Skoči na vsebino

[multi] Dragon's Dogma 2


Priporočeni prispevki

realno gledano je igrica slaba

 

gear k ga mas gor je bolj kot ne brezvezen. mal se vecajo stevilke in to je to, itak ne ves kera stevilka kaj dela. loot ki ga dobivas je vedno razocaranje.

 

ko raziskujes svet 90% gledas kje bos lahko splezal gor na skalo. ostalih 10% pazis, da ne pades v prepad ali vodo. hoje full prevec.

 

AI pawnov je wonky. AI zemljevida je wonky k ti kaze klicaje in cheste, ki si jih ze obdelal. tudi pawni vzklikajo vedno za isto faking lojtro.

 

zgodba je okej ampak je full PG13 se mi zdi. tam v mestu v slumu je ena cerkvica in k gres v klet so zaklenjena vrata, za njimi se pa slisi full neko cudno stokanje. si mislim fak, this is some sick shit, tle otroke posiljujejo prasci. ampak ne. se mi zdi, da ma igrica najbolj prijazne zlobneze kar sem jih kdaj videl. nobenega dark heavy shita, nobene zlobe ni cutiti.

 

 

 

 

 

v bistvu igrico igras samo zato ker je tko mal quirky, vedno je mal off, verjetno because japan. posasti so kul (ceprav lahko bi se malo manj ponavljali "bossi"). svet je vseeno okej za razikovanje. voice acting je soliden. prehajanje iz dneva v noc je kul. noc v divjini je dejansko strasna, ker ves, da bos verjetno zgubil zadnji dve uri igranja.

Povezava do prispevka

najbolj pomembno vprašanje... a ima checkpoint town riftstone? :rofl:

 

ampak ja sej, valda vsakemu svoje. da raziščeš pol mape in v tem času dobiš ama nič kar bi bilo uporabnejše ali pa vsaj na takem nivoju kot kar si lahko kupiš pač ne da nekega hudega incentiva, da bi raziskoval (gothic ali elex open world anyone?). Tud jame se mi zdijo totalno zamujena priložnosti, da bi notri bi kaki dobri bossi ali pa da bi težavnost teh spotov bila res zajebana. Tako pa je luknja enako bedna kot ostali spoti, samo kak chest brezveznih stvari več bo notr. At some point potamaniš vse kar leze in gre, ustavijo te samo še zmajčki in potem ni več nekega užitka v raziskovanju, fajt pa tudi ni več make or break. Upam da bo druga polovica mape kar se tega tiče boljša. Insert comment o linearnosti "tako hude" mape. Rajši bi videl da bi fuknili rulebook skozi okno in postavli neke zajebane monsterje 5min stran od mesta kjer se pojaviš v špilu. Sam to bi najbrž pomenilo, da bi moral pojačat boss variety (ker trije standard bossi niso zadost, griffin je preredek, zmajčki so pa zelo endgame).

 

at some point najbolj interesting zadeva postanejo seeker tokeni, ko škiliš na stonehenge ruinsih kam boš takrat moral skakat, da ga dobiš. :P

 

QOL upgrade bi bil tud to, da ko kombajnaš materiale so takoj vidni v inventory in jih lahko direkt depositaš. Ne da moraš najprej ven iz NPC klepeta, počakaš da ti nafuka vse kar si nardil v inv in pol ponovno v deposit. Pa QOL bi bil tud to, da ni takega delaya med tem ko monster pade do takrat ko je lootable.

 

EDIT: chimera mi edino še pade na pamet zdele ko razmišljam. tega ne srečaš v prvi polovici mape. še kaj manjka?

 

 

 

 

uredilo bitje TrippinBalls
Povezava do prispevka

Edini moj problem trenutno, lahko bi bilo mal tezje. Vse ostalo pri meni špila.

Glede geara, žal to ni Elden ring, ta svet jaz vidim kot navaden svet, kjer ni vse kar najdes instant noro, ampak pocasi gradis svojega lika. In meni je to odlicno.

Pa v teh luknjah in chestih sem do zdaj najdu 2 wakestonea, goro denarja, 3 daggerje, greatsworde, loke itd. Pač ni vsak chest instant bomba.

 

Glavna razlika med tem svetom in svetom ER recimo, v ER sem živel od bossa do bossa, od chesta do chesta. V DD pa živim v tem svetu. Zato ne rabim fast travel in podobne pizdarije.

