Arey Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 (urejano) Men tut po unih videih ki sem jih gledal deluje bolj neki kar so pri amd spacal skp ker so pac morali. DLSS je dosti bolj impresiven. 18. julij 2021 uredilo bitje Arey Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 Saj to je ze tradicija mar ne, Nvidia splavi tehnologijo amd a caplja zadaj z polizdelki to pa poskusajo zakrit ces kao je na voljo za vsakogar Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 VonGriffin reče pred 6 urami: Dejansko je to hecno in zalostno za forum ki je bil nekoc namenjen gajmingu, Ne G-Sync ni gamechanger kot ni DLSS al RT...lol zame je bil gamechanger 3dfx logo...je pa kul imeti za master level, ampak koncept ki ga ne atomic ali maksi tule nikoli nista dojela. Zato ne izgubljat casa. Ce kupuješ zaslon in imas soliden geforce v kišti seveda boš pomislil da vzames g-sync tdlr 3080ti je na poti Takega gamechangerja pač ne more bit več, kot je bil 3dfx. Logično. Če pogledaš sama grafika ni tolko napredovala. Crysis 1 še zmeraj zgleda sexy pa je 14 let star, pa je to ravno na pola puta od 3dFXa do danes. Pa poglej, kakšna ralzika v grafiki je od 3dfxa od Crysisa 1 in od Crysis 1 do danes. Crysis 3 je star 8 let, pa je čisto current gen grafika @ 4k. Tko da za današnje čase je DLSS je kar gamechanger. Tudi ray tracing. Sektor 13 reče pred 5 urami: Verjetno je debata glede G Synca enaka kot debata z audifilom. Pac nekdo opazi vsako malenkost in hoce imeti vse tipi topi (iz njegovega zornega kota) ostalim pa pac dol visi in so mnogo prej zadovoljni. Vglavnem vsak naj si kupi kar mu pase in ni potrebno o tem razpredati par strani. Ravno za to so debate, ker so slabe primerjave in si mogoče ne zna kdo predstavljat. G-sync odpravi morebiten screen tearing in morebiten stutter, ki nastane zaradi screen tearinga, če frejmi padejo pod frekvenco monitorja, to pa lahko tudi brez g-synca odpravimo. Skratka morejo bit določeni pogoji. Ni to, da bilo karkoli boljše. Ne moreš to primerjat z audifilstvom, kjer se skuša ustvarit čim bolj naravno reprodukcijo zvoka. maksi reče pred 5 urami: Če je napredek, da za 5% boljši videz plačaš z -50% hitrostjo izrisa, je to zame bolj nateg nvidia fanboyev. Za takšno razliko je potrebna generacijska razlika v videzu. Težko je govort o 5% lepši sliki, ker dejansko niti ni lepša, ni bolj ostra... Govorimo o "fejk" sencah in odsevih VS real in tukaj je ovredtnotit telo težko. Gre za stvari, ki se pazi to dogmo, občutijo in ne vidijo Kot ali je original rolex vreden 10x več od dobrega ponaredka. Oba sta vizualno ista in isto točna. Samo eden je fake in občutek na roki je drugačen, če imaš original Ali pa recimo kdo prebere tak post, kot je ta spodaj. Enterprise reče pred 2 urama: lol nvidia shilli fsr je pac shit, ki ni primerljiv niti z TAA upscalom, ki ga dobis v unreal enginu in kupu drugih proprietary enginov. dokler fsr ne dobi casovne komponente, bo pac shit solution za plebse. ki bi jim sicer prej priporocal da uporabijo monitor z nizjo resolucijo, da lahko udobno igrajo na nativni resoluciji ali pa nehajo bit plebsi in skesirajo za dobro graficno, ce ze hocejo 4k. gledas te primerjave ko so AMD navdusenci navduseni, ko FSR izboljsa fpsje ob zamegljeni sliki, ki je neopazno boljsa od tega da bi z naivnim upscalom znizal resolucijo, lol. pa povrh vsega, tehnologija kot je DLSS ima ogromno potenciala za prihodnje nadgradnje (interpolacija/extrapolacija frejmov, integracija z dinamicno resolucijo in adaptivnim shade ratom, za VR in eye tracking etc.) FSR zgleda kot nek half-baked solution kjer se zdaj iz nekje upa da bodo pri AMD to spravili na nek soliden nivo, ampak niso pokazali nic v kaksni smeri in kako bi to storili Potem pa pogledaš reviiewe, dejansko ljudi, ki se profesionalno ukvarjajo s tem: Techpowerup I'm very positively surprised by the FSR "Ultra Quality" results. The graphics look almost as good as native. In some cases they even look better than native rendering. Techspot I have to say that I'm surprised with what AMD's been able to achieve with FSR. at 4K both the Ultra Quality and Quality modes get pretty close