Skoči na vsebino

Indiana Jones and the Dial of Destiny


cin der

Priporočeni prispevki

Navedek

 

Sometimes you buy the best ingredients to make a meal -- expensive wine, carefully selected cheese, well-sourced meat, exotic spices, fresh produce -- and yet the meal turns out edible but unexciting. You wonder, why doesn’t it taste as amazing as the last time? At least you take solace in the fact that you are consuming quality ingredients.
 
Such might be the experience for most audiences with the fifth and presumably last Indy Adventure, Indiana Jones And The Dial Of Destiny. It feels like the individual parts are all there, everything you expect from a great Indiana Jones movie, but it doesn’t quite congeal into a slam dunk memorable ride.

 

 

 

Povezava do prispevka

Izgleda, da je Disneyu odločitev, da film samozavestno štartajo na filmskem festivalu v Cannesu udarila nazaj v faco s tem ko je kritike ob ogledu filma prijelo srat. In glede na to, da je stal 300 milijonov, filmi pa morajo zaslužiti verjetno najmanj 2.5x več, se je tako plan zbiranja dinarčkov začel z množico poraznih recenzij, ki gledalce strašijo in razblinjajo minimalne upe mesec dni preden bo možen ogled v kinu. V kontekstu prebujanja množic, ki se počasi spravljajo woke kult kaznovati z množičnimi bojkoti, upam da se hejt do Kathleen Kennedyjevskega uničevanja kulture podobno stopnjuje v odmevno finančno škodo. Trenutno je Disney začel damage control s spreminjanjem trailerjev, kjer sedaj ni več prisotnega tistega pridiganja o kapitalizmu, ki je vodilo v masovno downvotanje trailerjev.

 

Harrison Ford v nekem intervjuju pove, da sedaj Indiana Jones ni več tako pogumen, močan in pozoren. Na prvi pogled bi se to dalo pripisat kot samoumevno lastnost starega človeka, ni pa zares potrebno za ta konkreten fiktiven lik. Če je res kot trdijo recenzije, da se film poslužuje ideološkega družbenega komentiranja, so takšne odločitve v konketstu woke aktivizma razumljive. Zato je bojkot nujen. Počasi tudi tisti, ki ne razumejo anatomije kritične zavesti intuitivno spoznavajo, da gre za legit kult (vzpostavljajanje družbene strukture okoli moralne paradigme, v kateri boš skozi socialne in moralne vzvode ujet/canclean in boš nerazumevajoče (ne veš kdo so Foucault, Marcuse ali Butler) skozi emocionalne vzgibe (želja pripadati, kritizirati in boriti se) sledil predpisanemu programu, ki spreminja propagandne meme v kvazi splošno znanje) katerega je potrebno kot nevarnega zavrnit in zatret, kot npr. Jonesovega (Jim, ne Indy), saj nima stabilne, podjetniške ali vodstvene strukture in se pri peljanju do njegovega logičnega zaključka lahko realizira zgolj kot rak, po katerem od institucij in družbe ne ostane nič. 

 

Tako je ignoriranje tega konteksta z izpostavljanjem svoje osredotočenosti na umetniškost produkt naivnega kvazipoznavalstva, ki le podaljšuje vso to kalvarijo. Kritični aktivizem kot temeljni vzgib ima po definiciji nujno anti umetniške posledice, saj gre za strukturen konflikt z umetnostnimi principi. Yeats je rekel, da iz svojih argumentov s svetom naredimo propagando, iz svojih argumentov s samim seboj pa umetnost. In niti ne vem zakaj bi v kontekstu filmske umetniškosti kaj pričakoval, saj je Disney s svojo degeneracijo dosegel, da je gledanje njihovih bebastih, kičastih, derivativnih, manipulativnih izdelkov postal merodajen lakmusov test, kjer lahko osebo, ki uživa ob raznih Mandalorianih preprosto odstraniš iz kroga znancev, ker je perceptivno preomejena, da bi lahko ob njej osebnostno rastel. Trailerji tega Indyja izgledajo, da bo film neka generična eyecandy Fast&Furious akcija s fiziko iz risank, kjer ne veš kaj se sploh dogaja, katero bo povezoval kolaž nametanih individualno privlačnih idej namesto koherentne smiselno stoječe pripovedi, in neavtentični odnosi med dvodimenzionalnimi liki, plus nekaj memberberry začimb. 

 

Glede na to, da filmi prihajajo tri leta po tem ko studiji pričnejo s spisanjem/snemanjem lahko glede na trenutno prisotnost degeneriranosti v Holywoodu predvidevamo koliko let najmanj bomo še plavali v njihovem generičnem propagandnem sranju. 

Povezava do prispevka

Podpora kapitalizmu je dosti bolj raznolika in subitlna od tega, da ga direkt podpira. Že s tem, ko ti serije nudijo zgolj nek comfort za od dela prekurjene možgane, so vir eskapizma, ustvarjajo svet, ki je skoraj isti kot naš, samo da v njem ni prisoten obup, ki izvira iz našega stanja zasužnjenosti, so posredno voda na mlin kapitalizma. 

