Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Če bo itak bo svoje vzela po filingu kva pol vse ostalo pomaga. Naj vzame kar hoče pa se ni treba zajebavat    

 

 

Sam pa ne jemat citroena no

 

Kva pa seat ((Arona)) ni lih mini, ampak kr fun avto in pregleden, not tašča ga ma, sam simpl verzijo, ne vem kako je z avtomatikom pa parkiranje avtopilot 

uredilo bitje Kruz
Povezava do prispevka

Moja naloga je kao "research". Kar izgleda tako, da odbrbljam vse modele, ki so jih predlagali bratje forumaši, in pokažem YT reviewe od teh avtov...

 

...da gremo lahko na koncu očitno kupit DS 3, ki ga ni priporočil živ kurac in kjer v uradnem DS salonu prodajalec odmajuje z glavo, ti govori da je to slab deal, da je avto že ful star in da ti 100x bolj priporoča DS 4. Brez heca. Dejansko je sam prodajalec rekel, da odsvetuje nakup. Res noro dober in pozitiven znak res

Povezava do prispevka

Zakaj bi kupil VW Taigo ali katerikoli drugi normalen avto, če lahko kupim zadevo, ki:

 

- ima brezčasni dizjan notranjosti kabine, ki sploh ne izgleda tako, kot da si jeben Riddler iz Batmana, cepljen z žensko torbico:

9ANoux.jpg

 

 

- ima tale izjemni estetsko-performančni dodatek: 

KDRoMt.jpg

 

 

- zmore v najbolj brutalni Turbo GTI XXX izvedbi celih 170 konj

 

- je popularne, priznane in široko iskane znamke "DS", ki ima na Avto.net celih 69 oglasov (tvoj gnili VW jih ima samo 6318)

 

- stane samo 34.600 EUR

  • Solzice 2
  • Za crknit smešno +1 5
Povezava do prispevka
Galko reče pred 7 urami:

evo krajši update, kje sem v questu Najdi mini SUV z avtomatikom za babo, če ti je življenje drago

 

Jeep Avenger EV sva imela na testni in ji je bil ful všeč, ker je svinjsko vodljiv (ima ekstremno majhen radij obračanja, res je ko ena mala vrtavka), ji je lepe oblike, všeč ji je zelo majhen volan in da ima zaradi elektrike čisto solidne pospeške / ima vsaj malo iskrivosti. Je pa totalni deal breaker to, da je EV - sva ugotovila, da živiva čisto preveč na kmetih, da bi bil EV viable. Baterija gre dobesedno TAKOJ, ko zapoka klanec in nizka temperatura.

 

Zdaj meni bi bila tudi jaka opcija, da se ji kupi neki rabljen mini SUV AT za nek manjši keš, tam za do 20K, rajši še manj. Pa potem čez kaki dve-tri leta kaj bolj orenk. To bi bilo ZELO NAJS u bistvu. Ampak to pa iskreno rajši ne upam niti pomisliti, kako me bo nategnil vsak prodajalec pri mojem odličnem poznavanju avtov in tehnike :( 

 

Na tvojem mestu ne bi niti malo razmišljal:

- ženski je všeč

- pri ceni odšteješ še eko sklad

- pri ceni odšteješ še ddv, ker to je edini avto, k daš lahko na firmo pa niti bonitete ni

- voziš se praktično zastonj

- to naredi v tvojem primeru najbolj racionalen in najbolj ugoden nakup glede financ.

 

Zdej glede anksioznosti glede rejnđa pa tkole... po WLTP je celo 550km, kar je lol... če prideš do 400 pomeni, da si se vozil po klancu navzdol pri 23 stopinjah. Ampak avto bo v vsakem primeru naredil vsaj 200km, tudi ko je mrzlo in ko greš v klanec.