 

Zdi se mi pa, da vas dost ni igralo enke. 

 

 

 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 28 minutami:

Edini moj problem trenutno, lahko bi bilo mal tezje. Vse ostalo pri meni špila.

Glede geara, žal to ni Elden ring, ta svet jaz vidim kot navaden svet, kjer ni vse kar najdes instant noro, ampak pocasi gradis svojega lika. In meni je to odlicno.

Pa v teh luknjah in chestih sem do zdaj najdu 2 wakestonea, goro denarja, 3 daggerje, greatsworde, loke itd. Pač ni vsak chest instant bomba.

 

Glavna razlika med tem svetom in svetom ER recimo, v ER sem živel od bossa do bossa, od chesta do chesta. V DD pa živim v tem svetu. Zato ne rabim fast travel in podobne pizdarije.

 

Zdi se mi pa, da vas dost ni igralo enke. 


100%. Jaz sem šel delat par questov samo z mojo pawnico in je težavnost glih pravšnja, le problem je, da pol nimam mul za nosit goodies. 

Glede raziskovanja pa tako, imaš nekak 4 načine kako se moderni rpgji lotijo zadeve:

 

1. Shit loot, shit exploration - FF16 recimo. Nič pametnega za najt, pa scale raziskovanja je "poglej izza drevesa, oh, ornate chest"

2. Dober loot, shit exploration - velika večina ne-FROM soulslikov. Sick itemi, ampak spet, poglej izza vogala.

3. Shit loot, dober exploration - Dragon's Dogma. Best of the best visual queueji in hinti, vedno je nekaj za naslednjim korakom, ko misliš da si našel skrit kotiček, ima ta še enga skritega. Loot so pa kamni in random uncommoni. 

4. Dober loot, dober exploration - FROMščine, Witcher 3, Divinity, Baldur's Gate, Zelda. Noro narejeni svetovi z maso skrivnosti in placov za najt, loot pa rangira od dobrega do godlike. V ER najdeš božji meč v random cavu nps, si pa moral pišat kri da si ga najdu in dobil.

Povezava do prispevka

Jaz imam rad slow burn pri opremljanju likov v igrah. Ne rabim met Godslayers sword of oneshot +5 takoj ko končam tutorial. Usnjen armor, navaden meč in deri po goblinih prvih 15 ur. DD2 ima to do ene mere, problem je le ta, da se vocation skilli prehitro levelajo in imaš zelo kmalu OP abilitye. Ampak občutek shitty opreme ostaja, pomeni, da je pol vsak magičen item ful bolj ceniš. 

Ultimatini slow burn je bil Baldur's Gate 1. Tam imaš res celo igro občutek, da si random šupak k švica na vsakem packu goblinov in medvedov, ekipa je pa broke, podopremljena in vsak poseben itrem kerga najdeš je nekaj posebnega. Dočim v Baldur's Gate 3 imaš po dveh urah igranja na sebi več special itemov, kot v enki na koncu. Zato je BG3 tako bloated z abilitiji, tolk da ni vsak kamen kerga pobereš nek special kamen iz nether dimenzije s kerim maš lahko filozofske pogovore. 

 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Se strinjam okrog BG1, okrog BG 3 pa absolutno ne. Jaz sem bil cel Act 1, torej kakih 30-40 ur, napol nag siromak s palico v roki, če je kdo pustil ponošene škornje smo se s soborci pobili za njih, za nov plašč bi pa prodal lastno mater. Šele v Act 2 je nekak začelo zgledat podobno nečemu, v Act 3 je pa pol res pokalno na polno.

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 3 minutami:

Kako pa je velika mapa v DD2? Na uč? 


Devi so rekli, da naj bi bila 4x večja od mape iz prve igre. Jaz še nisem odkril niti približno vsega, pa je hueg! Ker ni konja in je fast travel omejen, imaš še dodaten občutek velikosti. Prav to je, kar smo se menili okol ER, da bi imel čist drugačen feel, če bi ne bilo tolk teleportov. 

Recimo jaz sem kolosalno zajebal zdej, prišel sem do ene pomembne lokacije v pizdi mili materini v nekih gorah. Če bi bil pameten, bi spustil portstone, da se lahko insta teleportiram nazaj, ampak pametnjakovič jih je šparal (3 v packu), zdej pa moram spet ponovit pot čez drn, strn, cave in zmajeve šupke. Ampak če bi se lahko tam samo TPjal, bi izgubil ta čar malega lika v veliki deželi. 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 1 uro:

100%. Jaz sem šel delat par questov samo z mojo pawnico in je težavnost glih pravšnja, le problem je, da pol nimam mul za nosit goodies. 

