Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

jlpktnst reče pred 20 minutami:

Wtf je ta poraba. Po bregu dol?

zanc sm se spustu iz rogle z 72%, v zrecah sm mel 75% :D

 

17 je average, v LJ skuri 19% batke, nazaj pa 35%, vozi pa normalno kolk pac promet omogoca.

 

Malo hitrejsa voznja - 21 je blo povprecje 100 na uro LJ - SG. To pomeni 160-180 AC, 120 tuneli pol pa ~30 km regionalke, ko tk ves kaka je :D 40% batke je to, v glavnem tam dobrih 200km normalne voznje AC al pa 300km kombiniranje, kar je za folk z nasih koncev recimo, to odvozis BP. Pol je pa optimalno, da ga doma cez noc nafilas, al pa isces supercharger, ce si na poti

 

ce pa furas po regionalkah, podezelju s povprecjem pod 50kmh, je pa sam odvisno od pospesevanj kolk mas tezko nogo pa visinska razlika ( kar not nardis ko se nazaj peljes), drugac pa ja 10ish kwh/100. Od mislije do veleja skuri 1% baterije, ker prakticno coastas dol cez celo hudo luknjo v guzvi...

 

to je pozimi, poleti pricakujem vsaj 50km vec dosega.

aa.PNG

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 12 urami:

zanc sm se spustu iz rogle z 72%, v zrecah sm mel 75% :D

 

17 je average, v LJ skuri 19% batke, nazaj pa 35%, vozi pa normalno kolk pac promet omogoca.

 

Malo hitrejsa voznja - 21 je blo povprecje 100 na uro LJ - SG. To pomeni 160-180 AC, 120 tuneli pol pa ~30 km regionalke, ko tk ves kaka je :D 40% batke je to, v glavnem tam dobrih 200km normalne voznje AC al pa 300km kombiniranje, kar je za folk z nasih koncev recimo, to odvozis BP. Pol je pa optimalno, da ga doma cez noc nafilas, al pa isces supercharger, ce si na poti

 

ce pa furas po regionalkah, podezelju s povprecjem pod 50kmh, je pa sam odvisno od pospesevanj kolk mas tezko nogo pa visinska razlika ( kar not nardis ko se nazaj peljes), drugac pa ja 10ish kwh/100. Od mislije do veleja skuri 1% baterije, ker prakticno coastas dol cez celo hudo luknjo v guzvi...

 

to je pozimi, poleti pricakujem vsaj 50km vec dosega.

aa.PNG

Samo 200km AC? To je precej lol, če je res.

Povezava do prispevka

pricakoval sm vecji range anxienty, samo dokler delamo dnevno manj kot 300km pa nafilam cez noc, me ne zvija kaj glede ranga. Nizja tarifa domacega stroma je ~tretjina cene nafte trenutno takda % gor al dol je lih fakin vseeno :D 

 

Batke je 60kwh, na AC pri 160 prazni nekje 25kwh/100 tkda teoreticno je to dobrih 200km. V praksi je pa guzva na cesti, tovornjaki, kemperji na levih pasih, dela na cesti, tuneli, omejitve... in ko se prilagodis prometu, bos srecen ce bo povprecje poti 110kmh. Je pa res da je se faktor pospesevanj, ce pac na polno tiscis vsakic, je bistveno vecja poraba, ko pa pri bolj konstantnih hitrostih...  

Povezava do prispevka
doz reče pred 2 urama:

Kapo dol če voziš vsaj po omejitvah po AC, večina EVjev se vozi 100kmh 🤣🤣 prej so sranje delali šleparji, sedaj pa se 5kmh razlike prehitevajo EVji, ki samo gledajo tiste kurčeve procente 🤣 

 

To pa ni res. Vsak dan se fural po avtocesti in naredim 150km. Sploh se ne spomnim tega.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 8 urami:

Ni če je 160-180km/h pa AC. Celo top shit rezultat.

Aja ok, spregledal.

PuskA reče pred 7 urami:

pricakoval sm vecji range anxienty, samo dokler delamo dnevno manj kot 300km pa nafilam cez noc, me ne zvija kaj glede ranga. Nizja tarifa domacega stroma je ~tretjina cene nafte trenutno takda % gor al dol je lih fakin vseeno :D 

 

Batke je 60kwh, na AC pri 160 prazni nekje 25kwh/100 tkda teoreticno je to dobrih 200km. V praksi je pa guzva na cesti, tovornjaki, kemperji na levih pasih, dela na cesti, tuneli, omejitve... in ko se prilagodis prometu, bos srecen ce bo povprecje poti 110kmh. Je pa res da je se faktor pospesevanj, ce pac na polno tiscis vsakic, je bistveno vecja poraba, ko pa pri bolj konstantnih hitrostih...  

Dej bodi car, pa naredi en test zame. Pejdi iz LJ do KP pa nazaj pa vozi 130 kolkor se pač da glede na promet. Ta kolega ki je tudi kupil 3 SR zdej pred 1 mesecem je šel, ampak vozil 100, 110 itd. to mi nič ne pomaga :D 

 

Vodokotlič reče pred 6 urami:

 

To pa ni res. Vsak dan se fural po avtocesti in naredim 150km. Sploh se ne spomnim tega.