 

Problemrange anksioznosti je samo, da to moraš jemati, kot električno avto in ne kot bencinarja.. Ne da ga filaš, ko se sprazne, ampak ga filaš vsakič, ko imaš priložnost. Vsako jutro so vsede v lepo topel ogret avto nafilan za vsaj 200-300km. To ni ko bencinar, ki ga filaš vsakič, ko je prazen enkrat na 14 dni. To greš v trgovino ne iščeš parkinga ampak takoj na prostor za EV in filaš mal vsaj 15% itd... Ampak, kot sem omenil, glede na to, da živiš v hiši se bo vsakič vsedla v avto, ki bo imel še 200-300 rejnđa in to oza dnevne opravke vrh glave. Če bo pa morala skočit do Minken grada, bo pa malce pot splanirala, oziroma ji bo Jeepek sam.

uredilo bitje atomic
Povezava do prispevka
bainit reče pred 3 urami:

če kupuješ sam za 2 leti, kup pugija in potem kaj bolj orenk (še bolj, k ne boš izgubljal keša na avdiju q2)

v zadnjih mesecih 2023 je bil osnovni q2 v akciji za 22.990, (pogoj njihovo financiranje in zavarovanje), 1.5 avtomatik pa 27.490, ne bom rekel, da je to sweet deal, ker so praktično vsi ti miniaturni SUVji en nateg, je pa dokaj primerljivo z 2008

Povezava do prispevka
Galko reče pred 13 urami:

Zakaj bi kupil VW Taigo ali katerikoli drugi normalen avto, če lahko kupim zadevo, ki:

 

- ima brezčasni dizjan notranjosti kabine, ki sploh ne izgleda tako, kot da si jeben Riddler iz Batmana, cepljen z žensko torbico:

9ANoux.jpg

 

 

- ima tale izjemni estetsko-performančni dodatek: 

KDRoMt.jpg

 

 

- zmore v najbolj brutalni Turbo GTI XXX izvedbi celih 170 konj

 

- je popularne, priznane in široko iskane znamke "DS", ki ima na Avto.net celih 69 oglasov (tvoj gnili VW jih ima samo 6318)

 

- stane samo 34.600 EUR

fak kako je tole ogabno :D

Povezava do prispevka
atomic reče pred 13 urami:

 

Na tvojem mestu ne bi niti malo razmišljal:

- ženski je všeč

- pri ceni odšteješ še eko sklad

- pri ceni odšteješ še ddv, ker to je edini avto, k daš lahko na firmo pa niti bonitete ni

- voziš se praktično zastonj

- to naredi v tvojem primeru najbolj racionalen in najbolj ugoden nakup glede financ.

 

Zdej glede anksioznosti glede rejnđa pa tkole... po WLTP je celo 550km, kar je lol... če prideš do 400 pomeni, da si se vozil po klancu navzdol pri 23 stopinjah. Ampak avto bo v vsakem primeru naredil vsaj 200km, tudi ko je mrzlo in ko greš v klanec.

 

Problemrange anksioznosti je samo, da to moraš jemati, kot električno avto in ne kot bencinarja.. Ne da ga filaš, ko se sprazne, ampak ga filaš vsakič, ko imaš priložnost. Vsako jutro so vsede v lepo topel ogret avto nafilan za vsaj 200-300km. To ni ko bencinar, ki ga filaš vsakič, ko je prazen enkrat na 14 dni. To greš v trgovino ne iščeš parkinga ampak takoj na prostor za EV in filaš mal vsaj 15% itd... Ampak, kot sem omenil, glede na to, da živiš v hiši se bo vsakič vsedla v avto, ki bo imel še 200-300 rejnđa in to oza dnevne opravke vrh glave. Če bo pa morala skočit do Minken grada, bo pa malce pot splanirala, oziroma ji bo Jeepek sam.

Tkole piše na jeep strani:

image.png.84f8849dc061c589a8d860b78d6c664e.png

 

Torej WLTP ima 400 km, pol pa malo umetno povečajo, tko da rečejo v mestnem ciklu pa 550, lol. Sej vsi vemo kje imajo EVji najmanjšo porabo. Če piše 400km to naredi na AC verjetno max 200, pozimi verjetno 170km.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 13 urami:

To ni ko bencinar, ki ga filaš vsakič, ko je prazen enkrat na 14 dni. To greš v trgovino ne iščeš parkinga ampak takoj na prostor za EV in filaš mal vsaj 15% itd... Ampak, kot sem omenil, glede na to, da živiš v hiši se bo vsakič vsedla v avto, ki bo imel še 200-300 rejnđa in to oza dnevne opravke vrh glave. Če bo pa morala skočit do Minken grada, bo pa malce pot splanirala, oziroma ji bo Jeepek sam.

