Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

image.png.a5a390a25951d3f043d70c2cc3c269f0.png

 

kak je pa to v resnici, se bo pa se pokazalo... pac pri vsaki menjavi gum bom ze pregledal lufte v podvozju... dokler je avto nov pomojem ni panike, pr 150k+ se pa zacne... pa seveda odvisno po kakih cestah se vozis, vecinoma AC ima da gre forever

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 22 minutami:

ce delas prek 300km, se ustavis na superchargerju za 15min, da dofilas kokr fali, pa je reseno. pac ne glede na vse hibe je nizek strosek furanja tok mocn faktor, da enostavno prevlada nad sajbriserji itd, sploh ce delas sluzbene kilometre.  od 15.12 ko do 1.3 imam 800e plusa pri gorivu pri potnih stroskih. nekje 300-350e/mesec. v casu garancijske dobe mi bO ekosklad + potni stroski pokrili prakticno pol avta. vec km ko nazges z EV, bolj splaca se ga met, prej sem tankal 300e nafte na mesec, servisev pa raj ne bom kalkuliral zraven... 

Službeni avti sodruga zgodba, ker se tam dela dosti več kilometrov, kot privat. Če porabiš 500€ na mesec samo za gorivo je no brainer, če pa porabiš do 200€ na mesec pa imo ni ceneje. Jaz sem letos porabil 630€ za gorivo, če ne bi bil zadnja 2 tedna doma bi bilo to verjetno že 750€. Pa še vedno mislim, da realno ne bi prdiobil (denarno) nič s Teslo, ker namesto da bi dal za avto 37k, bi dal pač najmanj 48 (s subvencijo vred).

atomic reče pred 18 minutami:

Kako je s servisi električniih avtomobilov? To nič ne servisisiraš? Men je enkrat en lastnik Tesle S rekel, da je dal za nek servis 1500€, ampak on je to rekel, češ kao pocen, men se je zdel to ful. Kakšni so servisi recimo Tesle 3? 

Kao ne rabiš, ampak pomoje je pametno da servisiraš vseeno, drugače ti bo prej al slej kej šlo, pa ti ne bi rabilo.

PuskA reče pred 6 minutami:

image.png.a5a390a25951d3f043d70c2cc3c269f0.png

 

kak je pa to v resnici, se bo pa se pokazalo... pac pri vsaki menjavi gum bom ze pregledal lufte v podvozju... dokler je avto nov pomojem ni panike, pr 150k+ se pa zacne... pa seveda odvisno po kakih cestah se vozis, vecinoma AC ima da gre forever

AC je glih hiba tesel in kot berem na Redditu precej crkuje in so popravila draga za popizdit, ker je extra kompleksna toplotna črpalka.

Povezava do prispevka
reaper reče pred 19 urami:

Pa niti mi ni namen ga prepričat, mu pa z veseljem navedem dejstva iz 1. roke, da vidi in ostali z njim, da ni čisto tako kot je trdno prepričan. ;)

 

Ja, včasih je bla Tesla ekskluziva, se spomnim, ko sem videl tvojo M3 prvič v živo. Zdaj je pa skoraj že za vsakim vogalom tudi pri nas. :D

 

sem tut js opazu da jih je res ful po Posavju ja :) še mali k v Fontani pice voz si je pr 22ih kupu ganz novo (res da živi pr mami pa fotru pa cele dneve dela sam za to) 

uredilo bitje vlaho
Povezava do prispevka
PuskA reče pred 40 minutami:

ce delas prek 300km, se ustavis na superchargerju za 15min, da dofilas kokr fali, pa je reseno. pac ne glede na vse hibe je nizek strosek furanja tok mocn faktor, da enostavno prevlada nad sajbriserji itd, sploh ce delas sluzbene kilometre.  od 15.12 ko do 1.3 imam 800e plusa pri gorivu pri potnih stroskih. nekje 300-350e/mesec. v casu garancijske dobe mi bO ekosklad + potni stroski pokrili prakticno pol avta. vec km ko nazges z EV, bolj splaca se ga met, prej sem tankal 300e nafte na mesec, servisev pa raj ne bom kalkuliral zraven... 

mene ravno ta range jezi za enkrat še plus seveda preskok v glavi 

 

če lohk js pridem sred poletja v gužvi do Šibenika pa da ne gledam na to al bo klima al se pelem 110 pa bog ne dej prtisnt mal,  potem se je dost lažje to sprocesirat in se odločit za nakup

 

pa tut tist da se ustaviš za 20 min še ni taka sila, sam sred poletja bojo vse polnilnce zasedene garant pol pa ni več 20 min :D 

Povezava do prispevka
Paljo reče pred 19 minutami:

Pa upas, da una pumpa dela al pa ni 20 avstrijcev/svabov pred tabo v vrsti.

sej glih to ane

 

je pa res da sem iz KK pa ma mam dost bližje kot Puska do Šibenika :D ampak vseeno ne bi rad po poti stal, plus lohk padeš v kako gužvo pa še nesreča in obstojiš tam na 35 stopinjah k eno tele brez klime in štroma :D

Povezava do prispevka

Js vem da bo naslednji avto EV. Zdej plačujem cca 200e na mesec za nafto, pa se niti kej dost ne vozim. 

Če bi ta trenutek mogu kupit EV. bi pa vzel 1-2 leti staro teslo, za skoraj polovico cene nove. 
Torej za cca 25k eur.

Če ta avto furam 5 let, bom z prihrankom na nafti naredu skor 10k razlike.

Torej po 5 letih me bo EV stal 15k. 
Če kupim rabljen ICE za 25k, me bo po 5 letih stal 30k*.

 

nobrainer.
 

