Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

Kako se vam zdi to v GK2, ki je mene ful zmotlo. Randomly probam vzet en predmet in ga kao noče, pol kasneje ko sem dobil za razlog med enim pogovorom za pobrat ta predmet, ga pa vzame. Sej po eni strani je smiselno in realistično, samo jaz sem se hard zataknu, ker sem po pogovoru razmišljal "ok rešitev ni tisti predmet, ker sem ga kao že hotu pobrat". Pa ful ni zelo očitno, daleč od tega, da rabiš tisto.

Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 33 minutami:

Kako se vam zdi to v GK2, ki je mene ful zmotlo. Randomly probam vzet en predmet in ga kao noče, pol kasneje ko sem dobil za razlog med enim pogovorom za pobrat ta predmet, ga pa vzame. Sej po eni strani je smiselno in realistično, samo jaz sem se hard zataknu, ker sem po pogovoru razmišljal "ok rešitev ni tisti predmet, ker sem ga kao že hotu pobrat". Pa ful ni zelo očitno, daleč od tega, da rabiš tisto.


Mogoče je celo boljše tako, da tekom zgodbe pobiraš ključne predmete (ne pa da jih bi imel miljon v inventarju).  Ampak kaj pa vem...
Za kateri predmet točno gre v tvojem primeru @Vse_je_najslabse ?

Povezava do prispevka

Koliko pa kaj uporabljate rešitve ob teh starih pustolovščinah? Meni so te stare pustolovščine estetsko zakon, ampak se mi skoraj pri vsaki zatakne, kar me malo odbija od igranja. Če pa pogledam rešitev, pa me instantno stisne v srcu, kao zajebal sem - nima več smisla igrat naprej. Pa vem, da je to glupo, ker te igre so nekako bile zamišljene za množično igranje in debate s prijatelji, ki so igrali s tabo, sam se ne morem znebiti tega kislega filinga. Pri ugankarskih igrah imam podoben problem. Vem, da sem enkrat igral eno, ki mi je bila zelo všeč (nek spin na Sokoban) in nisem za nič na svetu mogel rešiti enega zajebanega levela, zato sem pogledal na Youtube. Instantno obžalovanje, ker je bila obvious rešitev in sem se počutil kot zadnji papak, ker sem jo spregledal. Podobno se mi dogaja pri teh starih pustolovščinah, čeprav na srečo je rešitev malokrat obvious in je v bistvu dostikrat taka, da je sam ne bi nikoli najdel, kar je malo lažje prenest. V bistvu me tudi zanima, če s kilometrino ta shit postane kaj lažji? Jaz point and click pustolovščin nisem igral do faksa, šele tam nekje 2012 (or so) sem igral prve, tako da ful nimam kilometrine. A bom več ko bom igral teh igric, bolj mi bodo jasne neke obskurne rešitve, ki jih zdaj še ne vidim?

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 2 urama:

Koliko pa kaj uporabljate rešitve ob teh starih pustolovščinah? Meni so te stare pustolovščine estetsko zakon, ampak se mi skoraj pri vsaki zatakne, kar me malo odbija od igranja. Če pa pogledam rešitev, pa me instantno stisne v srcu, k


To je nekako to, ker je bil čar teh starih avantur ravno to, da si sam (oz. s kolegi) odkrival in reševal uganke. Problem je, ker so nekatere igre res noro zajebane, veliko je tudi nelogičnih ugank, pa obskurnih kombinacij predmetov. Marsikatere avanturca je zajebala tudi s pixel hountom. 
V prelepem spominu imam recimo Monkey Island 1, ki sem ga preigral v točno petih dnevih. Brez rešitev in pomoči, ampak itak je bila bolj ali manj easy igra. Starejši Sierin Camelot je pa tako zajeban, da ni sploh ni primerjave. Sem ga sicer končal brez rešitve, ampak še zdaj ne vem kako mi je to uspelo. Lepe spomine imam tudi na Colonel's Bequest, ki smo ga s prijatelji reševali nekako skupaj. To so bili pač časi, ko si kolega poklical po stacionarnem fonu in vprašal, če je kaj napredoval in ali je rešil to ali ono uganko.
Je pa dandanes vseeno  bedno igrat po skozihodu, ker so avantuce načeloma že same po sebi kratke. Čeprav, še enkrat: pri tastarih je bil res cel kup zajebanosti.  

