Skoči na vsebino

[multi] Dragon's Dogma 2


Priporočeni prispevki

Vučko3 reče pred 2 urama:

Jaz sem ziher, da ona ma kak quest, ampak ne vem kako zacet? Sem ze 20x bil pri njej, noc dan, dal darila, nic od nic😂

Njen kvest (All Roses have its Thorn) aktiviraš tako, da jo obiščeš v bordelu ene parkrat in ji daš darila (šop rož does the trick). Mora pa med posameznimi obdarovanji nujno preteči vsaj en dan. Ko ji daš dovolj daril, bo kvadrat opcija pri pogovoru izginila. Če prespiš, bi se ti moral prikazat nek tip pred njenimi vrati v bordelu in reči, da je trenutno zasedena.

Če se ti ta tip ne pojavi, probaj odpotovati v drugo mesto z oxcartom, prespati tam in se potem ponovno vrniti. Meni tudi ni šel kvest dlje od obdarovanja in sem pogooglal ali je kak bug.

 

1712482749935.jpg?ex=6624df70&is=66126a7

V primerjavi s tem, je bil Ulrikin romance sidequest walk in the park.

Pri Wilhelmini nisem uspel narediti optimalne variante in sem pol reloadal inn save ter sledil navodilom.

Rezultat: počutim se dvojno umazano (sorry best waifu :,( ). :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Ampak kok stvari se pa človeku zgodi ko okužen od sranja letiš do unega momca da narediš kvest ko te rabi zastrupljenega :D

 

Drugače pa res čuden špil. Tam mi umre tista glavna ženska v Bathalu ker itak nisem našel pravega človeka, si mislim dafuq a ni to tko major zadeva ki vpliva na celo regijo ampak ni blo nič takega, lets move on. :D Ne vem pa kako je če kar tako pustiš, ker sem jo šel reviwat. Potem mi reče nekej čudnega in mi kao da nek note, ampak tega nota sploh nimam. Potem ni več nje niti tiste stražarke :D

 

Nočem namiga, samo tako, wtf. 

 

Alpa grem tam pri oraclu na streho in se ženska orakelj spawna na strehi. Debelo pogledam in ona kao sklestil si mojo skrivnost zaslužiš si nek skill za tricksterja, haha kaj je ta skrivnost da živiš na strehi spodaj je pa hologram? Res random zadeve, pa še par bi jih lahko naštel. 

 

Pa tile Griffini mi niso jasni, že parkrat sem se z enim sfajtal ampak odleti, pol če grem vmes spat je pa spet full health. Zdej sem se nalovdal z max lvl pawni da ga sklatim pa vedno prej pobegne. 

 

Drugače sem pa switchal iz tatu na archerja lih ko sem vstopil v puščavo. Jebal sem ježa celo pot do prestolnice ker sem imel nek kilav lok in low level pawne ker mi je blo z thiefom precej lahko. Kupim najdražji lok, 2x upgrejdam in meljem vse, špil je res ful gear based. 

 

Jeba pri tem špilu je to, da rabiš ful časa za en session. Ne vem kdaj sem imel nazadnje tok močen filing, da v eni uri ne narediš praktično nič. Pa v eni seansi mi je špil GOTY, potem pizdim ker sem spet heavy, pol mi je GOTY...  res je proper flawed masterpiece, ampak meni plusi več kot odtehtajo minuse. Vprašanje samo, kok stvari sem in bom izpustil ker je svet tok velik, ker stvari tok časa trajajo, ker so včasih dost čudne... vi se greste neke romance, men se sploh ne da it do Ulrike nazaj ker je tako daleč. :D

 

 

Povezava do prispevka

Jaz sem igral tko, vem koliko časa imam igrat, glede na to se odlocim kaj bom delal. Imam uro, grem queste, imam vec kot uro, grem v eno smer in preiscem vse na tem koncu mape. Itak če gres kam dalec, je ponavadi tam nekje kak ferrystone. Denarja je dosti, tu pa tam kakega kupiš in je mir. Mam pa max spearhand, warrior, thief, magick archer in archer. To je to, sfingo še rešim in grem v endgame.

