Skoči na vsebino

Formula 1 S2023


OBELIX

Priporočeni prispevki

drevored reče pred 4 urami:

ne razumem kaj mate proti sainzovi kazni? saj niso zavrteli casa nazaj. sainz je vedno pozvzrocil nesreco in si zasluzi kazen, ceprav so upostevali vrstni red ob restartu.

Po eni strani razumem da pač je kazen ker je nekdo povzročil nesrečo ampak hkrati pa ni pridobil popolnoma ničesar ker je bila rdeča zastavica in restart takoj zatem. Poleg tega je ogromen razlog za nesrečo prav FIA ker so imeli vsi mrzle gume in noben dirkač ni idealno mogel izpeljati prvih par rid. Ne vem za moje pojme bi to mogla biti kazen in safety car ne pa da mu vzameš vse kar je pridobil in potem daš še kazen.

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 21 minutami:

Po eni strani razumem da pač je kazen ker je nekdo povzročil nesrečo ampak hkrati pa ni pridobil popolnoma ničesar ker je bila rdeča zastavica in restart takoj zatem. Poleg tega je ogromen razlog za nesrečo prav FIA ker so imeli vsi mrzle gume in noben dirkač ni idealno mogel izpeljati prvih par rid. Ne vem za moje pojme bi to mogla biti kazen in safety car ne pa da mu vzameš vse kar je pridobil in potem daš še kazen.

 

am ni glih pridobil ampak so pa drugi izgubili. sej na startu majo vedno vsi mrzle gume. ne razumem kako je fia tukaj kriva? pac sainz je naredil zelo ocitno napako, ki je bila vedno kaznovana.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
drevored reče pred 2 urama:

 

am ni glih pridobil ampak so pa drugi izgubili. 

alonso, v katerega je sainz prbil ni zgubil nic. ostalo dogajanje pa ni sainzova krivda. 

ne branim cloveka, celo antipaticen mi je, samo neka doslednost pri dosojanju kazni mora bit no..

Povezava do prispevka

Stevardese so spet pokazale da nimajo pojma kaj delajo. Prva rdeča zastava je bila popolnoma nepotrebna in tudi prepozna. Druga je bila samo pogojno potrebna, pa spet prepozna. Obakrat so dirkači skoraj odvozili krog, če je bila tako huda nevarnost, da je bilo treba prekiniti dirko, se to stori takoj. Aja, se res, verjetno spet kamere niso ble prav postavljene. Pri tretji pa niso imeli izbire in so jo celo sprožili pravočasno.

Kaznovanje je pa spet bilo naključno, Sainz je fasal efektivno diskvalifikacijo, medtem ko so pri Strollu ocenili da ni bilo nič, Sargeanta pa niti preiskovali niso. Pa je vsaj pri Sainzu in Sargeantu šlo za podobno napako, če ne kar pri vseh treh.

Da ne govorim o odpustku Gaslyu, all good, ker je bil prvi krog. A se fakin zajebavate? OK, je res, v prvem krogu ni škode če so malo odpustljivi, ampak zakaj za kurac so potem srali po Sainzu?

Proti trenutnemu vodstvu še Masi izpade sposoben.

 

Na koncu se namesto o dirki spet pogovarjamo o stevardesah. Ko bi vsaj bila glavna tema, da je bil tokrat DRS premočen. To bi bilo že skoraj malo preveč popolno.

Povezava do prispevka

Naj me kdo popravi, ampak mislim da še 10 let nazaj bi vse včerajšnje rdeče zastave razen zadnje ble zgolj vožnja za safety carjem dokler ne bi popucali. Če bi bil naliv bi še razumel, tako je pa vse skup eno grozno pretiravanje ki vzema dušo športu.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

ampak, ampak, restart, več možnosti za nesrečo, bolj zgoščen grid, vmes še kakšen sočen radio, .... vse za gledanost. 

F1 postaja kot nascar, vse za to, da gledalcu slučajno ne pade dopamin, če se 10 minut nič ne dogaja.

Povezava do prispevka
Lyrical reče pred 11 urami:

Naj me kdo popravi, ampak mislim da še 10 let nazaj bi vse včerajšnje rdeče zastave razen zadnje ble zgolj vožnja za safety carjem dokler ne bi popucali. Če bi bil naliv bi še razumel, tako je pa vse skup eno grozno pretiravanje ki vzema dušo športu.

Race Highlights - Belgium 1998"

 

če ni take situacije, rdeča zastava ne sme biti izpostavljena. 

Pizda se grejo za neko varnost..plačan si miljone za biti voznik in stokajo ko so dve kaplji ali par debrijev izven linije. Prilagodi hitrost, ne vozit v tisti liniji, enostavno. 
kakorkoli če bi jaz vodil f1, za dež ne bi dal rdeče nikoli. kot sem rekel prej, naj voznik prilagodi hitrost, če prbije, si je sam kriv, ker je šel prehitro. Le v primeru zaprtja cestišča ala spa 1998, da ni prehoda, bi dal rdečo. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka
Chris reče pred 4 urami:

Race Highlights - Belgium 1998"

 

če ni take situacije, rdeča zastava ne sme biti izpostavljena. 

Pizda se grejo za neko varnost..plačan si miljone za biti voznik in stokajo ko so dve kaplji ali par debrijev izven linije. Prilagodi hitrost, ne vozit v tisti liniji, enostavno. 
kakorkoli če bi jaz vodil f1, za dež ne bi dal rdeče nikoli. kot sem rekel prej, naj voznik prilagodi hitrost, če prbije, si je sam kriv, ker je šel prehitro. Le v primeru zaprtja cestišča ala spa 1998, da ni prehoda, bi dal rdečo. 

