MarioKing Objavljeno 14. februar 2023 Share Objavljeno 14. februar 2023 Top 10 filmov res težko... da bo lažje, lahko so franšize al pa igralec/ka al pa žanr... kakšen uber hud film bo manjkal, ampak tak je pač lajf... subjektivno mnenje itak: 1. Scarface/Goodfellas 2. The Godfather Trilogy 3. Forest Gump/The Shawshank Redemption 4. Sergio Leone Dollar Trilogy 5. Indiana Jones Trilogy 6. Back To The Future Trilogy 7. Star Wars Original Trilogy (4-6) 8. Conan the Barbarian/Terminator 2 9. Rocky Part I/Rambo First Blood 10. Pač vse ostalo... Navedek Povezava do prispevka
Dog Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 1. Lord of the rings 1,2,3 2. Godfather 1,2 (3jka bruh) 3. Goodfellas 4. 12 Angry Men 5. 1917 6. The Dark Knight 7. 12 years a slave (nobenih jaškov, pa majhih prostorov, pa vseno klavstrofobično za gledat) 8. CODA 9. Star Wars (4-6) 10. Forest Gump (WHATEVER YOU TELL ME, DRILL SERGENT!!!!) Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 (urejano) 1. Aliens 2. Terminator 2 3. Jurrasic Park 1 4. Star Trek 6: The Undiscovered Country 5. The Thing (1982) 6. Star Wars - originalna trilogija 7. Lord of the rings - trilogija 8. Edge of Tommorow 9. in 10. Razno kot Indiana Jones, Tremors, Predator 1, Logan, Saving Private Ryan in drugi, ki se jih ne spomnim 15. februar 2023 uredilo bitje Sektor 13 Navedek Povezava do prispevka
BuDi Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 (urejano) Naštej 10 filmov... in folk - skupaj z avtorjem teme - jih našteje po 138 ... kot vedno na forumih. 15. februar 2023 uredilo bitje BuDi 6 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 hahahaha pa res OP je naštel faking 26 filmov v lastnem top 10 seznamu Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 (urejano) 1. La Grande Bellezza - The Great Beauty 2. The Lighthouse 3. The 6th Sense 4. The Others 5. Shawshank Redemption 6. Incendies 7. Arrival 8. Fight Club 9. Terminator 10. Alien 15. februar 2023 uredilo bitje ke_kit 2 Navedek Povezava do prispevka
chinasky Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 1. Scary Movie 1,2,3,4,5 2. Date Movie 3. Road Trip 4. Gayniggers from outer space 5. Road Trip (se enkrat si zasluzi, res se je tezko odlocit za najboljsi film na 5. mestu) 6. Epic Movie 7. Blair Witch Project 8. Fast and Furious (vseh 10) 9. Rambo 1 10. Zoolander 1 3 Navedek Povezava do prispevka
Chris Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 1. The Godfather trilogija 2. The Truman Show 3. Tropic Thunder 4. The Beach 5. Generation X 6. The Departed 7. Goodfellas 8. Django: Unchained 9. Back To The Future trilogija 10. Vanilla Sky Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 Že listo top 30 bi težko naredu, kaj šele 10. Na splošno filmi od režiserjev ala peter jackson, james cameron, speilberg, tarantino.. pa to kar je folk zgoraj pisal. ke_kit reče pred 1 uro: 6. Incendies uuu ja. Tole je bil eden filmov, ki je že sam po sebi odličen, napeta zgodba in dobra tematika. Te pa v zadnjih treh minutah pusti s čeljustjo do tal. Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 chinasky reče pred 1 uro: 1. Scary Movie 1,2,3,4,5 2. Date Movie 3. Road Trip 4. Gayniggers from outer space 5. Road Trip (se enkrat si zasluzi, res se je tezko odlocit za najboljsi film na 5. mestu) 6. Epic Movie 7. Blair Witch Project 8. Fast and Furious (vseh 10) 9. Rambo 1 10. Zoolander Edini not pleb Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 ke_kit reče pred 2 urama: 1. La Grande Bellezza - The Great Beauty Prvo mesto si deliva, to je to v lajfu <3 Evo še moj seznam, kot je v tem momentu, se mi pa vedno spreminja, ko pride kaj novega gor La Grande Bellezza (2013) Synecdoche, New York (2008) Tokyo Story (1953) Fanny and Alexander (1982) Seven Samurai (1954) Kis Uykusu (2014) Nostalghia (1983) Dekalog (1989) - cikel filmov, si kljub Budijevem kommentu jemljem to pravico, ker itak vsi kucate neke trilogije Ordet (1955) Au revoir les enfants (1987) 1 1 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 (urejano) @Chenier Carski predlogi. Grem takoj pobrat vse česar še nisem gledal. Honestly bi tudi sam naredil malo bolj hipstersko lestvico, ker so mi v zadnjem obdobju tile art filmi postali res top zadeva, ampak za Mn3 se mi je zdel boljši tak bolj prizemljen komercialni nostalgia-tinted seznam. 15. februar 2023 uredilo bitje ke_kit 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 ke_kit reče Pravkar: @Chenier Carski seznam. Grem takoj pobrat vse česar še nisem gledal. Honestly bi tudi sam naredil malo bolj hipstersko lestvico, ker so mi v zadnjem obdobju tile art filmi postali res top zadeva, ampak za Mn3 se mi je zdel boljši tak bolj prizemljen komercialni seznam. Če Fanny and Alexander še nisi gledal, obvezno stegni daljšo verzijo, ki je bila namenjena TV-jem. Sicer za razliko od kino verzije žal ni widescreen, ampak ima dosti bolj carsko razdelan subplot glede fotra in bolj čutiš like Drgač pa moj seznam niti ni full hipster. Ajde Nostalghia in Ordet je lahko naporno za gledat, ker so dolge in počasne scene, ostalo pa je vse precej sweet tudi za mainstream gledalca. Čeprav Nostalghia bo tebi kul, ker pač poka lepa podeželjska Italija in ti ne bo bad gledat počasnih scen 1 Navedek Povezava do prispevka
