Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

doz reče pred 7 urami:

ko si na mesti je občasno nemogoče dati v prvo

 

Na alfi mam podobno ampak ne tako ekstremno, pač ko se avto še malenkost premika je dat v prvo brez gasa malo težje. Probaj dat malo gasa (tako kot pri downshift rev matchu) in gre čist lepo v prvo (to je kr univerzalna finta pa ni vrag da ne bo šlo tud pri renoju) :D

 

Sicer pa glede na to kar ste na zadnji strani napisali o renojih je moja alfa super zanesljiva in (razen k**** črička v armaturki) nimam sploh nobenih problemov

Vozi pa se vrhunsko, lega na cesti je top, menjalnik, sklopka, vse vrhunsko..

Povezava do prispevka
Kosinus reče pred 15 urami:

Tudi našemu Modusu 1,5 dCi 65KM, letnik 2005, je na koncu motor zaribal. Mislim, da je imel čez 200000 km. Pa že prej so bile redno neke težave s šobami. Škoda, ker drugače je bil prav fajn za voziti. Nobene rje 14 let.

Sej verjetno se bo še kdo našel tle :D

 

 

Zdej so renoji verjetno spet ok, ampak takrat so bli res res obupni. Foter je bil tolkokrat dol na servisu, da ga je vodja delavnice že poznal poimensko :avadodo:

Povezava do prispevka

Siemens tudi ni nek vrhunec kar se proizvajalcev teh zadev tiče. Po naključju sem glih zadnjič bral alfaowner.uk, kjer majo par tem glede težav teh črpalk. Pojavijo se razpoke na točno določenem mestu (na Siemensovih). 
 

Bral sem pa o tem glih zato, ker mi je v avtu nekaj smrdelo po bencinu ko je bil motor topel, sem ga ugasnil (sel npr. na kratko v trgovino) in spet prižgal. Me je že blo strah da je črpalka pa se je potem izkazalo, da mi majstri ob rednem servisu niso privili neke pizdarije na turbini. Vsaj upam da je blo to, ker odkar so mi to porihtali težav ni. 

Povezava do prispevka

evo kanta pripravljena za poletje, 2x letno vedno namažem vse pante in gumice okoli  motorjakot tudi očistim in pregledam motorni prostor, uporabim večinoma  krown olje in mast v spreju, gumice okoli vrat pa čistim pač tolikokrat ko operem avto cca 1x tedensko, namežem pa jih cca 1x mesečno, da ostanejo sijoče in mehke. megan ima kar dobro zaport motor tako da se ne umaže kaj dosti :)

men je res filing da avto tudi ko je star ne vem 10 let še vedno izgleda kot nov :) 

folk naprimer nikoli ne preveri v kakšem stanju so luknje spodaj na vratih, to se zapaca, notri stoji voda in potem rja, in seveda je potem proizvajalec kriv :)

 

 

Povezava do prispevka

Ma ne lej mas hobi in btk. Men se tut zdi to picajzlanje okol pleha dost brezveze in priznam mi sede pogledat avto pa se vanj usest k je spucan sam da bi bil pa tko k ti pa ni sans. Nimam pa nc proti in mi je kul tko videt kok mas volje pa si das truda okol tega. 

Tko da samo jako napred :)

Povezava do prispevka

Eno vprašanje. Kio servisiram na 30k km, takšen je tudi predviden servisni cikel, da ostane v garanciji. Na zadnjem servisu mi je rekel, da je Kia spremenila priporočila in naj ga servisiram na 15k km. Letno delam cca 50k km, avto bo šel iz garancije čez 30k km.

Ga začnem kaj prej servisirat? Vi svoje avtomobile servisirate kaj prej ali kot je predvideno?

Povezava do prispevka
obstek reče pred 1 uro:

Eno vprašanje. Kio servisiram na 30k km, takšen je tudi predviden servisni cikel, da ostane v garanciji. Na zadnjem servisu mi je rekel, da je Kia spremenila priporočila in naj ga servisiram na 15k km. Letno delam cca 50k km, avto bo šel iz garancije čez 30k km.

Ga začnem kaj prej servisirat? Vi svoje avtomobile servisirate kaj prej ali kot je predvideno?

jest jih delam veliko manj na leto :D 

 

Imam pa nastavljen interval 1 leto ali 20.000 km ... Kar pride prej...

