Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Morski reče pred 11 urami:

Eno je prodajat drugo je prodat😉
 

tut teslice prodajajo skoraj za ceno novih na avto net:lol:

 

Seveda, samo ko je najcenejša objava ca 1,5k višja, kot sem jo hotu dat js gor (ne končna cena, prva objava)  ...

Če to nardim mi bo od preprodajalcev crknil telefon.

Men to delujejo sladke skrbi

 

Sej z drugim avtom je podobna zgodba, samo da ga imam od marca 2021, pa ne bom prodajal

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 2 urama:

To me dostikrat vpraša sodelavc z hyunadjom... Zakaj rabiš tok konjev...

 

iskreno zaradi vranosti :D Pizda dostikrat sm šel prehitevat z Xsaro in njeno 110 konjušnico in sem res z zaletom rabu stvari delat. Pa to govorimo izven naselja pri 90kmh, ko sem nekoga ki se cjazi 70kmh...

 

Pač dinamika je veliko boljša če imaš kakega konja več. Sej sodelavc z 540i tud... Večino časa fura v eko pa ne zato da bi šparal ampak malo bolj "vozen" je in ne tok besen. Ko rabi pa itak gree :D

 

Če bi vsi normalno vozil jih je 100 res dost. Sm pa mel na testu c5 aircross... mislim da 130 konjski... Prou žalost od žalosti :cry:

to ni 'zarad varnosti' ampak 'zato k bi rad zlahka prehiteval'

popolnoma varen si k voziš za unim pred sabo :P

js sem z leti in lenimi avtomobili ratala team da če poznam cesto, lahko prehitim tud s samokolnico

sam ni pa glih v užitek, to pa res ne

Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 20 minutami:

to ni 'zarad varnosti' ampak 'zato k bi rad zlahka prehiteval'

popolnoma varen si k voziš za unim pred sabo :P

js sem z leti in lenimi avtomobili ratala team da če poznam cesto, lahko prehitim tud s samokolnico

sam ni pa glih v užitek, to pa res ne

Sej glih to pravm :D 

 

Pa lej če je 90 omejitev pol vozi 90 in ne 70 ... Ajde 80 še nekako če ni placa za prehitet toleririam... Ostalo sm pa živčn :D

 

also naša ma Twingota pa ga sem pa tja peljem... Sej tud z unim grem prehitevat, če poznam :D

uredilo bitje Tadey
Povezava do prispevka
Tadey reče pred 3 minutami:

Sej glih to pravm :D 

 

Pa lej če je 90 omejitev pol vozi 90 in ne 70 ... Ajde 80 še nekako če ni placa za prehitet toleririam... Ostalo sm pa živčn :D

men je radarski tempomat za vozit za počasnelami od boga poslan

90% manj živčnosti, on fura, moj avto fura

edini problem je če pol pozabim prehitet k je možnost :D

Povezava do prispevka

Konjev ni nkol preveč. Vozm avto s 75, 260 in 450. 75 je borderline samomor, če ne voziš pohlevno za avtom pred sabo, tud na AC moraš računat, kako se boš premaknil mimo tega spredaj. Pr 260 in 12X0 kil ni treba več kaj dost razmšlat, avto gre boljš kot 90% stvar na cesti pa AWD pogon pomen, da gas lahko na polno gaziš kjerkol. Pr 450 in zadnjem pogonu je treba že malo s filingom pelat.

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Fuksija reče Pravkar:

men je radarski tempomat za vozit za počasnelami od boga poslan

90% manj živčnosti, on fura, moj avto fura

edini problem je če pol pozabim prehitet k je možnost :D

Radarski je pa carska stvar... Tud jest zdj na AC včasih pozbm da lahko prehitim :D 

 

pa se peljem 100kmh :)

Povezava do prispevka

Jz se ne morm odločt al mi je radarski tempomat kul al ne. Dost sm prefural mečko V klasse z distronick plus (meme material, ko je bil še DAnte na foromo) in je blo OK. Na yarisu je pa useless takoj, ko je prometa mau več. Pa še ročni je, čeprav prestavljanje ne prekine delovanje radarskega tempomata. Velik rajši furam brez ali z navadnim. Pa ne nardim malo km, samo večina voženj res ni po AC do službe in nazaj. Na m2 mam navadn tempomat, nucam ga mogoče trikrat na let.

