Skoči na vsebino

[multi] Armored Core VI: Fires of Rubicon


Priporočeni prispevki

  • 3 tedne kasneje...

Še ena zmaga za Fromsoft in dokaz, da so tudi z izdelkom v novem žanru edini household name v gamingu, ki preprosto ne more faliti. Igralnost je fantastična, z natančnim, odzivnim nadzorom nad mechom, ki pa se vseeno obnaša dovolj "mehanično", da ni le humanoid s paint jobom. Misije so pestre in dokaj kreativne, z ravno pravšnjo mero pregovorne fromsoftovske ostrine. Začetek mi je bil sicer kar malce zastrašujoč, ker si res obstreljen z ducati statistik in vselej nabirajočih se možnosti za kostumizacijo. Samo precej hitro ugotoviš, da so stvari zastavljene zelo intuitivno, tako da se na koncu skoraj nič nisem ukvarjal z min-maxanjem, ker je povsem dovolj razumeti večjo sliko in kake vrste konstrukcija bo od oka primerna za dano situacijo. In opcij je res malo morje, od super hitrih glass cannonov, do letečih trdnjav in vsega svašta vmes. Skratka raj za eksperimentiranje, čemur tudi zelo pripomorejo za fromsoft neznačilno pogosti checkpointi, saj lahko ob vsaki smrti zamenjaš dele in probaš malce izpiljeno ali pa povsem novo taktiko. Overall bi vseeno rekel, da je na račun bajnih možnosti to tudi najlažji fromsoftov špil, ker imaš pač toliko več prilik za super cheesy builde. Prezentacija je top. Dizajni mechov so badass, polni podrobnosti, bitke pa bliskovite, ples nadzorovanega kaosa in elegance. Okolica sicer pod drobnogledom ni artistični presežek, a periodično poskrbi za bajne razglede in občutek velikosti, kar fino pripomore k vzdušju. Naposled pa je tu še zgodba, ki je še najbolj hit or miss del. Začetek je preprosto slab. Si brez identitete, brez motivacij, bolj robot kot je to mech, ki ga pilotiraš. Ta del se kaj dosti ne spremeni. Po drugi strani pa me je proti pričakovanjem lepo presenetil razvoj podpornega casta. Kljub temu, da slišimo le glasove akterjev, so le-ti karizmatični, z jasno oblikovanimi osebnostmi in ob koncu povesti sem celo čutil merico čustvene povezanosti. Pojavi se tudi nekaj zanimivih sci fi konceptov, ki sicer nikoli niso pretirano dobro razviti, a dobijo vsaj pike za relativno koherentnost. Pod črto pa je igra kot celoten paket brez pomislekov polica materijal.

  • Račka +1 4
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Pištole dobile ammo buff, to sem rabil! Mogoče so tudi linear puške sedaj viable. 
 

Všeč mi je kako FROM balansira, najlažje bi bilo narediti ol’ Blizzard “nerfaj do dna vse kar je marginalno močnejše od ostalega, brez tega da bi buffali stvari”.


Zimmi so zgleda 10% bolj švoh, imajo pa 25% ish slabši stagger. 2x pištole + 2x Zimm bo imo dober combo še vedno, ne bo pa Songbirds Zimm tako suval.

 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Kak kraljevski špil je pa tole, nigger brothers????!!!?? Pa sej to je to kar se mecha akcije tiče, kaj je sploh lahko še boljš??? Insane akcija, cool art in grafika, opremljanje in buildanje in barvanje svojega robotarja, zvočni efekti taki da sosedje kličejo policijo?? Pizda kake absolutne hite dela From, jebem ti izpušno cev

Povezava do prispevka

Predvsem lahko pozabiš na tisto tipko, ki je za prehod med hojo in boostom. Užgeš quickboost (QB) in ti avtomatsko preklopi.

Nekateri baje prisegajo na QB na trigerjih (ni potrebno spuščati D gobice) - jaz imam noob klasično postavitev (spremenil QB na krogec, ker pač From špil) pa tudi nisem imel nobenih težav (bosse itak lockaš).

Sicer je pa dualwield zakon :)

Povezava do prispevka

Jaz sem si pustil vse isto, čist fajn je. A ni lažje gumbov zadaj uporabljat za streljanje kot tiste 4 znakce? Tam večinoma samo dodge uporabljam med bojem

 

Drugače pa dobrodošel, sprejemamo nove člane. Sem pa šel igro od začetka in sta prva dva glavna bossa manj močna kot sta bla prej, se spomnim kok sm se jebal z Balteusom, zdej so NG++ zame šele tapravi izzivi

Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 uro:

A imate kake pro beginner tips? Predvsem okrog postavitve tipk, jebem ti 3 različne booste :D


Jaz sem igral default, nisem videl potrebe po menjavi.

 

Glede tipsov, poglej si video breakdown vseh atributov na opremi, ker ingame opis ne pove kurca. Razlika med buildom, ki klapa in tistim, ki ne, je ogromna.

