzamejo skrb nad vzdrževanjem (vsi servisi in obrabni deli) in 8 let garancije... vmes pa ga itak menjaš. Hočem cel čas met avto v garanciji, da nimam straha, da mi crkne kaj za par jurjev vsako leto ali dve.

No, jaz glih kolikor sem gledal ceno me je minila volja. Ker je precej čez 40k. Za ta denar pa pol raje pure EV vzamem.

atomic reče pred 2 urama:

Ah kje pa. 

Lej to:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18971851&display=Volkswagen ID.4

 

Velik, močan, dobra kapaciteta baterije. 44k€ - eko sklad - ddv če imaš firmo pa še šparanje na gorivu. Jah kje boš dobil 300ps bencinarja, kle se pa še zastonj voziš. EV niso tolk draga, kot se sprva zdijo.

1. ja 45k. Torej kot sem rekel je 50k brez vključene subvencije. Pa tista cena je z njihovim financiranjem, kjer je obrestna mera 2x višja kot preko eko sklada. Nateg.

2. SUV ne hvala.

3. zanič doseg ima ta avto.

4. nimam firme

5. ne rabim 300 konjev. Fajn če jih ima, zato mi je tudi Tesla všeč, ampak kje jih bom pa koristil?

6. če mene vprašaš so dražja kot se zdijo, ker zavarovanje plačaš za polno ceno avta, ki je 50k. Poceni glih ni :D 

Feget reče pred 1 uro:

Meni je v bistvu zanimivo kako prav nihče ko kupuje avto nič ne jebe ene verjetno najbolj pomembnih karakteristik avta - varnost vožnje!

 

Še pol leta nazaj sem bil tudi jaz v skupini SUV jajca. Ampak zdaj ko pa vozim Mazdo CX5 se pa lahko samo smejim klošarjem v mini avtekih. Ker vem, da ko bo enkrat tisti crash (lahko je samo enkrat v življenju), bo tistemu revežu šla, roka, noga ali hrbtenica, meni pa zelo verjteno ne bo nič. Če malo pogledatre crash teste teh večjih suvov je prav insane kaj vse zdržijo, lutki pa še vedno kar ni nič. Plus da ne omenjam tudi sicer norega oprimeja na cestišču, tudi pozimi, ker je pač toliko težek, da ga precej težje kaj spravi s ceste, kot neka mini jajca, ki tehtajo manj kot moj kurac.

 

Tako da raje malo ramzmišljajte s glavo in mislite na varnost, kot pa da date vse na estetiko in koliko bo strošek bencina/elektrike. Ko si enkrat pokveka na bolniški postelji, potem bo pa vsak jokal zakaj ni vozil suva.

 

Lej, če ti ne bi imel SUV, zato da se počutiš bolj varno tudi tvoj sosed ne bi hotel kupit SUV, ker se tebe boji, da se bo potem tudi on počutil bolj varno, a razumeš? Lahko bi rekli da so SUV nevarnost na cesti in ne obratno.

 

Pa še ena stvar, pejdi na YT pa poglej moose test SUVjev, pa potem še ostalih avtov, pa potem tu pridigaj o varnosti.

Feget reče pred 1 uro:

 

Čakaj malo fantek. Te baterije imajo nek življenjski cikel, ki se kaže v številu polnjen. Torej večkrat ko polniš, bolj zjebeš baterijo. Idealno je baterije polnit, ko so prazne ali polovično polne, če pa polniš za vsak kurac, po 10, 15% je pa to res dober recept kako je čim prej sfukati. 

 

Cena novih avto baterij je pa skoraj za nov avto:D 

 

Ta eko sklad bullshit je pa spet eno tako mega sranje. Pizda jaz plačujem davke, zato da država drugim financira nakup avta. Res fuck off ta kurčev slovenski komunizem.

 

Plus, da je overall onesnaževanje okolja z električnim avtom tam tam z bencinarjem (ker pač tudi elektriko ko proizvedeš ni ravno brez emisij).