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 1 minuto:

Konjev ni nkol preveč. Vozm avto s 75, 260 in 450. 75 je borderline samomor, če ne voziš pohlevno za avtom pred sabo, tud na AC moraš računat, kako se boš premaknil mimo tega spredaj. Pr 260 in 1200 kil ni treba več kaj dost razmšlat, avto gre boljš kot 90% stvar na cesti pa AWD pogon pomen, da gas lahko na polno gaziš kjerkol. Pr 450 in zadnjem pogonu je treba že malo s filingom pelat.

kolk imaš pa težkega tega s 75 konji?

k Up je 60 konjev/950 kil in nisem mela na avtocesti nikol občutka da bi blo težko prehitet

izven naselja je pa pač postopek

Povezava do prispevka
Fuksija reče Pravkar:

kolk imaš pa težkega tega s 75 konji?

k Up je 60 konjev/950 kil in nisem mela na avtocesti nikol občutka da bi blo težko prehitet

izven naselja je pa pač postopek

1t ma. Sj se da, ampak k si navajen 6x več konjev, je treba možgan rekalibrirat. Pa velik rajš se pol cjazim pr 110 po obvoznc kt pa da tiščim pune bombe pa samo čakam, da mi soccer mom z nekmu suvom začne blemdat zadej hehehhe

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 1 minuto:

1t ma. Sj se da, ampak k si navajen 6x več konjev, je treba možgan rekalibrirat. Pa velik rajš se pol cjazim pr 110 po obvoznc kt pa da tiščim pune bombe pa samo čakam, da mi soccer mom z nekmu suvom začne blemdat zadej hehehhe

ma ja človek se na marsikaj navadi

kadar vzamem Mazdo za na šiht tolk da ne slišim nebesnih harmonij v ozadju tolk carsko gre v primerjavi

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 5 minutami:

Jz se ne morm odločt al mi je radarski tempomat kul al ne. Dost sm prefural mečko V klasse z distronick plus (meme material, ko je bil še DAnte na foromo) in je blo OK. Na yarisu je pa useless takoj, ko je prometa mau več. Pa še ročni je, čeprav prestavljanje ne prekine delovanje radarskega tempomata. Velik rajši furam brez ali z navadnim. Pa ne nardim malo km, samo večina voženj res ni po AC do službe in nazaj. Na m2 mam navadn tempomat, nucam ga mogoče trikrat na let.

Men je radarski isto meh in k vozim avto z radarskim ga ugasnem. Na kurac mi gre k je po defaultu najmanjša možna razdalja da ga on zazna še zmeri predolga zame, včasih raje pridem malce bližje. Ne zdej uno v rit ampak bližje. Je pa res da dost prefuram po HR AC in polet k je prometa več so tempomati tko useless k skos kak pacient vn skače iz pasa 

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 8 minutami:

JE pa fajn ta avto s 75 konji. Za po Lj bomba, M2CS nism pržgal že tri tedne. Moram se odločit, če bom to obdržal al ne.

midva bova tud pogrešala Upa k ga prodava drug mesec :D

sam njegova praktičnost ni vredna razlike v ceni in opravkih za imet 2 avta če ju ne rabiva za na šiht, bom že vzela avant2go tiste parkrat na mesec k bom res hotla parkirat v centru

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 9 urami:

@Skynetzzakaj rabiš več kot 130 konjev? Jaz sem uzel več samo ma aavto 1800 kil... Pa niti nisem sure da mi koristi.

 

Also Renault je po mojih izkušnjah čist v mejah normale glede vsega. Nevem od kje ta vw renome. Ker ne bil c jugi bolj reliable kot Yugo?  Edin te zadnji modeli so karastrofa. Pri večini proizvajalcev.

Zato ker je 90% moje vožnje AC. Zdej imam avto, ki ima neki čez 1tono in imam 105HP in mi je za komot vožnjo na AC premalo. Ko rabiš na hitro prehitet nima moči. Gre tudi čez 200, testirano, ampak traja kr neki časa. Sploh ko je kakšen klanec na AC pa stisneš gas traja en čas preden se začne števec premikat.