To zelo enostavno rešiš tako, da izbiraš low level pawne.

Ter obratno seveda. Če ti je boj preveč zafukan, samo recruitaš par levelov močnejša pawna, ki te carryjata skozi del igre, pol pa al git gudaš, al pa ponavljaš vajo dokler ti ne klikne.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 19 minutami:

Se strinjam okrog BG1, okrog BG 3 pa absolutno ne. Jaz sem bil cel Act 1, torej kakih 30-40 ur, napol nag siromak s palico v roki, če je kdo pustil ponošene škornje smo se s soborci pobili za njih, za nov plašč bi pa prodal lastno mater. Šele v Act 2 je nekak začelo zgledat podobno nečemu, v Act 3 je pa pol res pokalno na polno.


Kje, to sploh ni moja izkušnja. Prišel iz ladje z godlike mečem, zelo kmalu je imelo že pol ekipe misty step teleporte, mečev plus 2 z extra bonusi je malo morje, Blood Of Lathander sicer ni čist začetek, je pa act 1 in bi lahk bil endgame weapon by default. Skratka, občutek je bil po mojih izkušnjah tak, da sem po 20 urah bil v BG3 nabildan k pes z maso abilityev iz vsakega možnega kosa opreme, dočim sem v BG1 bil leather boy z zarjavelim mečem skor do konca.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Kakšne neverjetne zgodbe potovanj piše ta igra. Lepo se odločiš iti malo raziskovat, nakar ugotoviš, da si 2 ure zabluzil po različnih jamah, vrhovih in vmes komaj preživel noč, od daleč z balisto streljal na zmaja, medtem ko se on bojuje s kiklopom... vmes upade nek random npc, ki mu pomagaš in ga varno pospremiš do nekega kraja, kjer ti da ključ, ki odklene bodigavedi kaj... mapa je izjemno načrtovana in res z veseljem tečem okoli. Če bi bila igra locked na 60 fps bi bila resna konkurenca viagri.

Povezava do prispevka
Hattori reče Pravkar:

ki odklene bodigavedi kaj.

Sicer se strinjam z organskostjo raziskovanja sveta in reševanja questov (zelo BOTW/Elden Ring like, kar je edini proper način delanja open worldov), ampak za točno ta primer ti un ključ odklene vrata par metrov stran od tam kjer ti ga podari NPC. :D

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 54 minutami:

Jaz imam rad slow burn pri opremljanju likov v igrah. Ne rabim met Godslayers sword of oneshot +5 takoj ko končam tutorial. Usnjen armor, navaden meč in deri po goblinih prvih 15 ur. DD2 ima to do ene mere, problem je le ta, da se vocation skilli prehitro levelajo in imaš zelo kmalu OP abilitye. Ampak občutek shitty opreme ostaja, pomeni, da je pol vsak magičen item ful bolj ceniš. 

 

 

+1

Zato me je po včerajšnji seansi mal strah, da je tega konec. Do prestolnice sem prišel klošar z občukom, da me vsak pack goblinov ali harpij lahko razbije. Do prestolnice nisem šel z Oxom ampak peš, vmes pa zlootal svašta, prišel tja nalovdan z kešomi in EXPji, pokupim, upgrejdam, potem sem pa naprej mlel brez težav. Mogoče je samo naklučje in bodo potem zdej naslednje regije spet težje, ker tale rešitev... 

 

ke_kit reče pred 10 minutami:

To zelo enostavno rešiš tako, da izbiraš low level pawne.

 

 

Mi ful ni všeč. Vse kar si moraš sam štimat težavnost na tak način mi je krneki, kot da bi rekel če ti je ER prelahek igraj s palico. Potem imam raje, da dajo v špil težavnostne nastavitve. 

 

Kakorkoli, teh 10 (sploh nevem kok, možno da več) začetnih ur mi je blo res carskih ker sem imel večji občutek nevarnosti kot pa v ERju.

Povezava do prispevka

Mi je pa noro, da se ful ful strinjam tako z zagovorniki kot s tistimi, ki kurcajo pomanjkljivosti.