Ubistvu ne. Tudi baterije v telefonih načeloma ni dobro da se polni od 0 d0 100% ampak da jih držiš med 20 in 85%. Enako je pri avtih. En cikel polnjenja je od 0 do 100%, ampak če ti napolniš od 20 do 85 je to manj kot pol cikla.

 

Zadnja trditev pa tudi ne bi mogla bit bolj napačna. Poglej iz kje dobimo v Sloveniji elektriko v večini. Sploh tisti, ki imamo doma na strehi še sončne celice. Pa tudi če bi v najslabšem primeru vse dobili iz premoga bi še vedno blo bolj čisto, ker imajo elektrarne centraliziran izpuh in dosti boljše filtre, kot jih ima en dizel (ker jih itak večina folka vn vrže med drugim).

Sektor 13 reče pred 1 uro:

 

Vecji suv je manj varen za pesce, ce koga zbijes. Tezji avto po snegu lahko bolj drsi, vsaj kar se klancev tice.

Ubistvu je manj varen za vse. Najbolj mi je smešno da folk reče da more SUV kupit, ker si bolj varen. Ja pred kom pa? Pred drugim SUVjem logično :D Če SUVjev ne bi blo (jaz bi jih najraje prepovedal, že ki se gremo EKO zadev), pol bi bil v vsakem avtu varen.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 1 minuto:

No, jaz glih kolikor sem gledal ceno me je minila volja. Ker je precej čez 40k. Za ta denar pa pol raje pure EV vzamem.

 

Aja, jaz nočem pure EV. Katerega pure EV-ja v tej velikosti pa dobiš za ta keš? Mene je na rit vrglo, ko je  Galko pisal, da je kinderjajček DS3 (ne EV) cca. 36.000€. Potem se mi Austral 41.000€ ni zdel tako grozno drag.

Povezava do prispevka

 

Tale video nej pogledajo tisti, ki mislijo da je SUV "varen". Še Porsche faila.

 

Aktivist Vanč reče pred 6 minutami:

 

Aja, jaz nočem pure EV. Katerega pure EV-ja v tej velikosti pa dobiš za ta keš? Mene je na rit vrglo, ko je  Galko pisal, da je kinderjajček DS3 (ne EV) cca. 36.000€. Potem se mi Austral 41.000€ ni zdel tako grozno drag.

Tesla Model 3 RWD je 42k pred subvencijo, torej po subvenciji prideš pod 38k. LR po subvenciji pa je cca 45k. Pa krediti so cenejši za EV, tko da če ne vzameš na keš, bo vseeno Tesla cenejša, čeprav je 4k dražja.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 3 minutami:

 

Tesla Model 3 RWD je 42k pred subvencijo, torej po subvenciji prideš pod 38k. LR po subvenciji pa je cca 45k. Pa krediti so cenejši za EV, tko da če ne vzameš na keš, bo vseeno Tesla cenejša, čeprav je 4k dražja.

 

Tesla je dosti manjši avto. Sicer pa kot praviš, ti hočeš pure EV, jaz pa nočem samo elektrike. Zraven tega pa večji avto od Tesle 3.

 

Avto bi  tudi verjetno vzel preko njihovega financiranja in jim ga po ene 3-4 letih vrnil pa menjal za drugega (novega), preden ga odplačam.

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
atomic reče pred 29 minutami:

Mogoče zato, ker je faceliftana Mazda CX-5 7 let star model?

 

Mazdo CX5 imaš od 2013 modelno leto do 2017

in zdej od 2017 do danes.

 

 

To so rezultati, kaj si ti gledal, pa nam povej

image.png.c0af275b5e72fa7232032da710c491dd.png

 

 

Evo:

https://www.nhtsa.gov/vehicle/2023/Mazda/CX-5

https://www.iihs.org/ratings/vehicle/mazda/cx-5-4-door-suv/2023

https://www.autoblog.com/buy/2023-Mazda-CX_5/safety-ratings/?guccounter=1

 

Sicer pa sem imel prej Mazdo 6 in je varnost v tej novi neprimerljivo boljša. Že koliko boljši pregled imaš, razlika v višini je brutalna, dejansko imam čevelj tam kjer imajo drugi faco.

