Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=357111734&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=31&minFirstRegistrationDate=2022-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=aa89175f-0a24-8950-2000-c3ed0191ed85&ref=srp

 

GR86 skoraj nova za 33tisočakov  to pa je že kar solidna cena.sem mislil da se bo cena gibala pri okoli 50tisoč eur. Super avtoček za mladino 18-24let. Mladi so danes res prikarajšani z izbiro zabavnih poceni novih avtomobilov do 30tisočakov.

uredilo bitje StaraSablja
Povezava do prispevka
PuskA reče pred 17 urami:

718 so pravkar podrazali za 5k, 2017 S nov je bil 65k, danes isti avto z blizu 100k km na stevcu pa da ni razbit se zacne cena pri 62k spodobnim, gts 2.5 je pa se bol divja situacija...

 

 

se pravi 6let rablen spusil 3k xD

 

300ps verzija je za babe pa za fovsijo lovit, 2.5 je pa za vozit

Mene je čist šokiralo. :lol:Odprem konfigurator in 718 cayman edition že čez 77k:no:


čeprav cayman izgleda notri že precej zastarel. 


overall itak carski avto. Sam tele podražitve ko rabiš za base 80k eur da ni golič so malo tako:innocent:

 

Macan so kr pustili stare cene al kako. Morda ker je slabih 10 let star model

 

morm si sposodit Spyderja za en dan:pirate:

Povezava do prispevka
doz reče Dne, 30. 3. 2023 at 18:47:

 

temu se reče money shift, da bi delali drugačne motorje zato da bi motor preživel 10k rpm+ ker voznik naredi napako je noro...

za primer, bolj od samih diskov so pomembne pakne, lahki avti z ogromnimi diski samo izgubljajo, ker je to rotacijska nevzmetena masa, 

za primer: yaris grmn prednji diski 275x25 proti hyundai i20n 320x28, je bila realnost taka da ko sva se pojala po cesti rakitna cerknica sva se umes 2x mogla ustavit da je i20n pohladil diske ker

je imel tak brake fade da je bilo na meji nesreče in to z OEM opremo... medtem ko mi yarisa ni uspelo nikoli spraviti do brake fada... ampak cena OEM pakn je bila pa mislim da 290e. 

Ker tega nisem vedel sem v prvo za grmnja kupil navadne brembo pakne za 50e in po 3 min malo hitrejše vožnje bremze niso prijele čisto nič, tako da so skoraj nove romale v smeti...

zanimiv, da se GR Yaris čist vrhunsko po progi vozi na original disk ploščicah, ki stanejo ca. 100 eur. Brejk fejda ni, trpaš ga lahko pune bombe pa kar dela.

Povezava do prispevka
doz reče Pravkar:

vesel bodi 😁

ja sj sm

 

avto je res igračka, material ni drag (sploh napram GRMN in to dodatno ob upoštevanju, da je GRMN performančno slabš od tega)

 

edini strošek tega avta je to, da so servisi na 10k, s tem da nardim še enega vmes, žena pa kilometre kr dobr nabira.

Povezava do prispevka
bainit reče Pravkar:

čestitke ob poroki

bral sem sicer, da so za GR konkretno dragi rezervni deli (možno, da na slo-techu alpa tle kje), ker je kao tuk omejena serija

zakaj si pa pol vzel CS namesto tega?

 

za yarona še nism pršu do nbenih nadomestnih delov, servisi so povprečno dragi, edino frekvenca je večja

kt sm napisal, na 10k delam na uradnem po planu uradnega servisa, vsakič pa na polovički še enkrat menjam olje + diff, odgon, menjalnik olje

 

nisem vzel CS-a namesto GT4, ampak je CS bil prej na voljo kot GT4. Za GT4 niti nism vedu prbližno še en mesec po tem, ko sem kupu CS-a

plan je bil tak, da ko sem vidu, da moram menjat golfa, sem začel iskat

- m2 competition (plan je bil kupt, pol pa nardit iz tega nekej podobnega schirmer GT M2 verziji (brez kletke pa metanja armature ven)

- cayman gts (4 cyl, 365 konjev, buckets)

- cayman gt4 (ročni, ker avtomatiki so lih pršl, jz pa ne bi dobil niti kvote, niti ne bi čakal (no pol se je izkazal, da en je itak pršu)

- m2 CS (niti nism mislu, da bom lahko to kje najdu)

 

M2 CS sem gledal že prot konc leta 2020, ker je bil v Nm v salonu, potem pa sem na ta avto pozabu, ker prodajali ga niso (speccal si ga je lastnik, mišljen je bil zanjga). GTS-a z bucketsi je skor nemogoče dobit (turbak verzija, ne zdajšnja 4.0), ker gre takoj iz mobile.de dol. Naročevat nekak nism mislu, ker bi čakal predolg časa. GT4 bi lahko dobil pa samo ročnega. To sem neki časa prečesoval mobile.de, avto.net, gledal kaj se še kaj ponuja (ena carrera S 4 je bla še v mojem rangu, gledal sm še carrere T na mobile.de, ampak sm bil nekak bolj za avtoamticka takrat kot za ročnega)(. Pol je pa Makoma objavla oglas za CS-a in sem ga šel iskat.

Je pa pol tisti modri GT4 pristal v moji družbi in sem ga meu šanso probat in mi ni blo žal, da sem vzel CS-a.

 

 

  • Račka +1 1
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka

a si teslo pa že fural na npr. grobniku? alpa uno alpine a110?

zakaj ti pa slednji ni bil v izboru, ko si gledal? ta je še dost lažji od 718, m2, kar hočeš. sploh kakšne poznejše variante, k majo več moči in so bolj track oriented (še manjša masa...)

 

 

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

a si teslo pa že fural na npr. grobniku? alpa uno alpine a110?

zakaj ti pa slednji ni bil v izboru, ko si gledal? ta je še dost lažji od 718, m2, kar hočeš. sploh kakšne poznejše variante, k majo več moči in so bolj track oriented (še manjša masa...)

 

 

 

Teslo? Ne. Mam prjatla, ki ima model 3 performance in je šel na en al dva trackdaya, ko je imel za skurit gume. Je zanimivo za kakšen krog, ni pa to track car.

 

Alpine mi ni zanimiv sploh. Eno je to, da se jih pr nas ni dalo dobit, mislm da je ASP uvoznik šele od lani. Drugo je to, da so ASP pizde in debili. Tretje je to, da je noter 1.8 mlinček in menjalnik, ki nikol ni bil nek pretiran biser. Pol je pa še to, da so te bl posebne verzije predrage, v rangu caymana (M2 je cenejš (razen CS)).

Price/performance iz te kategorije je M2 competition daleč najboljši. AVto se je nov dobil za 60k (cca), 10k daš gor (zici, podvozje) in maš raketo.

 

 

 

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 3 urami:

ja sj sm

 

avto je res igračka, material ni drag (sploh napram GRMN in to dodatno ob upoštevanju, da je GRMN performančno slabš od tega)

 

edini strošek tega avta je to, da so servisi na 10k, s tem da nardim še enega vmes, žena pa kilometre kr dobr nabira.

GR yarisko me je po vranskim vozil Jereb... bolnica, semi slick pa akrapoviča je mel gor... 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...