 

@ke_kit jaz sem do Wilhelmine prisu drugace, grem restat v bajto, tam me caka kraljica iz Batthala, hoce, da jo pospremim do Rose Chateu, tam nekaj naredi, grem jaz not in se quest zacne, sem pa tudi dobil ne optimalen konec. Pol sem šel brat in videl kje sel zajebal.

 

Spoiler

Onemu guardu sem dal evidence, njej bi mogu dat oba. 

 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 8 urami:

Jaz sem igral tko, vem koliko časa imam igrat, glede na to se odlocim kaj bom delal. Imam uro, grem queste, imam vec kot uro, grem v eno smer in preiscem vse na tem koncu mape. Itak če gres kam dalec, je ponavadi tam nekje kak ferrystone. Denarja je dosti, tu pa tam kakega kupiš in je mir. Mam pa max spearhand, warrior, thief, magick archer in archer. To je to, sfingo še rešim in grem v endgame.

 

 

  Razkrij skrite vsebine

Onemu guardu sem dal evidence, njej bi mogu dat oba. 

 

Dej mi sam to povej brez spoilelrjev, ubistvu je yes/no question ker me nervira

 

A te igra zgodbovno pelje po celem svetu? Iz prve zelene regije sem recmo šel v puščavo, potem je pa levo zgoraj na mapi še ful nečesa. Zdelo se mi je brezveze hodit pregloboko  na sever, če te igra pošilja na jug, ampak vseeno raje prašam ker je včasih dost čuden game design. :D 

 

Povezava do prispevka

Prišel do navadnega konca in sem ful jebeno razočaran po svoje. Ta igra ima res večji svet ko prva ampak žal ni pa nobenih lokacij ala rudnik, goblinska utrdba, una luknja v glavnem mestu na koncu igre itd. Monstrov mislim da je celo manj ko v base enki in so vsi po vrsti krepko lažji. Meduza je nasploh totalen fucking joke. Vse velke beštije sem zaklal brez težav, prvega zmaja krepko prej kot si ga lahko v prvencu, največja nevarnost da crkneš so padci v prepade in vodo ter občasno te nekaj katapultira v prepad. Res mi tud ni jasno zakaj v NG+ ni na voljo hard mode?!? Imam pa še par trofej za spucat preden grem v alternate ending pot. Res ne razumem zakaj je ta igra dobila povprečje 89 glede na to da je v marsičem korak nazaj napram prvencu brez DLCja z njim pa kilometer nazaj... Overall pa še vseeno zelo dobra igra in upam da tokrat ne bo treba čakat 12 let na naslednjo, sam takrat pa hočem konkretno boljšo kampanjo z več posledicami in nove težje beštije...

Povezava do prispevka
kemik reče pred 40 minutami:

 

Dej mi sam to povej brez spoilelrjev, ubistvu je yes/no question ker me nervira

 

A te igra zgodbovno pelje po celem svetu? Iz prve zelene regije sem recmo šel v puščavo, potem je pa levo zgoraj na mapi še ful nečesa. Zdelo se mi je brezveze hodit pregloboko  na sever, če te igra pošilja na jug, ampak vseeno raje prašam ker je včasih dost čuden game design. :D 

 

Hm po celem svetu ne. Odvisno katere queste bos nasel, kam te bodo peljali. Vseeno priporočam, da raziskuješ, ker dvomim, da me je karkoli peljalo na sever prve regije, razen če sem pozabil :D

Povezava do prispevka
kemik reče pred 15 minutami:

 

Dej mi sam to povej brez spoilelrjev, ubistvu je yes/no question ker me nervira

 

A te igra zgodbovno pelje po celem svetu? Iz prve zelene regije sem recmo šel v puščavo, potem je pa levo zgoraj na mapi še ful nečesa. Zdelo se mi je brezveze hodit pregloboko  na sever, če te igra pošilja na jug, ampak vseeno raje prašam ker je včasih dost čuden game design. :D 

 

 

Igra je OČITNO nedokončana oz. rushana. Se lepo vidi, kako je prvi del poln dogajanja, kvestov ipd. Drugi del ima 2 main kvesta in je že konec. Tretji, izjemno majhni del pa te pelje skozi njega z zadnjim kvestom.