 

Prijem na mokri in zasneženi cesti je tudi precej boljši kot je bil prej. Edino izgled mi je pa MAzda 6 še vedno kraljevski. Ampak jebat ga, varnost in zanesljiovost pred lepoto. Vsaj pri avtih, pri ženskah pa naj ostane lepota na prvem mestu:D 

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 1 minuto:

 

Tesla je dosti manjši avto. Sicer pa kot praviš, ti hočeš pure EV, jaz pa nočem samo elektrike. Zraven tega pa večji avto od Tesle 3.

Manjši po čemu? Sej imaš tudi Model Y. Jaz tega niti ne gledam, ker je SUV in jih sovražim, ker jih vidim kot nesmisel.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 14 minutami:

Lej, če ti ne bi imel SUV, zato da se počutiš bolj varno tudi tvoj sosed ne bi hotel kupit SUV, ker se tebe boji, da se bo potem tudi on počutil bolj varno, a razumeš? Lahko bi rekli da so SUV nevarnost na cesti in ne obratno.

 

Pa še ena stvar, pejdi na YT pa poglej moose test SUVjev, pa potem še ostalih avtov, pa potem tu pridigaj o varnosti.

Ubistvu ne. Tudi baterije v telefonih načeloma ni dobro da se polni od 0 d0 100% ampak da jih držiš med 20 in 85%. Enako je pri avtih. En cikel polnjenja je od 0 do 100%, ampak če ti napolniš od 20 do 85 je to manj kot pol cikla.

 

 

Kaj je tebi nekdo v SUV-u spizdil žensko in te nabrcal v jajca:D

 

Nehaj se sprenevedati in tu prodajati buče. Dejstvo je da si v SUV-u svinjsko bolj varen kot v navadnem avtu. Kot rečeno meni je vseeno za pešce in ostale v drugem avtu, če jih razkosa na tisoč koščkov ali jim odtrga jajca. Pomembno mi je samo da meni nič ni. In v SUV-u je največja verjetnost, da jo odnesem s celo koži :)

 

No sicer pa lahko Galko pokliče svojega dobrega prijatelja s katerim igra Diablo IV in ga vpraša kaj so mu rekli po tisti brutalni nesreči z avtom na štajerski avtocesti (namig: da ga verjetno ne bi bilo več, oziroma bi bil notredamska pokveka, tako pa je tip imel zvit gleženj!!! potem ko je pri 150 km/h začel bremzati in se zaletel v fucking delavski bager na avtocesti). 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 1 minuto:

Manjši po čemu? Sej imaš tudi Model Y. Jaz tega niti ne gledam, ker je SUV in jih sovražim, ker jih vidim kot nesmisel.

 

V tem je keč :D Zakaj si pol sploh šel gledat Australa. Jaz gledam za SUV-ji. Ni pa mi pogoj, je prednost. Pač tudi BMW3, Audi A4... so mi premajhni (na spodnji meji). Če bi bla limuzina, bi moral biti serija 5, Audi A6, Škoda Superb... ti pa so (razen mogoče Škode) že precej dražji.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 3 minutami:

 

Kaj je tebi nekdo v SUV-u spizdil žensko in te nabrcal v jajca:D

 

Nehaj se sprenevedati in tu prodajati buče. Dejstvo je da si v SUV-u svinjsko bolj varen kot v navadnem avtu. Kot rečeno meni je vseeno za pešce in ostale v drugem avtu, če jih razkosa na tisoč koščkov ali jim odtrga jajca. Pomembno mi je samo da meni nič ni. In v SUV-u je največja verjetnost, da jo odnesem s celo koži :)

 

No sicer pa lahko Galko pokliče svojega dobrega prijatelja s katerim igra Diablo IV in ga vpraša kaj so mu rekli po tisti brutalni nesreči z avtom na štajerski avtocesti (namig: da ga verjetno ne bi bilo več, oziroma bi bil notredamska pokveka, tako pa je tip imel zvit gleženj!!! potem ko je pri 150 km/h začel bremzati in se zaletel v fucking delavski bager na avtocesti). 