 

Newsflash. Za filat bencinarja ni treba čakat da se ti sprazne, loh ga (pazi to) nafilaš tud ko maš na tričetrt prazn tank (OMG). Aja, pa pumpa je praktično za vsakim čoškom, pa nafilanga maš v 3 minutah.

 

EV loh filaš pred vsako štacuno... če je polnilnca sploh frej. Pa če ni ena tistih k ma brutalno navito ceno. Zastonj itak ni nikjer več. Aja, pa če ni pokvarjena (been there).

 

Moj glas gre še zmer bencinarjem (bi rajš reku dizlu, ampak počas crkujejo na trgu).

Povezava do prispevka

Kaj pa Ford Puma? 2 leti nazaj sem jo mel rentano na dopustu in mi je bla kul za vozit. Sicer bi si zelel malo bolj fensi interier (glede na prebrano sicer sumim, da je dragi to #1 faktor), ampak za vozit je pa kar fun (kolko je pac SUV kanta lahko). Pol mas se pa w/e Renault imenuje tistega visokega Cliota. Pred blokom gledam enega pa so mi zadnje luci kar vsec, interier pa tudi ok.

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 47 minutami:

 

Newsflash. Za filat bencinarja ni treba čakat da se ti sprazne, loh ga (pazi to) nafilaš tud ko maš na tričetrt prazn tank (OMG). Aja, pa pumpa je praktično za vsakim čoškom, pa nafilanga maš v 3 minutah.

 

EV loh filaš pred vsako štacuno... če je polnilnca sploh frej. Pa če ni ena tistih k ma brutalno navito ceno. Zastonj itak ni nikjer več. Aja, pa če ni pokvarjena (been there).

 

Moj glas gre še zmer bencinarjem (bi rajš reku dizlu, ampak počas crkujejo na trgu).

 

Ja seveda lahko, ampak tega ne počneš. Ne moreš ga naparkirišču tankat, medtem ko šopingiraš. Ampak to je še najmanj. Ključno je, da ga ti doma filaš, kar je skoraj zastonj in se vsako jutro vsedeš v nafilan in topel/ohlajen avto pripravljen za nove dogodivščine ala kuča - poso - poso - kuča. 

 

Jest če bi imel bajto, ni šanse, da bi imel kaj drugega, kot električen avto.

Povezava do prispevka

Captur ni slab ne, sploh ko pogledaš preostala skropucala zdej. Najbolj smešno mi je, da se je pred leti vsak zgražal nad Renoji, zdej pa so ostali postali tko slabi, da kr naenrkat reno ni več slab :D Pa še lepi so postali spet. Jaz vem, da če bi kupoval SUV jajca bi ziher Australa vzel.

 

atomic reče pred 16 minutami:

 

Ja seveda lahko, ampak tega ne počneš. Ne moreš ga naparkirišču tankat, medtem ko šopingiraš. Ampak to je še najmanj. Ključno je, da ga ti doma filaš, kar je skoraj zastonj in se vsako jutro vsedeš v nafilan in topel/ohlajen avto pripravljen za nove dogodivščine ala kuča - poso - poso - kuča. 

 

Jest če bi imel bajto, ni šanse, da bi imel kaj drugega, kot električen avto.

No ja, tudi jaz sem to mislil. Pol sem pa videl, da bi rabil dat 50k, če bi želel imet en EV kot edini avto. Pol se pa spet malo zamisliš :D 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 7 minutami:

Jaz vem, da če bi kupoval SUV jajca bi ziher Australa vzel.

 

Jaz resno razmišljam o Austral full hibridu Alpine. Koliko sem gledal ceno, opise... je v tem rangu kar top menda. Plus 1000€ za 4 leta, da oni prevzamejo skrb nad vzdrževanjem (vsi servisi in obrabni deli) in 8 let garancije... vmes pa ga itak menjaš. Hočem cel čas met avto v garanciji, da nimam straha, da mi crkne kaj za par jurjev vsako leto ali dve.

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 13 minutami:

No ja, tudi jaz sem to mislil. Pol sem pa videl, da bi rabil dat 50k, če bi želel imet en EV kot edini avto. Pol se pa spet malo zamisliš :D 

Ah kje pa. 

