Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

bainit reče pred 8 minutami:

a kdo ve, kaj se zdaj eni bmw furajo po gorenjskem? nemške tablice.

videl sem m3 karavan (nemške tablice, tisti visok gril) in več z4. a je mogoče uradna predstavitev m3 touring v slo ali kaj podobnega? @Morski 

Glede na to da ima komotar minuta storyje z M3, bi rekel da so to njihovi testni :) 

Povezava do prispevka
bainit reče pred 4 urami:

a kdo ve, kaj se zdaj eni bmw furajo po gorenjskem? nemške tablice.

videl sem m3 karavan (nemške tablice, tisti visok gril) in več z4. a je mogoče uradna predstavitev m3 touring v slo ali kaj podobnega? @Morski 

BMW Arena. Predstavitev M2 in XM, panoramska vožnja z električnimi avti in X serijami. Proba minijev z različno znucanimi gumami na poligonu. 180 stopinj obračanje z M3 touring in minijem.

Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 55 minutami:

BMW Arena. Predstavitev M2 in XM, panoramska vožnja z električnimi avti in X serijami. Proba minijev z različno znucanimi gumami na poligonu. 180 stopinj obračanje z M3 touring in minijem.

a si mar bil? kako pa prideš tja, ugibam, da moraš biti stranka?

ej pa ko si govoril, da si na m2 zamenjal podvozje, kaj si pa dal? a drugačne amortizerje, k so nastavljivi za na track (pa znižani)?

Povezava do prispevka
bainit reče pred 16 urami:

a si mar bil? kako pa prideš tja, ugibam, da moraš biti stranka?

ej pa ko si govoril, da si na m2 zamenjal podvozje, kaj si pa dal? a drugačne amortizerje, k so nastavljivi za na track (pa znižani)?

ja bil ja. povabljen sm bil. ne vem kkšn je pogoj. je blo tud par folka, ki niso lastniki bmwjev

 

na m2 mam m performance nastavljive fedre, spredej še camber plate pa zadej špurštange, tolk da se je dala proper optika nardit.

Povezava do prispevka

a zavore pa zdržijo jeklene al rabiš keramične za dirkat? nastavljive fedre al amortizerje? :D 

pa tist k si pravil, da je novi m2 slabši od starega, a to zaradi večje mase al še česa drugega?

 

edit: sta povedala na ~14min, večja medosna razdalja, teža... pa sprednji gril je res ogaben s tistimi kvadrati

 

uredilo bitje bainit
Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 5 urami:

ja bil ja. povabljen sm bil. ne vem kkšn je pogoj. je blo tud par folka, ki niso lastniki bmwjev

 

na m2 mam m performance nastavljive fedre, spredej še camber plate pa zadej špurštange, tolk da se je dala proper optika nardit.

ravno to me vedno znova preseneča koliko malo ljudje vedo oz se posvečajo optiki... že v preteklosti sem poudarjal da je dobra nastavitev optike praktično poleg dobrih gum največ kar lahko narediš za avto...

in da moram jaz kot stranka potem razlagati mojstrom na optiki zakaj hočem negativen stek koles  za boljši turn in mi je res bedno...

 

je pa od avta do avta drugače, res noro kako je to pomembno naprimer yaris:

nekako za moje želje so bile nastavitve:  Camber spredaj -3.2, camber zadaj -0.7, Stek - 0.1L/D  spredaj,  zadaj -0.05...

šele pri teh nastavitvah je prednji konec dobil tisti nor grip, res neverjetno kakšna razlika, ampak -3 je bilo preveč za vsak dan in sem kasneje nastavil na -2.2 in je bila obraba gum popolna + grip mnogo

boljši kot stock. se pozna da je rabil veliko camberja ker je pač avto visok se bolj zvija in bolj deformira gumo, tako da za kak track use bi moglo bit vsaj -3.5++ da bi dobil max grip v ovinku

(gume 205/45/17), zadnji konec je imel ta avto resnično pribit na cesto in je bilo cca -0.5 dovolj....