Yeshua Ben Joseph Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 V for Vendetta je meni najljubši. Tak da bom naredil samo top 1 . 1 Navedek Povezava do prispevka
🐖Spooky Ao Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 (urejano) tesko vprasanje. da vidmo ce pridem do 10. v nobenem vrstnem redu in pac omejeno na kar mi zdajle pade na pamet: true romance the big lebowski the straight story the shawshank redemption the silence of the lambs lost in translation paris, texas tucker & dale vs evil xxy death proof 15. februar 2023 uredilo bitje The AO 1 1 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 The AO reče pred 4 minutami: lost in translation Fak, kako sem lahko pozabil na tale biser... Navedek Povezava do prispevka
🐖Spooky Ao Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 jst nevem kako sem pozabil: the broken circle breakdown 1 Navedek Povezava do prispevka
🐖Spooky Ao Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 lahko se dodajam, saj ni pravil v tej temi: midsommar annihilation arrival ginger snaps bram stokers dracula 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 Kaka zmešana tema je tole. 15min sedim v pisarni in razmisljam kako naj 50 filmov skrčim v 10 filmov. fuj fuj fuuuuj, kolega 1 Navedek Povezava do prispevka
🐖Spooky Ao Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 ze op jih je nastel 26 pac v tej temi postamo fav filme 1 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 Galko reče pred 3 urami: hahahaha pa res OP je naštel faking 26 filmov v lastnem top 10 seznamu PA ŠE VSE OSTALO :AVADODO: Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 The AO reče pred 26 minutami: lahko se dodajam, saj ni pravil v tej temi: midsommar annihilation arrival ginger snaps bram stokers dracula haha to je bilo odfukano, tako unexpected odfuk 1 Navedek Povezava do prispevka
🐖Spooky Ao Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 Sovicha reče pred 10 minutami: haha to je bilo odfukano, tako unexpected odfuk tut nadaljevanja so zabavna sam nic ne bo nikol primerljivo prvemu ogledu k sm su gledat cist brez da bi vedu za kaj se bo slo 1 Navedek Povezava do prispevka
Nodi Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 Goodfellas Godfather 1 The Game Parasite Oldboy Jagten Heat No country for old man Blue Velvet Drive 2 Navedek Povezava do prispevka
BuDi Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 tole mi trenutno pade na pamet... sigurno sem malo pomešal. Back to the Future Part 2 Goonies The Last Emperor Bound Gattaca Flight of the Navigator The Fifth Element The Right Stuff The Crow Dragons Forever 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 Jaz bi malo premešal stvari, delil z vami kul sci fi filme, tiste ne najbolj popularne, ne najboljše, ampak še vedno hudo kvalitetne: -Aniara Spoiler -The Endless Spoiler -Primer Spoiler -Moon Spoiler Spoiler -Paprika Spoiler -Dark City Spoiler -Timecrimes Spoiler -Coherence Spoiler -Enter Nowhere Spoiler 1 Navedek Povezava do prispevka
SpaWn Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 1. Heat 2. The Godfather Trilogy 3. Indiana Jones Trilogy 4. Pulp Fiction 5. Terminator 2 6. Goodfellas 7. Gladiator 8. Back To The Future Trilogy 9.The Dark Knight 10. Deadpool Evo, potrudil sem se in jih dal par iz tega tisočletja, čeprav si morda ne zaslužijo top 10. 1 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 warning, 17 absolute bangers comin' troo' Navedek Povezava do prispevka
Mabel Objavljeno 15. februar 2023 Share Objavljeno 15. februar 2023 In Bruges The Wicker Man Superman 1 The Goonies Shawshank Blade Runner Spirited Away The Thing The Fearless Vampire Killers The Day After Tomorrow Navedek Povezava do prispevka
Scryel Objavljeno 17. februar 2023 Share Objavljeno 17. februar 2023 Terminator 2 The Matrix Pulp Fiction Requiem for a Dream Forrest Gump American History X Fight Club GoodFellas Kill Bill: Vol. 1 V for Vendetta Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.