Skoči na vsebino

Final Fantasy VII Remake in Rebirth


Priporočeni prispevki

Hernire reče pred 4 urami:

Plus mal upam, da bodo v kakšnem letu po tretjem delu, morda za PS7 launch game, naredili eno kompilacijo, združili vse tri v eno igrico in pobrisali ven side quest balast in naredili no filler all winner igro :D 

Sej spil je tbh ze vse to, vsi side questi so totalno optional lahko sam sledis main storiju 

Povezava do prispevka

Vidiš, meni pa so tukaj sidequesti ful v redu (vsaj to kar sem dal skozi do zdaj).

V 7Remake so mi bili večinoma boring in brez neke dodane vrednosti. Duhamorna opravila, ki ti prinesejo XP točke.

Tukaj se mi zdi, da so jih veliko bolje osmislili, čeprav gre v končni fazi za iste gameplay mehanike (najdi nekaj ali nekoga, pobij sovražnike, etc.).

Ne delujejo kot afterthought, ampak kot del zgodbe

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 21 minutami:

@GatsuA lahko prosim razložiš čemu se slabih side questov v igrah ne sme omenjati?

Moja teorija je, da so tebi tej sidequesti kul in si salty, ker se počutiš, da drug folk šinfa tvoj okus.

Plz, demantiraj tole, da bom lažje spal. :D

 

Sam tole bom napisal  "subjektivno ni enako objektivno". Pa lep spanec še naprej.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 5 minutami:

Sam tole bom napisal  "subjektivno ni enako objektivno". Pa lep spanec še naprej.

Wtf. Po moje je valjda to vsakomur jasno.

Ampak ti si tisti, ki se je obesil na okus drugih. Noben ti nikoli ni oporekal, da ne smeš uživati v teh sidequestih. Folk samo poda SVOJE mnenje.

 

Sicer pa hvala za potrditev teorije.

Nasvet. Tudi sam upoštevaj to kar si napisal v navednicah, ne pa da to pričakuješ samo od ostalih.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 6 minutami:

Wtf. Po moje je valjda to vsakomur jasno.

Ampak ti si tisti, ki se je obesil na okus drugih. Noben ti nikoli ni oporekal, da ne smeš uživati v teh sidequestih. Folk samo poda SVOJE mnenje.

 

Sicer pa hvala za potrditev teorije.

Nasvet. Tudi sam upoštevaj to kar si napisal v navednicah, ne pa da to pričakuješ samo od ostalih.

 

Ok okus oz mnenje je da ti nekaj ni všeč in napišeš svoje mnenje o tem. Ti pa zdej to enačiš s tem da bi nekdo rad da stvari ki so drugim všeč sploh ni več v igrah?

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 36 minutami:

Ti pa zdej to enačiš s tem da bi nekdo rad da stvari ki so drugim všeč sploh ni več v igrah?

Mogoče sem kdaj zamudil kako debato okoli tega, tko da me lahko popraviš, če nimam prav. Po moje folk, ki ne mara bednih sidequestov, bi samo rad, da bi bili boljši, ne da se jih povsem ukine (sklepam po tem, kar bi sam rad).

Ti bi pa rad, da folk neha govoriti, da so jim sidequesti bedni, al kaj te točno tako triggera, da prideš do takih izjav:

Gatsu reče pred 1 uro:

Model ščiješ proti vetru dobesedno... :whistle:

?

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Po moje folk, ki ne mara bednih sidequestov, bi samo rad, da bi bili boljši, ne da se jih povsem ukine

Valda da tole, zakaj bi sploh si naša mnenja interpretiral kot kaj drugega 

 

Če v igro stlačijo slabe side queste, pa ja, meni je to minus, tudi če je main quest dober. Igre ocenjujem kot celoto, ne da ignoriram slabe dele. Ja, mogoče jih ignoriram, da jih ne igram, ampak še vedno pa mi prinesejo nižjo končno oceno. Avtorji so jih dali v igro, tako da so odgovorni, da jih naredijo dobre, če želijo, da se njihovo igrico kot tako tretira. Če so slabi, potem mi je boljše, da jih v igri ni.

 

Nisem pa še igral FF7 remake (razen uvodni dve uri prvega rimejka), tako da špekuliram glede questov samo po odzivih drugih igralcev. Gatsu se stalno vžiga glede teh side questov, najprej sem mu dajal benefit of the doubt, zdaj pa res mislim, da uživa v njih in je triggered, ker nekdo napiše, da so slabi

Povezava do prispevka

@HernireVerjetno je letelo na "rezanje balasta", če bi združili vse 3 dele v enega.