to native rendering, while delivering a ~40% performance uplift with the Ultra Quality mode, and ~65% with Quality, across a range of GPUs from both AMD and Nvidia. I think most gamers will gladly take this sort of performance uplift for the relatively minor impact to visual quality that FSR has in most circumstances. Toms Hardware FSR at Ultra Quality in Terminator: Resistance might actually look better than pure native rendering Skratka FSR je na Ultra Quality dejansko cool. Vse kar je pod tem pa ne tolk. Samo že na ultra quality dobimo 45%+ perfomance gaina, kar je dost insane. Drugi problem je količina iger, ki to dejansko podpira. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 (urejano) Obstaja razlog zakaj DF ne dobi early review sample AMD gpujev. atomic reče pred 32 minutami: Težko je govort o 5% lepši sliki, ker dejansko niti ni lepša, ni bolj ostra... Govorimo o "fejk" sencah in odsevih VS real in tukaj je ovredtnotit telo težko. Gre za stvari, ki se pazi to dogmo, občutijo in ne vidijo Kot ali je original rolex vreden 10x več od dobrega ponaredka. Oba sta vizualno ista in isto točna. Samo eden je fake in občutek na roki je drugačen, če imaš original tu je zdaj vprašanje, ali je možna lepša "fake" grafika, ali pa rabimo raytracing (čeprav tega današnje grafiične niso zmožne in sam RT nič ne pripomore, da pridemo kaj bliže temu) lep primer je RDR 2, ki zgleda lepše kot katerakoli RTX igra 18. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 Seveda ne rabis RTja, svetlobo lahko fakeas na miljon razlicnih nacinov, ampak so vsi nekje slabi ali se breaknejo v dolocenih situacijah in veliko jih zahteva ogromno rocnega dela. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 Samo developerji itak morejo narediti tudi fejk verzijo, ker je perfomance hit prevelik, tako da nič ne prišparajo. Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 maksi reče pred 4 urami: lep primer je RDR 2, ki zgleda lepše kot katerakoli RTX igra koliko RTX iger pa si do sedaj igral ? Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 atomic reče pred 4 urami: Ravno za to so debate, ker so slabe primerjave in si mogoče ne zna kdo predstavljat. Gre za stvari, ki se pazi to dogmo, občutijo in ne vidijo Kot ali je original rolex vreden 10x več od dobrega ponaredka. Oba sta vizualno ista in isto točna. Samo eden je fake in občutek na roki je drugačen, če imaš original Jaz sicer iskreno ne razumem, zakaj si ti tok daješ opravka s tem, kaj si misli nekdo drug. Men daješ mal čudn vibe ko v post napišeš 15 vrstično razlago z glavnim junakom Gorazdom (objava bi v srednji šoli že lahko šla skoz kot spis za domačo nalogo), kjer vsem 100+ obiskovalcem foruma razlagaš neke svoje podrobne fantazijske scenarije, delaš subjektivne zaključke in jih plasiraš kot tehnične argumente. Samo en monitor je, ta precenjena nalepka in tehnologija za njo pa stane za en plato craft pira. Če odmisliš fizične lastnosti panela je g-sync najboljši extra feature, ki si ga lohk pri monitorju želiš / omisliš, alternative so razni usb priključki in osvetljeni podstavki. Pa te primerjave ti tko reeees ne grejo. Lahko pa v namenski temi presentiš z fake rolexom za manj kot jurja, ki bo isto točn in vizualno isti. 2 Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 (urejano) Šimšalamima Huhu reče pred 52 minutami: Jaz sicer iskreno ne razumem, zakaj si ti tok daješ opravka s tem, kaj si misli nekdo drug. Men daješ mal čudn vibe ko v post napišeš 15 vrstično razlago z glavnim junakom Gorazdom (objava bi v srednji šoli že lahko šla skoz kot spis za domačo nalogo), kjer vsem 100+ obiskovalcem foruma razlagaš neke svoje podrobne fantazijske scenarije, delaš subjektivne zaključke in jih plasiraš kot tehnične argumente. Samo en monitor je, ta precenjena nalepka in tehnologija za njo pa stane za en plato craft pira. Če odmisliš fizične lastnosti panela je g-sync najboljši extra feature, ki si ga lohk pri monitorju želiš / omisliš, alternative so razni usb priključki in osvetljeni podstavki. Pa te primerjave ti tko reeees ne grejo. Lahko pa v namenski temi presentiš z fake rolexom za manj kot jurja, ki