 

Zame je problematično že to, da prikazujejo višje sfere politike in biznis sveta kot "umazane" na dosti bolj nedolžen in čist način, kakor so v resnici psihopatski. Kapitalizem je v osnovi čisto razčlovečenje. 

 

Potem tudi propagirajo potrošniški, torej blagovno-fetišistični način življenja. Vse to soustvarja duh časa, ki je naklonjen kapitalistični ideologiji. 

 

Mi je pa zanimivo, da se ti ne zdi danes večina "umetnosti" (in ostalih izdelkov) debilne in take, da če jo kdo konzumira, bi reku ok, s tabo se nimava o čem za pogovarjat. Recimo način, na katerega je posnetih večina yt videov, ko nekdo neki govori v kamero, kako se podajajo informcije, kaj je folku zabavno itd. ... zame so te serije pljunek v morje.

Povezava do prispevka

Oh ne, še eno jokanje o temu kako je blo včasih boljše, kljub temu da je Indiana Jones za svoj čas to kar je Fast and Furious za svojo ero - pač neka stupid, akcijska zabava za obiskovalce kina. 

 

Ne bi rekel, da so šli delat nadaljevanje Apocalypse Now in ga totalno zasrali, ampak da se greš na forumu zjokat za nekega arheologa k strelja naciste in ruse :D :D :D kar je spet svoje vrste propaganda, mar ne? 

 

Čakam, da Medex odkrije, da obstajajo novi Jurrasic Park filmi, to bo šele veselo

 

 

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 18 urami:

Oh ne, še eno jokanje o temu kako je blo včasih boljše, kljub temu da je Indiana Jones za svoj čas to kar je Fast and Furious za svojo ero - pač neka stupid, akcijska zabava za obiskovalce kina. 

 

Ne bi rekel, da so šli delat nadaljevanje Apocalypse Now in ga totalno zasrali, ampak da se greš na forumu zjokat za nekega arheologa k strelja naciste in ruse :D :D :D kar je spet svoje vrste propaganda, mar ne? 

 

Čakam, da Medex odkrije, da obstajajo novi Jurrasic Park filmi, to bo šele veselo

 

 

Če smo dobil zdej nek tldr na podlagi trailerja, kaj nas šele čaka po ogledu filma.

 

Also this:

 

"test, kjer lahko osebo, ki uživa ob raznih Mandalorianih preprosto odstraniš iz kroga znancev, ker je perceptivno preomejena, da bi lahko ob njej osebnostno rastel."

 

:avadodo: 

  • Za crknit smešno +1 4
Povezava do prispevka

Mene bolj kot trenutni woke vs. 80's macho (kot da je moralno/idejno kaj boljši) debata moti to, da industrija ni sposobna več spisat tojt scenarija, ki bi pil vodo obenem pa generiral lastno intelektualno lastnino. To da so scuzal do kostnega mozga komplet celotno originalnost od sredine 70-ih do sredine 90-ih in z nasilno franšizacijo uspešnih filmov (od Die Hard do Terminatorja, or Indya do Jurskega Parka, z vsem kar je vmes) kaže na to, kako je korporativni kapitalistični mindset prežel ustvarjalni proces od ideje do realizacije. Saj, industrija je finančno prosperirala, ampak ustvarjalno bankrotirala, ker grejo na zihr s prenapihnjenimi budgeti in ubijajo vsako tlenje kreativnega izraza.

 

*No pa ne bi niti mel momenta starca, ki se dere na oblake, ker studiji z začetka 20. stoletja niso bili kaj boljši, bolj smo imeli kolektivno srečo, da so se lahko v povojnem obdobju (v Evropi in ZDA pa i u Japanu) snemali filmi, kjer je nekdo z izvirno vizijo dejansko lahko posnel film, ki je dosegel kritično maso gledalcev.

uredilo bitje Suzi Difuzi
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Čak, scuzal so par franšiz, to je par % celotne filmske industrije, ki ti jo z oglaševanjem najbolj potiskajo v obraz, kar pa nikakor ne pomeni, da nismo več sposobni dobiti dobrih filmov. Tvoja trditev nekako drži za te blockbusterje, ne pa nasploh. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Tojeto romantiziranje preteklosti v stilu, filmi so nekoc bili boljsi, muzka je nekoc bla boljsa, in podobne neumnosti. Zdaj je samo VSEGA PREVEČ, in ti rinejo v faco izi junkfood. Kvalitete je ogromno, sam se je treba malo potrudit in poiskat.

