Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Gapi182 reče pred 7 minutami:

Je super igra ampak ta recency bias mi je čuden. Dishonored je svetlobna leta pred katerokoli Tango igro. Tako unikatna da po tolikih letih še vedno ni niti 1 špila ki bi mu bil podoben. Pa seveda timeless kar se tiče stila grafike. Res škoda. Je pa res da je deathloop bil samo OK in Redfall katastrofa.

Ampak saj Dishonored je samo malo bolj omejen spin Deus Exa z magic powerji namesto techa. Ni zdaj, da je neki čudežnega, kar je padlo z neba :D 

Povezava do prispevka
Tijuana reče pred 3 urami:

Brez besed. Hi-Fi Rush, ki je bil hvaljen od kritikov in fanov. Eden redkih odličnih špilov od njih. Važn, da pustijo Bethesdo, da še naprej izdaja povprečne igre.

oh mein gott, was about ze Japaneze studios support fur Xboxen

 

/s

 

tole se je že neki cajta šušljalo in ni še konec.

 

aja pa Matt Booty je dva od treh studiev narobe poimenoval v mailu, ki so ga dobili vsi zaposlenci v MGS

uredilo bitje DrMiha
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Cist makes sense biznis odlocitve na zalost.
Noben od teh treh studijev ni izdal enega konkretnega hita, pa pustimo corpo flope ala Redfall ob strani.

Arcane Austin - Prey, igra je domala bombala kljub temu da je bla kriticno dobro sprejeta

Tango - ze v istem leto po ustanovitvi so bli v financnih tezavah in jih je prevzem resil
Evil Within ni dosegla pricakovanj, se manj dvojka. Ghostwire, please, kdo je to sploh igral. HiFi Rush, vsi jo praisajo, a kupil jo zgleda ni noben (oz so vsi igrali na game passu).

 

Pac dost dobrih, ampak nisnih iger, ki se ne prodajajo zadosti, da bi bil njihov razvoj upravicen. Corpo je shit, ampak je cist jasno vidna logika zakaj so pullal the plug.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
seattle reče pred 35 minutami:

Cist makes sense biznis odlocitve na zalost.
Noben od teh treh studijev ni izdal enega konkretnega hita, pa pustimo corpo flope ala Redfall ob strani.

Arcane Austin - Prey, igra je domala bombala kljub temu da je bla kriticno dobro sprejeta

Tango - ze v istem leto po ustanovitvi so bli v financnih tezavah in jih je prevzem resil
Evil Within ni dosegla pricakovanj, se manj dvojka. Ghostwire, please, kdo je to sploh igral. HiFi Rush, vsi jo praisajo, a kupil jo zgleda ni noben (oz so vsi igrali na game passu).

 

Pac dost dobrih, ampak nisnih iger, ki se ne prodajajo zadosti, da bi bil njihov razvoj upravicen. Corpo je shit, ampak je cist jasno vidna logika zakaj so pullal the plug.

Hi-Fi Rush smo dobili za GamePass številke, da je igralo 3m igralcev. Meni se ne zdi neka vav številka ter tudi bile govorice, da se je prodajalo pod pričakovanji. Tudi multiplatform relis očitno brez sadov. Na žalost res v biznis smislu sam strošek brez nekega ocitnka za njihov GamePass sistem.

 

Je pa Tango lani tudi izgubil Shinji Mikamija. Še razlog več.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Armando reče pred 4 urami:

Meni osebno je delal Tango izvenžanrske oz. manj priljubljene igre.

 

Od Evil Within,Ghostwire Tokyo Hi-Fi Rush so vse japonsko malce čudne, ampak so dosegle vsaj spodoben uspeh.

Nekdo, ki reče, da je Evil Within japonsko čuden, ni igra nikoli ni videl niti od blizu.

Povezava do prispevka
Tijuana reče pred 8 urami:

Hi-Fi Rush smo dobili za GamePass številke, da je igralo 3m igralcev. Meni se ne zdi neka vav številka ter tudi bile govorice, da se je prodajalo pod pričakovanji. Tudi multiplatform relis očitno brez sadov. Na žalost res v biznis smislu sam strošek brez nekega ocitnka za njihov GamePass sistem.

 

Je pa Tango lani tudi izgubil Shinji Mikamija. Še razlog več.

dejansko je zdej situacija taka, da vsak manjši / srednje velik studio v MSjevi lasti (ali pa koga drugega, jasno) trepeta ali bo njihov izdelek uspešen ali ne in bodo dobili lepo napotitev na sončno upravo...

pa ko smo že pri MGS špilih, baje da je Perfect Dark v takem development hellu da resno gruntajo,da bi scrapali vse skupaj

 

aja pa LEAVE PHIL ALONE,  HE IS THE GOOD GUY

 

uredilo bitje DrMiha
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
Galko reče pred 27 minutami:

oh wow, kako hype and excite objava :D:D 

 

fak ej Microsoft, kako si lahko privoščijo tak nor marketinški hype, res brutalija

So verjetno odpustili tudi marketinsko ekipo :D

 

Jaz sem totalno pozabil, da tole pride ven čez malo več kot teden dni. Na koncu bo pa presenečeni kak ni prodaj pa zapirali studio dol :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

kako razumevajoča predsednica grupe...

očitno so MGS sedaj ujetnik internega boja med vodstvom MSja ter delničarji (ki hočejo vidt rezultate 70 milijard zmetanih v Acti-Bliz in Betežo) in vrhom Xbox divizije (good guy Phil & co)

 

 

Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 4 urami:

kako razumevajoča predsednica grupe...

očitno so MGS sedaj ujetnik internega boja med vodstvom MSja ter delničarji (ki hočejo vidt rezultate 70 milijard zmetanih v Acti-Bliz in Betežo) in vrhom Xbox divizije (good guy Phil & co)

Tak logično ja, da če je uprava Microsofta/investitorji odobrila 70 miljardni nakup Activison Blizzarda, da zahteva od Xboxa rezultate sedaj. Tako, da sedaj pomoje bo kot marsikdo drug v zadnjih letih tudi Xbox šel samo v tavelike IP-je ter kar se prodaja ostali pa za odstrel ter pozabo, ker so strošek in ne delajo plusa.

 

Predrag šport je ratal razvoj iger in sedaj bojo veliki samo še na big bangerje prisegali. Square je tudi glih pred  kratkim povedal, da so porabili 140 miljonov dolarjev za skenslane špile in druge stvari.

Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 5 urami:

kako razumevajoča predsednica grupe...

očitno so MGS sedaj ujetnik internega boja med vodstvom MSja ter delničarji (ki hočejo vidt rezultate 70 milijard zmetanih v Acti-Bliz in Betežo) in vrhom Xbox divizije (good guy Phil & co)

 

 

 

kaksen odgovor te to je, pizda?

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Debili smo dali veliko prevec denarja za ActiBlizz in zdej bomo odrezali vse kar je imelo še tako malo kvalitete ker smo retardirani. Nismo v biznusu delanja iger, temveč v biznisu delanja denarja, rip bozos, enjoy CoD.

uredilo bitje Buzzkill
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Nadaljevanje tega intervjuja je se vecja krcevina. Picka se dobsedno veckrat vrne na to lignjavo mantro o industriji in kako so komitani da long term preziviji. Pizda grow a pair pa povej da ogovarjas delnicarjem in ne igricajrem.

 

Delanje iger zreducira na art form in da imas trende. omfg.

uredilo bitje raveer
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
×
×
  • Ustvari novo...