Povezava do prispevka
vlaho reče pred 2 urama:

sem tut js opazu da jih je res ful po Posavju ja :) še mali k v Fontani pice voz si je pr 22ih kupu ganz novo (res da živi pr mami pa fotru pa cele dneve dela sam za to) 

Ah ja, o čem sem jaz sanjal pri 22ih. :) Druga generacija, druga mentaliteta, nimaš kej. 

Povezava do prispevka
G-Man reče pred 1 uro:

Js vem da bo naslednji avto EV. Zdej plačujem cca 200e na mesec za nafto, pa se niti kej dost ne vozim. 

Če bi ta trenutek mogu kupit EV. bi pa vzel 1-2 leti staro teslo, za skoraj polovico cene nove. 
Torej za cca 25k eur.

Če ta avto furam 5 let, bom z prihrankom na nafti naredu skor 10k razlike.

Torej po 5 letih me bo EV stal 15k. 
Če kupim rabljen ICE za 25k, me bo po 5 letih stal 30k*.

 

nobrainer.
 

 

Kje dobiš teslo 2022 al 2023 letnik za 25K? Jaz sem pred par dnevi gledal in do ble čez 20K letniki 2018-2019...

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 4 minutami:

Kje dobiš teslo 2022 al 2023 letnik za 25K? Jaz sem pred par dnevi gledal in do ble čez 20K letniki 2018-2019...

 


No ja, mogoče sem se za kak evro uštel.  LR 2021 (torej naj bi že imel toplotno črpalko?) pa 100k km. 
Imo tak avto more nardit bp 250k km.

https://www.autoscout24.com/offers/tesla-model-3-long-range-dual-awd-led-kam-acc-electric-grey-b8fc8f20-f2eb-46b0-b2aa-1c827ae42023?sort=price&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=1&position=1&search_id=27xkq84gbjb&source_otp=t40&ap_tier=t40&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown 

Povezava do prispevka
G-Man reče pred 8 minutami:

Torej bi raje dal 30k za rabljen star avto, ki je dosti slabši od trenutnega, za razliko cene samo 6k? 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 35 minutami:

Torej bi raje dal 30k za rabljen star avto, ki je dosti slabši od trenutnega, za razliko cene samo 6k? 

 

Long range je 49k. (pa recimo da odbiješ subvencijo) prideš na 45k.
To je še vedno 15k razlike. Kaj je zate dosti slabš od trenutnega? 
LR imajo iste baterije kot novi, razlika je bolj kot ne samo v sedežih pa zunanjem izgledu. Al?

Povezava do prispevka
G-Man reče pred 6 minutami:

 

Long range je 49k. (pa recimo da odbiješ subvencijo) prideš na 45k.
To je še vedno 15k razlike. Kaj je zate dosti slabš od trenutnega? 
LR imajo iste baterije kot novi, razlika je bolj kot ne samo v sedežih pa zunanjem izgledu. Al?

Pozabljaš na degradacijo baterije :D 

 

Star long range ne bo imel dosti več kot nov standard.

 

Pač objektivno slabši. Slabše se pelje, kvaliteta izdelave je baje slabša, nov ima tudi hlajene sedeže, vzmetenje vem da je na novem precej boljše in zvočna izolacija kabine je tudi precej boljša na novem. Če se ne voziš veliko po AC pol to nima veze, če pa se je pa fajn.

 

Je pa res da na starem mogoče imaš še USS, in faking ročke :D 

Povezava do prispevka

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18938612&display=Volkswagen ID.7

 

Novi VW ID.7 Pro 77 kWh ID BON - aktualne ugodnosti:
• 54.341 €: MPC redna cena
• -3.000 €: VW BON financiranje/zavarovanje
• -2.000 €: dodatni hišni popust
• 49.341 €: akcijska cena z VW BON in dodatnim popustom
• -4.500 €: Eko sklad subvencija
 44.841 €: Strošek kupca za nakup vozila v primeru pridobitve nepovratne finančne spodbude s strani EKO SKLAD-a

 

Povezava do prispevka
wicked reče pred 19 urami:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18938612&display=Volkswagen ID.7

 

Novi VW ID.7 Pro 77 kWh ID BON - aktualne ugodnosti:
• 54.341 €: MPC redna cena
• -3.000 €: VW BON financiranje/zavarovanje
• -2.000 €: dodatni hišni popust
• 49.341 €: akcijska cena z VW BON in dodatnim popustom
• -4.500 €: Eko sklad subvencija
 44.841 €: Strošek kupca za nakup vozila v primeru pridobitve nepovratne finančne spodbude s strani EKO SKLAD-a

 

V tej ceni niso vključene obresti, z obrestmi pride precej več

Povezava do prispevka
Skynetz reče Dne, 22. 3. 2024 at 13:38:

Nazadnje, ko sem jaz gledal so bile par let stare malo cenejše kot zdej nove, se ne splača.

 

To je že tragikomično. Vsi se bojijo kupit EV, da ker ni čez par let vreden nič, hkrati se pa vsi pizdijo, da so rabljeni predragi inse bolj splača novega kupit :nicjasno:

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 3 urami:

Men je ID. Buzz podaljšana 4x4 top :D

Ah, tisti avto je največji EV nonsense. S kombiji se v večini delajo večje razdalje itd, pol pa VW naredi kombi, ki ima doseg nevem, 200km mogoče. Cena pa astronomska. Pass.

MorskaGlista reče pred 1 uro:

 

To je že tragikomično. Vsi se bojijo kupit EV, da ker ni čez par let vreden nič, hkrati se pa vsi pizdijo, da so rabljeni predragi inse bolj splača novega kupit :nicjasno:

Logično je, da rabljen ne more stat 2k manj kot nov, a ni? :D Na avto.net je bilo v enem času tako, da so rabljene tesle bile celo dražje kot nove, morda je še vedno tako.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...