 

30.000 mi je vseeno malo veliko (čeprav kaki nemci ko majo AC skos pomoje ni pene)

Povezava do prispevka
obstek reče pred 1 uro:

Eno vprašanje. Kio servisiram na 30k km, takšen je tudi predviden servisni cikel, da ostane v garanciji. Na zadnjem servisu mi je rekel, da je Kia spremenila priporočila in naj ga servisiram na 15k km. Letno delam cca 50k km, avto bo šel iz garancije čez 30k km.

Ga začnem kaj prej servisirat? Vi svoje avtomobile servisirate kaj prej ali kot je predvideno?

če imaš namen avto imeti dlje kot je garancija, prodaj čimprej. delaj servise na 10k. folk je neumen, v knjižici ponavadi piše na MAX 30k. in seveda prodajalci to izkoristijo da je folk vesel.

AMPAK 99% ljudi ne pade v to kategorijo! MOGOČE padeš v to kategorijo če delaš na dan 500km avtoceste, vžiganje mrzlega avta večkrat na dan, kratke vožnje odjebi ti 30k...fak kako pokvarjeni so prodajalci

potem pa se folk čudi kako to da je mašina fuč pri 100k.... ni bolj pomembne stvari kot olje in folku je škoda dati popoldancu 50e še enkrat umes na leto... noro

 

od 1:30 dalje...

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
obstek reče pred 1 uro:

Eno vprašanje. Kio servisiram na 30k km, takšen je tudi predviden servisni cikel, da ostane v garanciji. Na zadnjem servisu mi je rekel, da je Kia spremenila priporočila in naj ga servisiram na 15k km. Letno delam cca 50k km, avto bo šel iz garancije čez 30k km.

Ga začnem kaj prej servisirat? Vi svoje avtomobile servisirate kaj prej ali kot je predvideno?

že tako drek od mašine potem pa še neznosno dolgi intervali :)

 Hyundai and Kia have set aside 2.9 trillion won ($2 billion USD) in Q3 to cover off issues relating to defective Theta GDI engines.

Povezava do prispevka
doz reče pred 1 uro:

že tako drek od mašine potem pa še neznosno dolgi intervali :)

 Hyundai and Kia have set aside 2.9 trillion won ($2 billion USD) in Q3 to cover off issues relating to defective Theta GDI engines.

Ja, mogu bom zmanjšat vsaj na 20k, to je cca vsakih 5 mesecev. Imam pa 1.7 crdi motor. 

Povezava do prispevka
obstek reče pred 15 minutami:

Imam pa dnevno cca 45 km normalne ceste in 130 km avtoceste. 

vsaj to je plus da nimaš veliko hladnih zagonov. in da je tvoj motor eden bolj zanesljivih... Najdi popoldanca in menjaj na 10-15k max... se opravičujem ker sem rekel folk je neumen, nisem resnično tako, mislil,  prasci so prodajalci in servis, ki ne delujejo v dobro potrošnika. v tvoje dobro je da iz mašine dobiš max. menjaj olje in filter, ter seveda ostale malenkosti. Kar je dobro za potrošnika in kar je dobro za servis/proizvajalca, sta dve popolnoma različni stvari. 

uredilo bitje doz
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
bainit reče pred 2 urama:

povej pri 300k, ne pa 100.

Lahko, imel sem  2009 SW (ED pre-facelift model) isto 1.6 CRDi z 275k kilometri... mašina laufala ko singerca, edino pleh jo je začel zapuščat. Pač prvi lastnik je ni tako pazil in je bila cela obuškana in posledično rjava. Mehansko odlična, vse kar je bilo električno je delalo... nevem no, smo mel doma z Cliotom več problemov kot z Kio. Je mašina zaribala na 125k kilometrih...

 

Če mi je še fotr mišljenje spremenil in šel iz Toyote na Kio Ceed 2012 (JD)

uredilo bitje viAgra
Povezava do prispevka

Corolla hatch 2005/6, dizlca sam se ne spomnim za motor... je imela tudi čez 250k, edino na koncu je neki elektronka začela nagajat pa mašina cukat... je okol 600€ na koncu vanj vložil da ne bi bila kot novoletna smrekica pa mu ni ratalo...

uredilo bitje viAgra
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...