 

no na meganu je zgodba popolnoma drugačna, šasija je bolj toga ter dimenzija gum precej drugačna (245/35/19)

nisem hotel na coiloverje ker imam puni kurac razfukanih cest, tako da sem samo zamenjal fedre za eibach pro kit in glej ga hudiča perfekcija (zame)

spredaj nima nastavljivega camberja v stock obliki, tako da sem samo odvijačil zmetenje zgoraj in ima tovarniško malo povrtane luknje porinil strut max notri in dobil sem -1,3 camberja

kasneje se je izkazalo da je za tako kot jaz avto uporabljam (99% daily) ter 1x na mesec malo po rakitni je to to. ne rabim več, verjetno bi lahko dal celo malo manj ker je obraba gume malenkost večja po

notranjem robu.

zadaj kljub temu da ima premo ima možnost nastavljanja tako da je nastavljeno na -1.5 in je ok, če bom kdaj spreminjal bom šel na -1 in bo zadosti... stek koles pa isto v Negativo za turn in.

 

optika stane med 30-70 euro in je resnično dobro porabljen denar

 

290862874_5578498542160233_8826754694654

339664148_770410007782084_52342351481897

340148077_258742026479148_15915154742476

 

 

Povezava do prispevka

Dlje časa ko ga nimam bolj ugotavljam da je v bistvu bil popoln avto.

 

Ter namesto da sem potem kupil hondo, toyoto in megana bi takrat moral iti po tanovega swifta sport 1.4l turbo, in bi ga spet imel 10+let, 

ampak se mi je cena 23k zdela ogromna, in zato ga nisem uzel, čeprav bi v bistvu zame bil popoln avto.

Kupil sem ga leta 2007 in je bil moj prvi novi avto stal je mislim da 16.000euro, in poleg rednih servisov je 11 letih lastništva in cca 140k km, crknilo samo: 1x Žarnica za tablico zadaj, ter 1x lambda sonda, ter potrebno je bilo popravilo cevi za gorivo tam kjer se tanka, strošek 60e ter 1x akumulator...

Sedaj nekako vidim da dobiva na veljavi ker se pojavlja dosti o swiftu sport po YT. Perfekt je bil zato ker je bil poceni, izjemno trpežen, dovolj velik za 2, ter bistvo da ni bil premočan in prehiter...

ja nisem vedel da je avto lahko prehiter dokler nisem imel yarisa GRMN, dejansko ga nisem upal peljati na limitu ker so bile hitrosti že prevelike, isto velja za megana RS... In če te je v avtu strah potem to 

ni užitek. No swift sport je bil totalna bomba kar se tega tiče 1.6 atmosferc 124 konjev 1080kil. 8sec 0-100, 200končna, ta avto si mogel OŽEMATI do zadnjih izdihljajev da si potegnil ven vse kar je bilo možno in ravno to je bila tista čarovnija, plus tega da je bil avto neverjetno predvidljiv tako da je bil res varen za vozit "hitro", dejansko si v vsakem momentu vedel kje je limit in tudi po limitu je bil avto še obvladljiv, tako da je bil IDIOT PROOF ;)... v 11 letih nisem plačal niti 1e kazni :)  Z Yarisko GRMN, odtrgan avto, res karakter premočan zame, že zjutraj ob 4:10 ko sem šel v službo me je avto že izzival ^^ skratka ne dobra kombinacija zame, plus tega me je folk konstantno izzival po cesti itak 99.9% folka ni imelo pojma za kaj se gre, pač so mislili ene jajca z nalepkami, in sem se potem moral nekaj brezveze dokazovati, kako se je končalo vemo ;) megane RS je mešanice vseh treh skupaj,  namenoma sem uzel RS280 Šport in ne CUP ali Trophy ker nočem več tako agresivnih in trdih avtov,  čudovit daily, noro lep, 4motion (zavijanje zadnjih koles) mi sprva ni bilo všeč sedaj sem zaljubljen, bolj okreten je od yariske po manevriranju po parkiriščih, izjemno stabilen avto, šasija je top, materijali in zvok ok... največja težava je da ni japonc :P in zaneslivost ne bo taka kot naprimer type r, na srečo je vsaj motor nissanov, naprimer imam ga 10 mesecev, naredil sem 21k km, in je dober tudi za razdalje, naprimer prejšni teden sem se zapeljal za lindauring pogledat, sem imel porabo tja in nazaj 7.2l... kaj bi še raje. Kar se okvar tiče: rabim obe prednje novi luči (obe DRL sta šli v maloro) strošek cca 1300e, 1x lambda. Imajo pa megani RS 4 generacije par skupnih težav, kot so, benciska pumpa, posedanje prtljažnih vrat, ter ostali elektronski črički, na srečo z motorji in menjalniki še ni nekih skupnih težav. Sem pa zadnjič vrgel skupaj vse stroške, od benza do zavarovanja, zimskih gum in platišč, fedrov in servisov pa sem v 10 mesecih prilezel na 7300euro... Kar je za navadne delavce ogromno.... pol kar zaslužim gre za pleh, glede na stanje z inflacijo in trendom kam drvimo mislim da bo malo ljudi, ki si bodo lahko privoščili športne avte... zato bom pač izkoristil dokler se da ;)