Za ene "pomanjkljivosti" se tudi sam strinjam, da je bolje, da so not, kakor da jih ni, ker dajo ful karakterja igri. Za kake druge bi pa bilo po moje bolje, če jih ne bi bilo. Backtrackanje brez možnosti, da to narediš občutno hitreje, kakor ob prvem obisku določene poti, se mi zdi absolutna potrata časa. Ni mi sploh panike narediti pol ure poti, ki se spremeni v še daljšo pot nazaj, po možnosti ponoči, ko si skoraj overencumbered in ti stamina pada sorazmerno z nivojem straha. :D

Me pa moti, da se kasneje ne morem kadarkoli spet vrniti tja na hitrejši način.

Je pa to res pikolovstvo z moje strani. Ta old school pristop mi je dober za popizdit, ampak me zna kdaj tudi spraviti ob živce.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
kemik reče pred 1 minuto:

Mi ful ni všeč. Vse kar si moraš sam štimat težavnost na tak način mi je krneki, kot da bi rekel če ti je ER prelahek igraj s palico. Potem imam raje, da dajo v špil težavnostne nastavitve. 


Ma cel ER je custom tweakanje težavnosti na tak način. Tle maš pawne in classe / skille s kerimi si prirediš igro, v ER imaš pa sumne, magijo, moghwyn ledge xp farm za level po želji, sto načinov, da si nastaviš težavnost. 

Če hočeš, da ti je ER lahek, imaš to opcijo. Enako tukaj. Best kind imho. Dej mi odličen playground in neka osnovna pravila, bom jaz od tle naprej, thx. 

Povezava do prispevka
kemik reče pred 7 minutami:

Mi ful ni všeč. Vse kar si moraš sam štimat težavnost na tak način mi je krneki, kot da bi rekel če ti je ER prelahek igraj s palico. Potem imam raje, da dajo v špil težavnostne nastavitve. 

 

Kakorkoli, teh 10 (sploh nevem kok, možno da več) začetnih ur mi je blo res carskih ker sem imel večji občutek nevarnosti kot pa v ERju.

Delno se strinjam s prvim delom, nikakor pa z drugim. Men se igra zdi res lahka za popizdit.

Največji sovražnik sta gravitacija in tema imo. :D

 

Je pa možno, da je to ful odvisno od vocationa. Jaz sem praktično vedno v drugi liniji in šicam nasprotnike od daleč. Redko sploh kasiram kak damage in moram kvečjemu oživljati prvo linijo.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 2 minutama:


Ma cel ER je custom tweakanje težavnosti na tak način. Tle maš pawne in classe / skille s kerimi si prirediš igro, v ER imaš pa sumne, magijo, moghwyn ledge xp farm za level po želji, sto načinov, da si nastaviš težavnost. 

Če hočeš, da ti je ER lahek, imaš to opcijo. Enako tukaj. Best kind imho. Dej mi odličen playground in neka osnovna pravila, bom jaz od tle naprej, thx. 

 

Pizda js imam pa raje da igra postavi pravila, reče glej fantek tok sem težka, a me zmoreš. Priznam pa, da je tole smooth way da si sam kalibriraš difficulty. 

 

Torej OG soulsi, Gothic, verjetno še ful ostalih top down RPGjev.. tudi DD1 imam v spominu kot zelo zafukano, pa sem imel dobre pawne. 

 

ke_kit reče pred 1 minuto:

Delno se strinjam s prvim delom, nikakor pa z drugim. Men se igra zdi res lahka za popizdit.

Največji sovražnik sta gravitacija in tema imo. :D

 

Največji sovražnik je fighter class :D

Tam me je combo goblinov in harpij večkrat porejpal, volkovi isto ker si slow as fuck. Res pa je, kot rečeno, da kr neki časa nisem nič kupil / vložil. Mogoče je pa to rešitev, da igram v gatah brez kupovanja in vlaganja v skille. :D

 

Povezava do prispevka
kemik reče pred 2 minutama:

Največji sovražnik je fighter class :D

Tam me je combo goblinov in harpij večkrat porejpal, volkovi isto ker si slow as fuck. Res pa je, kot rečeno, da kr neki časa nisem nič kupil / vložil. Mogoče je pa to rešitev, da igram v gatah brez kupovanja in vlaganja v skille. :D

Sem pol z zamudo dopisal v moj prvotni odgovor. Najbrž klase res ful vplivajo na težavnost, ja.