Zaenkrat mi največkrat z SUVjem izslijo prednost, ker mislijo da ker so večji imajo avtomatsko prednost. Tko da stojim za svojimi besedami. En moj kolega je na AC pri 130 z avtom tudi naredil ene par prevalov, skokov, zbil ograjo in končal nekje čez izvoz v jarku. Pa mu ni blo nič, niti gleženj. In pazi to, ni bil SUV ampak Passat. Si moreš mislit.

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 5 minutami:

 

V tem je keč :D Zakaj si pol sploh šel gledat Australa. Jaz gledam za SUV-ji. Ni pa mi pogoj, je prednost. Pač tudi BMW3, Audi A4... so mi premajhni (na spodnji meji). Če bi bla limuzina, bi moral biti serija 5, Audi A6, Škoda Superb... ti pa so (razen mogoče Škode) že precej dražji.

Sej ga nisem šel :D Pač tko od vseh SUVjev mi je še najbolj všeč dizajnersko za videt.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 8 minutami:

Zaenkrat mi največkrat z SUVjem izslijo prednost, ker mislijo da ker so večji imajo avtomatsko prednost. Tko da stojim za svojimi besedami. En moj kolega je na AC pri 130 z avtom tudi naredil ene par prevalov, skokov, zbil ograjo in končal nekje čez izvoz v jarku. Pa mu ni blo nič, niti gleženj. In pazi to, ni bil SUV ampak Passat. Si moreš mislit.

 

Vsi vemo, da če damo nekomu na izbiro, da mora creshnit z drugim avtom ob 100 hm/h bo praktično vsak raje izbral SUV-a proti navadnemu avtu, vključno s tabo.

 

SUV-i so pač grdi, požrešni, dragi, edino kar imajo je varnost. Tako da nehajmo se sprenevedat. Plus dal sem ti primer, kjer bi tip zelo verjetno umrl, če ne bi imel SUV-a, tvoj primer pa tudi če bi bil v SUV-u se ne bi zanj končalo nič slabše.

uredilo bitje Feget
Povezava do prispevka
Feget reče pred 1 minuto:

 

Vsi vemo, da če damo nekomu na izbiro, da mora creshnit z drugim avtom ob 100 hm/h bo praktično vsak raje izbral SUV-a proti navadnemu avtu, vključno s tabo.

 

SUV-i so pač grdi, požrešni, dragi, edino kar imajo je varnost. Tako da nehajmo se sprenevedat. Plus dal sem ti primer, kjer bi tip zelo verjetno umrl, če ne bi imel SUV-a, tvoj primer pa tudi če bi bil v SUV-u se ne bi zanj končalo nič slabše.

Nehaj se sprenevedat da nisi razumel, kar sem že prej pisal.

 

Ko SUVjev ni bilo, smo bili vsi varni a ne? In če zdej SUVjev ne bi blo več na cesti bi bli spet vsi bolj varni, razen tistega ki sedi v SUVju, ki te zbije.

 

2. jaz se bom z mojim avtom verjetno dosti lažje in verjetneje izognil oviri na cesti, in sem se tudi večkrat že, ti v SUVju pa jo boš verjetno na polno povozil. Tudi to je del varnosti.

Povezava do prispevka

ce bo kitajc dal et5 karavana za 40 minus subvencija, bo dober buy :D

 

pa pr tesli racunaj da hocejo jurja za pripravo vozila... tkda 38500 

 

pol so pa se pr prevzemu se neki mutli da bo 50% nafilan pa da dobim za 150km dobropisa range na superchargerju (okol 7 evrov), sam so mi pol na 100% nafilal tam, ker sm rek da ne bom do doma pris krk

uredilo bitje PuskA
Povezava do prispevka

Jaz se okrog vozim v 20 tonskem sleperju in mi Fegeti lahko samo pofafajo rit medtem k se jim drobijo lobanje in trgajo hrbtenice v njihovih SUVih. Valda ne bos v taki situaciji vsak dan ampak samo enkrat v lajfu je dovolj, da nisi dovolj pozoren in te poboza moj Volvo (najvarnejsa znamka BTW).

