Skoči na vsebino

[multi] Monster Hunter franšiza


Priporočeni prispevki

Sej zato pa so skilli, da umirijo žretje stamine. Kar me je presenetilo pri loku, ko se Teostra razkuri in zakuri, puscice delajo lepo 0 dmg, ker zgorijo :D razen ce streljas direkt v glavo

 

Mi je vsec Bow drugace, sili v drugacen gameplay, drugacne loadoute, primerne za vsakega monsterja posebej, kar mi je zelo kul. Hotel sem tocno to, nekaj cisto drugacnega, in to sem tudi dobil.

Povezava do prispevka

Velkhana... Že tako mi je ta fight najbolj beden v igri pol se pa še odloči da bo 99% časa enraged, flashpod ni reakcije niti v prvo in nasploh se je obnašal totalno podivjano in neobičajno za že tako zafukan fight. Pol grem pa še en investigation z Ebony Odogaron, Azure Rathalos in Brachydios in isto čist podivjani kot da bi špil nekaj zabugal lol :D Skor je letel joypad v TV...

Povezava do prispevka

Jaz res nimam v spominu da bi kdaj doživel tako podivjane beštije ko včeraj na koncu igralne seanse. Pa taiste monstre razen Velkhane (čeprov tud njen assigment fight ni bil nič posebnega, sam ta je men se zdi po dizajnu lažji) sem prej že pretepal ko mačke lol. Prav tako opažam da včasih iz določene območja zgine vsa municija za clutch claw in pol moraš laufat v naslednjo sobo ker brez tega so težji fighti like 10x težji sploh za GS.

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Velkhana... Že tako mi je ta fight najbolj beden v igri pol se pa še odloči da bo 99% časa enraged, flashpod ni reakcije niti v prvo in nasploh se je obnašal totalno podivjano in neobičajno za že tako zafukan fight. Pol grem pa še en investigation z Ebony Odogaron, Azure Rathalos in Brachydios in isto čist podivjani kot da bi špil nekaj zabugal lol :D Skor je letel joypad v TV...

 

Ban, to se pa ne tolerira, da se kar čez Velkhano udriha :D 

 

Vučko3 reče pred 1 uro:

Ne bodi nor. Velkhana je meni najboljsi fajt od Iceborna do Sunbreaka :D

 

A je kdo delal tisti event quest kjer te napadajo 4 svinje + peta vecja svinja? No vceraj sem eno uro to delal. Ni šlo :D

 

Legendarni Mosswinin and Dinin' ... se ga spomnem... to je bil HR event quest, ki so ga releasali le za eno silvestrovo/novo leto, je bla le en dan. Dobiš GORO denarja. Te pa prašički oneshottajo na HR gear (takrat še ni blo MR zunaj), pa je to edini quest, ki ima 9 faintov :D 

 

Jaz sem zdaj prilezel do assignement quest za Nergija. Delam pa vse optionale, dokler ni vse rdeče ''completed'' ><

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 19 urami:

 

Ban, to se pa ne tolerira, da se kar čez Velkhano udriha :D 

 

 

Legendarni Mosswinin and Dinin' ... se ga spomnem... to je bil HR event quest, ki so ga releasali le za eno silvestrovo/novo leto, je bla le en dan. Dobiš GORO denarja. Te pa prašički oneshottajo na HR gear (takrat še ni blo MR zunaj), pa je to edini quest, ki ima 9 faintov :D 

 

Jaz sem zdaj prilezel do assignement quest za Nergija. Delam pa vse optionale, dokler ni vse rdeče ''completed'' ><

No, prasci te oneshottajo tudi na MR gear + vitality mantle :D šel sem vse sprobat, če sam blizu grejo, mrtev. Onega velikega niti dodgat ne moreš, še LS counter ne dela pri njem :D

Sem pa naredil, 5x kartal

 

Včeraj sem dokončno zaštekal Bow in moram rečt, tole je carsko orožje. Stamina pod kontrolo, dmg je zaenkrat ok. Sem se pravilno odločil.

Povezava do prispevka

Pršu do Blackveil Val Hazaaka. Valjda nimam nobenih efluvial resist dekoracij. Grem vseeno probat. Itak no go ker ti gre life rapidno dol ob vsakem njegovem aoe napadu kar dela dejansko konstantno ta verzija in sem moral it nazaj farmat HR verzijo da sem naredil amulet. Ful je tole drugač igrat kot ob izidu Iceborna ko sem imel vse dekoracije...

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 53 minutami:

Nullberry is your friend :D

 

Ne vem kaj mi bo to pomagalo pri Blackveil verziji ki skos spama aoe v katerem brez 3/3 efluvia resista ne samo da ti dropne max hp ampak fašeš še konkretno več chip dmga? Jaz raje to gor dam in ga pol konstantno tepem in vsake tolk časa pohilam tiste mal chip dmga ki ga vseen fašeš.  Za navadno HR verzijo pa to res ne rabim ker ima samo en aoe napad pa še ta je redek.