 

Lej Renault ni slab, sej pravim da imamo Renault doma že od 1999. Tako da jih kr dobro poznam. Imajo pa svoje fore in so definitivno manj reliable. Da ne govorim kolko reliable so bli med leti 2004 pa 2011, obup. Foter je imel avto vsaj 1x mesečno na servisu. Prvič mu je pri 80k km šla turbina, drugič pri 160. Pri 230k je prodal avto, ker je vedel da čez 10k km bo šla spet. Očitno so ble tko švoh narejene, da so trajale 80k, pol pa jih je razneslo. Injektorje je moral menjat, visokotlačno črpalko, števec mu je crknil, ročna ni delala, kljuka na koncu nobena več ni delala, plovec v tanku se mu je zataknil, na koncu pa je še avto po velikem servisu zaribal. Dobre stare 1.5dci mašine :D Zdej ima pa 1.6dci, pa je motor zaenkrat ok. Tko da ni samo renome, je realnost :D Zdej bi ga osebno vzel, ker so se popravili, imajo pa obupne servise in bi se zaradi tega bal (vsaj tu v Kopru).

Tadey reče pred 14 minutami:

Radarski je pa carska stvar... Tud jest zdj na AC včasih pozbm da lahko prehitim :D 

 

pa se peljem 100kmh :)

Radarski najbolj pogrešam pri mojem, pa bolj komot sedeže in tišino v avtu. Ker jo pri 130 pri 1.2 motorju pač ne moreš met :D 

Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 6 minutami:

midva bova tud pogrešala Upa k ga prodava drug mesec :D

sam njegova praktičnost ni vredna razlike v ceni in opravkih za imet 2 avta če ju ne rabiva za na šiht, bom že vzela avant2go tiste parkrat na mesec k bom res hotla parkirat v centru


Ja kakšni stroški pa so?

100€ na let za servis in 300 za registracijo. 400€ na leto za freedom?

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 43 minutami:

Zato ker je 90% moje vožnje AC. Zdej imam avto, ki ima neki čez 1tono in imam 105HP in mi je za komot vožnjo na AC premalo. Ko rabiš na hitro prehitet nima moči. Gre tudi čez 200, testirano, ampak traja kr neki časa. Sploh ko je kakšen klanec na AC pa stisneš gas traja en čas preden se začne števec premikat.

 

Lej Renault ni slab, sej pravim da imamo Renault doma že od 1999. Tako da jih kr dobro poznam. Imajo pa svoje fore in so definitivno manj reliable. Da ne govorim kolko reliable so bli med leti 2004 pa 2011, obup. Foter je imel avto vsaj 1x mesečno na servisu. Prvič mu je pri 80k km šla turbina, drugič pri 160. Pri 230k je prodal avto, ker je vedel da čez 10k km bo šla spet. Očitno so ble tko švoh narejene, da so trajale 80k, pol pa jih je razneslo. Injektorje je moral menjat, visokotlačno črpalko, števec mu je crknil, ročna ni delala, kljuka na koncu nobena več ni delala, plovec v tanku se mu je zataknil, na koncu pa je še avto po velikem servisu zaribal. Dobre stare 1.5dci mašine :D Zdej ima pa 1.6dci, pa je motor zaenkrat ok. Tko da ni samo renome, je realnost :D Zdej bi ga osebno vzel, ker so se popravili, imajo pa obupne servise in bi se zaradi tega bal (vsaj tu v Kopru).

Radarski najbolj pogrešam pri mojem, pa bolj komot sedeže in tišino v avtu. Ker jo pri 130 pri 1.2 motorju pač ne moreš met :D 

Ja za turbine sem slišal svašta. Sem mel laguno 2006 atmosferca 120 imaginarnih konjev :) Edin kar je crkaval so bile vžigalne tuljave. Avto pa res ni šel nikamor :) sam prehitevati itak ne mores pri nas... Po ac pa itak folk tak vozi da moč ni relevantna. Motil ne je hrup pri 130.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče Pravkar:

Ja za turbine sem slišal svašta. Sem mel laguno 2006 atmosferca 120 imaginarnih konjev :) Edin kar je crkaval so bile vžigalne tuljave. Avto pa res ni šel nikamor :) sam prehitevati itak ne mores pri nas... Po ac pa itak folk tak vozi da moč ni relevantna. Motil ne je hrup pri 130.