Weapon typi so zdej vsi viable, igraj tisto kar ti paše. Obvezno poglej optimalen in efektiven range orožja in se drži v tem rangu. Če si izven, boš videl richocheje na tarči, tedaj ne delaš nič.
 

Ko boš dobil OS upgrade, najprej investiraj v boost kick, free damage je in da se ga combojat.

 

Ne se sekirat z iskanjem in explorationom v prvem runu misije, vedno lahko ponavljaš mission za ranke in nagrade. Beeline is the name of the game.

 

Targeting je po defaultu tak, da cilaš tiste ki so v centru. Ampak bosse je boljše tolči z  hard lock-on. R3 in moraš pustit R gobico, če jo premakneš za piksel, bo šaltalo nazaj v default lock.

 

 

Povezava do prispevka

Hard lock on sicer malo slabše cilja, ampak to se da rešit s pravim čipom, ki ti porihta daljno, srednje in bližnje ciljanje. Vse odvisno od tega kakšna orožja uporabljaš.

 

Jaz npr po chapter 1 ne uporabljam več meča, nekateri ga pa cel špil kombinirajo skupaj s kickom. Malo se igraš pa najdeš kaj ti najbolj sede.

Povezava do prispevka

Imam nekaj več kot 800.000 creditov pa ne upam kupiti nič  :blush:  se mi zdi da nič ne rabim ker ga že itak tako poka z default buildom... 

 

edino main R2 gun sem zamenjal in imam "linear rifle" z imenom Curtis. Na previewu mi je izgledala cool ker se jo da chargat pa mi tudi v praksi totalno sede. Ful dober dmg in kar cool range, res mi sede cheesat od bolj daleč in one-shottati vse. Edin proti bossom bo pa verjetno basla rhymes, zato ker se smrad robot ustavi za pol sekunde, preden ustreli... pomoje dosti no bueno proti merjascem ki me še čakajo :D

 

Je v igrici dejansko možno igrati ranged build? Da sam spizdevaš in smrdiš od daleč? :D Mehanike mi delujejo bolj za close and personal, razni noro damaging meči, dashi v nasprotnika itd...

 

Noro epic špil drgač, fuck kok mi sede ej. Tile snack-size misije so po BG 3 mastodontu totalno god send.

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Za prve, bolj odprte misije, je mega čizerska taktika, da se skriješ za kakšno stolpnico, poskeniraš, lockaš moba (ali več njih) in spustiš vertical missile. Za ekstra užitek se mu še za trenutek pokažeš predno poči.

 

Ja, zna biti overwhelming količina podatkov pri sestavljanju mechov. Na kratko - kar se tiče armorja sta bistvena podatka pač AP (health) in pa, vsaj za bolj close range builde, attitude stability (višji ko je, težje te staggerajo).

 

Potem pri hitrosti se splača biti malo pozoren na boost speed (če je dovolj visok - ~330 se da dosti zadevam ognit že z osnovnim boostom) in pa QB reload time (ta je ponavadi sicer obratno sorazmeren s trajanjem QB-ja).

 

Pri rokah poleg tega, da lahko nosijo izbran arsenal, gledaš še firearms/melee specialization. Noge vplivajo večinoma na max load.
 

Generator je precej bistven kos - ne samo količina “stamine”, tudi zamik in hitrost s katero se začne ponovno polnit.

 

Najbolj učinkoviti buildi so tisti, kjer je pri vseh loadih (roke/noge/energija) čim manj rezerve.

 

Verjetno bo še kdo znal kaj dodati oz. popraviti…

 

Povezava do prispevka

Hehe zaenkrat je že to dovolj info :D zaenkrat mi je cool "default" build ker ima kul mobilnost in firepower in pa tank build, ker je trpežen in močen ko svinja. Recimo Baleusa sem lažje naredil z bolj mobilnim likom kot s tankom.

 

Sem pa zdaj v Chapterju 2 našvasal na tank šasijo dva miniguna in dva hrbtna XXL rocket launcherja z 10 raketami vsak in se sam režim zraven - zadeva je insane. Kar ne zmeljeta jebena dva miniguna, dokrajči 20 homing misslov po faci. Se bom še mal vrgel v sestavljanje glede na zgornji info, sam men je trenutno to kar to :D

Povezava do prispevka

Carski video, mogoče mi je vse skupi celo malo bolj jasno. Trenutno furam nek medium build z 2x gatling guni in proper raketno podporo, ampak ne morem optimizirat skor nič ker je vse "EN shortage", karkoli izberem, jebo vas japonski tutoriali :D Ideja je srednje mobilen bi-pedal build, ki ima gatlinge za konstanten pressure in tudi za soliden direct dmg, LB/RB pa pač za proper support. Close range in rushanje mi pa ni tok všeč. No sej bomo vidl, itak je tok carskih orožij da bi na vsake 3 misije lahko menjal celoten build in bi bilo še vedno mega :)

 

Aja pa v Shop sem dobil te famozne Zimmermanke, ki jih vsi omenjajo. Že po statsih in semo videu izgledajo brutalne heh

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...