Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Meni se ni splačalo LR vzet, saj redko delam večje relacije, poleg tega ima LFP baterija nekaj prednosti, razen pozimi je malce bolj občutljiva na mraz.

RWD mi ni problem, saj je to tretji RWD avto in nikoli nisem imel težav z njimi na snegu, v dežju itd.

Mi je pa blo mal hudo zaradi pospeškov, ampak po testiranju obeh sem opazil, da sploh ni takšne razlike.

Na papirju je konkretna razlika v kW in 0-100, v praksi pa je razlika najbolj občutna od 0-30/40 km/h, ko gre za pospeševanje od 50 naprej je pa manj opazno.

Itak potem vidiš da ob vsakodnevni vožnji je tudi RWD vrh glave.

 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 15 urami:

Za morčija mislim da je manjši problem, ker poleti je večji doseg, topla baterija, tudi zunaj je toplo, lahko se sprehodiš za 15min. Zdej pozimi pa noben noče stat zunaj na mrazu, tudi polni počasneje načeloma, poraba je večja itd.

lansko ali predlansko leto so se stepli na eni taki polnilnici recimo...

Povezava do prispevka
wicked reče pred 16 urami:

Rwd v snegu ni enako kot fwd. Dlje prideš z fwd kot pa z rwd. 

EVji imajo itak 50/50 distribucijo teže, tko da je dokaj vseeno al je fwd al rwd.

Pennywis3 reče pred 3 urami:

Meni se ni splačalo LR vzet, saj redko delam večje relacije, poleg tega ima LFP baterija nekaj prednosti, razen pozimi je malce bolj občutljiva na mraz.

RWD mi ni problem, saj je to tretji RWD avto in nikoli nisem imel težav z njimi na snegu, v dežju itd.

Mi je pa blo mal hudo zaradi pospeškov, ampak po testiranju obeh sem opazil, da sploh ni takšne razlike.

Na papirju je konkretna razlika v kW in 0-100, v praksi pa je razlika najbolj občutna od 0-30/40 km/h, ko gre za pospeševanje od 50 naprej je pa manj opazno.

Itak potem vidiš da ob vsakodnevni vožnji je tudi RWD vrh glave.

 

Meni se iskreno dokaj jebe za pospeške. Fajn je da ima moč, ampak to ima vsak EV dovolj. Gre se mi za komoditeto in izgubo cajta. Če morem vsakič še pol ure zgubit po poti za filat je to pain in the ass. Sploh, če je pol polnilnica še zasedena, pa pol še zamudiš zaradi tega.

bainit reče pred 1 uro:

lansko ali predlansko leto so se stepli na eni taki polnilnici recimo...

Vedno več bo tega imo, ker je vsako leto ful več prodanih EVjev, polnilnica pa mogoče ena nova

Povezava do prispevka
wicked reče pred 5 minutami:

Bmwji majo tudi 50:50 pa jih hitro zjebe sneg/blato.

Interesting, nisem vedel da imajo tako dobro.

Vodokotlič reče pred 1 minuto:

Ne bi se strinjal. Kona je baje kar slaba na snegu.

Hm, bi moral vprašat kolega, ki jo je imel do pred kratkim

Povezava do prispevka
G-Man reče pred 25 minutami:

Torej, EU zahteva za 2025 polnilne postaje na vsake 60km avtoceste, s tem da mora bit skupna moč polnilnic minimalno 300kw, oziroma ena izmed teh mora bit minimalno 150kw.
Polnilne postaje morajo podpirati plačilo s kartico (prek banke), tudi brez app navlak ..

Cena v.appu 1eur na kWh. Cena breZ appa 3eur na kWh. Very useful.

Povezava do prispevka
G-Man reče pred 28 minutami:

Kaksne pa so realne cene trenutno v sloveniji razlicnih polnilnic?

 

Ce EV povprecno porabi 20kW, sem v plusu na vseh kjer je ceneje kot 0.62e na kW, ce primerjam ceno nafte na trenutnem traktorju ki ga vozem.

 

 

 

Od tesle okoli 35c, ionity 60c

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...