Lej to:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18971851&display=Volkswagen ID.4

 

Velik, močan, dobra kapaciteta baterije. 44k€ - eko sklad - ddv če imaš firmo pa še šparanje na gorivu. Jah kje boš dobil 300ps bencinarja, kle se pa še zastonj voziš. EV niso tolk draga, kot se sprva zdijo.

Povezava do prispevka

Meni je v bistvu zanimivo kako prav nihče ko kupuje avto nič ne jebe ene verjetno najbolj pomembnih karakteristik avta - varnost vožnje!

 

Še pol leta nazaj sem bil tudi jaz v skupini SUV jajca. Ampak zdaj ko pa vozim Mazdo CX5 se pa lahko samo smejim klošarjem v mini avtekih. Ker vem, da ko bo enkrat tisti crash (lahko je samo enkrat v življenju), bo tistemu revežu šla, roka, noga ali hrbtenica, meni pa zelo verjteno ne bo nič. Če malo pogledatre crash teste teh večjih suvov je prav insane kaj vse zdržijo, lutki pa še vedno kar ni nič. Plus da ne omenjam tudi sicer norega oprimeja na cestišču, tudi pozimi, ker je pač toliko težek, da ga precej težje kaj spravi s ceste, kot neka mini jajca, ki tehtajo manj kot moj kurac.

 

Tako da raje malo ramzmišljajte s glavo in mislite na varnost, kot pa da date vse na estetiko in koliko bo strošek bencina/elektrike. Ko si enkrat pokveka na bolniški postelji, potem bo pa vsak jokal zakaj ni vozil suva.

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 1 uro:

 

Ja seveda lahko, ampak tega ne počneš. Ne moreš ga naparkirišču tankat, medtem ko šopingiraš. Ampak to je še najmanj. Ključno je, da ga ti doma filaš, kar je skoraj zastonj in se vsako jutro vsedeš v nafilan in topel/ohlajen avto pripravljen za nove dogodivščine ala kuča - poso - poso - kuča. 

 

Jest če bi imel bajto, ni šanse, da bi imel kaj drugega, kot električen avto.

 

Čakaj malo fantek. Te baterije imajo nek življenjski cikel, ki se kaže v številu polnjen. Torej večkrat ko polniš, bolj zjebeš baterijo. Idealno je baterije polnit, ko so prazne ali polovično polne, če pa polniš za vsak kurac, po 10, 15% je pa to res dober recept kako je čim prej sfukati. 

 

Cena novih avto baterij je pa skoraj za nov avto:D 

 

Ta eko sklad bullshit je pa spet eno tako mega sranje. Pizda jaz plačujem davke, zato da država drugim financira nakup avta. Res fuck off ta kurčev slovenski komunizem.

 

Plus, da je overall onesnaževanje okolja z električnim avtom tam tam z bencinarjem (ker pač tudi elektriko ko proizvedeš ni ravno brez emisij).

uredilo bitje Feget
  • Račka +1 1
  • Trol 1
Povezava do prispevka
Feget reče pred 4 minutami:

Čakaj malo fantek. Te baterije imajo nek življenjski cikel, ki se kaže v številu polnjen. Torej večkrat ko polniš, bolj zjebeš baterijo. Idealno je baterije polnit, ko so prazne ali polovično polne, če pa polniš za vsak kurac, po 10, 15% je pa to res dober recept kako je čim prej sfukati. 

 

Cena novih avto baterij je pa skoraj za nov avto:D 

 

Dobr ni čist tko... Baterije se ne sfukajo kar tako in imaš kar hudo harancijo. Kolega ima na Tesli S 250K prevoženih in ima baterijo 91%, Neki se lahko tuci slabe celice menjajo. Tko da ti baterije lahko mirno filaš po 10 15% brez posledic.

 

Feget reče pred 4 minutami:

Ta eko sklad bullshit je pa spet eno tako mega sranje. Pizda jaz plačujem davke, zato da država drugim financira nakup avta. Res fuck off ta kurčev slovenski komunizem.

 

Plus, da je overall onesnaževanje okolja z električnim avtom tam tam z bencinarjem (ker pač tudi elektriko ko proizvedeš ni ravno brez emisij).

