Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Adr reče pred 20 urami:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18666818&display=Alfa Romeo Giulia

 

Prva Giulia facelift prišla na avtonet, moram priznat da se mi cena niti ne zdi previsoka, sem mislil da bodo še dražje...je pa res da bi za ta denar dosti raje kupil rabljeno QV

 

mah, ne vem če želiš met v6 mašino od ferrarija za daily driver avto. Oz. če maš dost keša za to vzdrževat.


2.0 turbo benzina se čipne na 330 pa maš dost. 
 

Povezava do prispevka
doz reče pred 5 urami:

ne mine dan da se ne bi spomnil na tega hudiča :)

pogrešam intake sound  tko kot na 10:55... fak kva je to vleklo zrak notri ej, epsko... škoda ker se supercharger ni bolj slišal

 

 

Super raketa, gledam pa časa zelenega pekla pa sem le misli da bo kakšno sekundo hitrejši ta stroj na stezi. Mogoče veš kje mu zmanjka teh par sekund na papirju so specifikacije vrhunske.

Primerjava z ne tako ekstremnimi serijskimi hot hachi

 

8:28 Ford Fiesta ST ( cca 1200kg 200ps)

8:33 Hyundai I20N ( cca 1200kg 204ps)

8:40 Opel Corsa OPC (cca 1200kg 207ps)

8.44 Toyota Yaris GRMN (cca 1100kg 212ps)

 

vir:https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times

 
   

 

Povezava do prispevka

ni hitrost vse kar šteje, pomemen je tudi občutek, grmn je zelo spominjal na 20+ let stare hatche, in to je bil njegov čar, tako mehansko se je zdelo vse skupaj

nobenega el.sranja, nobenih načinov vožnje ali nekih nastavitev trdote amortizerjev, zato je bil pa tudi dokaj slab daily, trd in glasen...

nažalost so pa inženirji naredili 2 neumnosti, saj sem o tem že pisal, prva je bila katastrofalne gume (bridgestone potenza r050a) sranje od gume popolnoma neprimerne za tak avto

ter mnogo premalo camberja spredaj, samo -0.3, ko sem na avto dal camber -2.7spredaj  ter neke bolj spodobne gume (goodyear asymetric 5) je bila razlika

odtrgana, za hyudaja i20n lahko z lahkoto povem da ga yaris poseka gladko, sva se z znancem večkrat vozila po rakitna-cerknica, še posebno v bremzah in v oprijemu zadaj

sicer je i20n čudovita stvarca, sem ga skoraj kupil...

skratka noro zabavna stvarca :) glede na to koliko dela in denarja so zmetali v tole stvarco tudi meni ni jasno kdo je odobril take nastavitve optike :( hyundai i20n ima -1 spredaj tovarinško, kot tudi naprimer peugeot gti, moje mnenje je da zaradi tega ker je bil avto namenjen kot halo car za znamko GR, in ga je vozilo ogromno novinarjev da so namenoma naredili avto bolj podkrmarjen. kakor sem nekje prebral je vsaka od teh yarisk stala cca 75k za izdelavo, in da potem tako zajebajo z nekimi cheap gumami :(

 

 

The Potenza RE050A is ranked 58th of 74 Summer Max Performance tyres

 

DSC_0092.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Vse skupaj, pismo ali je bilo še več moram pogledati, povprecno porabo sem imel 10l/100km in tankal sem lahko samo 100 oktanca. 98 je minimum, tako da ...in to takrat ko je bil 100 oktanc po faking.2 evra. Bolela me je glava

