bainit Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 to je pa že zelo stara zadeva, sedaj imaš v appu možnost, da ti jih odpre. Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 Res je star članek En dan 1 Povezava do prispevka
Cardinal Objavljeno 30. december 2022 Share Objavljeno 30. december 2022 (urejano) Vodokotlič z navadnim model 3 zapelje turobmana, težko_je, adrianota in goranna (spredi sedi) po NÜrburingu 31. december 2022 uredilo bitje Cardinal 2 Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 31. december 2022 Avtor Share Objavljeno 31. december 2022 Evo ena moja statistika polnjenja. Cene ignorirajte. 1 Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 1. januar 2023 Share Objavljeno 1. januar 2023 kvaj pa pol lahko gledamo, če cen ne? a gas savingsi so realena številka al je to nek približek/pavšal? Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 2. januar 2023 Share Objavljeno 2. januar 2023 Tule gor manjka vsaj še podatek prevoženih km... kot da bi vodu statistiko kok si tankal v litrih pa nič drugega TROLOLO Mogoče zato manjka, ker bi se potem dalo kaj izračunat? Recimo da je bla poraba 20kwh/100km potem maš slabih 40.000 km, se sliši kar realno. To bi blo pri trenutni ceni dizla slabe 3000€ če porabiš 5L/100km (realno za enga dizla na relacije). Valda ko je bla cena forever 1,3 je to mal manj (2600) ali pa ko je bla 1,8 je to mal več (3600) ampak ok Point being da je "pršparal" nekje 1-2x od oka. Ne 10x kot so trdili še nedolgo nazaj. Dokler je upfront cost 30% višji pa sami krš avti, bo res težko upravičit. Ajde če maš solarja gor tolk da ne porabiš in se ti potem to na letni ravni pokrije? Sure, sam to je niša, to je 5% populacije SLO pa tudi drugje. Sej bom tud jaz verjetno mel štrom takoj ko bo nekaj viable za dobit... samo večina folka bo pa nasankala. Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 2. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 2. januar 2023 (urejano) TrippinBalls reče Dne, 1. 1. 2023 at 16:13: kvaj pa pol lahko gledamo, če cen ne? a gas savingsi so realena številka al je to nek približek/pavšal? Prevoženih imam 98k km. Povprečna malo pod 18kWh/100km. Na leto delam 35k km do 40k km. Doma nimam možnosti filat. Samo na javnih in v službi. Večinoma vse free. Mogoče sem dal vse skupaj 200eur. Pa če to ne bi šel v Luxemburg bi bilo 50eur. Pa še to zaradi firbca . Tamo notri v appu nimam naštiman cene elektrike. Pa ne vem od kod vleče podatke. 2. januar 2023 uredilo bitje Vodokotlič 1 Povezava do prispevka
TrippinBalls Objavljeno 3. januar 2023 Share Objavljeno 3. januar 2023 (urejano) kako se bo pa realno stanje v ke$hu spremenilo, ko bodo začele firme ukinjat zastonj filanje enkrat ko električni avtomobili ne bodo samo unicorni za early adopterje? 3. januar 2023 uredilo bitje TrippinBalls Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 3. januar 2023 Share Objavljeno 3. januar 2023 (urejano) TrippinBalls reče pred 50 minutami: kako se bo pa realno stanje v ke$hu spremenilo, ko bodo začele firme ukinjat zastonj filanje enkrat ko električni avtomobili ne bodo samo unicorni za early adopterje? Kar je dostopno po netu, so trenutne cene polnjenja ob porabi 18 kWh na 100 km od 0€ pa do 14€ na 100km, odvisno, kje polniš. Hitreje kot je, dražje praviloma je. Komercialna polnjenja (razumno hitre polnilnice) kot vidim začnejo nekje pri 50 centov na kWh, se pravi je strošek elektrike ob porabi 18kWh na 100km 9€. Naj me kdo popravi, če se motim. Po mojem večina ljudi še zmerom gleda narobe na električna vozila in hibride, in sicer kot, da so to vozila, s katerimi ogromno prišparaš na gorivu, kar ne drži. Gre predvsem za dosti bolj udobno in mirno vožnjo ter enostavnost uporabe takega vozila. Z električnim vozilom po mojem mnenju prisparas trenutno samo, če imaš majhno električno prdalo, kot npr. VW eUP za se vozit v sluzbo (blizu doma) in v trgovino, polniš pa večinoma samo doma oz. na neki bližnji javni polnilnici. Prisparaš na servisih, vzdrževanju in na gorivu. Teslo bi pa jaz takoj imel (če bi si jo lahko privoščil) kot drugi avto pri hiši, ne pa kot vozilo za intenzivnejšo uporabo (=službeno vozilo za daljše poti, za na dopust...). Zakaj bi bil ves čas pod stresom, kje bom polnil, koliko km bom naredil in na koncu še čakal na polnilnico ob povprečni ceni 10€\100km mi ni jasno (ker najbrž na dolgih poteh pride v poštev samo Tesla supercharger oz ekvivalent, če ne si lahko vzameš dopust za 700km dolgo pot). 3. januar 2023 uredilo bitje MorskaGlista Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 3. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 3. januar 2023 Ni stresno. Mogoče prvih nekaj mesecev in zima. Potem ko veš za kaj se gre pa ni več panike. Pa še Tesla vrhunsko preračunava koliko boš porabil in koliko boš še imel na cilju. Plus zadnji updati so prineali še bolj podrobne grafe glede porabe. Gledaš live. Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 3. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 3. januar 2023 Najbolje prodajan avtomobil potroši 10% baterije za šest urno gretje pri (-11C) na (21C) Zeblo bi ga šele po 60 urah. 1 Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 6. januar 2023 Share Objavljeno 6. januar 2023 Na evsvet en fanboy govoriči kako lahko tesla preživi par let četudi nič ne prodajo 1 Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 7. januar 2023 Share Objavljeno 7. januar 2023 MorskaGlista reče Dne, 3. 1. 2023 at 8:25: Prisparaš na servisih, vzdrževanju in na gorivu. na servisih niti ne toliko, ker hočejo ponekod menjati hladilno tekočino baterije na xx.000km (in druge zadeve). poleg tega je fajn, da delaš optiko bolj pogosto, da ne kuriš baterije za brezveze. za teslo in gretje je odvisno tudi, kakšen system gretja ima. starejši modeli niso imeli toplotne črpalke, ampak so gnali motorje v načinu z več upora (ne vem pa, kako je bilo z ogrevanjem na mestu). Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 7. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 7. januar 2023 Jaz ne pogrešam toplotne črpalke. Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 7. januar 2023 Share Objavljeno 7. januar 2023 kako se pa pri tebi greje ob mirovanju sploh? ker tist z motorji najbrž ne dela... Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 7. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 7. januar 2023 Saj ima grelce Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 7. januar 2023 Share Objavljeno 7. januar 2023 aja sam res. saj tista heat pumpa tut ni najboljša pri negativnih tempsih, če se ne motim. Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 7. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 7. januar 2023 bainit reče Pravkar: aja sam res. saj tista heat pumpa tut ni najboljša pri negativnih tempsih, če se ne motim. Toplotna dela samo na omejenem območju. Idealno ravno te dni. Pri 0 ne dela več niti blizu tako dobro. Tesla niti nima klasične toplotne črpalke. Ima octavalve. https://www.emobility-engineering.com/tesla-octovalve/ Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 8. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 8. januar 2023 Ne pozabimo mojo slavno fotko, ki se je pojavila po celem spletu. Tri leta nazaj že 5 Povezava do prispevka
Undead Objavljeno 11. januar 2023 Share Objavljeno 11. januar 2023 Vodokotlič reče Dne, 3. 1. 2023 at 15:13: Najbolje prodajan avtomobil potroši 10% baterije za šest urno gretje pri (-11C) na (21C) Zeblo bi ga šele po 60 urah. Kul. Me pa zanima, kako bi tesla zdržala Sibirski mraz, trenutno imajo v sibiriji 30-50 minusa. Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 11. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 11. januar 2023 (urejano) Undead reče pred 21 minutami: Kul. Me pa zanima, kako bi tesla zdržala Sibirski mraz, trenutno imajo v sibiriji 30-50 minusa. To kod da bi vprašal kako se obnese na antartiki ali na marsu. 11. januar 2023 uredilo bitje Vodokotlič Povezava do prispevka
Cardinal Objavljeno 11. januar 2023 Share Objavljeno 11. januar 2023 (urejano) v krutecland je podobno -30. Baje da ok, ni neke panike za tesle. razen pri vratih, ki pa so z preheat odpravili. ps: sam men je nova toyota prius 2023 tak sexy (oblika), bolj kot tesla model 3. Cenovno bolj dostopna. 11. januar 2023 uredilo bitje Cardinal Povezava do prispevka
Pastir_Matic Objavljeno 12. januar 2023 Share Objavljeno 12. januar 2023 Klasik Tesla, vedno manj avta za manj ali se vec kesa. 1 Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 12. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 12. januar 2023 Trenutno samo v ZDA. Ima pa tesla res bolj boge bremze. Ni za pisto. Tudi perfomance ne. Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 13. januar 2023 Share Objavljeno 13. januar 2023 Model 3 performance pod 60k lahko naročite ob teh cenah je to najboljši avto na trgu imo. Long range 53k. kako mislijo prodajat id3 ob cenah tesle… single motor varianta je krepko pod 50k Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 13. januar 2023 Share Objavljeno 13. januar 2023 Zdaj me boste ubili, vendar mislim da realno za potrebe slovenskega trga glede električnih avtomobilov zadostuje Renault Zoe. Ne najdem razloga zakaj bi average slovenec kupoval Teslo. Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 13. januar 2023 Avtor Share Objavljeno 13. januar 2023 Chris reče pred 2 minutama: Zdaj me boste ubili, vendar mislim da realno za potrebe slovenskega trga glede električnih avtomobilov zadostuje Renault Zoe. Ne najdem razloga zakaj bi average slovenec kupoval Teslo. Mogoče ker je tesla 3 rwd samo 5k več. Ponuja pa mnogo več. Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 13. januar 2023 Share Objavljeno 13. januar 2023 Vodokotlič reče pred 28 minutami: Mogoče ker je tesla 3 rwd samo 5k več. Ponuja pa mnogo več. Holy shit pa res, pred leti so bile Zoe po 20k, sedaj pa med 30k in 40k lmao. my bad, ne spremljam prav cen vozil. Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 13. januar 2023 Share Objavljeno 13. januar 2023 Jaz če bi bil še kreditno sposoben bi šel po eko sklad kredit 10 let in po Rwd teslo 3. Še minus subvencija in imaš vrhunski avto za 10 plus let Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Vpiši se za komentiranje
You will be able to leave a comment after signing in
Vpiši se