 

 

Gatsu reče pred 8 minutami:

Prišel do navadnega konca in sem ful jebeno razočaran po svoje. Ta igra ima res večji svet ko prva ampak žal ni pa nobenih lokacij ala rudnik, goblinska utrdba, una luknja v glavnem mestu na koncu igre itd. Monstrov mislim da je celo manj ko v base enki in so vsi po vrsti krepko lažji. Meduza je nasploh totalen fucking joke. Vse velke beštije sem zaklal brez težav, prvega zmaja krepko prej kot si ga lahko v prvencu, največja nevarnost da crkneš so padci v prepade in vodo ter občasno te nekaj katapultira v prepad. Res mi tud ni jasno zakaj v NG+ ni na voljo hard mode?!? Imam pa še par trofej za spucat preden grem v alternate ending pot. Res ne razumem zakaj je ta igra dobila povprečje 89 glede na to da je v marsičem korak nazaj napram prvencu brez DLCja z njim pa kilometer nazaj... Overall pa še vseeno zelo dobra igra in upam da tokrat ne bo treba čakat 12 let na naslednjo, sam takrat pa hočem konkretno boljšo kampanjo z več posledicami in nove težje beštije...

 

Enostaven odgovor: yuotube revjujerji igrajo zelo površinsko in dajo notri 20-30 dejanskih ur. Ocene pa prepišejo drug od drugega (primer: CP77 ob izidu).

 

Jaz sem včeraj platiniral špil (pri čemer sem nardil tudi vse sidekveste in 100% exploral mapo) in sem na koncu podoživljal feelinge iz Tsushime, ko sem zadnjo tretjino časa vedno bolj hejtal špil, ker ni več nudil dodane vrednosti in užitka, ampak samo chore, da nardim vse kveste in trofeje.

 

Prvih 30 ur: špil čista desetka. Res NORO DOBER exploring (ta del moram izjemno pohvaliti in je vreden pohvale vse dokler ne dokončaš raziskovat celo mapo), klase, fightanje, odkrivaš nove sovrage, dejstvo, da lahko ''on the fly'' spreminjaš vocatione, pawn sistem. Nema da nema in res neka svežina napram klasičnim RPGjem.

 

Enkrat ko končaš explorat mapo pa se vidijo minusi igre: jebeno DOSADNI fatch and grab kvesti: iz Batthala v Vermund, iz Vermunda v Harve iz Checkpoint rest do Batthala ipd. Main kvest majkemi, da končaš v manj kot 10 ur. Ne pomnem RPGja s tako kratkim main kvestom. Po Vermundu imaš DVA hitra main kvesta v Batthalu (nič kaj prida zanimiva) in si na point of no return. WTF? Pacing res totalno v kurcu.

Batthal pa vsaj tretjino bolj prazen, kar se side kvestov tiče, kot Vermund. Zadnja cona pa tudi če je ne bi bilo, ker ne samo da je majhna, ampak dejansko nima nekega namena, razen, da služi zadnji misiji.

 

Side kvesti: eni so dejansko kul, ampak glavna težava slednjih je ta, da je vseeno: A) ali ga nardiš ali ne, ker ne dajo nič pametnega, razen dnarja, pa kak item, ki ga tudi sicer kupiš pri vendorju in B) če ga nardiš je vseeno kako ga narediš (optimalni/neoptimalni konec), ker je razlika le v količini denarja, ki ga dobiš. Ne vpliva praktično nič na sam svet ala Witcher 3 recimo.

Riddli sfinge so kul, ampak ene dva so čisto mimo in ne verjamem, da jih bo kdo nardil brez guida, kar uniči celo poanto riddla:

Spoiler

imam zlasti v mislih tisti riddle, ko moraš najti NPC od Capcoma s posebnim imenom 

 

Romance? They don't matter. Romancal Ulriko in Wilhelmino. Ne mislit, da so tukaj posledice ala Witcher3. Dobiš eno linijo dialoga in NPC do konca igre kot da NPC ne obstaja. Na koncu pa ti itak kaže random NPCja, ki si mu dal rože ali delal escort kvest kot ''most affinity with''. Res bedno površinsko izpeljan sistem.