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Unikatni, sedezi, volanski mehanizem od toyote gt86, dodatni spot weldi, strut bar v motorju, ojacitve šasije pod avtom, unikatni izpuh, unikatna sprednji in zadnji odbijac, kovana bbs platisca, torsen lsd, oul cooler, unikatni za ta avto, unikat sprednje.zavore, motor od lotus elise, ohisje kompresorja drugacno od lotusovega zaradi prostora, kompaktna enota z vgrajenim sistemom vodnega intercoolerja v samo enoto. Cca 15k.je.samo kompresor. Doloceni deli so od high end avtov, naprimer 200cell.katalizator je lecusa lfa, cca 7k je samo katalozator... in dodaš majhno naklado 600komadov in dobiš noro.ceno avta. Ne pricakujem da bos to razumel. Naprimer za 2 avta v sloveniji sem dobil 2 knjigi prevedeni v slovenscino specificna za grmn ne za navadno yarisko. Si predtavljas koliko take.stvari stanejo?   Sedeže je naredilo podjetje ki jih dela za lexus lfa, 800 kom po narocilu. Cena enega 6k, ne pozabi porem na homologacijo takega avta, in razvoj, govoril sem z mozakarjem, ki je bil v razvoju in se je 5 inzenirjev dajalo vec kot 1 leto s tem avtom... kdo jih placa? 

 

Valda da noben ne bi dal 75k za tak avto. 

 

Kot.sem napisal ni bil namen tega avta da toyota zasluži Ampak da pokaže kaj zna, in da predstavi Gazoo Racing evropi....

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče pred 35 minutami:

Vse skupaj, pismo ali je bilo še več moram pogledati, povprecno porabo sem imel 10l/100km in tankal sem lahko samo 100 oktanca. 98 je minimum, tako da ...in to takrat ko je bil 100 oktanc po faking.2 evra. Bolela me je glava

ah dobro, pol se pa nisi nič vozil, nisi mogu met nekega hudega stroška :D

A si mel pol še drug avto za vsakdanje zadeve, al si ga imel tko malo časa?

Povezava do prispevka

Ja kako da ne 😃 bil je moj daily naredil sem 30k v letu in pol strošek goriva cca 5300e. Mah ne moreš met takega avta, za katerega gre dosti denarja, potem pa nabira prah v garaži, to je za vozit haha, pa še kar dosti sem tako zmetal vanj, keramika jurja, muzka 1200...  res to je bil avto, kterega sem.imel namen imeti 20let.. ampak ko sem.videl potencijalne stroške sem se usral.

received_3856721844373736.jpeg

Screenshot_20230825_130228_Gallery.jpg

Screenshot_20230825_130143_Gallery.jpg

Screenshot_20230825_130117_Gallery.jpg

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Aja ok, samo leto pa pol, makes sense :) 

 

Jaz takega avta ne bi mogu imet niti eno leto, bi šel prej v bankrot :lol:

 

Mi je pa zanimivo gledat v raznih skupinah na fbju in drugje, vsi kupujejo Golfe GTI, Octavie RS, kateri so avti za jih furat, ampak večina dela pod 10k km letno z njimi. To mi ni jasno, daš 40k + za avto, pol pa ga nič ne voziš. škoda denarja pol

Povezava do prispevka

Glej vsakemu svoje ampak jaz ne bi nikoli v sanjah dal 75k za nek jeben hot hatch c segmenta (al je celo b, no sej nima veze), ki je obenem še grd kot smrtni greh. Verjamem da se vozi dobro in da je precej zanesljiv in ne vem kaj še vse.

 

Ampak vseeno, za ta dnar komot dobiš M2/M3/Giulia QV. Se pravi proper športne limuzine/kupeje, ne pa neko C segment toyoto, daj pubeci ne ga srat res no :D

 

Kaj ma to pod havbo, trivaljnik? :rofl:

 

 

Povezava do prispevka

Aaa ok, that's more like it :)

Če si ga dobil za 24k in tako malo prevoženih pa se mi zdi kr dobra cena

Narobe sem razumel, sem mislu da si ti dal 75k za ta avto, kar se mi je, oprosti, zdelo kr insane

 

No ne vem kak motor ma tale starejši model, vem da ma nova grmn not nek trivaljnik, ki je baje dober, ampak glej jebiga, še vedno je trivaljnik in še vedno gre za avto c segmenta...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...