Te bom popravil, moč je relevantna oz. navor, končna hitrost ni. Mene ful moti hrup, ker sem konstantno na AC in me z leti vedno bolj moti hrup. Bolj utrujen prideš, pač majhen avto je, majhen motor ki je na obratih, pa nima neke izolacije. Sicer sem ga sam zvočno izoliral komplet, malo boljše je, ni pa spet ful razlike.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 5 minutami:

Ja za turbine sem slišal svašta. Sem mel laguno 2006 atmosferca 120 imaginarnih konjev :) Edin kar je crkaval so bile vžigalne tuljave. Avto pa res ni šel nikamor :) sam prehitevati itak ne mores pri nas... Po ac pa itak folk tak vozi da moč ni relevantna. Motil ne je hrup pri 130.

u ja laguna, atmosferci in cinšpule :D

isto clio 1.4 atmosferc

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 1 uro:

Jz se ne morm odločt al mi je radarski tempomat kul al ne. Dost sm prefural mečko V klasse z distronick plus (meme material, ko je bil še DAnte na foromo) in je blo OK. Na yarisu je pa useless takoj, ko je prometa mau več. Pa še ročni je, čeprav prestavljanje ne prekine delovanje radarskega tempomata. Velik rajši furam brez ali z navadnim. Pa ne nardim malo km, samo večina voženj res ni po AC do službe in nazaj. Na m2 mam navadn tempomat, nucam ga mogoče trikrat na let.

 

navadnega morš itak na vsake 30s prilagajat/ugašat :D

Povezava do prispevka
atomic reče pred 2 urama:


Ja kakšni stroški pa so?

100€ na let za servis in 300 za registracijo. 400€ na leto za freedom?

nisem rekla da je strošek visok (čeprav si elegantno izpustil bencin, gume, amortizacijo in moj cajt), sam pač da nima smisla, sploh pri tem da imam 4 avant2go postaje znotraj 5min hoje

Povezava do prispevka
Tadey reče pred 2 urama:

Sej glih to pravm :D 

 

Pa lej če je 90 omejitev pol vozi 90 in ne 70 ... Ajde 80 še nekako če ni placa za prehitet toleririam... Ostalo sm pa živčn :D

 

also naša ma Twingota pa ga sem pa tja peljem... Sej tud z unim grem prehitevat, če poznam :D

Jaz sem se tega v preteklih 3-4 letih uspešno rešil, predtem pa živčn skosssss. Zdaj mam al ful muzko al pa poslušam predavanja, podcaste etc in je kul. Na koncu ugotoviš, da se je sicer sitno vozit 70 po lepi ravni cesti, ampak s prehitevanejm in vse to pridobiš kolk, 5-10 morda 15 minut? Se mi ne da več sploh ...

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 1 uro:

 

morm rečt, da ne razumem

za kontrolo itak furaš brez

za luskuz pa radarski namest tebe

 

standardni je itak sam da nogo odpočiješ na prazni cesti

lih prov kontrole maš tud pr navadnem tempomatu

 

ne bom trdil, da je ena al pa druga uporaba boljša / pravilna / edini možen način uporabe, ostalo pa fuj

 

men sede, da mam kontrolo z navadnim tempomatom

 

če bi nekaj časa radarskega uporablal pa se navadu, bi se mi možgan tud na to skalibriral, kako uporabljat radarski tempomat

 

Povezava do prispevka
Fuksija reče pred 27 minutami:

nisem rekla da je strošek visok (čeprav si elegantno izpustil bencin, gume, amortizacijo in moj cajt), sam pač da nima smisla, sploh pri tem da imam 4 avant2go postaje znotraj 5min hoje

Bencin ne stane nič če se ne voziš :) Plačaš, samo ko se voziš, isto je z vlakom ali avant2go. Gume so pa tudi, jest sm ženi kupil ene zimske in jih fural 6 let in evo zdej sem druge, zato, ker se nič ne vozi, tako je to zanemarljiv strošek. Predvidevam, da je amortizacija tudi ni visoka, verjetno ker avto ni nov.

 

Pa ne da zagovarjam, da obdrži avto, samo razložil sem zakaj sem namenoma elegantno izpustil.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 2 urama:

Zato ker je 90% moje vožnje AC. Zdej imam avto, ki ima neki čez 1tono in imam 105HP in mi je za komot vožnjo na AC premalo. Ko rabiš na hitro prehitet nima moči. Gre tudi čez 200, testirano, ampak traja kr neki časa. Sploh ko je kakšen klanec na AC pa stisneš gas traja en čas preden se začne števec premikat.

 

Človk, če ti je 105HP na avtocesti premal da ne znaš vozt, rajš vrn izpit :rofl:

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...