Sam to je poseben primer valjda. To bi čisto brez vseh side aktivnosti/sidequestov, dobil ven 100 urno izkušnjo že samo z main questlineom.

Glavni problem bi bilo narediti proper pacing, da ne postane vse skupaj preveč enolično. Sam tbh ima FF7 tako dobre like in zgodbo, da samo to dvoje komot carrya celotno igro.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 urama:

Vidiš, meni pa so tukaj sidequesti ful v redu (vsaj to kar sem dal skozi do zdaj).

V 7Remake so mi bili večinoma boring in brez neke dodane vrednosti. Duhamorna opravila, ki ti prinesejo XP točke.

Tukaj se mi zdi, da so jih veliko bolje osmislili, čeprav gre v končni fazi za iste gameplay mehanike (najdi nekaj ali nekoga, pobij sovražnike, etc.).

Ne delujejo kot afterthought, ampak kot del zgodbe

Točno to bi naj bil namen side questov, da bogatijo kontekst. Bodisi zveš več o protagonistu, ko se pogovarja z raznimi ljudmi in rešuje kakšne moralne frke, bodisi o svetu, ko najdeš nek artefakt, bodisi o družbi in politiki v svetu, ko chataš z random quest giverji, bodisi da se bonda party, morda da najdeš kak hud set piece ali pa da te recimo na soft način usmeri proti kakšnim skrivnostim v svetu, ki jih nekateri igralci težje najdejo sami ... Pač neki. Side questi v stilu "joj, v bližnjem gozdu sem dropal paket gob, a mi jih lahko prineseš?" so zguba igralčevega časa in kot taki ja, bi mogoče bilo za premislit, zakaj so sploh v igrici. Lahko pa tudi tak quest narediš zanimiv, recimo v gozdu tava neka pošast, ki je še nisi videl. Če pa te napadejo trije volkovi, ki si jih poslayal že 50 prej, pa je zelo whatever. Ajde, če je to edini side content, mogoče, ampak večina teh iger ima še 10 drugih vrst bednega side contenta ala enemy outpost, treasure hunt itd. ... In pol je še toliko večje razočaranje, ko te za "side quest" nekdo pošlje po gobe ali pa potamanit 123x volka na mapi :D 

 

Še enkrat, ne govorim o FFremake, ker nisem igral. Ampak recimo FF 15 je hud krivec tega. Side questi, ki bi lahko bili top za gradnjo partyja in odnosa z boysi, so skrčeni na 101 varianto tega, da nekdo rabi nek repair kit ali pa podobno neumnost, in če ga imaš lih v inventoryju BRAVO MAJSTOR NAREJO SI QUEST EVO TI 300XP, če ga pa nimaš, pa ga pač poiščeš/kupiš in greš nazaj. Kaj je to no 

uredilo bitje Hernire
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 15 urami:

Side questi, ki bi lahko bili top za gradnjo partyja in odnosa z boysi, so skrčeni na 101 varianto tega, da nekdo rabi nek repair kit ali pa podobno neumnost, in če ga imaš lih v inventoryju BRAVO MAJSTOR NAREJO SI QUEST EVO TI 300XP, če ga pa nimaš, pa ga pač poiščeš/kupiš in greš nazaj. Kaj je to no 

 

sej cilj questov se iskreno ni spremenil, se zmeri pobijas enemije, craftas repair kite ( dele dobis od pobitih monsterjev), sam je pa res da dobis drobtinice world buildinga skozi njih. Zdej ce se ti splaca zabit 30 min zato da dobis 2 stavka od NPC-ja ki ti da mal insighta v svet je ok. Mene iskreno mineva delat te random sidequeste ki ti dajo vec al manj nic. Sam ce potegnes crto in si reces to je JRPG ne CRPG, nej jim bo. Itak Jrpg spili ne bazirajo glih neki na sidequestih, oz niso igre ala Baldurs Gate kjer je 70% contenta skor v postranskih dejavnostih. 

Vsi vemo da igramo FF7:RB sam za to da pridemo do naslenje Tifa vmesne sekvence in upamo da bo bil kader zelo lewd. 

Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 4 urami:

sej cilj questov se iskreno ni spremenil, se zmeri pobijas enemije, craftas repair kite ( dele dobis od pobitih monsterjev), sam je pa res da dobis drobtinice world buildinga skozi njih. Zdej ce se ti splaca zabit 30 min zato da dobis 2 stavka od NPC-ja ki ti da mal insighta v svet je ok. Mene iskreno mineva delat te random sidequeste ki ti dajo vec al manj nic. Sam ce potegnes crto in si reces to je JRPG ne CRPG, nej jim bo. Itak Jrpg spili ne bazirajo glih neki na sidequestih, oz niso igre ala Baldurs Gate kjer je 70% contenta skor v postranskih dejavnostih. 