 

V bistvu gre tukaj bolj za kapitalističen ukrep. Največja dominacijo je imela Nemčija v Avtih in naše države so izdelovale za to industrijo največ. Ker je nemogoče uspet, kot nova znamka v konkurenčni avtomobilski industriji, to se ni zgodilo 100 dolgo, niti smo v EU kupovali ali kerkoli drugje po svetu Ameriške avte.

 

Hodiš s privat letali na sestanke in pridigaš o podnebnih spremembah, kako bodo EV rešili ta problem, malce narediš vojno z Rusijo, rastreliš plinovode... Ker pač EU tolk močan v softwaru, tvoji avti stojijo v skladiščih, medtem, ko je 70% vseh EV Ameriških, na kitajske je pa ooogroomna carina. V parih letih postane Tesla največje avtomobilsko podjetje na svetu.

 

Komunističen ukrep bi bil, da so ogromne dajatve na avtomobile in da spodbujaš, da se folk čim več vozi z javnim prometom in da ima avto čim dlje, ne da ga menja vsakih 5 let. Ker roko na srce, Eko subvencije ne koristijo ravno reveži v blokih, niti montirajo sončne niti kupujejo Tesle.

 

 

Povezava do prispevka
Feget reče pred 35 minutami:

Meni je v bistvu zanimivo kako prav nihče ko kupuje avto nič ne jebe ene verjetno najbolj pomembnih karakteristik avta - varnost vožnje!

 

Še pol leta nazaj sem bil tudi jaz v skupini SUV jajca. Ampak zdaj ko pa vozim Mazdo CX5 se pa lahko samo smejim klošarjem v mini avtekih. Ker vem, da ko bo enkrat tisti crash (lahko je samo enkrat v življenju), bo tistemu revežu šla, roka, noga ali hrbtenica, meni pa zelo verjteno ne bo nič. Če malo pogledatre crash teste teh večjih suvov je prav insane kaj vse zdržijo, lutki pa še vedno kar ni nič. Plus da ne omenjam tudi sicer norega oprimeja na cestišču, tudi pozimi, ker je pač toliko težek, da ga precej težje kaj spravi s ceste, kot neka mini jajca, ki tehtajo manj kot moj kurac.

 

Tako da raje malo ramzmišljajte s glavo in mislite na varnost, kot pa da date vse na estetiko in koliko bo strošek bencina/elektrike. Ko si enkrat pokveka na bolniški postelji, potem bo pa vsak jokal zakaj ni vozil suva.

 

 

Vecji suv je manj varen za pesce, ce koga zbijes. Tezji avto po snegu lahko bolj drsi, vsaj kar se klancev tice.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 20 minutami:

A nit ko da so ble včasih limuzine istega razreda bolj varne od SUVa. Recimo BMW 5 vs BMW X 5. Pač Mazda 6 vs CX5 seveda istega letnika.

 

Kako je bilo včasih ne vem, vem pa zdaj SUV-i veljajo za najbolj varna vozila. Že iz razloga, da imaš noge tam, kjer imajo drugi glavo:D in da so seveda pol tone težji.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 7 minutami:

Kako je bilo včasih ne vem, vem pa zdaj SUV-i veljajo za najbolj varna vozila. Že iz razloga, da imaš noge tam, kjer imajo drugi glavo:D in da so seveda pol tone težji.

Mazda 6 je tam s težo CX5, vendar najtežja Mazda 6 je precej težja od CX5. Tko to o teži nebi. CX5 je višja manj cm, kot meri povprečen kurac. Tko da tudi višji ni ne vem kaj.

Aja kar se pa tiče safetya

Mazda 6

vs 

CX 5

 

Tko otrok je celo bolj varen v Mazdi 6. Je pa to podobno, kot pri jogiju. Kupiš jogi za 1000€ in rečeš fak kašna je razlika, top šit. Ja valda če je bil tist prejšnji 10 let star. SUV daje občutek večje varnosti, lahko je tudi bolj varen, praktičen in vse. Sam je pa to daleč od nekega pravila. Če bi bli SUVI najbolj varni se diktatorčki ne bi vozili v S classah, ampak tako kot njihovi body guardi v Suvih.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...