 

evo ga dobro mi je služil 11, let. niti 1x mi ni bilo potrebno ključa obrniti 2x :)

 

 

 

 

334314458_730049025518589_1792455880393507491_n.jpg

334539898_224938106566683_3983019860593119114_n.jpg

334241036_701431145107548_7743201829164728627_n.jpg

Povezava do prispevka
bainit reče pred 7 urami:

a zavore pa zdržijo jeklene al rabiš keramične za dirkat? nastavljive fedre al amortizerje? :D 

pa tist k si pravil, da je novi m2 slabši od starega, a to zaradi večje mase al še česa drugega?

 

edit: sta povedala na ~14min, večja medosna razdalja, teža... pa sprednji gril je res ogaben s tistimi kvadrati

 

 

Jz mam na M2CS keramiko, ker je prišel s temi bremzami. Tle ni nbenga dirkanja, to so trackdayi, torej vožnja po progi, dirkanje sam s sabo, ne z drugimi. Preferirajo se jeklene bremze, predvsem zato, ker je njihovo vzdrževanj nekajkrat cenejš od keramike. 

Dal sem gor nastavljive fedre (višina), amortizerji so že serijsko nastavljivi po trdoti. 

 

Tanov M2, vsaj v tej verziji (ki ni ne Competition, ne CS), je razočaranje. Pustmo obliko, problem je predvsem masa tega vozila. Ta je šla krepko prek 1700 kil, skor 1800 jih vaga. Za primerjavo M2 Competition je bil najtežji M2 in je meu ca. 1600 kil, CS 1560, jaz sem trenutno na 1520. Ne rečem, da se avto ne bo peljal dobro v stock obliki, sploh po cesti. Problem je, ko to povečano maso pripelješ na progo. Pa spete ne pravim, da se ne bo peljal dobro. Problem je, ko začneš delat en krog, dva kroga, tri kroge, en trackday, dva, tri, .... Material mnogo bolj trpi, gume so za manj časa, isto zavorne ploščice itd. Filing je slabši, ker je avto težji, prenos teže traja dalj časa.

 

Povezava do prispevka

ej avril, kako pa je z trpežnostjo vem da sem prebral nekje da so karbonske? mnogo bolj trpežne od železnih in da lahko preživijo življensko dobo avta? razen če je bilo mišljena življenska doba superšportnikov, ki delajo po 20km na leto...

ali podobno velja za keramične?  imamo potem 3 vrste ali 2?  železne karbonske in keramične, ali železne karbon/keramika ??

kako je z ploščicami na karbon/keramičnih? se uporablja iste kot za železne ali so posebne?

 

 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče pred 14 urami:

ej avril, kako pa je z trpežnostjo vem da sem prebral nekje da so karbonske? mnogo bolj trpežne od železnih in da lahko preživijo življensko dobo avta? razen če je bilo mišljena življenska doba superšportnikov, ki delajo po 20km na leto...

ali podobno velja za keramične?  imamo potem 3 vrste ali 2?  železne karbonske in keramične, ali železne karbon/keramika ??

kako je z ploščicami na karbon/keramičnih? se uporablja iste kot za železne ali so posebne?