Povezava do prispevka

Kushala je 100x boljsa v Rise/Sunbreak.

 

Nasploh vse flying zveri so v Worldu res debilne, ker skozi so v zraku in ce si melee lahko samo odlozis joypad in pocakas da se AI odloci, da gre malo na tla.

 

Velkhana mi je boljsa v World. Rajang/Furious so tezji v World, ampak kot fight so boljsi v Rise, bolj predvidljivi, lepsi za natudirat. Je pa res da so v World prisli kot TU minsterji nekje na koncu MR, tukaj je Rajang recimo le high rank monster.

Nasploh so lepse tunani v Rise (ti so tudi tezji kot v World) vsi returning monsterji: Tobi, Jyuratodus, Pukei, Teostra, Bazli, npr.

Povezava do prispevka

flying zmaji niso tko bad na LR/HR kjer jih lahko flashaš praktično non stop. Master rank so pa adijo pamet. Sem šel Rathalosa pofarmat za chest in mi takoj ni blo nič jasno zakaj za vraga kurba ne pade na tla, potem sem se pa spomnil da so v Iceborne nerfal flash pode v podn. Prasec je bil več ko 50% časa v luftu, investigationa pa 15 minut lol :D V zadnjih 50 sekundah sem ga ujel.

Povezava do prispevka

Jaz sem te dni sprobaval vsa ranged orožja, lok mi nekak najbolj leži. Rotacija je dost simpl, lahko se fokusiram na boss moveset in se učim igre brez tega da perma chasam zmaja in/ali mu stojim pod nogami. 
 

HR monstri so mi fun, fakin epsko je, ko se začnejo fajtat med sabo, noro je animirano, izgleda neverjetno.


Imam pa vprašanje glede decorationov in armor statov. Tiste točke od 1-10 al kolk jih je na stat sheetu, predvidevam da kosi armora definirajo keri skilli so v tistem panelu. A dviguje se jih z decorationi? Also a je pomembno ker deco je v kerem slotu?


 

Kar se pa tice inhunt buffov, atm nucam Nutrients, Demon potion nek, pa Dash, in to je to. Zelo slabo je skomunicirano kolk trajajo, ce jih kaj overwrita itd. Kere naj nucam, kdaj naj jih popnem in ali je se kak nacin za dvig moci characterja razen armor statov, weapon dpsja, buffov in gitgud?

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 22 minutami:

Jaz sem te dni sprobaval vsa ranged orožja, lok mi nekak najbolj leži. Rotacija je dost simpl, lahko se fokusiram na boss moveset in se učim igre brez tega da perma chasam zmaja in/ali mu stojim pod nogami. 
 

HR monstri so mi fun, fakin epsko je, ko se začnejo fajtat med sabo, noro je animirano, izgleda neverjetno.


Imam pa vprašanje glede decorationov in armor statov. Tiste točke od 1-10 al kolk jih je na stat sheetu, predvidevam da kosi armora definirajo keri skilli so v tistem panelu. A dviguje se jih z decorationi? Also a je pomembno ker deco je v kerem slotu?


 

Kar se pa tice inhunt buffov, atm nucam Nutrients, Demon potion nek, pa Dash, in to je to. Zelo slabo je skomunicirano kolk trajajo, ce jih kaj overwrita itd. Kere naj nucam, kdaj naj jih popnem in ali je se kak nacin za dvig moci characterja razen armor statov, weapon dpsja, buffov in gitgud?

 

Glede loka, poglej tutorial, da ti odpre oči, meni je. Še posebej glede kombinacij napadov, da ti ne bo vsak napad stamina drain. Kar se mene tice najbolj ucinkovit je R2 R2 R2 za tem pa O. 3xR2 je boljsi kot pa fully charged R2, po tem pa opališ O ki ne kuri stamine.

Aja pa ko delas Thousand dragons, mej municijo, stone, pods, karkoli.

 

Dekoracije višajo skille ki so na armorju ali pa dodajo skill. Če armor ima weaknes exploit level 2, dodas tenderizer deco in zvisas na level 3. Dekoracije so razlicne, imas 4 levele, in glede na slot, vrzes not kateri pase.

 

Za lok jaz uporabljam Stamina Surge, Constitution in Spread/normal shot. Ful je pomembno, da gledas elemental damage loka. Jaz zdaj furam Kadachi bow, kokr sem gledal, Legiana bo nice za ice attack, water element je tudi odlicen.

 

Bodi pozoren, dolocena orozja imajo greyed out elemental damage, pac ni napisano z zeleno barvo, ampak sivo. Kar pomeni, da rabis dolocen skill, da odklenes (free element/ammo). Jaz se teh izogibam.

 

 

Povezava do prispevka

Glede buffov in loadouta, jaz mam; Mega potions, max potions, shock in pitfall trap, flash podse, nek kurac proti poisonu, demondrugs, tranq bombe, large barrel bombe (ko monster spi, ga poknes), ponavadi si dam tudi trap tool+thunderbugs če je treba še kak shock trap naredit.