To kar si napisal okoli opreme pa sploh. Jaz imam ves čas ogromno keša (prodajam skoraj vse kar scraftam, ker razen kakega health buffa ne rabim praktično nič) in stalno kupujem najboljša orožja.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 30 minutami:

Prišel iz ladje z godlike mečem

 

Jaz sem prišel iz ladje z lignjevo lovko v riti in s picajzli na kurcu (in brez penicilina v inventarju). Sem pa pol videl tisti insane Flaming sword v raznih Top 10 beginner tips videih ja, res proper roba.

 

Se strinjam da se po Goblin campu vse skupi lepo razvije, ampak pred tem je pa v mojem primeru letela samo driska po faci :D

 

 

Drgač je pa carsko brati tele DD 2 hype poste, komaj čakam da sprobam :)

Povezava do prispevka

Pobi, Dragonsplague je zajebana zadeva.

 

Bom dal v spoiler, ampak predlagam, da preberete.

 

Spoiler

Kolega je fasal dragonplague, celo mesto mrtvo. Šel sem malo gledat znake, preverite barvo oči vseh pawnov v partiju, ce so rdece, dismiss takoj, če je main pawn, direkt v vodo utopit. Če ne ubogajo al mečejo ven pripombe, isto.

Obstaja pa opcija kako revivat celo mesto takoj. Eternal wakestone.

 

  • Solzice 1
  • Ne me jebat 2
Povezava do prispevka

Plusi za zdej: 

Raziskovanje 

Svet je en najlepših kere sem kdaj videl
Combat

Občutek velikosti dežele

Glasba in ambient

Zgodba me intrigira, ampak bomo videli

Občutek ob igranju mi invocira stare open worlde, Ultimo IX, Gothic 2 itd, absolutem megaplus.

Ni klicajev nad glavami quest npcjev, model pride do tebe lepo.

 

Minusi:

Rekel bom performance, ampak ne zarad framerata v svetu, ampak ker vsakič ko sorc scasta kak mega spell gre fps na 0.2. And i like sorcs, tko da minus. 
Prelahek combat ko prideš do konca z vocation leveli. Ampak sodim po goblinih in ogrih prve cone, nisem še šel čez mejo. Lahk da so tam sami Margiti. 

Mesto je preveč simple, kaj je to 1997? Ne rabim Witcher sprawla ker mi dokurči po enem sprehodu, ampak tle je res mesto nikakvo. 
Premalo weight limita by default. 

Mikrotransakcije (ne sj ne, če ne bi blo tviter tantrumov, ne bi niti vedel da obstajajo)
 

 

Povezava do prispevka

Figher vocation je v dvojki res precej sekret. V enki špila, ker nisi toliko stunlockan kot v dvojki pa tudi vsak papak ti ne razbije guard v enem ali dveh udarcih. Če si slučajno prehraber in uletiš v grupo treh ali štirih hobgoblinov brez ostalih pomagačev te lahko perma stunlockajo. Meni to ni všeč, ker če se greš stunlocke, mi daj še nek NOT JANKY način da lahko temu kontriraš. R1 block to pač ni ali pa bi bil, če bi bil manj sekret izveden. Meni je double mindfuck da smer blokiranja s ščitom določa left stick ne pa right stick kar je bolj intuitivno in manjši mindfuck. Ful kontraintuitivno, da lezeš proti nevarnosti ko želiš blokirat. Doubly fucked še zato, ker ti podre parry sistem kjer se želiš umaknit, za sekundo regroupat in block aktivirat v popolnem momentu za parry.

 

Ne spomnim se pa zdaj iz glave, a ti v enki tudi tako na izi razbijejo guard. Enemu jebenemu goblinu s ščitom ne razbiješ guarda kot warrior, tebi ga pa, se zdi, razsujejo takoj.

 

meni je performance v vsem skupaj še najmanjši problem, špila med 45-60fps pa mam midrange 5 let star sistem (3700x + 2070). frametimi so sicer v mestu res porazni oz. mi gre polno na smeh ko niti za sekundo frametime ni stabilen NIKJER. ko padeš notr niti ne opaziš sicer. Edino nekje ob morju mi je na polno trokiralo, ker so frametimi skakali iz 16 na 40ms vsako sekundo. po drugi strani pa morda niti ne vemo kolk jankynessa in lesenosti je v špilu zaradi tega poraznega performanca. Če jih uspe to kaj spolirat in se (hopefully) popravi input lag, je lahko celoten combat dost noč in dan izboljšan. :rolleyes:

uredilo bitje TrippinBalls
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...