 

No, mogoče še dobro da ne vodiš F1 :)

 

kar se dežja tiče, gume so široke mislim, da 50 cm, aquaplaning doživiš že v osebnem avtu s pol tanjšimi gumami pri hitrosti pod 100. Primerjat današnjo F1 s tisto iz 90ih ali 00 nima smisla, ker je popolnoma drugačna.

 

Pričakovat od dirkača, da bo prilagodil hitrost glede na razmere je tut težko, sej jo prilagodijo, potrebna je ena luža, al pa en dotik črte pa zapelje na travo pa je samo še potnik (Jules). Zdej a ti miljoni na računih odtehtajo nepotrebne smrti, ne vem no. Men ne. Lahko majo 50x večje plače, pa še vedno ne bi od nobenega zahteval, da zaradi tega reskira smrt. Še pokojni Lauda je sam zapeljal v bokse zaradi obilnega dežja in slabe vidljivosti in mislim, da zaradi tega tudi zgubil naslov prvaka tisto leto če se ne motim, pa mu zdaj noben ne očita, da je bil pička, prej nasprotno, postavil se je v bran varnosti v F1. Preveč življenj je bilo že izgubljenih v F1 po nepotrebnem zaradi slabe varnosti.

 

Sem zadnjič gledal recap sezon v 80ih, ko so ravno začeli postavljati lovilne ograje okoli proge. No to je bila žičnata ograja pritrjena na kovinske/lesene kole. 

 

 

Rdeče zastave so kul, sam ne na tak način kot jih talajo zdaj, zato, da se lahko še enkrat štarta. Dirka bi se komot končala za varnostnim avtom (sej se tudi je), pač bi se 2 kroga pelal okol pa mahal iz avta. 

 

 

E:

ena izmed stvari, ki so po mojem bile boljše v 90ih/00ih in bi jih mogli vrniti, so kadriranje in spremljanje dirkalnikov s kamero po celi ravnini. Pri starih dirkah dirkalniki res zgledajo hitri (ok, so bili manjši, bolj agilni...) ker so bili kadri dokaj statični, avto je mimo pripičil 300 na uro in je bil v kadru par stotink, sedaj jih gledamo celo ravnino kot da stojijo pri miru, enako v ovnikih. 

 

uredilo bitje rajc
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
rajc reče pred 43 minutami:

 

No, mogoče še dobro da ne vodiš F1 :)

 

kar se dežja tiče, gume so široke mislim, da 50 cm, aquaplaning doživiš že v osebnem avtu s pol tanjšimi gumami pri hitrosti pod 100. Primerjat današnjo F1 s tisto iz 90ih ali 00 nima smisla, ker je popolnoma drugačna.

 

Pričakovat od dirkača, da bo prilagodil hitrost glede na razmere je tut težko, sej jo prilagodijo, potrebna je ena luža, al pa en dotik črte pa zapelje na travo pa je samo še potnik (Jules). Zdej a ti miljoni na računih odtehtajo nepotrebne smrti, ne vem no. Men ne. Lahko majo 50x večje plače, pa še vedno ne bi od nobenega zahteval, da zaradi tega reskira smrt. Še pokojni Lauda je sam zapeljal v bokse zaradi obilnega dežja in slabe vidljivosti in mislim, da zaradi tega tudi zgubil naslov prvaka tisto leto če se ne motim, pa mu zdaj noben ne očita, da je bil pička, prej nasprotno, postavil se je v bran varnosti v F1. Preveč življenj je bilo že izgubljenih v F1 po nepotrebnem zaradi slabe varnosti.

 

Sem zadnjič gledal recap sezon v 80ih, ko so ravno začeli postavljati lovilne ograje okoli proge. No to je bila žičnata ograja pritrjena na kovinske/lesene kole. 

 

 

Rdeče zastave so kul, sam ne na tak način kot jih talajo zdaj, zato, da se lahko še enkrat štarta. Dirka bi se komot končala za varnostnim avtom (sej se tudi je), pač bi se 2 kroga pelal okol pa mahal iz avta. 

 

 

E:

ena izmed stvari, ki so po mojem bile boljše v 90ih/00ih in bi jih mogli vrniti, so kadriranje in spremljanje dirkalnikov s kamero po celi ravnini. Pri starih dirkah dirkalniki res zgledajo hitri (ok, so bili manjši, bolj agilni...) ker so bili kadri dokaj statični, avto je mimo pripičil 300 na uro in je bil v kadru par stotink, sedaj jih gledamo celo ravnino kot da stojijo pri miru, enako v ovnikih. 

 

ne pravim da se imam za kandidata, pravim samo moje mnenje, in verjamem da se veliko ljudi s tem ne strinja. 

Če smo pa že pri tej temi kaj bi bilo treba vrniti v f1, mislim da je pri meni najvišje refueling, ki bi zelo razširil spektrum strategij. 

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...
Flaming_C reče pred 1 uro:

dober event so izbrali za protestiranje proti klimatskim spremembam. Drgač je pa letošnja FE sezona zabavna za popizdit, po polovici je 6 dirkačev še v boju za naslov, naslednji masaker bo Monaco :D

 

 

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka

Ma ni šans, da bom gledal FE, ker me tole brenčanje električnih motorjev vsakič stisne bruhat. Pa lahko je še ne vem kako zanimiva sezona ne bom gledal sesalcev :D

 

Že tko imam občutek, da bom F1 nehal gledat 2026, ko pridejo novi motorji z večjimi baterijskimi mlinčki.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...