Btw, vsem nostalgikom res močno priporočam Loom. To je ena redkih starih avantur, ki ima čisto svoj unikatni vmesnik. Nora zamisel je to z igranjem not, namesto klasičnih ukazov. Plus zgodba je fino dobra.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 5 urami:

V bistvu me tudi zanima, če s kilometrino ta shit postane kaj lažji?

 

Nah. Poanta teh špilov so trdi miselni orehi (torej nelogične uganke :D ), preko katerih si se prebil skupaj s kolegi, tako kot si že sam napisal. Pač več vas je hkrati igralo določen naslov, več možnosti je bilo, da je kdo kaj pogruntal in potem klical naokoli, kako je rešil frdamano uganko in užival pet minut slave :). So bile pa te uganke tudi vir dodatnega zaslužka založnikov z ofišl rešitvami (hintbooks, ti pozabljeni artefakti so bili standardni pribor za resnejše pustolovce – čeprav ne pri nas, kjer, če nisi imel strica v Ameriki, sploh nisi vedel, da obstajajo tudi taki špilom podporni izdelki). Je bilo pa pri nas recimo popularno, da si težko čakal novo številko Mojega Mikra in upal, da bo v njem objavljena rešitev tiste pustolovščine, ki jo igraš. No, če to ni bilo, si lahko tudi poslal vprašanje v rubriko igralci pomagajo. Ampak to je preteklo mesece, preden si (in to »če« si) dobil odgovor. Če nisi bil takrat poleg, je verjetno danes nepredstavljivo – ko mora biti vse instant dostopno in uganke ne pretežke, da ne zafrustrirajo z markerji in vgrajenimi rešitvami razvajene raje, ki ni več navajena se sploh za kaj potruditi –, kako se je včasih igralo avanture. Se mi zdi, da se je precej izgubil čar. Težko razložim, ampak občutek zadovoljstva, ki si ga čutil, ko si našel (ali včasih že to, da si izvedel za) rešitev problema, ki te je moril tedne, je bil res epic. Morda imajo avanture zaradi tega pri meni posebno mesto med igrami. 

 

Hja, danes bi to izkušnjo težko podoživel. Mogoče bi bilo najbliže, če bi se po vzoru kakih spletnih book reading clubov, kjer folk hkrati bere knjigo izbrano za tisti mesec in o njej debatira, da bi se podobno na forumu odprlo temo za izbrano pustolovščino, kjer povpraš za nasvete ali deliš namige in rešitve zateženih uganke. A to bi delovalo le, če bi se v tak »klub« hkratnega igranja iste igre včlanilo več igralcev in da res ne bi noben klecnil in iskal rešitve po netu. Aja, pa @DaCapo ne bi smel imeti dostopa v temo, ker potem itak ne bi imelo smisla, ker bi takoj zrdral komplet walkthrough še za tako obskurno zadevo. :P :D 

uredilo bitje Flegma
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 3 urami:


To je nekako to, ker je bil čar teh starih avantur ravno to, da si sam (oz. s kolegi) odkrival in reševal uganke. Problem je, ker so nekatere igre res noro zajebane, veliko je tudi nelogičnih ugank, pa obskurnih kombinacij predmetov. Marsikatere avanturca je zajebala tudi s pixel hountom. 
V prelepem spominu imam recimo Monkey Island 1, ki sem ga preigral v točno petih dnevih. Brez rešitev in pomoči, ampak itak je bila bolj ali manj easy igra. Starejši Sierin Camelot je pa tako zajeban, da ni sploh ni primerjave. Sem ga sicer končal brez rešitve, ampak še zdaj ne vem kako mi je to uspelo. Lepe spomine imam tudi na Colonel's Bequest, ki smo ga s prijatelji reševali nekako skupaj. To so bili pač časi, ko si kolega poklical po stacionarnem fonu in vprašal, če je kaj napredoval in ali je rešil to ali ono uganko.
Je pa dandanes vseeno  bedno igrat po skozihodu, ker so avantuce načeloma že same po sebi kratke. Čeprav, še enkrat: pri tastarih je bil res cel kup zajebanosti.  

Btw, vsem nostalgikom res močno priporočam Loom. To je ena redkih starih avantur, ki ima čisto svoj unikatni vmesnik. Nora zamisel je to z igranjem not, namesto klasičnih ukazov. Plus zgodba je fino dobra.