Se jaz spomnim, skoraj vsak dan ko sem šel v LJ in nazaj sem srečal vsaj eno teslo in ponavadi vozijo res počasi, tko max 110 na desnem pasu. Smešno videt ko vse tesle prehitiš s 13 let staro kanto.

Vodokotlič reče pred 2 urama:

 

A to je Mclaren? :D

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 3 urami:

Ja problem je, ker pridejo do kamjona in se pol prehitevajo lepo počasi. But why. Kupiš avto za 50k, pol pa voziš 110. I don't even..

 

Ne vem. Jaz sem skoz vozil med 110-120km/h. Neglede na avto. Pač tko mi ustreza. Pol ko pa grem prehitevat pa ga stisnem. Pač tko meni ustreza.

Povezava do prispevka

Vodokotlič ne nas farbat, da si vedno vozil po AC 110 km/h :D Takim jaz piksne od pira čez šipo mečem! Ovirate promet.

 

"Tudi Slovenski policisti pozorni na počasne voznike Pri nadzoru in kontroli prometa počasno vožnjo ugotavlja tudi slovenska policija. V letu 2019 so policisti ugotovili 355 takšnih kršitev, za katero znaša globa 120 evrov. Na policiji so na so nam pojasnili, da voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo."

 
uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 10 minutami:

Vodokotlič ne nas farbat, da si vedno vozil po AC 110 km/h :D Takim jaz piksne od pira čez šipo mečem! Ovirate promet.

 

"Tudi Slovenski policisti pozorni na počasne voznike Pri nadzoru in kontroli prometa počasno vožnjo ugotavlja tudi slovenska policija. V letu 2019 so policisti ugotovili 355 takšnih kršitev, za katero znaša globa 120 evrov. Na policiji so na so nam pojasnili, da voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo."

 

 

Na avtocesti nobenega ne oviraš pri 110 na desnem pasu.

Povezava do prispevka

Alo... čez 15% pod omejitvijo voziš. Itak oviraš. Vem pa, da itak ne boš priznal in bo za vse izgovor :D Pozabi...

 

Zdaj, če mogoče ti res pospešiš na 160, ko greš prehitevat kamione ipd (ker drugega s to brzino itak nimaš koga, še kamion redko) potem ajde ok. Ampak večina jih pač žal ne.

 

Zjebete mi tempomat :)

uredilo bitje Aktivist Vanč
Povezava do prispevka

Sam se strinjam samo s tem, da je pravilno edino, da se vsi furamo z enako hitrostjo z lepo varnostno razdaljo. Edino tako je najbolj tekoč promet.

Tudi ko grem z bencinarjem twingotom ne grem 130km/h. Grem manj. Ker se pozna pri porabi.

Za sebe lahko ponosno povem, da spremljam zelo dobro promet okoli sebe. Še posebej za menoj. Ali pa se pravočasno odmaknem, če sem na levem pasu. Ali pa spizdim naprej, ker je instantno in zabavno. Odvisno kakšna je glasbo na spotify.;)  Je pa res, da je to težko delati s podhranjenim twingotom. Potem ti preostane samo pravočasni umik.  130km/h ali več po Sloveniji mi pa je brez veze. Ne da se mi non stop bremzat.

Tko, da mene ne enačit z ostalimi.

 

Ampak to je za v drugo temo.

 

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 10 urami:

130km/h ali več po Sloveniji mi pa je brez veze. Ne da se mi non stop bremzat.

 

Vodokotlič reče pred 10 urami:

Za sebe lahko ponosno povem, da spremljam zelo dobro promet okoli sebe.


tale 1+1 se mi nekak ne sesteje ;)

 

 

pa ne bodimo na prvo zogo prevec diskriminatorni do hitrosti

vse so kul dokler ne oviramo voznikov okoli sebe in omogocamo tekoc promet za vse nas oz. dokler je varnostna razdalja tako pred kot za nami

Povezava do prispevka

Pa ni računal vseh kavic, malc, šopingih.... ki jih je preždel ob polnilnicah med tem, ko je čakal na prosto ali pa polnil svoj avto. To je konkretno število ur čakanja na tak ali drugačen način (čakanje ali samo ponjenje).

 

Jaz sem 2 leti iskal same pluse električnega avta, ker sem si ga želel v prihodnje, ko bom menjaval (letos jeseni najverjetneje). Zadnje pol leta pa sem nabral tolko minusov, ker ga vozi en kolega (kot drugi avto sicer) in neki znanci... Ko poslušam te zgodbe, me kar stiska in si predstavljam kak bi sam popizdeval.

 

Letim psihično in fizično zjeban s sestankov domov in si mislim bom v Trojanah spil kafe in kupil krofe pa napolnil avto, da hitro pridem do doma... pa pridem in polnilnici zasedeni. Kupim krofe, spijem kavo, skadim čik in končno pridem na vrsto. Dam polnit in spet čakam, da končno lahko grem faking naprej proti domu. Dan mi je popolnoma uničen 100%. Al pa zadnjč kolega na poti domov iz izleta v Italiji... vse po planu in greta z babo polnit v Ravbarkomandi (se mi zdi... al pač nekje med primorsko in Ljubljano). Imata še za 30km in polnilnica ne dela. Eno uro sta klicarila in rihtala, da so nekako resetirali polnilnico na daljavo in je pričela delati, če ne bi mogla klicati avtovleko.