 

Obvezno kupi Powercharm in Armorcharm!!! Zviša attack in defense, skoz mej v loadoutu. Pol ko se bos boril proti Beezelgusu bos dobil talon, in boš kupil še enkrat powercharm in armorcharm in craftal powertalon in armortalon. Ti stackajo, vse 4 boš imel v loadoutu.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 uro:

 


Imam pa vprašanje glede decorationov in armor statov. Tiste točke od 1-10 al kolk jih je na stat sheetu, predvidevam da kosi armora definirajo keri skilli so v tistem panelu. A dviguje se jih z decorationi? Also a je pomembno ker deco je v kerem slotu?

 

Stat chart ti kaže skupne state.

 

Armor ko forgaš lepo vidiš, katere statse ti daje. Načeloma Alfa verzija HR armorja ima fixed skille z manj deco sloti, Beta pa ima manj skillov v zameno več deco slotov. To je zato, da ti nudi več možnosti, da si sam naštimaš kaj hočeš oz. si customiziraš po želji. Rule of thumb je nekako tak, da če si revež z decoracijami si včasih vzameš raje alfa gear kot beta.

 

Decoracije so kar simple v bistvu. Vseeno je v kateri slot armorja jih daš. Dodala ti bo točno to, kar piše, npr. Deco (1) Poison resistance ti doda 1 skill poison res k temu, kar že sicer imaš. Največ je v tem primeru 3, ker to je max za poison resistance.

Vseeno je z vidika skilla ali imaš skill od decoracije ali default od armorja. Jaz ko si sestavljam set gledam skupni chart in pol vstavljam po potrebi.

Ne pozabit uporabljat ''save equipment'', ki ti shrani cel build. Zelo dobro za multi monster hunte, ko menjavaš med buildi ''on the fly'' ali pa ko boš delal napredne fighte, kjer menjavaš cel gear tudi med fazami.

 

Kar se pa same velikosti decoracij tiče: 1/2/3 slot (in 4 slot v Master Rank), je zgolj ''cena'' tega decota. Načeloma boljši skilli zahtevajo višje slote (World ima dokaj čudni balance, saj imaš npr. attack deco kot le 1 slot, čeprav je zelo željen in močan).

 

Buzzkill reče pred 1 uro:

 


 

Kar se pa tice inhunt buffov, atm nucam Nutrients, Demon potion nek, pa Dash, in to je to. Zelo slabo je skomunicirano kolk trajajo, ce jih kaj overwrita itd. Kere naj nucam, kdaj naj jih popnem in ali je se kak nacin za dvig moci characterja razen armor statov, weapon dpsja, buffov in gitgud?

 

Če igraš bow brez Dash Juice delaš nekaj narobe. Mislim, da je to must have za to orožje, ker je razlika kot dan in noč z njim/brez njega. 25% nižji stamina consupmtion za 4 minute.

 

Tisto je must.

 

Drugače pa popneš en Demondrug/Megademondrug (5/7 raw dmg) na začetku fighta (ta velja za cel fight oz. do carta.. če cartaš moraš novega spit), pol pa po potrebi nucaš demon powder in might seed, ti trajajo tri minute (5 raw dmg vsak). Vse stacka! (preciziram, da ne bo nesporazumov: vse kategorije stackajo - znotraj posamezne ne stackajo, ampak to mi je logično: npr. demondrug in megademondrug ne stackajo med sabo). 

V Worldu hrana preneha ob cartu, tako da ne pozabit spet pojest ob neljubem slučaju carta.

(mimogrede: imaš še might pill, ki ti doda kar 25 raw, ampak traja borih 20 sekund, tako da razen če ne delaš neke speedrun 4 man cheese, nima večjega smisla, sploh, ker ta ne stacka z might seed.)

 

Kot ti je @Vučko3 povedal imaš še powercharm (6 raw) in powertalon (9 raw) v inventoriju in ti nudi nek passivni buff ves čas kot ga nosiš v zameno manjšega ''kufra''.

 

Tako da ja, če sešteješ vse buffe se nabere kar 30 raw dmg, kar ni zanemarljivo, sploh na začetku igre. Višji dmg kot boš imel manj pomembni bodo ti buffi.

 

Nutrientsi so kul na začetku. Dvignejo ti 10/20 HP, ampak NE stacka s Health boost 3/max food. Stacka pa večkratna uporaba nutrientov (vsakič ti dvigne HP za 10/20). Trajajo cel kvest oz. do carta.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Hvala vsem, včeraj sem šel na HR monstre z revampanim gearom in buffi, veliko bolj smooth gre vse skup. Moj problem ni ta, da

bi pretirano umiral, al pa da bi bli bossi ful neki težki za zdej, bolj to mi je, da ne vem kdaj je kill “dober” oz ni trajal predolgo. V FROM igrah znam ocenit performance na bossu glede na to kolk traja kill, tukaj pa ni healthbara in monster rad pobegne. Včasih me preseneti in umre ful hitro, včasih pa traja predolgo, ali pač? Glih to, ne vem… 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...