 

 

Imaš železo in maš carbonceramic -> keramika. To je to kar ti mislš. Tole iz videa nisem pogledal, je pa zihr za kkšno bolj eksotično varianto avta. Kar ma porsche, bmw, mercedes, audi je carbon ceramic.

 

Disk je karbonski/keramični, ploščice so tud namenske za točno tako sorto diska. Ob cestni vožnji naj bi keramični diski zdržali ca. 200k km. Ploščice so odvisne od trdote. Pomoje se je v zadnjih nekaj letih pri keramiki šlo na mehkejše zmesi ploščic, predvsem zato, da tudi hladne delujejo bolj podobno železnim. Včasih je bil problem keramike, ker mrzla ni prijela nič. Zdaj tega ni več, npr. jaz ne opazim razlike, ko grem iz garaže, da bi bremzam kaj manjkalo, vedno delajo tako kot morajo. Skladno s tem se je zmanjšala tud življenjska doba ploščic, ampak mislm da bi npr. pri mojem avtu in pri vožnji samo po cesti zdržale ca. 30-50k km.

 

Meni popolnoma ustreza to, da so ploščice mehkejše, pri čemer jih za progo porabim precej več. Prednje načeloma zdržijo 5-7 trackdayev, zadnje 2x tolko. Ker so mehkejše, potem manj obrabljajo disk. Na disku se obraba vidi predvsem v teži diska, debelina se ne spreminja.

 

Trenutno mam 35k km, lani smo zvagali diske in so bli še ok. Verjetno jih bom dal obnovit prej, preden bom menjal, ker s tem dobiš še nekaj življenjske dobe nazaj.

 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 10 urami:

@doz

Tole je neki zate, ker si velik ventilator perfektne barve :) 

 

 

Ej sem dojel na žalost ko so mi živci šli v maloro da v Sloveniji avta ni možno imeti spucanega več kot 1 dan. Zadnje 3 leta sem se vozil po sranju, zaradi izgradnje kanalizacije po vasi, in sedaj ker se bom očitno preselil nazaj domov ugani kaj je tam?  tako je ravno so začeli z jebeno kanalizacijo... tako da sem bom še leto ali dve vozil po govnu... niti predstavljati si ne moreš kakšen pritisk je to za nekoga kot sem jaz, in se namenoma poškušam ne obremenjevati, ker lahko pride do resnih pizdarij, ne sprašuj kakšno imam z kmeti, ki puščajo svoj drek po javnih površinah ;) doma sem sicer v lepi gorski vasici, in ugani kaj se je zgodilo, ta lepa vasica z 100 prebivalci je postala deponija odpadne zemlje od 2 sosednih občin, tako da so dnevi ko pelje 200+ tovornjakov na dan zemlje v naravne luknje, lahko si predstavljaš kakšno sranje je to...

 

spomnim se dneva nekje je bil en meet, spucam avto v piko 5+ ur in 2km od bajte padem direkt v ploho čeprav ni bilo dežja 10 dni in ni bil napovedan še 10 dni :)

še dobro da nisem veren:

 

 

 

sicer se pa zadnjih 5 let vozim po takem sranju, in še 5 se bom... vsak kurac lahko dela kar hoče in mislim da se bližam točki brez povratka, ne smem preveč pisati o tem

ker je to skoraj javno ;)

 

honda:

 

toyota:

 

 

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Avril Lavigne reče pred 1 uro:

Trenutno mam 35k km, lani smo zvagali diske in so bli še ok. Verjetno jih bom dal obnovit prej, preden bom menjal, ker s tem dobiš še nekaj življenjske dobe nazaj.

to sem pa bral ja, da keramičnih ne moreš kar tako meriti, da bi videl, koliko imajo še lifetime. kaj je pa fora s tem vaganjem, zakaj tako?

pa a morajo biti zelo pazljivi pri npr. menjavi gum, ker če kao mal preveč zadane disk, da se kje naredi kakšna jamica, odbije rob..., bi mogu menjat kar oba diska.

 

kaj pa dela uni sinter, a tut C-C? pa včasih je tut tisti ms-p delal diske, sam potem se je tipu baje zmešalo, sta šla s babo narazen, firma razpadla v 2 dela in bolj ali manj propadla.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...