 

Klase: ojoj. Balancing go brrrrrrrr... Thief >>>>>>>>>>>>> vse ostalo. Šopaš lahko samo kvadratek, imaš 30 sekund literally invulnerabilityja ali več, če popaš potione stamine, dobesedno boljši anti air skill kot recimo archer... in dva najbolj močna skilla, če slučajno kvadratek ni dovolj. In ja, edina klasa z dodgem, ki celo ne rabi nič stamine. 

On the other hand: Trickster... why... zakaj dat notri klaso, ki je totalno neuporabna? Je kdo sploh to testiral v praksi od Capcoma?

Ti dve klasi sta dejansko v različnih galaksijah, kar se balanca tiče.

Warrior super fun za špilat, mistic archer tudi kul, spearman tudi... sorc pawn absolutno OP,  ampak reci RIP tvojemu vidnemu polju, ker pol spellov ti obscurajo 100% FoV. In sem ga vrgel stran, ker sem popizdil, da nisem vidil nič pol fightov.

 

Pawn AI je res grozno porazen na momente, kolko krat so mi skočli iz prepada, šli v lavo, se vrteli v krogu kot budale ali pa enostavno spammali non sense spelle: oh look, a lvl1 goblin. Here master, let me cast meteoron. Pa res buggi, ko ti kar naenkrat zgine pawn, ker je kao predaleč in ga moraš na novo summonat. Dragonplague mi ni delal težav, ampak razen tega, da dobesedno uniči špil nekomu, ki ne ve kaj je to, res ne vidim smisla te ''mehanike''. Tudi če je ne bi bilo bi mi blo v praksi isto.

 

Enemy variety: še en VELIK minus. Enostavno premalo enemijev in praktično vse srečaš v prvi tretjini špila. Po drugi strani pa mi ni jasno, zakaj so določene enemije dali na EN spawn ali manj oz. na random once in a million chance da ga srečaš (Dullahan zame enostavno NI hotel spawnat, sem ga iskal kot budala 10 ur v kosu, prešetal celo mapo ponoči, celo v post game, ko naj bi ful bolj pogosto spawnal). Razumem sfingo, da je ena in edina, ampak zakaj dat v špil ENO meduso, pa čeprav so jo pokazali že v tutorialu? Go figure.

Res bi rabli vsaj še 3-4 big boye in ene 6 cannon fodder enemijev kot minimum. 

 

Težavnost: špil je absolutno prelahek in velik minus dobi z moje strani, ker njihova definicija težavnosti je ta, da te enemiji chain CCjajo ali disablajo za celo faking večnost. En fight sem prav štopal in nisem mogel lika premikat 20 sekund v KOSU. V kao akcijski igri! Ne resno, oni beden občutek, ko lahko daš joypad dol in greš delat nekaj drugega, ker ti špil ne pusti igrat igre. Sklepam lahko le, da je to odobril tisti dev, ki je delal Arch Tempered Kushalo v MHW. Sploh če greš v fight z npr. Drake in Golem ali Griffin hkrati oz. če so zraven še krdelo volkov ali harpij. Če maš smolo si perma CCjan čez cel fight. Pol ti uleti random volk in te zagrabi za roko in potem se začne 8 sekundna animacija, da dobiš nazaj kontrolo. Pa o tistih duhcih, ki ti spijejo celo stamino, da ne govorim... Let me play the game ffs!

Noč: ne si mislit, da bo noč nudila neko težavnost. Morda čisto na začetku, prvih 10 levelov, ampak isti šmorn mi je blo ali grem po dnevi ali ponoči, kar se težavnosti tiče. Noč je zajebana edino, ker res ne vidiš absolutno nič pred seboj in morda padeš v kak prepad.

 

Neki sem bral par strani nazaj o endgamu? Kaki endgame, ne me hecat. To je dveurni epilogec.

Spoiler

Ubiješ 3 bosse, spet se portaš sem ter tja v glavna mesta in je konec (true ending). Je pa kul feeling, ko prideš in prvič zagledaš napis Dragons Dogma II . Do tedaj si imel le DD in sem se vedno spraševal zakaj ni dvojke v tituli špila. Pa srečaš dva nova bossa, ki sta kul, ampak sem si mislil, kaj za vraga jih niste več dajali med špilom.