bo isto točn in vizualno isti. Ne vem, Gorazd se mi je zdel smešno ime. Tko, na nič se ne rima Pač to je šport foruma. Zadnji moraš imeti prav. Saj ti tudi, moraš po vseh Gorazdih napisat, da vendarlje je G-Sync najboljši feature. Ok VRR ima vsak monitor danes. V čem je g-sync boljši od freesynca na modernem monitorju? Pri uri sem imel v mislih, da moraš bit precej večji strokovnjak, da opaziš razliko med replico rolexa, kot pa ray tracing. https://www.youtube.com/watch?v=j3JpLewhQ6s https://www.youtube.com/watch?v=WbqQqngkl8s 18. julij 2021 uredilo bitje atomic Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 18. julij 2021 Share Objavljeno 18. julij 2021 maksi reče pred 3 urami: Samo developerji itak morejo narediti tudi fejk verzijo, ker je perfomance hit prevelik, tako da nič ne prišparajo. Kmalu jim ne bo treba, čez dobrih 5 let bodo prišle igre ven, katerih ne boš mogel igrat brez ray tracing capable grafične. Zato pa imamo DLSS in podobne tehnologije. Ray tracing + dlss je tak gamechanger, da dejstvo da je AMD Nvidio ujel pri surovi moči grafične totalno nerevantno, nihče o tem sploh ne govori, kar se je še 2 leti nazaj zdelo nemogoče. Z neko rtx 3070 lahko igraš Cybperunk 2077 in ray tracingom zelo udobno. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 (urejano) atomic reče pred 8 urami: Z neko rtx 3070 lahko igraš Cybperunk 2077 in ray tracingom zelo udobno. ja, 43 fps na 1440p je zelo udobno načelo featurjev pri Nvidiji je, nima veze če dela zanič na našem hardverju, pomembno je, da dela še slabše na konkurenčnem 19. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 (urejano) maksi reče pred 11 urami: Samo developerji itak morejo narediti tudi fejk verzijo, ker je perfomance hit prevelik, tako da nič ne prišparajo. To je trenutno se res, ja. Verjetno pa cez nekaj let ne bo, vsaj upam da ne. Al pa bo vsaj ful manj dela. Ne bi bil presenecen ce bi zaceli cez par let pocasi prehajat na RT in bo non-rt stuff cedalje bolj crappy zgledal. Sam pomoje bo treba pocakat na naslednjo generacijo konzol, dvomim da ima trenutna dovolj moci da bi delali rt-only. 19. julij 2021 uredilo bitje Arey Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Arey reče Pravkar: To je trenutno se res, ja. Verjetno pa cez nekaj let ne bo, vsaj upam da ne. Al pa bo vsaj ful manj dela. konzolni hardver je daleč preslab, da bi poganjal raytraced igre (vsaj na 60fps) Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 60fps je itak pipe dream za konzole. Zdej so se 60fps igre, ker je generacija sveza, cez 3- leta sem preprican da bo default vse na 30fps z opcijo downgradanih visualsev na 60fps v dolocenih naslovih. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Arey reče pred 30 minutami: Zdej so se 60fps igre, ker je generacija sveza, cez 3- leta sem preprican da bo default vse na 30fps z opcijo downgradanih visualsev na 60fps v dolocenih naslovih. in kako bi to izvedel, a na 60fps bo brez senčenja in osvetlitve, če ni fejk Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 maksi reče pred 42 minutami: ja, 43 fps na 1440p je zelo udobno načelo featurjev pri Nvidiji je, nima veze če dela zanič na našem hardverju, pomembno je, da dela še slabše na konkurenčnem Ja ja, zelo udobno. Sem probal pri kolegu na DLSS perfomance in z grafičnim tweakom od digital foundrya. Ma šiba 60fps povprečno in tudi dlss perfomance je čisto good. Ne glej teh videjev iz lasnkega leta. Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Na konzolah imaš zdaj vse, tudi v isti igri z različnimi nastavitvami, od 30 do 120 fps, z RTjem in brez RTja, v miljon resolucijah, tudi dinamičnih. Razlika med opcijam je od malenkostna do ogromna, razen če si na katodarju. Samo maksi težko to pove kaj iz prve roke kaj je vredno in kaj ne, kaj je igralno in kaj ne in kako kaj izgleda, ker je pač vse to videl samo na youtube. Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 maksi reče pred 34 minutami: in kako bi to izvedel, a na 60fps bo brez senčenja in osvetlitve, če ni fejk 60fps sem rekel predvidevam da bo opcija samo za določene naslove. Ali bojo vložili resource v fakeanje osvetlitve (mogoče ker bojo hotli podpirat tut kakšno drugo platformo), al bo pač ta osvetlitev bolj napol (aka SSR bojo, ostalo pa bolj crappy), al neka low quality RT implementacija, al pa ne bo te opcije sploh. Ne vem lej, ne napovedujem ničesar, sam verjetno bo v generaciji ali dveh performance RTja skupaj z DLSSom za scenic špile čist playable tut na mid-level karticah. Mogoče bomo pa spet prišli do stanja ko bo razlika low/med/high res ogromna. Trenutno mislim da nam je vse jasno da je ultra bolj kot ne za ljudi kot je VG k ne dobijo več erekcije če ne morejo na forum napisat da igrajo na ultra. Navedek Povezava do prispevka
Enterprise Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 (urejano) ubavis midrange RTX kartico in laufas na ultra performance in imas bolane FPSje, ce si ze socialski kocler ki ne more high end turing kartice ubavit 19. julij 2021 uredilo bitje Enterprise 2 Navedek Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Lol, FSR dejansko ne zgleda nič boljš kot če samo rukneš na nižjo resolucijo in SMAA vklopiš. Performance itak isti kot če bi to naredu. 1 Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 (urejano) Mar res ? Ta možak pravi, da je zelo malo razlike. 19. julij 2021 uredilo bitje Sektor 13 Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 (urejano) Nekako so si ocenjevalci enotni, da pri 4K na quality ni neke razlike, pri nižjih ločljivostih pa je dlss boljši, čeprav tudi tam ni bogvekaj oz. se bolj opazi razlika v primerjavi z native kot pri 4K. 19. julij 2021 uredilo bitje maksi Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Glede na to, da se pri gibanju skoraj ne opazi razlike prav tako lahko FSR uporabljas pri vecini graficnih je to kar super tehnologija zgleda. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Enterprise reče pred 8 urami: ubavis midrange RTX kartico in laufas na ultra performance in imas bolane FPSje, ce si ze socialski kocler ki ne more high end turing kartice ubavit Kako pa lahko igraš recimo AC Valhala? Midrange AMD grafa poje vse kar lahko Nvidia ponudi... Dosadan si s tem chery pickingom. Dejmo mal objektivnosti. Obe tehnologiji imata slabosti. Kljub temu obe tehnologiji ponudita določene detajle celo boljše, kot nativna resolucija. Obe tehnologiji ne moreta delati čudežev na performance modu. Kljub vsemu sta obe tehnologiji nekaj najboljšega v zadnjih letih. DLSS je vseeno boljša, bolj zrela in jo podpira več iger. Navedek Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Se prav AMD je boljša izbira za slabe igre Marvel's Avengers in Assassin's Creed Valhalla? 2 Navedek Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Ne me obtozit zajebavanja, ker se ne zajebavam: kaksna je slabost DLSS proti FSR? Edina ki jo poznam je tezava implementacije, ala FSR je res easy implementirat. Se kaj drugega? Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Arey reče pred 40 minutami: Ne me obtozit zajebavanja, ker se ne zajebavam: kaksna je slabost DLSS proti FSR? Edina ki jo poznam je tezava implementacije, ala FSR je res easy implementirat. Se kaj drugega? Ghosting recimo. Premikajoči predmeti puščajo sledi. Koliko so te dolge te sledi je odvisno od DLSS setinga. 1 Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 19. julij 2021 Share Objavljeno 19. julij 2021 Šimšalamima Huhu reče pred 50 minutami: Se prav AMD je boljša izbira za slabe igre Marvel's Avengers in Assassin's Creed Valhalla? Ne. Do ray tracinga je AMD boljša izbira. Ko enkrat na amdju vklopiš ray tracing postane grafična neuporabna. Pri valhali je pa pač čista razpaljotka. Navedek Povezava do prispevka
maksi Objavljeno 20. julij 2021 Share Objavljeno 20. julij 2021 Arey reče pred 8 urami: Ne me obtozit zajebavanja, ker se ne zajebavam: kaksna je slabost DLSS proti FSR? Edina ki jo poznam je tezava implementacije, ala FSR je res easy implementirat. Se kaj drugega? največja slabost je očitna, dela samo na high-end nvidia grafah Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 20. julij 2021 Share Objavljeno 20. julij 2021 No. Dela tudi na rtx 2060 recimo. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.