 

Res sem imel že 90% namen kupit EV vozilo, ampak sam vem, da imam čist premalo živcev, da bi se mi ljubilo ubadati s tem. Enostavno bi popenil in potem ne bi niti varno nadaljeval vožnje, ker bi dirajl, da bi nadoknadil zamujeni čas. Vedno pač ne moreš splanirati vsega. V take situacije pridejo vsi, ki jih poznam vsake toliko... Tako sem odmislil EV še zaenkrat dokler se mreže polnilnic ne povečajo in avti pridobijo še kaj ranga. Bom pa zdaj skoraj 100% kupil hibrida.

Povezava do prispevka
gerozaver reče pred 1 uro:

Kolk je cena passata in tesle3?

 nov passat v drvarnica edition je 40k, model 3 je pa tud 40k ish

 

saj sem lih passata menjal za model 3, racunica je tk da za pasata sem mogu zravn placvat da se na siht vozim, na tesli mi pa siht placuje leasing.

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 20 urami:

spomlad, ko grem na morcija

Sej glede na temperature je že zdej spomlad :D

Vodokotlič reče pred 19 urami:

 

Ne vem. Jaz sem skoz vozil med 110-120km/h. Neglede na avto. Pač tko mi ustreza. Pol ko pa grem prehitevat pa ga stisnem. Pač tko meni ustreza.

But why. Pa vsak dan se voziš, jaz bi popizdil 110 vozit. To je vsak dan še 20min več. Vsaj.

Aktivist Vanč reče pred 1 uro:

Pa ni računal vseh kavic, malc, šopingih.... ki jih je preždel ob polnilnicah med tem, ko je čakal na prosto ali pa polnil svoj avto. To je konkretno število ur čakanja na tak ali drugačen način (čakanje ali samo ponjenje).

 

Jaz sem 2 leti iskal same pluse električnega avta, ker sem si ga želel v prihodnje, ko bom menjaval (letos jeseni najverjetneje). Zadnje pol leta pa sem nabral tolko minusov, ker ga vozi en kolega (kot drugi avto sicer) in neki znanci... Ko poslušam te zgodbe, me kar stiska in si predstavljam kak bi sam popizdeval.

 

Letim psihično in fizično zjeban s sestankov domov in si mislim bom v Trojanah spil kafe in kupil krofe pa napolnil avto, da hitro pridem do doma... pa pridem in polnilnici zasedeni. Kupim krofe, spijem kavo, skadim čik in končno pridem na vrsto. Dam polnit in spet čakam, da končno lahko grem faking naprej proti domu. Dan mi je popolnoma uničen 100%. Al pa zadnjč kolega na poti domov iz izleta v Italiji... vse po planu in greta z babo polnit v Ravbarkomandi (se mi zdi... al pač nekje med primorsko in Ljubljano). Imata še za 30km in polnilnica ne dela. Eno uro sta klicarila in rihtala, da so nekako resetirali polnilnico na daljavo in je pričela delati, če ne bi mogla klicati avtovleko.

 

Res sem imel že 90% namen kupit EV vozilo, ampak sam vem, da imam čist premalo živcev, da bi se mi ljubilo ubadati s tem. Enostavno bi popenil in potem ne bi niti varno nadaljeval vožnje, ker bi dirajl, da bi nadoknadil zamujeni čas. Vedno pač ne moreš splanirati vsega. V take situacije pridejo vsi, ki jih poznam vsake toliko... Tako sem odmislil EV še zaenkrat dokler se mreže polnilnic ne povečajo in avti pridobijo še kaj ranga. Bom pa zdaj skoraj 100% kupil hibrida.

Če polniš doma si v plusu v primerjavi z bencinarjem. Jaz recimo bi mogoče 10x na leto polnil zunaj, mogoče malo več, ostalo pa vse doma. Kaj češ boljšega. PPP = Parkiraš, priklopiš, pozabiš.

PuskA reče pred 33 minutami:

 nov passat v drvarnica edition je 40k, model 3 je pa tud 40k ish

 

saj sem lih passata menjal za model 3, racunica je tk da za pasata sem mogu zravn placvat da se na siht vozim, na tesli mi pa siht placuje leasing.

Lahko bi rekli da je primerljiva verzija model 3 kr 50k in ne 40.

Povezava do prispevka
PuskA reče pred 1 uro:

 nov passat v drvarnica edition je 40k, model 3 je pa tud 40k ish

 

saj sem lih passata menjal za model 3, racunica je tk da za pasata sem mogu zravn placvat da se na siht vozim, na tesli mi pa siht placuje leasing.

Velikost passata in tm3 vsekakor ni primerljiva.

 

Za šankom smo čez prst računali, da rabiš nardit 200k km, da pokriješ razliko v ceni (s tem, da filaš doma).

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...