 

NG+ enemiji nimajo scalinga... why oh why? Res ubije voljo, da igraš dalje.

 

In še za konec beseda glede fast travella oz. odsotnosti slednjega: ko še odkrivaš mapo je način, da moraš it peš ali z vozom res izjemno kul. Ker ima neko dodano vrednost exploringa in odkrivanja. Ampak enkrat, ko si vse odkril in te side kvest pelje 20-ič ali 30-ič iz Vermunda v Batthal in nazaj... kill me now. Sploh, ker res nimaš nekih opcij: uporabiš ferrystone, ampak stane 10k in dejansko kvest spremeni v fatch and grab letanja sem ter tja. Ali greš z vozom in traja 10 min, vmes te seveda raidajo in lahko celo razbijejo voz, kar te prisili v hojo čez že viden svet z 100x videnimi sovragi. Res slabo. Sej ni čudno, da daš notri tolko ur, saj je ful ur dobesedno zguba časa. Na začetku je ful fun, ampak hitro se ta koncept razvije v tedious opravek. Da o escort kvestih ne govorim. Tukaj mislim, da bi morali neko vmesno rešitev najti, ker na koncu je blo res samo še dosadno in sem vrtel z očmi vsakič, ko sem dobil kvest: pojdi na drugo stran mape in se vrni nato nazaj.

 

TLDR: špilu dam, po tistem, ko sem platiniral in nardil vse, oceno 8 oz. wait for sale. Prvi del petardni, ampak po 30+ ur se vidi, da se pod zelo lepo fasado skriva nedokončan in rushan špil (očitno so želeli ujet Q1 launch za bilance) oz. špil, ki so mu najbrž dali en kup cut  contenta, ki bo, če gre sklepati po prvem delu, dodan šele kasneje s plačljivim dodatkom. 

In moje priporočilo je počakat na izid ''končne'' igre z dodatkom.

 

 

 

  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
kemik reče pred 1 uro:

 

Dej mi sam to povej brez spoilelrjev, ubistvu je yes/no question ker me nervira

 

A te igra zgodbovno pelje po celem svetu? Iz prve zelene regije sem recmo šel v puščavo, potem je pa levo zgoraj na mapi še ful nečesa. Zdelo se mi je brezveze hodit pregloboko  na sever, če te igra pošilja na jug, ampak vseeno raje prašam ker je včasih dost čuden game design. :D 

 

Mislim, da je veliko sidequest materiala vezanga na vocation, ki ga furaš.

Vso mapo lahko raziščeš tudi brez kvestanja (razne bližnjic in alternativnih poti), ampak te tudi kvesti vodijo naokoli. Za obisk severozahoda je recimo archer vocation. Srečaš enga vilinca pred prodajalno orožja v Vernworthu, ki potrebuje tvojo pomoč. Več pa ti ne bom spoilal.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 24 minutami:

Enostaven odgovor: yuotube revjujerji igrajo zelo površinsko in dajo notri 20-30 dejanskih ur. Ocene pa prepišejo drug od drugega (primer: CP77 ob izidu).

Faking tole.

 

Pa strinjam se na polno z vsem ostalim kar si napisal. Res dober povzetek vseh dobrih in slabih strani igre.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Men je prov bizarno da imata MHW in MH Rise jebeno boljšo kampanjo kot je tale v DD2 lol. Delaš queste v Vermundu in raziskuješ zaroto za unga generala in ko greš v Batahl to nima nobene veze več! Potem raziskuješ zaroto proti vladarici Batahla in spet nima nobene veze v zgodbi. Pa to je kot da bi igro pisal 5 ljudi ki je delal vsak po svoje no... 

 

 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 4 minutami:

Jaz sem si po odličnem prvem delu mape odločil zadevo dat na stran in počakat kak bolj obilen patch - predvsem iz vidika performans. Raje imam spomin na jebeno dober prvi del, kot da burnoutam v mid in endgamu v igri ki me ne vleče več tolk. Mesec pavze does wonders. 