To je še ena odlika MI, da je težavnost res ravno prava, neverjetno. Zadnjič sem razmišljal da mi je MI 2 mogoče ena boljših iger ever. V smislu častnega naziva.

 

Loom je res izjemen, tako mi je carsko da sem ga predstavil bivši, ki v lajfu ni igrala igric, Loom pa ji je bil res odlom. Še je glasbenica in ji je ta moment tudi ful dogajal. Pol sem jo probu še za par iger navdušit, ampak ji nič ni potegnilo. Tko da probi si predstavljat nekoga, ki je rojen leta 1996 in je Loom edina igra, ki jo je igral v lajfu :D

uredilo bitje Vse_je_najslabse
Povezava do prispevka
Flegma reče pred 30 minutami:

 

Nah. Poanta teh špilov so trdi miselni orehi (torej nelogične uganke :D ), preko katerih si se prebil skupaj s kolegi, tako kot si že sam napisal. Pač več vas je hkrati igralo določen naslov, več možnosti je bilo, da je kdo kaj pogruntal in potem klical naokoli, kako je rešil frdamano uganko in užival pet minut slave :). So bile pa te uganke tudi vir dodatnega zaslužka založnikov z ofišl rešitvami (hintbooks, ti pozabljeni artefakti so bili standardni pribor za resnejše pustolovce – čeprav ne pri nas, kjer, če nisi imel strica v Ameriki, sploh nisi vedel, da obstajajo tudi taki špilom podporni izdelki). Je bilo pa pri nas recimo popularno, da si težko čakal novo številko Mojega Mikra in upal, da bo v njem objavljena rešitev tiste pustolovščine, ki jo igraš. No, če to ni bilo, si lahko tudi poslal vprašanje v rubriko igralci pomagajo. Ampak to je preteklo mesece, preden si (in to »če« si) dobil odgovor. Če nisi bil takrat poleg, je verjetno danes nepredstavljivo – ko mora biti vse instant dostopno in uganke ne pretežke, da ne zafrustrirajo z markerji in vgrajenimi rešitvami razvajene raje, ki ni več navajena se sploh za kaj potruditi –, kako se je včasih igralo avanture. Se mi zdi, da se je precej izgubil čar. Težko razložim, ampak občutek zadovoljstva, ki si ga čutil, ko si našel (ali včasih že to, da si izvedel za) rešitev problema, ki te je moril tedne, je bil res epic. Morda imajo avanture zaradi tega pri meni posebno mesto med igrami. 

 

Hja, danes bi to izkušnjo težko podoživel. Mogoče bi bilo najbliže, če bi se po vzoru kakih spletnih book reading clubov, kjer folk hkrati bere knjigo izbrano za tisti mesec in o njej debatira, da bi se podobno na forumu odprlo temo za izbrano pustolovščino, kjer povpraš za nasvete ali deliš namige in rešitve zateženih uganke. A to bi delovalo le, če bi se v tak »klub« hkratnega igranja iste igre včlanilo več igralcev in da res ne bi noben klecnil in iskal rešitve po netu. Aja, pa @DaCapo ne bi smel imeti dostopa v temo, ker potem itak ne bi imelo smisla, ker bi takoj zrdral komplet walkthrough še za tako obskurno zadevo. :P :D 

meni je ravno zaradi takih nelogicnih ali cisto absurdnih resitev ali tocno specificnega zaporedja korakov, kdaj obcutek kot da samo brute forcam igro in mi potem dokoncno unici zanimanje za koncanje spila. ker mi ni ravno v interesu, da spegam zraven resitve, se avanturam zato raje bolj izogibam. zadnja ki sem jo igral in mi je bila ok je bila recimo primordia ali sanitarium recimo

uredilo bitje ngebe
Povezava do prispevka
Flegma reče pred 10 urami:

Nah. Poanta teh špilov so trdi miselni orehi (torej nelogične uganke :D ), preko katerih si se prebil skupaj s kolegi, tako kot si že sam napisal. Pač več vas je hkrati igralo določen naslov, več možnosti je bilo, da je kdo kaj pogruntal in potem klical naokoli, kako je rešil frdamano uganko in užival pet minut slave :). So bile pa te uganke tudi vir dodatnega zaslužka založnikov z ofišl rešitvami (hintbooks, ti pozabljeni artefakti so bili standardni pribor za resnejše pustolovce – čeprav ne pri nas, kjer, če nisi imel strica v Ameriki, sploh nisi vedel, da obstajajo tudi taki špilom podporni izdelki). Je bilo pa pri nas recimo popularno, da si težko čakal novo številko Mojega Mikra in upal, da bo v njem objavljena rešitev tiste pustolovščine, ki jo igraš. No, če to ni bilo, si lahko tudi poslal vprašanje v rubriko igralci pomagajo. Ampak to je preteklo mesece, preden si (in to »če« si) dobil odgovor. Če nisi bil takrat poleg, je verjetno danes nepredstavljivo – ko mora biti vse instant dostopno in uganke ne pretežke, da ne zafrustrirajo z markerji in vgrajenimi rešitvami razvajene raje, ki ni več navajena se sploh za kaj potruditi –, kako se je včasih igralo avanture. Se mi zdi, da se je precej izgubil čar. Težko razložim, ampak občutek zadovoljstva, ki si ga čutil, ko si našel (ali včasih že to, da si izvedel za) rešitev problema, ki te je moril tedne, je bil res epic. Morda imajo avanture zaradi tega pri meni posebno mesto med igrami. 

 

Hja, danes bi to izkušnjo težko podoživel. Mogoče bi bilo najbliže, če bi se po vzoru kakih spletnih book reading clubov, kjer folk hkrati bere knjigo izbrano za tisti mesec in o njej debatira, da bi se podobno na forumu odprlo temo za izbrano pustolovščino, kjer povpraš za nasvete ali deliš namige in rešitve zateženih uganke. A to bi delovalo le, če bi se v tak »klub« hkratnega igranja iste igre včlanilo več igralcev in da res ne bi noben klecnil in iskal rešitve po netu. Aja, pa @DaCapo ne bi smel imeti dostopa v temo, ker potem itak ne bi imelo smisla, ker bi takoj zrdral komplet walkthrough še za tako obskurno zadevo. :P :D 

Saj zato se mi zdi, da so te stare pustolovščine zelo unbalanced za mlade igralce, ki v njih vstopamo brez nostalgije 

 

Zdaj bom preigral Loom, pa da vidimo

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 21 urami:

@Dejch: kva zdej, si končal GK2? Imaš kak predlog za kakšno "novo" avanturco? Jaz sem sicer štartal Rock'n'roll will never die, ampak nima VA, mi je pa vseeno finofajna. V bistvu kar priporočam. 
 


Rock 'n' Roll Will Never Die! on Steam (steampowered.com)

Zdej sm v chapter 4 tm v neuschwansteinu zaenkrat. Ne igram tok, ker zdej berem pa telovadim spet neki. GK2 mi je všeč ful zgodba, dejansko se spomnem nekih scen, ugank ne tok, sam ker je video avantura, jih niso zagnojil, ker GK1 je men dosti težji. Enkrat bom mogu it v ta grad, govorim že leta, grem pa kr ne. Kr neki.

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 14 minutami:

Saj zato se mi zdi, da so te stare pustolovščine zelo unbalanced za mlade igralce, ki v njih vstopamo brez nostalgije 

 

Zdaj bom preigral Loom, pa da vidimo

Po unimi tekstovnimi pa k si lahk umru na vsakem vogalu (teh jz nism igral), jaz sem začel s tistimi lucasarts pa sierra (kjer je blo to že dost omiljeno, če je že blo) so ble avanture tud dost bol humoristične in so pol tiste uganke delal nelogične v smislu zajebancija pa probi mislt izven kroga logike (ene sm pogruntal ene ne), večinoma se nikol nism glih navadu, al sm skapčil al pa pač rabu pomoč. So pa pol recimo kot the Dig, k je huda avantura, sam ene uganke, še zdej ne vem kako bi brez pomoči naredil, nikjer nism zasledil hinta (vsaj jz ne) al karkol da bi jih lahk rešil. Če mi recimo pogosto ni šlo, mi nikol ni blo bad da sm uporablju walktru, konc koncev je neb rešil sam v nobenem primeru, mi je pa recimo žal, če je tko kokr recimo Broken Sword 1 al pa Thimbleweed park, kjer je bila samo ena zadeva, ki je nisem in nisem našel, kot recimo pogledat kip v BS1, ali ključ v omari (k je tak mali pixel) v TP. 