Vsi vemo da igramo FF7:RB sam za to da pridemo do naslenje Tifa vmesne sekvence in upamo da bo bil kader zelo lewd. 

Mega plus1 glede Tife

 

In pa tudi plus1 glede CRPG/JRPG-jev, se strinjam. Samo ne bi pa JRPG-jem škodilo malo boostat side quest del igre. Meni so npr. vedno bile mega kjut naselbine v JRPG-jih, recimo v Dragon Quest 8 ipd., ampak je večina prizorišč za lepim videzom in tistim enim lajnom, ki ga ima vsak NPC, mrtvih. Ful bi sedla kakšna kontekstualna opravila. Recimo tudi Dragon Quest 11 mi je bil zelo luškan, sem ga igral na Switchu, ampak mi je bilo škoda mrtvega sveta :( 

 

To govorim kot nekdo, ki mu je bil včasih to res všečen žanr (mogoče v določenem delu življenja celo najljubši žanr), ne kot hater

 

Mislim, da so JRPG-ji s FF 7 remake/FF 16 combatom resno napredovali, tudi grafika je v teh dosti boljša, Persona 5 mi je ena najljubših iger prejšnje generacije ... Skratka, se svitajo dobri časi, zdaj pa še mal zategnemo, da side content naredimo jači, pa gremo (nazaj) v višave :D. Za mini gejme v FF 7 v tej temi že berem, da so res dobri, tako da super 

Povezava do prispevka

@HernireMe je spomnil na zelo pomembno plat JRPGjev, ki najbrž najbolj vpliva na mojo do sedaj pozitivno izkušnjo z Rebirth.

 

Lokacije z mesti so mi hands down ena najbolje narejenih stvari v igri.

Začetno mesto Kalm je res cozy in polno življenja. Res prelepa mirna lokacija v gorah, kjer bi rade volje preživel penzijo.

Pol prideš v Junon regijo, ki je razdejana od vojne. Pod glavnim mestom živijo skromni, delovni ljudje, ki se upirajo bogatunom, ki prebivajo nad njimi v bogati a sterilni vojaški utrdbi. Vse skupaj pa je samo prestopno mesto za folk, ki želi s kontinenta.

 

Prav čutiš razliko med mestoma. Skromna a razvejana in živopisna vasica Kalm, kjer najdeš nekaj zanimivega in barvitega za vsakim vogalom ter sivi, sterilen Junon, ki nima nobene zgodovine in je samo na hitro zgrajena kulisa z duty free shopi. Kakor da si na letališču, med čakanjem na prestop.

 

Na drugem kontinentu pa najdemo Costa Del Sol, suhoparen resort, kjer vse deluje umetno in plitko. Vaba za turiste, ki bi se radi prepuščali hedonizmu.


Vsaka regija in glavno mesto imajo svojo zgodbo, ki ni podana samo skozi dialoge NPCjev in queste, ampak je res fenomenalno dobro predstavljena tudi vizualno. Tole so tipi res zadeli v nulo in vsaka jim čast za trud in detajle, ki so šli v realizacijo te vizije. Kapo dol. :avadodo:

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Armando reče pred 26 minutami:

Nope, neki sem bral da bo trilogija rezervirana za ps5, ampak glede na to da sta dva dela zunaj pomeni, da bo trojka samo za ps5.

Ajaaa, fak, neumen sem ko kolo.

Zdaj sem štekal, da govoriš o FF7R trilogiji.

Ja, ta ekskluzivnost je sranje, da ni večjega. Pizda, dej na vse možne sisteme, da lahko čim več folka doživi to carskost, ne pa gatekeepat zaradi keša. Budale, da ni večjih.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
BigBoss82 reče pred 13 minutami:

Tifa v kopalkah mmmmm 🤩

 

 

K sva z mojo pršla do tega dela sem jo prosu če mi gre lahk po robčke v kopalnco.

Tko da sem mel 18 sekund zasebnosti. Je blo čist dost.

 

ke_kit reče Dne, 6. 3. 2024 at 17:27:

@Gatsu :P

 

 

 

 

To je tvoje? Fuck, bravo :D Moj rekord je bil 1 "good" pri Tifa's theme. Sam ful enjoyam ta minigame, tud jz bi rad perfecte nadrkal :D

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...