 

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Ne saj ne govorim, da kvalitete ni. Tudi v "akcijsko" zlatih 80ih (kamor recimo sodi Indy), si vedno imel cineastično kvaliteto v osrčju holivuda in izven, govorim bolj o tem, da je bila franšinizacija originalnih IP-jev v povojih, ogromno je bilo prostora za projekte nižje vrednosti, ki so romali na VHS (razne Ameriške Ninje in podobno), ampak v dvatisočnih so pa studiji privili primež in pričeli iztiskati življenje iz starih uspešnic. Svoje je dodala digitalizacija posebnih efektov ter posledično naraščajoči budgeti. Govorim o temu, da so v strahu pred izpadom dobička dajali večji fokus prepoznavnim IP-jem na račun zanimivega, tojt scenarija in hipertrofitali blockbusterje, s tem pa izrinjali mogoče zanimive nove originalne vsebine v rangu 20-50 miljonov. To, da so snemali zadnjega Indya v rangu pod 300 miljonov je absurd brez primere za eno zabavno avanturico ostarelega arheologa. Saj ne govorimo o fakin Avatarju 3. Woke gor ali dol. Its all I'm sayin...

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 3 urami:

Tojeto romantiziranje preteklosti v stilu, filmi so nekoc bili boljsi, muzka je nekoc bla boljsa, in podobne neumnosti. Zdaj je samo VSEGA PREVEČ, in ti rinejo v faco izi junkfood. Kvalitete je ogromno, sam se je treba malo potrudit in poiskat.

 

Hočeš povedat, da se duh časa ne spreminja in da je vedno vse isto kvalitetno?

Povezava do prispevka
Vučko3 reče Dne, 26. 5. 2023 at 11:48:

Predstavljaj si, da odjebeš človeka na podlagi tega, da gleda Mandaloriana. Alo stari, 15 let sva prijatelja, ampak tale tretja sezona mandaloriana, a-a, odstrani se. Za take krivovernike ni placa med nami kvazi intelektualci.

 

Ne bi smel napisat "kvazi", če naj bi to izgovarjal jaz. V želji, da me užališ, si si poškodoval foro. In moj izraz “uživa” si nadomestil z “gleda”. Kar sem napisal je vseprisoten fenomen, le izjavo sem oblikoval tako, da so se lahko tapravi vžgali ko bakle. Okus za kulturo uporabljamo za oblikovanje in vzdrževanje odnosov, z demonstracijo okusa prepoznavamo skupne preference in pripadnost skupinam. Čtivo, ki to razlaga si pa lahko greste iskat sami, torej kako se pogovore obravnava kot rituale v katerih okusi povezujejo/ločujejo sogovornike, gradijo družbene odnose, kako je efekt okusa na te vezi močnejši kot efekt družbenih vezi na okus, kako je okus za visoko kulturo težje pridobljiv, je indikator socializacije skozi odraščanje (mislim da predvsem familije) in kako okus za visoko kulturo oblikuje močne, ozke kroge in precej težje služi kot splošen družben kapital kot to velja za pop okus, ki je bolj nagnjen vsakodnevni družabnosti (a šibkejšim odnosom), kako okus za visoko kulturo nakazuje družbenoekonomski status in obkroženost z višje izobraženimi, in tako dalje, kar se sklada s spoznanji, da kulturna podobnost med posamezniki oz. relacijske lastnosti, kot sta kulturne preference in konvencionalnost, ki nam dajejo občutek položaja napram drugim, delujejo kot osnove iz katerih presojamo, kakšni ljudje so primerni kandidati za prijateljstvo. V te procese ste vsi stopili prvi dan v OŠ ko ste v Kelly Family majci morali sami jest v jedilnici. 

uredilo bitje Medeninček
Povezava do prispevka

sicer pa da ponovimo

Medeninček reče Dne, 3. 12. 2022 at 13:30:

Indiana Jones je zelo dober predstavnik filmske umetnosti, komur to ni jasno bo moral nadgradit svojo estetsko perceptivnost.


Z Raider of Lost Ark je Spielberg opravil zelo dobro delo, vse od režije, montaže, pripovedne strukture lahko študiraš (kako pomenljivo je zgrajen že intro filma ali soočenje na akademiji, kjer že vizualni odnosi v vsakem kadru komunicirajo karakterizacije, tako je Soderbergh nekoč rekel naj se Spielberga študira v črnobelem brez audio), in razlog za sranje katerega se nam servira je tudi neperceptivnost publike kateri je vse "neka akcijska pustolovščina". Ravno zaradi takšnih bodo namesto najemanja talentiranih režiserjev kmalu raje vrgli prompt v AI, ki vam bo generiral tri hitro drzne "neke akcijske pustolovščine" na teden. Potem pa ne razumete zakaj ne morete biti prjatli z vsemi.

 

 

 

Povezava do prispevka

Ne vem, ali si intelektualec. Vem pa, iz tega kar si napisal, da provociras in, da si prepotenten. Visoka kultura ali ne, taki absolutno niso dobrodosli v moji druzbi. Pišeš paragrafe, čeprav eno in isto stvar ponavljas iz vrstice v vrstico. Generaliziras in baziras komplicirane cloveske odnose na okusih do kulture.

 

Mogoce pa le nisi intelektualec.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...