 

Saj forumaši so podobni kot ostali opisovalci, ki jih omenjate. Prvo pokajo pune rore hamre same odlike ipd. Sčasoma pa pri vedno več uporabnikih prihajajo tudi kritike določenih delov in se bolj kaže realna slika. Če bi jo ocenjevali po prvih par dneh, bi pokale same 9+, sedaj pa se že vidijo tudi minusi. Sem vesel, da sem v bodobju, ko me ne vleče igrat in bom igral igro precej kasneje... upam, da še kaj dodelajo.

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 3 minutami:

 

Saj forumaši so podobni kot ostali opisovalci, ki jih omenjate. Prvo pokajo pune rore hamre same odlike ipd. Sčasoma pa pri vedno več uporabnikih prihajajo tudi kritike določenih delov in se bolj kaže realna slika. Če bi jo ocenjevali po prvih par dneh, bi pokale same 9+, sedaj pa se že vidijo tudi minusi. Sem vesel, da sem v bodobju, ko me ne vleče igrat in bom igral igro precej kasneje... upam, da še kaj dodelajo.

Zato ker ocenjujemo medtem ko igramo? Ali moram pocakat 100 ur, da podam mnenje o igri? Kva zdaj?

 

Jaz sem obrnil celo mapo, naceloma delim mnenje z Bitsujem, s tem, da meni še vedno igra ni chore, pa sem vse predelal, kot tudi vse queste. In še vedno mi je čista 8. 

Povezava do prispevka
Aktivist Vanč reče pred 1 minuto:

 

Saj forumaši so podobni kot ostali opisovalci, ki jih omenjate. Prvo pokajo pune rore hamre same odlike ipd. Sčasoma pa pri vedno več uporabnikih prihajajo tudi kritike določenih delov in se bolj kaže realna slika. Če bi jo ocenjevali po prvih par dneh, bi pokale same 9+, sedaj pa se že vidijo tudi minusi. Sem vesel, da sem v bodobju, ko me ne vleče igrat in bom igral igro precej kasneje... upam, da še kaj dodelajo.


Dobit igro po letih čakanja, hypanja, gledanja trailerjev, debatiranja in fantaziranja rezultira v včasih inflated občutkih. Ampak to ne pomeni, da je so ti občutki napačni. Igra je LEGIT 10tka prvih 20 ur. In redko katera igra zadrži te občutke tudi po 30, 40, 50h... 

To, pa da nečemu pade kvaliteta po ducatih ur, še posebej če vsebina mid in end gama ne hold upa kvaliteti začetka igre je nekaj običajnega v industriji. 

Tretji akti najboljših iger zadnjih desetletij so dostkrat govno, zaradi nedokončanosti, rehashanja in manjka novih svežih mehanik. 

Zadnja tretjina Dark Souls 1 je za 2/10, pa je to še vedno undisputed Hall of Famer. Elden Ring ima rehash bossov, mehanik, inflated težavnost za sake težavnosti in čist v pizdi zadnjega bossa. Hall of Fame. 


 

Povezava do prispevka

Pa meni je tudi hecno tole, igre je easy. Itak, da je easy za nas, ko vemo kaj delamo. Ampak a smo mi v večini tukaj in glavna ciljna publika? A je Dragons Dogma kdaj bila težka? Nope, v enki je thief (strider) 13x bolj broken. Igro sem oddelal pa nisem imel pojma o mehanikah prvih 15ur. Tezavnost je prisla šele v DLCju. Pa Gatsu tudi omenja neke lokacije v enki, lahko ti vlecem paralele iz enke v dvojko, isti kurac po celi črti. 

 

Po Elden ringu, mi je DD2 prva zabavna open world igra, kjer sem dejansko uzival.

 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 29 minutami:

Zato ker ocenjujemo medtem ko igramo? Ali moram pocakat 100 ur, da podam mnenje o igri? Kva zdaj?

 

Jaz sem obrnil celo mapo, naceloma delim mnenje z Bitsujem, s tem, da meni še vedno igra ni chore, pa sem vse predelal, kot tudi vse queste. In še vedno mi je čista 8. 

 

Omenil sem zato, ker se čudite/jo, ko nekateri opisovalci to delajo isto. Bi pa od njih seveda pričakoval, da bodo bolj korektni kot forumaši pri katerih mi je hype nekaj logičnega.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...