 

Mi so pa šle najbolj najetra uganke tipa Broken Sword 2 k maš tm enga mačka in realno bi mačka odpodil da bi se zadru, al pa mu dal neki za jest nekam drgam, ne pa neke vrvice pa vse živo lol. 

uredilo bitje Dejch
Povezava do prispevka

GK2 je bila načeloma easy. Plus to, da itak nisi mogel umret (razen čisto na koncu v tistem "arkadnem" delu). 

Zdaj pa se spomni na Sierrine zajebanke. Space Quest, npr.  Sama ideja, humor in zgodba mi je bila v vseh delih super, ampak ej, sploh v enici in dvojki si umiral na vsakem koraku. Kje, da bi še celo zbral čisto vse pike s tipkanjem ukazom.  Ni čudno da so se potem LucasArts pošalili in v Monkey 1 dali poklon Sierri (SAVE, RESTART, QUIT), ko si padel iz pečine na otoku. Mene je dejansko takrat skoraj kap, ker res nisem pričakoval tega v Lucasovi avanturi. :) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

@Dejch pa res si naredi uslugo in preigraj to sodobno retro (pixleart) avanturco, ki sem jo že omenil: The Adventures of The Black Hawk.
Res všečna zadeva, kljub par omenjenim minusom. 
 


Plus (skoraj) ultimativni Beyond the Edge of Owlsgard. Ta je sploh ena taka super top zadeva.


 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Ej DaCapo majstr, sem ravno zadnjič razmišljal, veš katera igrica bi bila res topčina zate: Persona 5. Ker vem, da so ti dialogi eden najpomembnejših delov point 'n click pustolovščin, tam je ogromno res top dialogov, lite puzzle, edini minus (zate) bi znal biti potezni combat, ampak tudi ta je začinjen z dobro mero humorja. Obvezno počekiraj to igračko, vsaj pirata se splača malo štartat. Če ti ne bo všeč, pač ne kupiš / nehaš igrat. 

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 8 minutami:

Ej DaCapo majstr, sem ravno zadnjič razmišljal, veš katera igrica bi bila res topčina zate: Persona 5. Ker vem, da so ti dialogi eden najpomembnejših delov point 'n click pustolovščin, tam je ogromno res top dialogov, lite puzzle, edini minus (zate) bi znal biti potezni combat, ampak tudi ta je začinjen z dobro mero humorja. Obvezno počekiraj to igračko, vsaj pirata se splača malo štartat. Če ti ne bo všeč, pač ne kupiš / nehaš igrat. 


Persono 5 sem jaz dejansko že imel inštalirano, ampak iz neznanega razloga nisem nikoli igral. TNX za opomnik! 

Edit: zdaj sicer vidim, da je na voljo Royal verzija. Se mi splača to nabavit? (pomoje že, ker je pač res komplet vse, ali? ) Ma itak bom igral.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Možno, Vanč. Jaz hitro kaj pozabim / spregledam. Vem pa da Japanci znajo naredit res dobro zgodbo z odštekanimi liki itd. In opevane Persone začuda še nisem igral. :( 
So mi bile pa res super npr.  Ni no Kuni, Fire Emblem, tista s tankom (Valkyra) in AI: The Somnium Files (AI: The Somnium Files on Steam (steampowered.com)). Ta mi je bila celo tako zakon, da sem jo preigral že 2x in grem ravno v teh dnevih že tretji skozihod. Pa vse Layton in Ace Attorney igrice, te so mi tudi bile res top. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 31 minutami:

Saj nisem pisal tebi :) Ćamiru, ker se mi zdi, da je sodeloval v debati. Ne vem pa keri uporabnik je spraševal al navadno al Royal verzijo... ke_kit mogoče. Ena je bla free, druga za kupit in so "vsi" predlagali nakup Royal.

Meni je vsekakor Royal >>>> od navadne, ampak če že imaš kupljeno navadno, se mi ne zdi essential še Royal kupovat. Sem šparaven človek :D

Povezava do prispevka

Update za GK2. Zdaj sem tam k v jezeru vidiš odsev (ful se slabo vid) verjetno Ludwiga, v prvo nism bil pozorn in nism vidu nič. Dobr da sm shranu. Sam zaenkrat mi ni točno jasn kaj to pomen, pomoje bom mal stuck zdaj. Neki mi ne klika, kaj točno naj bi to pomenlo. :)

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...