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 4
Povezava do prispevka
Feget reče pred 55 minutami:

No sicer pa lahko Galko pokliče svojega dobrega prijatelja s katerim igra Diablo IV in ga vpraša kaj so mu rekli po tisti brutalni nesreči z avtom na štajerski avtocesti (namig: da ga verjetno ne bi bilo več, oziroma bi bil notredamska pokveka, tako pa je tip imel zvit gleženj!!! potem ko je pri 150 km/h začel bremzati in se zaletel v fucking delavski bager na avtocesti). 

 

jap potrjujem da je to res ja, s povsem novim BMW X5 je na polno zabil v nakladalko od bagerja, ker je pač ponoči na AC pri 150 kmh na prehitevalnem pasu pisal email (zakaj pa ne, če ima pa BMW) in ni opazil signalizacije za delo na cesti. V manjšem avtu bi baje crknil ko podgana.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
PuskA reče pred 44 minutami:

ce bo kitajc dal et5 karavana za 40 minus subvencija, bo dober buy :D

 

pa pr tesli racunaj da hocejo jurja za pripravo vozila... tkda 38500 

 

pol so pa se pr prevzemu se neki mutli da bo 50% nafilan pa da dobim za 150km dobropisa range na superchargerju (okol 7 evrov), sam so mi pol na 100% nafilal tam, ker sm rek da ne bom do doma pris krk

Ja sej vem, pa še zimske gume 2k, pa kljuka 1500, pa itak bi moral LR vzet pa bi bil na 54k potem. Ni več tko poceni pol ne :D

Galko reče pred 24 minutami:

Pizda nisem vedel da je tale topic tako moški, bo treba očitno še en del foruma spremljat poleg Konzolca in NBA teme :D :D

haha, NBA tema je ziher za pičke, eurobasket bi bla moška :D 

 

jk, jk

Galko reče pred 19 minutami:

 

jap potrjujem da je to res ja, s povsem novim BMW X5 je na polno zabil v nakladalko od bagerja, ker je pač ponoči na AC pri 150 kmh na prehitevalnem pasu pisal email (zakaj pa ne, če ima pa BMW) in ni opazil signalizacije za delo na cesti. V manjšem avtu bi baje crknil ko podgana.

Ampak pazi to, če ne bi imel X5 in mislil da je nesmrten, se verjetno niti zabil ne bi :D

Povezava do prispevka
Feget reče pred 9 urami:

 

Kako je bilo včasih ne vem, vem pa zdaj SUV-i veljajo za najbolj varna vozila. Že iz razloga, da imaš noge tam, kjer imajo drugi glavo:D in da so seveda pol tone težji.

mazda cx-5 ni range rover

 

10 let stara astra karavan vaga recimo 1.6 tone

Dimensions
Wheelbase 2,700 mm (106.3 in)
Length 4,550 mm (179.1 in)
Width 1,840 mm (72.4 in)
Height 1,660–1,685 mm (65.4–66.3 in)
Curb weight 1,505–1,765 kg (3,318–3,891 lb)
Povezava do prispevka
Galko reče pred 14 urami:

jap potrjujem da je to res ja, s povsem novim BMW X5 je na polno zabil v nakladalko od bagerja, ker je pač ponoči na AC pri 150 kmh na prehitevalnem pasu pisal email (zakaj pa ne, če ima pa BMW) in ni opazil signalizacije za delo na cesti. V manjšem avtu bi baje crknil ko podgana.

 

Točno to. Večjem avtu, ki pa je recimo limuzina ala BMW serije 7, bi pa mogoče brez praske odnesel.

Povezava do prispevka

Velikost avta je zelo pomembna za varnost. Večji avto je praviloma bolj varen.

 

Varnost avtomobila narašča z letnikom. To sicer iz riti govorim, ampak novi Megane je verjetno bolj varen, kot Mercedes S classe v katerem je Dijana umrla. Skratka vsak nov avto je vedno bolj varen.

 

Da je pa SUV bolj varen zgolj zato, ker je SUV, je neumnost. Saj tudi v Kangooju sediš precej višje, kot v BMW M3.

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...